Trusten Lurker, slaap lekkerquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten Cossers en Sc-ers......ik ga lekker slapen.....tot morgen!
Sorry, ik had het moeten quoten, dit is idd verwarrend.quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef b.a.s. het volgende:
Ah ok nu snap ik dat het geen woorden van jou zijn maar een quote is uit de SC
En de COS bestaat uit een paar leuke posters en een grote kliek met een leidsterquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet! De SC bestaat uit meerdere kliekjes, niet één![]()
Ik ook. zelfde wens. Lief zijn en wat kritiek van elkaar kunnen accepteren.quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
Da's geloven in gerechtigheidquote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hahha jij gelooft nog in sprookjes?![]()
edit neemt natuurlijk niet weg dat ik niet met je meehoop![]()
Sleep tight and don't let the bedbugs bite you.quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
Was dat nou nodig? Wat zei ik nou net.quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En de COS bestaat uit een paar leuke posters en een grote kliek met een leidster![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Brian al Exit
quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En de COS bestaat uit een paar leuke posters en een grote kliek met een leidster![]()
![]()
Morgen, 100%, zeker weten...........quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Brian al Exit
Ja Pa, welterusten.quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. zelfde wens. Lief zijn en wat kritiek van elkaar kunnen accepteren.![]()
![]()
Dat zei je net iets laterquote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was dat nou nodig? Wat zei ik nou net.![]()
Ik zie jou niet tot een leidster hoorquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Trusten Ruudquote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. zelfde wens. Lief zijn en wat kritiek van elkaar kunnen accepteren.![]()
![]()
Oeps, ben ik nog op tijd om je welterusten te wensen?quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Sorry Ruud. Ik kwam in de vorige COS binnen om bij te lezen en zag alleen maar opzettelijke onzin. En hier zie ik veel geklier... van vaste COSsers.quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mazzel!quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mazzel!
![]()
OT: de beelden op de streams zijn nog steeds hetzelfde als een uur geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |