Nee, hij mag z'n nieuwe singel promoten in DGK.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zou Luc voor dat telefoontje gekregen hebben? 50 euro, 100 euro?![]()
Het mes op Huub's keel. Geen progressie in het spel. Spel ten einde??quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet niks.Huub wil dat zelf dan ook.Had niet verwacht dat Huub zo laag zou zinken.
Uit de reacties op je post kan je ook iets anders concluderen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Dus ik kan aannemen dat niemand hier schroomt om in de SC te posten?
Mooi, is dat ook weer uit de wereld.
Excuses voor deze OT
Net goed.Alleen zal hij dan denken dat het met de ruzie en met Lieke te maken heeft.Hoop dat het in brieven gaat binnenkomen.Huub denkt dat zijn fans alles leuk vinden,maar dit is zeer dom van hem.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:17 schreef kybe het volgende:
[..]
En dat in de week van de popoll,stom dit gaat hem stemmen kosten.
Van mij mag hij wel een paar toontjes lager gaan zingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Net goed.Alleen zal hij dan denken dat het met de ruzie en met Lieke te maken heeft.Hoop dat het in brieven gaat binnenkomen.Huub denkt dat zijn fans alles leuk vinden,maar dit is zeer dom van hem.![]()
Als je het vannacht tegen mij had, zeg dat dan meteen. En niet zo omslachtig, pokerface!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uit de reacties op je post kan je ook iets anders concluderen.
BTW ik was het die die stelling er vannacht in gooide .
Ik doe er ff een SC boodschap (in het refrein) erbij
http://www.youtube.com/watch?v=xhU11wgznD4
Lieke weet er toch van....het is de bedoeling om dennix over de zeik te krijgenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan allemaal zijn maar als Huub dit echt doorzet mag wat mij betreft opzouten. Cheap ass loser.
Had hij ook kunnen zeggen laat Brian het maar doen.Brian hoeft nooit niks.Dit is alleen maar weer gunstig voor Brian en Huub trapt er met open ogen in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het mes op Huub's keel. Geen progressie in het spel. Spel ten einde??
Dat scenario kan hem ook voorgehouden worden. Ja, dan wil Huubje wel. Alles voor het spel.
Dronken torren zie ik genoeg in dat hok.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xhU11wgznD4
Naar bed jijquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
Luc Lammetjesthee aan de foon.....
ik val erbij in slaap....
Hij heeft het een beetje anders tegen Lieke gezegd.Tegen Lieke zei hij ''bonden'' tegen anderen had hij het over ''ballen van Nadia''.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:23 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke weet er toch van....het is de bedoeling om dennix over de zeik te krijgen
misschien heeft brian nee gezegd?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had hij ook kunnen zeggen laat Brian het maar doen.Brian hoeft nooit niks.Dit is alleen maar weer gunstig voor Brian en Huub trapt er met open ogen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |