1 Ik ben je skattie niet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar skattie, we gingen de COS toch vol bagger douwen?!
Nouwe sorry hoor! Ik wist niet dat je kwaad werd!quote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
1 Ik ben je skattie niet.
2 Ik kom hier bijlezen en stuit alleen maar op flauwekul.
Waarom moet er zo nodig gepost blijven worden als er niets op de streams is?
Doe eens normaal. Kom op, je kunt het.quote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nouwe sorry hoor! Ik wist niet dat je kwaad werd!![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Kom op, je kunt het.
En Amanda en Brian knipperen met hun ogenquote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Dennix vreet popcorn.
Jaap frut aan zijn tenen, jakkes.quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Amanda en Brian knipperen met hun ogen![]()
En kriebelt aan zijn voet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap heeft zijn armen over elkaar nu.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Nou ehm, ik hoorde de dj leraren zeggen dat hij goed bezig is en hij heeft ook al een naam voor zijn toekomstige optredens: DJ Schizo.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap frut aan zijn tenen, jakkes.![]()
Ik gooi popcorn naar m'n beeldscherm blijf je slanker bijquote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Dennix vreet popcorn.
Het lijkt net of Jaap hele smalle voeten heeft vind je niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap frut aan zijn tenen, jakkes.![]()
Ach gosssie, zouden ze nog een plaatsje voor hem vrij hebben?quote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Maar goed bezig zijn is ook zoiets wat je zegt tegen een kind dat enthousiast probeert en probeert, maar nooit een ster zal worden.
Of tegen een overijverig lid van de Josti-band.
euhm... ik had het antwoord nog op die voetballer met een S, antwoord is Sneijderquote:
Daar is een mooi subforum voor VBL Lepeltopic # 18.quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef KimiK het volgende:
[..]
euhm... ik had het antwoord nog op die voetballer met een S, antwoord is Sneijder![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Ruzie in de tent?
Voor zo'n grote vent heeft Jaap petieterige voetjes.quote:
Owww ik dacht dat u solidair was met wannabee Huub.quote:Op maandag 5 november 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, doe maar wat mooie champagneglazen.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zo'n grote vent heeft Jaap petieterige voetjes.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef KimiK het volgende:
[..]
euhm... ik had het antwoord nog op die voetballer met een S, antwoord is Sneijder![]()
OT: Huub knijpt zijn ogen samen
Iedereen heeft zijn best gedaan. Pim-pam-petten dan maar weer?quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, zijn we er uit? Er valt geen Comment On Streams te geven als ze een film kijken.![]()
Champagneglazen om op Brian kapot te mieteren.quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat u solidair was met wannabee Huub.
Nou, ik vind dat Nadia en Dennis wel heel erg intiem zitten nu.quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, zijn we er uit? Er valt geen Comment On Streams te geven als ze een film kijken.![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan moet je naar SC.... verdomme ook al weer OT van mezelf.quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik hoop het.quote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Nadia en Dennis wel heel erg intiem zitten nu.
Zouden ze nu weer in hetzelfde bed gaan slapen?![]()
Die voeten van Jaap zijn zo wit!quote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn best gedaan. Pim-pam-petten dan maar weer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |