Vertel, ik gok op de verhaallijn van Naad en Huub.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:06 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat Lieke's antwoord was op de vraag van Huub of Brian de reden was dat ze naar huis ging.
We begrepen toen niet dat er een SL volgde maar ik weet het nu wel.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:06 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat Lieke's antwoord was op de vraag van Huub of Brian de reden was dat ze naar huis ging.
We begrepen toen niet dat er een SL volgde maar ik weet het nu wel.
Huub doet wat achter zegt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef Taurus het volgende:
Waar is Huub nou weer mee bezig?! Wat is dit nou voor pro-Nadia actieIk snap best dat het met taktiek om Dennis er uit te krijgen te maken heeft, maar als het niet werkt - wat ik zeer waarschijnlijk acht - krijgt Nadia de komende tijd alleen maar 'n leuke tijd!
Ik vind dat gebash op Dennis sowieso niet interessant meer, ga nou 's los op Nadia of Amanda of Brian, dat zie ik zo veel liever, die reageren tenminste.![]()
Klopt, maar niet helemaal in de buurt, hoewel voor Brian er altijd wel een plekje over is...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Wie is Kesler? Eén of andere stichting ofzo?![]()
ze kan nú al haar bericht meteen aan hem vertellen en dan pas aan amanda.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef riri het volgende:
betje raar als nadia nu met huub aan zou pappen als ze al deze dingen aan luc zegt
Ja, dat wordt Lieke hier nogal eens verweten als ze loopt te kleppen met Jaap - een teamgenoot notabene. Nee Huub is lekker bezigquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Kan niet echt een leuk gevoel zijn voor Lieke dat Huub loopt te heulen met de vijand. Maar ja, alles voor het spel he.![]()
Het is allemaal doorgestoken kaart!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef riri het volgende:
betje raar als nadia nu met huub aan zou pappen als ze al deze dingen aan luc zegt
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef kybe het volgende:
Hier wordt ik kotsmisselijk van.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is allemaal doorgestoken kaart!
Lieke haar antwoord is geweest dat zij het script Huub/Nadia niet trok.De febo wilde natuurlijk niet dat wij dat toen al zouden horen.quote:
Ja, het is inderdaad geen gezicht. Past niet in m'n script.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef kybe het volgende:
Hier wordt ik kotsmisselijk van.
[ afbeelding ]
Kan allemaal zijn maar als Huub dit echt doorzet mag wat mij betreft opzouten. Cheap ass loser.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is allemaal doorgestoken kaart!
Pcies, zo denk ik er al een hele tijd over.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan allemaal zijn maar als Huub dit echt doorzet mag wat mij betreft opzouten. Cheap ass loser.
Je moet niks.Huub wil dat zelf dan ook.Had niet verwacht dat Huub zo laag zou zinken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
als huub echt met naad moet aanpappen en alles eerst met lieke moet overleggen,
dan duurt het programma nog wel tot volgend jaar
En dat in de week van de popoll,stom dit gaat hem stemmen kosten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet niks.Huub wil dat zelf dan ook.Had niet verwacht dat Huub zo laag zou zinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |