En zo vaak schrijf ik niet. Althans, geen hele lappen tekst.quote:Op maandag 5 november 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar je schrijfstijl maakt het juist lekker om te lezen, daarom is het nooit té lang![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
* frits nog maar eens de vriendelijkheid van Frutsel benadrukt
5 maand alweerquote:Op maandag 5 november 2007 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gefeliciteerd
Bij deze
M en ik zijn net de 7 dágen voorbij
jaquote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vriendelijk van jou dat jij de nieuwe opent
quote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vriendelijk van jou dat jij de nieuwe opent
quote:
Oh echt?quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
En zo vaak schrijf ik niet. Althans, geen hele lappen tekst.![]()
dat schreef ie wel in KSC #545quote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Had jij al een nieuwe klaar staan joh?
Is ook niet zo.quote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh echt?Dat wist ik niet.
Nee, ik schreef dat #546 al ongeduldig werd.. dat betekent niet automatisch dat ik hem ook al had klaarstaan.quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 09:31 schreef PushyGurl het volgende:
dus ik kan hier slowchatten...en is er ook een onderwerp of niet ?
jaquote:Op maandag 5 november 2007 09:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fokken op je telefoon, dan weet je dan je verslaafd bent toch?![]()
ik kon er niks aan doenquote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stop eens met dat 'door het slot posten'
Hoe is het mogelijk?quote:Op maandag 5 november 2007 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ging even het nieuws lezen en toen bedacht ik dat ik gelijk wel even kon kijken of cul geen al te grote puinhoop was en daarna kwam ik ineens hier terecht
En elk ander onderwerp...quote:
quote:
Zie je O. Aan een half woord hebben wij genoegquote:Op maandag 5 november 2007 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik schreef dat #546 al ongeduldig werd.. dat betekent niet automatisch dat ik hem ook al had klaarstaan.![]()
Dan neem ik ook nog een bakkie, con leche, sin azúcar!quote:Op maandag 5 november 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same here![]()
* Frutsel nog eens een bakkie inschenkt met suuka en milch
Goedemorgen!quote:Op maandag 5 november 2007 09:31 schreef PushyGurl het volgende:
dus ik kan hier slowchatten...en is er ook een onderwerp of niet ?
Hehe, heeeeel toevallig inderdaad!quote:Op maandag 5 november 2007 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ging even het nieuws lezen en toen bedacht ik dat ik gelijk wel even kon kijken of cul geen al te grote puinhoop was en daarna kwam ik ineens hier terecht
quote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CUL geen puinhoop?
Lekker koken gaat altijd samen met een puinhoop
quote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Zie je O. Aan een half woord hebben wij genoeg![]()
![]()
Juist, al moet ik zeggen dat ik niet kan koken als het echt een puinhoop isquote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CUL geen puinhoop?
ik denk dat mijn telefoon aanvoelde dat ie hier heen moestquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef vrolijke-frits het volgende
Zie je O. Aan een half woord hebben wij genoeg![]()
![]()
Hmm.. als ik hem als laatste had volgepost had ik geen nieuwe geopend, omdat ik hieruit opmaak dat OA 'voorinformatie' heeft dat Deel 546 te wachten staat om gepost te worden. Dus of hij heeft hem zelf al klaar of hij wist het van iemand en aangezien jij dat niet wat...quote:[b]Op maandag 5 november 2007 09:21 schreef OA het volgende:
Deel 546 staat alweer vol ongeduld te wachten!![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CUL geen puinhoop?
Fruts, ff dat Bold-knopje uitzettenquote:Op maandag 5 november 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. als ik hem als laatste had volgepost had ik geen nieuwe geopend, omdat ik hieruit opmaak dat OA 'voorinformatie' heeft dat Deel 546 te wachten staat om gepost te worden. Dus of hij heeft hem zelf al klaar of hij wist het van iemand en aangezien jij dat niet wat...![]()
Whatever..gaat nergens over...
Het topic is er
![]()
Werk ze OA
stond uitquote:Op maandag 5 november 2007 09:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fruts, ff dat Bold-knopje uitzetten![]()
Klote P, ondanks alles toch goedemorgenquote:Op maandag 5 november 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
weeig gevoel, echt baggerlijk geslapen door die onderbuik
waarom scheld jij Pheno uit voor Klote P?quote:Op maandag 5 november 2007 10:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Klote P, ondanks alles toch goedemorgen
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 november 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom scheld jij Pheno uit voor Klote P?![]()
Helaas, duty calls my friend!quote:Op maandag 5 november 2007 10:14 schreef OA het volgende:
Zo, weer wat administratieve zooi bijgewerkt.![]()
Was dat maar het enige....
Hehe, ben jij het Italiaans meester dan?quote:Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef OA het volgende:
![]()
Ik ga "even" een tekstje vertalen... naar het Italiaans....![]()
Ik doe het ook wel eensquote:Op maandag 5 november 2007 09:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fokken op je telefoon, dan weet je dan je verslaafd bent toch? [afbeelding]
Nee, vandaar "even" en "quote:Op maandag 5 november 2007 11:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ben jij het Italiaans meester dan?![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
indah, doe jij ook het licht uit en praat je zachtjes? [afbeelding] Anders barst de vulkaan uit hoor ik net [afbeelding]
kokens kratermeer inmiddels frutsquote:Op maandag 5 november 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
renn lenny reeennnnn
hey Indah [afbeelding]
hey fritsiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |