Klote P, ondanks alles toch goedemorgenquote:Op maandag 5 november 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
weeig gevoel, echt baggerlijk geslapen door die onderbuik
waarom scheld jij Pheno uit voor Klote P?quote:Op maandag 5 november 2007 10:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Klote P, ondanks alles toch goedemorgen
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 november 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom scheld jij Pheno uit voor Klote P?![]()
Helaas, duty calls my friend!quote:Op maandag 5 november 2007 10:14 schreef OA het volgende:
Zo, weer wat administratieve zooi bijgewerkt.![]()
Was dat maar het enige....
Hehe, ben jij het Italiaans meester dan?quote:Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef OA het volgende:
![]()
Ik ga "even" een tekstje vertalen... naar het Italiaans....![]()
Ik doe het ook wel eensquote:Op maandag 5 november 2007 09:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fokken op je telefoon, dan weet je dan je verslaafd bent toch? [afbeelding]
Nee, vandaar "even" en "quote:Op maandag 5 november 2007 11:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ben jij het Italiaans meester dan?![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
indah, doe jij ook het licht uit en praat je zachtjes? [afbeelding] Anders barst de vulkaan uit hoor ik net [afbeelding]
kokens kratermeer inmiddels frutsquote:Op maandag 5 november 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
renn lenny reeennnnn
hey Indah [afbeelding]
hey fritsiequote:
Ik heb het eens geprobeerd, maar toen kreeg ik na een hele tijd laden, de melding dat het geheugen vol was...quote:
Italiaansquote:Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Ik ga "even" een tekstje vertalen... naar het Italiaans.... [afbeelding]
Whehe... goeiemorgen collegaquote:Op maandag 5 november 2007 11:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen ouwe teruglezer! [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar toen kreeg ik na een hele tijd laden, de melding dat het geheugen vol was... [afbeelding]
Toen was ik uiteraard nog niet in het betreffende KSC topic... [afbeelding]
Eten ja!quote:
Gewoon om te kijken of het werkt...quote:
Beidequote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Eten ja! [afbeelding]
Vertalen, nee... [afbeelding]
Engels, Duits, zelfs Frans vind ik prima, maar Spaans en Italiaans zijn niet mijn sterkste punten... [afbeelding]
Straks moet het nog vertaald worden naar het Bulgaars ofzo... [afbeelding]
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het werkt... [afbeelding]
Ik zal zometeen eens lezenquote:Op maandag 5 november 2007 11:10 schreef OA het volgende:
O, M, ik heb weer een updeet gedaan! [afbeelding]
Hehe, eerst reageren op mijn vraag en vervolgens gedag zeggen!quote:Op maandag 5 november 2007 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kokens kratermeer inmiddels fruts
[..]
hey fritsie
Italiaans eten ftw!quote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Eten ja!![]()
Vertalen, nee...![]()
Engels, Duits, zelfs Frans vind ik prima, maar Spaans en Italiaans zijn niet mijn sterkste punten...![]()
Straks moet het nog vertaald worden naar het Bulgaars ofzo...![]()
Nee, ik heb het gewoon over forum #29.quote:Op maandag 5 november 2007 11:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh het is weer zover! Of bedoel je nu niet 128
Hij bedoelt zn reisverslagquote:Op maandag 5 november 2007 11:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh het is weer zover! Of bedoel je nu niet 128 [afbeelding]
Mooie taalquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Italiaans eten ftw! [afbeelding]
Ik zou de taal echt graag willen leren, dat is ook nog een 'droom' van me! [afbeelding]
Ik ga er wellicht op vakantie in het voorjaar of het najaar.quote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Italiaans eten ftw!
Ik zou de taal echt graag willen leren, dat is ook nog een 'droom' van me!![]()
Nu je het zegt, gezien de steeds grotere toestroom van Oost-Europese chauffeurs wil ik je vragen ook even een vertaling naar het Bulgaars, Pools en Tsjechisch te maken.quote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Eten ja!![]()
Vertalen, nee...![]()
Engels, Duits, zelfs Frans vind ik prima, maar Spaans en Italiaans zijn niet mijn sterkste punten...![]()
Straks moet het nog vertaald worden naar het Bulgaars ofzo...![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 11:17 schreef MPG het volgende:
Zeg, O. Zijn er geen statistiekjes?
Is primaquote:Op maandag 5 november 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Geef me 4 minuten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |