quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
* PeuRac heeft geen bb2quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geld inzamele en overstappen op werkende forum software![]()
Tevens TopGear Alert![]()
In m'n slaapkamer ga ik het in de plinten maken omdat ik daar vloerbedekking neem.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op welke manier ga je dat proberen?
Ik zat zelf te denken het te verwerken ooit in de plinten maar nooit aan toe gekomen eigelijk![]()
Ik heb woensdag, donderdag en vrijdag vrijquote:Op zondag 4 november 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom je zo liefdevol?
trein topics zijn okeequote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef M5 het volgende:
tvp'tje... en toen ik de tt zag wist ik al dat het een trein topic was
*jaloers*quote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb woensdag, donderdag en vrijdag vrij.
Don't be. Ik heb daarna een hele week avonddienst. En de avonden zijn het drukste. Brrr. Nu al zin inquote:
De RROD komt het vaakst voor in de avond?quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Don't be. Ik heb daarna een hele week avonddienst. En de avonden zijn het drukste. Brrr. Nu al zin in.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De RROD komt het vaakst voor in de avond?
ik heb die vent ooit gemaild. Als je hem een mailtje stuurd dat je die onderdelen wilt hebben stuur hij ze op. Moet je even geld over maken. Iets van euro per ledje compleet met lens.quote:Op zondag 4 november 2007 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In m'n slaapkamer ga ik het in de plinten maken omdat ik daar vloerbedekking neem.
http://members.chello.nl/h.jelink/laminaat_verlichting.htm zoals deze vent ga ik het doen.
Heel simpel en kost geen drol.
Voor onder de 100 euro kan je heel je vloer vol knallen ( alle vertrekken )
Dan schakelaar naast de normale verlichting maken + een dimmer zodat je de leds ook minder fel kan laten branden.
Wel weer typisch nederlands, miepen dat je niet online kunt spelenquote:Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Die krijg ik amper. Ik krijg vooral de Live-issues.
Maar in de avond bellen er gewoon wat meer mensen en zijn we met wat minder mensen. (in de vroege ochtend hebben we evenveel mensen, maar dan bellen er niet zo heel veel mensen).
Nouja, het moet ook gewoon werken, dus ik geef ze groot gelijk dat ze bellenquote:Op zondag 4 november 2007 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel weer typisch nederlands, miepen dat je niet online kunt spelen
En ach, PS3 ftw Zodra GT5 uit is...
Tya, ze betalen er ook voor... 60 euro per jaar oid?quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, het moet ook gewoon werken, dus ik geef ze groot gelijk dat ze bellen.
Kweetnie, ik verkies de PS2 nog steeds boven de PS3, tot nu toe in ieder geval.
Ja, maar ze bellen ook al als ze er niet voor hoeven te betalen (met een gratis abonnement kun je ook een heleboel). En ja, 59,99quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, ze betalen er ook voor... 60 euro per jaar oid?
Ik gebruik mijn ps2 ook meer voor het gamen hoor, mijn PS3 is vooral media/divxstation tot er fatsoenlijke spellen uitkomen![]()
oankrûperswaarquote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
Met dit kutweer ik ook niet.
Is op zich een idee, maar heb alleen in het weekend tijdquote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
Gaat er wel iemand naar: Essen Motorshow 2007 [1-12 tot 9-12] ?
Jeah wellicht dit jaar.quote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
Gaat er wel iemand naar: Essen Motorshow 2007 [1-12 tot 9-12] ?
eh, hageneesquote:Op maandag 5 november 2007 11:38 schreef ook_gek het volgende:
als een haai je linker been af bijt, ben je ook direct je linker schoen kwijt
he mark!quote:Op maandag 5 november 2007 13:53 schreef ook_gek het volgende:
als een kip een nijlpaard baard. Heeft ze daar na een kut als een openhaart
Maak een zin met het woord 'ventilator'.quote:Op maandag 5 november 2007 13:53 schreef ook_gek het volgende:
als een kip een nijlpaard baard. Heeft ze daar na een kut als een openhaart
Ik heb het wel druk maar doe beetje teveel van hetzelfde, ik wordt er helegaar debiel vanquote:Op maandag 5 november 2007 14:19 schreef ook_gek het volgende:
nee het is totaal niet druk hier. Sterker nog het is een dode boel en meer niet.
Duurt nog even voordat ik het in mijn appartement kan toepassen hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb die vent ooit gemaild. Als je hem een mailtje stuurd dat je die onderdelen wilt hebben stuur hij ze op. Moet je even geld over maken. Iets van euro per ledje compleet met lens.
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien in de plint. Als het echt mooi gaat worden wil ik het ook doen![]()
Ehh.. chill dude. Het was een grapje over je opel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:35 schreef PNG het volgende:
Ja Tjabbo,weer eens wat anders dan de gast die of er niet is op fok meetings, of snot voor zijn ogen wordt gereden zo bij vriezenveen zeg maar omgeving wat je dan niet mag zeggen, of zelf nooit wat post, elke dag nog steeds de 0-100 in 10 seconden dagelijks niet haalt, en een Soep van 2000 kilo die echt volgens mij nog geen 3000 km per jaar rijdt. Alssie al rijdt. Gaat nooit stuk immers.
Doe eens wat constructiefs buiten je ego. Want dat is echt letterlijk soep zo anno 2008 zowat.
Magoed, als je soep eens rijdt doe ik wel keertje testritje, weet je ook eens wattie kan![]()
Deal ?
Hmm heb ik over gedacht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef PNG het volgende:
Post eens een leuke verbouwings repo. You can do it !
Niet zo piepen, zelfs op onze trage werkverbinding is het topic prima te ladenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:57 schreef PeuRac het volgende:
PNG. niks als respect voor je repo's, al kosten ze soms wat tijd om ze te begrijpen, maar de plaatjes zijn soms echt TE groot/TE veel, of een combie van die 2.
De meesten denk ik. Dat zijn degene die het ook interesseert.quote:
Jeah heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo piepen, zelfs op onze trage werkverbinding is het topic prima te laden
En Tjab, waarom reageer je in godsnaam zo serieus in het supra topic als je je er van bewust bent dat het allemaal subjectief is. Je bent nu niet veel beter bezig dan de 'porsche' 944 fanbois
Vergeet niet dat we 10-20 jaar geleden doodgegooid zijn met Amerikaanse 'super'auto's in films en series - eigenlijk komen alleen Initial D en 2F2F me in gedachten met aziatische auto's in de hoofdrol, en om die laatste nou positief te noemen... Tel erbij op dat de meeste mensen geen idee hebben hoe een auto rijdt of deze er precies uitziet (heb zelfs al meegemaakt dat mijn MX-5 NA betitelt werd als Porschequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De meesten denk ik. Dat zijn degene die het ook interesseert.
Een oude jap trekt niet veel interesse hoeveel werk je er ook in steekt. Die gast met die mustang had wel een goed project topic. Een mustang wordt door iedereen gewaardeerd.
Kijk hoe png als regelmatige bezoeker al reageert op een grapje en een ander afzeikt. Ik wil niet weten hoe de gemiddelde internetridder dan gaat reageren op zo'n topic.
Tya, trolls enzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah heb je gelijk in.
Maar weet je, het is zoooo jammer als je elke keer wanneer je hier kijkt je grote hobby en passie afgezeken ziet worden. Op een gegeven moment gaat het dan jeucken.
Vet cool! Wel foto's posten he!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:41 schreef Dangel het volgende:
Mn stageloper word zo ter dood veroordeeld
Maghier geenfotos maken tenzij voor intern gebruikquote:
Nokia 3310quote:
beter met die poolse op en neer dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:20 schreef Dangel het volgende:
Nee, met een Poolse heen en weer. Maar wie weetheeft ze een leuk nichtje of zao ja
Ze heeft een vriendquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter met die poolse op en neer dan?
HAI2Uquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:54 schreef vlad het volgende:
HOI!
krijg je ze nu alsnogquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Groot nadeel van naast je ex wonen: je oude spullen bij het grof vuil buiten zien staan
^^quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef lipje het volgende:
heb je een koelkast voor tijdens het klussen in de schuur/berging/garage/tuin
In een ander gehucht, of zit je nog ff met d'r opgescheept als buurvrouw?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat nu al een tijd in de regen buiten he? Ga er maar van uit dat ze is gaan samenwonen. Zal ook de 'verhuiswagen' van dit weekend verklaren.
Ze is nog steeds mn buurvrouw idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In een ander gehucht, of zit je nog ff met d'r opgescheept als buurvrouw?
Je was gewaarschuwd door half PTA SC voor dit soort dingenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Groot nadeel van naast je ex wonen: je oude spullen bij het grof vuil buiten zien staan
Ik had geen keusquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je was gewaarschuwd door half PTA SC voor dit soort dingen
En MMM, schnitzels van frau Schmitzquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je was gewaarschuwd door halfeel PTA SC voor dit soort dingen
Het was dit, Lippenhuizen, of langer wachten. Bovendien hadden we toen nog wel een goede band.quote:
Dus je had in ieder geval een keuzequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was dit, Lippenhuizen, of langer wachten. Bovendien hadden we toen nog wel een goede band.
Maar goed. "run run the past is gone, it cannot be undone, run run the future is here, our fate is drawing near"
Geen reële.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je had in ieder geval een keuze.
Das veel te dicht bij d'r moederquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was dit, Lipjes huis, of langer wachten. Bovendien hadden we toen nog wel een goede band.
Maar goed. "run run the past is gone, it cannot be undone, run run the future is here, our fate is drawing near"
sorry ik was ergens anders problemen makenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Belgie was leuk trouwens
Alleen jammer dat de verantwoordelijke voor alle problemen niet kwam opdagen
Het is blijkbaar wat de users willen, als ik naar al die topics kijk. Zou t liefst al die bagger op slot tieven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Fok
Al dat nutteloze gebash van o.a. gasten die notabene in een 45'er VW Golf Diesel rijden ':{
Nou de VPN verbinding werkt eindelijk hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:44 schreef lipje het volgende:
[..]
sorry ik was ergens anders problemen maken
Het zijn anders telkens dezelfde "users"quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is blijkbaar wat de users willen, als ik naar al die topics kijk. Zou t liefst al die bagger op slot tieven.
Klaag in FB, en kijk of meer mensen zich er aan storen. Ik ga nu iig op bedquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het zijn anders telkens dezelfde "users"
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Belgie was leuk trouwens
Alleen jammer dat de verantwoordelijke voor alle problemen niet kwam opdagen
Welke users willen dat dan vraag ik me af.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is blijkbaar wat de users willen, als ik naar al die topics kijk. Zou t liefst al die bagger op slot tieven.
Heb niet voor niets m'n sig gewijzigdquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Fok
Al dat nutteloze gebash van o.a. gasten die notabene in een 45'er VW Golf Diesel rijden ':{
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Was jij dat?
Maar ik heb toch echt genoeg geld om je nooit meer zorgen te hoeven maken. En mijn IQ wijkt meer dan twee standaarddeviaties af (in de juiste richting). Ik spreek vier talen en mijn Engelse woordenschat is wel zo godsgruwelijk groot dat ik je met een paar woorden kan doen kwijlen! Even uit mijn hoofd: histrionically, platitude, mull, gull, lull, glum, metastasize, houyhnhnm, Brobdingnagian, octogenerian, physiognomy, hubris, jingoism, avarice, credulity! How's that for foreplay...
Bovendien, zo mooi was je hoofdje nou ook weer niet. Aanstellerige wijven!
Het is nog volop bezig, de officiele berichten zijn 1 dode, 4 gewonden.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:56 schreef Tjabbo het volgende:
beetje summier bericht. Heb je meer info?
Is het al afgelopen?
Ach, dat heeft iedereen wel eensquote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef PNG het volgende:
Sorry Tjabbo dat ik er zo lomp inging.
tKlonk meteen weer zo negatief.
Point taken rest was beetje flamebait. Peace.
Whatever, we gaan met de hele klas naar een speciale bijeenkomst nu, om onze klasgenoot en haar familie te steunen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Peu heeft weer een klasgenoot van een zus van een oom en daar de moeder van hoor
Bovendien spreek je jezelf weer tegen
peacequote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef PNG het volgende:
Sorry Tjabbo dat ik er zo lomp inging.
tKlonk meteen weer zo negatief.
Point taken rest was beetje flamebait. Peace.
it's alive! :xquote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Ballebek het volgende:
AVOND!
Ik mag weer naar oost-duitslandquote:Op donderdag 8 november 2007 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer thuis btwFf de auto geprepareerd voor het Polen-ritje dit weekend
Daar mag ik binnenkort voor werk een paar keer naar toe als het goed is. Wat doe jij daar, en waar?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik mag weer naar oost-duitsland
Zoals iedere week...
Nu al aan't werk?quote:
Ja duh.... Haolf acht elke dag...quote:
You are so wrongquote:Op donderdag 8 november 2007 15:13 schreef Tjabbo het volgende:
^ja en daar zit je zo tegenaan te hikken dat je vanavond uiteindelijk niets gedaan hebt
Daar ben ik te lui voorquote:Op donderdag 8 november 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag me wel ff masseren onder de douche.
Ik heb een hekel aan douchenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar gewoon mee onder de douche, masseer ik jou wel.
Mja, ik ga ook liever in bad, maar die heb ik nietquote:Op donderdag 8 november 2007 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan douchen. Ik ga bijna altijd in bad.
Kapstok 9.95 bij Leenbakkerquote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Maar nu is het zo:
[ afbeelding ]
En ja, kabelzooi, blabla. Morgen wordt dat dus gefixt.
op foto 1 staat ie gecamoufleerdquote:Op donderdag 8 november 2007 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt die stoel ineens vandaan?
Oh nu zie ik het, rechtsonder, begraven onder de wrakstukkenquote:
Podrķzy do Polski sa swietnie, ja bardzo mocno potrzebuje jedno z nych.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Polenreisje verzet naar over twee weken.
alles onder je bed gepropt jaquote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Maar nu is het zo:
[ afbeelding ]
En ja, kabelzooi, blabla. Morgen wordt dat dus gefixt.
niet dat ik weet.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
Zit iedereen nou in spanning te wachten tot Peu de bijeenkomst met ons deelt?
Lip: heb jij toevallig familie in de omgeving van Groningen wonen? Een tweelingbroer oid?
23e vertrek, 25e weer terug. Szczecin. Omdat het leuk is om om haar familie en roots te leren kennen. En om me heen kijken voor een Lada Niva en/of Poolse bruid.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar vertel, hoe lang, waarheen, en waarom? Behalve beeldschoon meisje en zo
importbridesquote:Op donderdag 8 november 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
23e vertrek, 25e weer terug. Szczecin. Omdat het leuk is om om haar familie en roots te leren kennen. En om me heen kijken voor een Lada Niva en/of Poolse bruid.
niet via Frankrijk doen. dat gaat niet goed laatste tijdquote:
Netjes, netjesquote:Op donderdag 8 november 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
23e vertrek, 25e weer terug. Szczecin.
drie dagen laten ook geen ruimte voor andere mogelijkheden he?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:47 schreef lipje het volgende:
[..]
niet dat ik weet.
wel een filmpje voor jou Paladijn.
http://www.dumpert.nl/med(...)burging_crashes.html
En mn schnitzelrecord verbeteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes, netjes
dag rijden, dag daar, dag rijden
Niet echt neequote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef vlad het volgende:
[..]
drie dagen laten ook geen ruimte voor andere mogelijkheden he?![]()
toch geen zachte g'er?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja 3 dagen... op vrijdagochtend meot ik gewoon werken en ik moet haar nog ff uit Limbrug halen he?
Zeker welquote:
En dan ga je *op zoek* naar een Pools bruidje?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeker welHelaas geen Pools accent
Maar zonet aan de foon weer genoten van haar prachtige stem
Dribbel_ zal het niet leuk vinden als ik zn vriendin betast op onzedelijke plekkenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je *op zoek* naar een Pools bruidje?
Ik snap het niet
Nou ja, DAT hoeft toch ook niet? Of ehh, niet METEEN?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Dribbel_ zal het niet leuk vinden als ik zn vriendin betast op onzedelijke plekken
Dus dan zla ik op zoek moeten naar en andere vrouw als ik onzedelijk wil betasten.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, DAT hoeft toch ook niet? Of ehh, niet METEEN?
je hoeft het hem niet te vertellen hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dribbel_ zal het niet leuk vinden als ik zn vriendin betast op onzedelijke plekken
Ik ben altijd eerlijk. En ik val niet op vrouwen die vreemd gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef vlad het volgende:
[..]
je hoeft het hem niet te vertellen hoor![]()
En dat lukt in een restauratierijtuig van een nachttrein aanziernlijk makkelijker dan met een gare visa op een parkeerplaatschquote:Op donderdag 8 november 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus dan zla ik op zoek moeten naar en andere vrouw als ik onzedelijk wil betasten.
Er zitten in de treinen naar Polen nog meer hoeen dan op de parkeerplekken?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat lukt in een restauratierijtuig van een nachttrein aanziernlijk makkelijker dan met een gare visa op een parkeerplaatsch
maar zij gaat niet vreemd, want je weet wie haar nog meer neuktquote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk. En ik val niet op vrouwen die vreemd gaan.
Ik ben niet op zoek naar sex.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:41 schreef vlad het volgende:
[..]
maar zij gaat niet vreemd, want je weet wie haar nog meer neukt![]()
Ben het serieus met je eens hoor. maar als ik dat direct zeg klinkt het zo saaiquote:Op donderdag 8 november 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar sex.As ik al sex heb, graag in relatieverband.
En als ze vreemd gaat bij een ander, waarom zou ze dat dan niet bij mij doen?
zo'n hoog bed heb je NIET!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt gewoon onder mijn bed doorlopen.
Hmm.....quote:Op donderdag 8 november 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zitten in de treinen naar Polen nog meer hoeen dan op de parkeerplekken?
jij wil ook onder een bed door kunnen lopen?quote:
Nee hij wil bij mij in bed liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef vlad het volgende:
[..]
jij wil ook onder een bed door kunnen lopen?
mijn zegen heeft iequote:Op donderdag 8 november 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hij wil bij mij in bed liggen
alleen als het met zachte g uitgesproken wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
gatverdarre wat is dat neerlânsk eins ek in goare taal. Klinkt nergens nei
wacht maar tot hij in je deuropening staat: "come on boy, everybody needs love"quote:
En skop yn syn bâllen kin der krije at der dat dochtquote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
wacht maar tot hij in je deuropening staat: "come on boy, everybody needs love"![]()
zou me niets verbazen als ie dat ziet als voorspelquote:Op donderdag 8 november 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En skop yn syn bâllen kin der krije at der dat docht
Leer eens een taal jij separatistquote:Op donderdag 8 november 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
En skop yn syn bâllen kin der krije at der dat docht
Stjer mei in bobbel yn e kontquote:Op donderdag 8 november 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leer eens een taal jij separatist
Wat in soeg is it hing? Krekt in liwadder. Et hat nea wat west en it sil nea wat wurdequote:Op donderdag 8 november 2007 22:17 schreef Paladijn het volgende:
Fryslân boppe!
Dr_Flash, grutte okse.
SILENCE!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat in soeg is it hing? Krekt in liwadder. Et hat nea wat west en it sil nea wat wurde
10 voor taal zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leer eens een taal jij separatist
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat in soeg is it hing? Krekt in liwwadder/Ljouwerter. Et hat nea wat west en it sil nea wat wurde
taalfouten makenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterdeboter wat DOE ik in dit topic?
haha lelijk he als je dmv taalbarierres wordt uitgeslotenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
Kan het nu dan stoppen?
Heb je Bougievonkje dronken gevoerd?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:48 schreef PeuRac het volgende:
Damn what a party2 winkel wagentjes vol me lege flesje
Jammer alleen dat t in mijn apparement was
Lukt het kutje? Ga eens HEEL snel je nest in jijquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:10 schreef Bougievonkje het volgende:
hou je bakkes es Fles
Je hebt lekker zitten feesten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:48 schreef PeuRac het volgende:
Damn what a party2 winkel wagentjes vol me lege flesje
Jammer alleen dat t in mijn apparement was
Laat hem nou blij zijn om zn grote spijkerpoepfeest joh.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt lekker zitten feesten?
Terwijl je zo verdrietig was om die vriend van een klasgenoot z'n oom en daar het zoontje van
1-0.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Terwijl je zo verdrietig was om die vriend van een klasgenoot z'n oom en daar het zoontje van
Helemaal goed.. laylow met de honda op 't moment, ben aan het klussen in me huis..quote:
Met een SL600quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, t geld is op en bij gelijke inkomsten en stijgende kosten zoals het nu is, gaat de stekker er zo uit
best wel honger ook btw
Beetje kansloos eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind dit grappiger:
http://www.101.tv/page/pr(...)a0e0d305fb575d50657/![]()
.
en de winnaar krijgt een kusquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:32 schreef PeuRac het volgende:
Sabine Schmidt VS. The Stig met Audi R8 VS. Porsche GT3
in de nieuwe Clarkson Supercar Showdown![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |