Je kunt er gewoon heen rijden en kaartje koop je bij de kassa. Parkeerkaart betaal je bij het wegrijden van de parkeerplaatsquote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef zBus het volgende:
Kan je daar kaartje kopen of moet je reserveren ofzo?
Hoe was het voorheen dan? Ik ben de afgelopen 2x pas voor het eerst er geweest, en toch vond ik het wel leukquote:Op maandag 5 november 2007 19:10 schreef Jimmeh het volgende:
Ik twijfel een beetje, vroeger was t nog een mooie show, tegenwoordig viert sjonniestyle hoogtij![]()
Wat die persoon boven ergens zegt. En neem je OV ofzo mee, krijg je kortingquote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef zBus het volgende:
Kan je daar kaartje kopen of moet je reserveren ofzo?
Nouja vroeger had je bijvoorbeeld mooie studiemodellen en 1 die ik me kan herinneren is de Carrera GT. Was toen totaal geen sprake van dat ie in productie zou gaan, maar paar jaar later zie je 'm dan ineens in het nieuwsquote:Op maandag 5 november 2007 20:18 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Hoe was het voorheen dan? Ik ben de afgelopen 2x pas voor het eerst er geweest, en toch vond ik het wel leuk(en nee, ik ben geen sjonnie
)
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:12 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Nu is het meer een tupperware party, waar je bijvoorbeeld met moeite een paar originele Ferrari's ziet, rest is allemaal verbouwd door verschillende tuners.
Nu snap ik wel dat tuning helemaal in is enzo, maar het gaat mij wat te ver allemaal
Die bumper/accessoirehallen zijn toch ook wel leuk om even snel doorheen te lopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, de helft is tuning. De rest niet.
De bumperhallen sla ik ook altijd mooi over, maar dan ben ik nog steeds een halve dag zoet. En dan zou je eventueel ook nog de stad in kunnen duiken (waar vaak ook nog een kerstmarkt oid bezig is?)
Alleen voor de geglazuurde appels ga ik al naar de kerstmarkt toequote:Op donderdag 8 november 2007 09:43 schreef _jero_ het volgende:
In deze periode zijn er inderdaad ook de weihnachtsmarkten bezig in de duitse steden. Ben ik zelf nog nooit geweest dus kan niet zeggen of dat leuk is of niet. Ziet er op foto's wel gezellig uit
Buiten op de parkeerplaatsen is meestal genoeg te zien: vertegenwoordigers die zelf in de nieuwste modellen rijden, staan gewoon voor de ingang vaak geparkeerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, de helft is tuning. De rest niet.
De bumperhallen sla ik ook altijd mooi over, maar dan ben ik nog steeds een halve dag zoet. En dan zou je eventueel ook nog de stad in kunnen duiken (waar vaak ook nog een kerstmarkt oid bezig is?)
Geglazuurde appels? Hmm, geen idee hoe dat is maar dit jaar ben ik wel van plan om even langs de weihnachtsmarkt te gaan. Of dezelfde dag in Essen of op een andere dag in bv Dusseldorfquote:Op donderdag 8 november 2007 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen voor de geglazuurde appels ga ik al naar de kerstmarkt toe.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:16 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Geglazuurde appels? Hmm, geen idee hoe dat is maar dit jaar ben ik wel van plan om even langs de weihnachtsmarkt te gaan. Of dezelfde dag in Essen of op een andere dag in bv Dusseldorf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |