quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
* PeuRac heeft geen bb2quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geld inzamele en overstappen op werkende forum software![]()
Tevens TopGear Alert![]()
In m'n slaapkamer ga ik het in de plinten maken omdat ik daar vloerbedekking neem.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op welke manier ga je dat proberen?
Ik zat zelf te denken het te verwerken ooit in de plinten maar nooit aan toe gekomen eigelijk![]()
Ik heb woensdag, donderdag en vrijdag vrijquote:Op zondag 4 november 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom je zo liefdevol?
trein topics zijn okeequote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef M5 het volgende:
tvp'tje... en toen ik de tt zag wist ik al dat het een trein topic was
*jaloers*quote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb woensdag, donderdag en vrijdag vrij.
Don't be. Ik heb daarna een hele week avonddienst. En de avonden zijn het drukste. Brrr. Nu al zin inquote:
De RROD komt het vaakst voor in de avond?quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Don't be. Ik heb daarna een hele week avonddienst. En de avonden zijn het drukste. Brrr. Nu al zin in.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De RROD komt het vaakst voor in de avond?
ik heb die vent ooit gemaild. Als je hem een mailtje stuurd dat je die onderdelen wilt hebben stuur hij ze op. Moet je even geld over maken. Iets van euro per ledje compleet met lens.quote:Op zondag 4 november 2007 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In m'n slaapkamer ga ik het in de plinten maken omdat ik daar vloerbedekking neem.
http://members.chello.nl/h.jelink/laminaat_verlichting.htm zoals deze vent ga ik het doen.
Heel simpel en kost geen drol.
Voor onder de 100 euro kan je heel je vloer vol knallen ( alle vertrekken )
Dan schakelaar naast de normale verlichting maken + een dimmer zodat je de leds ook minder fel kan laten branden.
Wel weer typisch nederlands, miepen dat je niet online kunt spelenquote:Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Die krijg ik amper. Ik krijg vooral de Live-issues.
Maar in de avond bellen er gewoon wat meer mensen en zijn we met wat minder mensen. (in de vroege ochtend hebben we evenveel mensen, maar dan bellen er niet zo heel veel mensen).
Nouja, het moet ook gewoon werken, dus ik geef ze groot gelijk dat ze bellenquote:Op zondag 4 november 2007 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel weer typisch nederlands, miepen dat je niet online kunt spelen
En ach, PS3 ftw Zodra GT5 uit is...
Tya, ze betalen er ook voor... 60 euro per jaar oid?quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, het moet ook gewoon werken, dus ik geef ze groot gelijk dat ze bellen.
Kweetnie, ik verkies de PS2 nog steeds boven de PS3, tot nu toe in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |