quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van welke club is dat?? Heeft FC Dennis een Dark site??![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef nachtzuster het volgende:
[ afbeelding ]
En we schenken nog even bij![]()
Olijfje erbijquote:Op zondag 4 november 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar meedoe en een fles rosé open trek![]()
quote:
Onder de tafel gezopenquote:
Nope, de thee is niet sterk genoeg.quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder de tafel gezopen[ afbeelding ]
Out dus
Ohh o.k. maar die andere drankorgels zijn foetsiequote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, de thee is niet sterk genoeg.
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.quote:
Ik was al voor rood.. Ingeborg is een topwijfquote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.
Wij waren ook meteen voor rood. Was wel reuze spannend wel team er weg zou moeten. Nog een kwartier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al voor rood.. Ingeborg is een topwijf![]()
Neem het op .. Kan ik kwartiertje later de recalmes skippenquote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij waren ook meteen voor rood. Was wel reuze spannend wel team er weg zou moeten. Nog een kwartier.
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.
Er zijn er niet veel meer over nu..quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.
Nee, het was waarschijnlijk imposant bedoeld, maar je kreeg totaal niet de gelegenheid de mensen te leren kennen. Het had meer iets van een oppervlakkig sociaal experiment dat je als kijker niet kon volgen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.
Het is niet alleen Ingeborg, het was dat grote verschil tussen ego's en sociale mensen. En de laatsten hebben gezegevierd, wat heel mooi is.quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel meer over nu..
Ingeborg[ afbeelding ]
Kan wel zijn maar ik vind haar geweldig ..quote:Op zondag 4 november 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet alleen Ingeborg, het was dat grote verschil tussen ego's en sociale mensen. En de laatsten hebben gezegevierd, wat heel mooi is.
Ik heb geen favoriet. Tijd!quote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik vind haar geweldig ..![]()
Die heb ik wel gezien tijdens het zappen. Ze was aan het huilen...?quote:
Sterke tante .. En met gevoelquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien tijdens het zappen. Ze was aan het huilen...?
Zie je ava en Yvonne uit dat tentje met die bril... Whahahaquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien tijdens het zappen. Ze was aan het huilen...?
WTF Doe je met een vulpotlood .. Das vragen om ellendequote:Op zondag 4 november 2007 21:41 schreef Veulen het volgende:
Van alle stomme dingen die je kan doen in de wereld...
Loop ik als de eerste de beste sukkel met een vulpotlood tegen en kastje op.
Boort dat stuk grafiet zich in me vinger en breekt af.![]()
Ben er 20 minuten mee bezig geweest om dat rot ding er weer uit te trekken.![]()
Ik schrijf meestal met vulpen of vulpotlood. Ik verkeer nog in de veronderstelling dat ik iets goeds voor het milieu doe danquote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
WTF Doe je met een vulpotlood .. Das vragen om ellende![]()
![]()
Damn.. hoe krijg je het voor elkaar?!quote:Op zondag 4 november 2007 21:41 schreef Veulen het volgende:
Van alle stomme dingen die je kan doen in de wereld...
Loop ik als de eerste de beste sukkel met een vulpotlood tegen en kastje op.
Boort dat stuk grafiet zich in me vinger en breekt af.![]()
Ben er 20 minuten mee bezig geweest om dat rot ding er weer uit te trekken.![]()
Ik liep even naar de andere kant van de kamer voor een vulpotlood. Loop dus terug terwijl ik die punt uitklik.quote:
Volgens mij zou het in een reconstructie vrijwel onmogelijk te herhalen zijnquote:Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik liep even naar de andere kant van de kamer voor een vulpotlood. Loop dus terug terwijl ik die punt uitklik.
Halverwege gaat de telefoon dus ik draai me om om op te nemen en tik zo dat potlood via de boekenkast in me duim![]()
Niet waar.quote:Op zondag 4 november 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
Zwak ingeschoten penalty van Makaay, de keeper had hem bijna.
Nope, ik ben aan het posten! Terwijl ik vanochtend nog riep dat ik misschien wel helemaal ging stoppen met inetten. Hoezo wispelturig...quote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef Py het volgende:
Navond allemaal. Zitten jullie nu allemaal ER te kijken? De afleveringen zijn ook terug te zien. Bij de weg![]()
http://www.expeditierobinsongemist.nl/
Ingeborg![]()
Gewoon een onmogelijk stomme actie.quote:Op zondag 4 november 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zou het in een reconstructie vrijwel onmogelijk te herhalen zijn
Gaat het inmiddels weer een beetje met je duim?
Ik moest meteen denken aan de balpen-moord.quote:Op zondag 4 november 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zou het in een reconstructie vrijwel onmogelijk te herhalen zijn
Gaat het inmiddels weer een beetje met je duim?
Hoe kom je er ook bij om dat te roepenquote:Op zondag 4 november 2007 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, ik ben aan het posten! Terwijl ik vanochtend nog riep dat ik misschien wel helemaal ging stoppen met inetten. Hoezo wispelturig...![]()
In één huis wonen en dan via inet communiceren?quote:Op zondag 4 november 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Damn... begin ik net op MSN iets tegen de kid te roepen die op offline staat... geen reactie, verander ik m'n nickname vervolgens in "B kom ff online!!" om daarmee zelf online te gaan... ik denk dan ziet ie t wel... geen reactie, loop ik naar boven, blijkt ie al in z'n bed te liggen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan de balpen-moord.![]()
![]()
Erger nog: Een half uurtje geleden belde(!!!) hij mequote:Op zondag 4 november 2007 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
In één huis wonen en dan via inet communiceren?![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: Een half uurtje geleden belde(!!!) hij me![]()
![]()
Maar ehm... tsja... meneer heeft sinds gisteren weer een PC op z'n kamer waarmee hij wel op internet kan dus die is ff heel veel boven
hahaha Ik lach me rot. Zie het al helemaal voor me .quote:Op zondag 4 november 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Damn... begin ik net op MSN iets tegen de kid te roepen die op offline staat... geen reactie, verander ik m'n nickname vervolgens in "B kom ff online!!" om daarmee zelf online te gaan... ik denk dan ziet ie t wel... geen reactie, loop ik naar boven, blijkt ie al in z'n bed te liggen![]()
![]()
Ehm... het is zondag?? De buren??quote:Op zondag 4 november 2007 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is er mis met ouderwets naar elkaar schreeuwen?![]()
WhAHA... Een msm van je zoonquote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: Een half uurtje geleden belde(!!!) hij me![]()
![]()
Maar ehm... tsja... meneer heeft sinds gisteren weer een PC op z'n kamer waarmee hij wel op internet kan dus die is ff heel veel boven
Truste Talithaquote:Op zondag 4 november 2007 22:51 schreef Talitha het volgende:
Mag ik iedereen een digitaal weltrusten wensen?Laters!
Heb het net gekeken ... Niet ontdektquote:Op zondag 4 november 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
Soury, als je nog moet kijken: er zit een echte hufter in, ene Marcel. Niet schrikken.
Ohh was hij dat.. Keek ff een andere kant op... Brrrrrrquote:
Het lef ...quote:
Hoi peetquote:Op zondag 4 november 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
HOI
Euh, nee.quote:
Achzoquote:Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Ik bedoelde een combinatie van deze:en deze: [ afbeelding ]
Waarbij dus zijn sieg heilende armpje bewaard blijft en zijn andere arm aan het pompommen is.
Goedquote:Op zondag 4 november 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Ja relaxeddddd en in huize veulen???
Sjit das waar, wat kunnen we eens verzinnen om ons ongelukkig te voelen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed![]()
Maar als we zo gelukkig zijn is er niet echt een gespreksonderwerp he![]()
Ga DGK Kijkenquote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjit das waar, wat kunnen we eens verzinnen om ons ongelukkig te voelen.
Doe nooit aan pasenquote:
Tuurlijkquote:
Bekende van je?quote:Op maandag 5 november 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DbGdR4QgezY
http://www.youtube.com/watch?v=4mZIrnD4kOQ 7)5quote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjit das waar, wat kunnen we eens verzinnen om ons ongelukkig te voelen.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://youtube.com/watch?v=LDrBa4ZOciQ
als je er bang voor bent welquote:
Uh, nee. Maar geef jou wel toestemmingquote:Op maandag 5 november 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik je toestemming gegeven om je mond open te doen?![]()
Dikke vinger!quote:Op maandag 5 november 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Uh, nee. Maar geef jou wel toestemming![]()
één ?quote:
Pas maar op, straks is er een fimpje van jou op youtube!quote:Op maandag 5 november 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
één ?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=gy626OUa118
quote:Op maandag 5 november 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
Mooie afbeelding in de kop, schenk even iets te drinken in![]()
Mijn ex heeft beloofd daar niets mee te doenquote:Op maandag 5 november 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas maar op, straks is er een fimpje van jou op youtube!![]()
quote:
Het was net al besproken zie ik, vandaar ook de TT.quote:Op maandag 5 november 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
Fok geeft weer aardig de geest bij mij.
Zoiets?quote:Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Ik bedoelde een combinatie van deze:en deze:
Waarbij dus zijn sieg heilende armpje bewaard blijft en zijn andere arm aan het pompommen is.
Alcoholloze zondag voor mij!quote:Op maandag 5 november 2007 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was net al besproken zie ik, vandaar ook de TT.
Schenk je niet teveel in![]()
eventuele schades kun je clamen bij Danny
Lolquote:
Dus dat het maandag is, is geen goed excuse?quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=VM4H-5atn9w
Dipje?quote:Op maandag 5 november 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
saai
http://nl.youtube.com/watch?v=ujaDdFxPygsquote:Op maandag 5 november 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
saai
quote:Op maandag 5 november 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=ujaDdFxPygs
Wat een schijtsong.quote:Op maandag 5 november 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ujaDdFxPygs
http://nl.youtube.com/watch?v=7B7bVD_DkM4quote:Op maandag 5 november 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een schijtsong.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=RSWxgMlsOyU![]()
APK wordt gevoelig?quote:Op maandag 5 november 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een schijtsong.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=RSWxgMlsOyU![]()
Carly.quote:Op maandag 5 november 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=7B7bVD_DkM4
Volgens Lobasca ben ik deep down een heel gevoelig mens.quote:
Na de docu op SBS denk ik daar heel anders over.quote:Op maandag 5 november 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens Lobasca ben ik deep down een heel gevoelig mens.![]()
![]()
#97quote:Op maandag 5 november 2007 02:25 schreef APK het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #152
#5![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na de docu op SBS denk ik daar heel anders over.
Ach, iedere gek z'n gebrekquote:Op maandag 5 november 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist ik veel dat ze het op tv uit gingen zenden...
http://nl.youtube.com/watch?v=KSVETncH-Ckquote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
heeft iemand nog een leuk corny liedje?![]()
Nederlands accent.quote:Op maandag 5 november 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=KSVETncH-Ck![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nederlands accent.
http://nl.youtube.com/watch?v=ZUUwCW4ClPo![]()
Dit nummer vind ik echt mooi geproduceerd, qua mix enzo.
En bij nacht, in de kroegen hier....quote:Op maandag 5 november 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Jey73fvcar4
Die pakjes van de dansers!quote:Op maandag 5 november 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TZVV8AVnmZ4
Ik zie het verband tussen de eerste en de tweede zin niet.quote:Op maandag 5 november 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
Wat is dat, dat COSsers gaan zwaaien en afscheid nemen in de COS, terwijl hier een SC is daarvoor.
Is de SC een community geworden, waar het niet voor bedoeld is?
Ik zwaai waar ik wilquote:Op maandag 5 november 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
Wat is dat, dat COSsers gaan zwaaien en afscheid nemen in de COS, terwijl hier een SC is daarvoor.
Is de SC een community geworden, waar het niet voor bedoeld is?
Weltruste APKquote:Op maandag 5 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Fuck, ik moet straks weer werken.
Doei. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Fuck, ik moet straks weer werken.
Doei. [ afbeelding ]
De sc is bedoeld voor zwaaien/kusjes ed. voor alle DGK'ers.quote:Op maandag 5 november 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen de eerste en de tweede zin niet. [ afbeelding ]
Wat heb ik nou weer gedaan om jouw toorn te mogen ontvangen?quote:
Welnee, we hebben hiero allemaal een tyfushekel aan elkaar.quote:Op maandag 5 november 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
in de SC hebben jullie een aardige community gevestigd bewerktstelligd, of hoe je dat ook schrijft.
Hi Hidihoquote:
Je moet hulp zoeken.quote:Op maandag 5 november 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
En elke minuut die ik moet wachten op antwoord gaat ten koste van mijn spaarzame nachtrust.![]()
Iedereen is hier welkom, maar om niet te mogen zwaaien in de COS heb ik altijd onzin gevonden.quote:Op maandag 5 november 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hi Hidiho![]()
Het gaat niet om mij, maar dat de oorspronkelijke bedoeling is dat Cossers hier offtopic kunnen gaan.
Dat gebeurt dus niet meer, omdat jullie een groepje zijn.
Al 8 minuten minder slaapquote:
Wel ja, kijk eens naar jullie laatste 100 sc- topics.quote:Op maandag 5 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee, we hebben hiero allemaal een tyfushekel aan elkaar.![]()
Nieuwe zijn altijd welkomquote:Op maandag 5 november 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel ja, kijk eens naar jullie laatste 100 sc- topics.
Het is net de B&B (bold&beautiful), iedereen doet het in de loop van tijd met elkaar
en na een jaar snap je er niks meer van.
---- dit ivm je mavo-nivo----
Wie het met wie kan vinden of niet is niet interessant; je creëert nu net zo'n groep als 2 jaar
geleden met VOL, die een eigen forumpje ging oprichten.
Zie hem hier nooit meerquote:Op maandag 5 november 2007 03:21 schreef Coos het volgende:
En waar is die PcEend eigenlijk?
Bannetje??
(of heeft hij uiteindelijk ook ingezien dat de DGK kansloos was)![]()
Tuurlijk, dat is ook zo, maar ze gaan niet meer naar de sc om ff te chatten enzo en dat vind ik niet ok.quote:Op maandag 5 november 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom, maar om niet te mogen zwaaien in de COS heb ik altijd onzin gevonden.
Ik vind de COS toch te serieus soms.
Oh mijn god, zit ie weer over Mavo te zeiken? Is ie al bij MoederMavo geweest of komt dat mog?quote:
Hij zal toch niet afgeschoten zijn??quote:
Is VOL zo onststaan ja?quote:Op maandag 5 november 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is net de B&B (bold&beautiful), iedereen doet het in de loop van tijd met elkaar
Wie het met wie kan vinden of niet is niet interessant; je creëert nu net zo'n groep als 2 jaar
Of vervuild water dat zijn veertjes hebben aangetastquote:
Het is erger dan dat.quote:Op maandag 5 november 2007 03:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Oh mijn god, zit ie weer over Mavo te zeiken? Is ie al bij MoederMavo geweest of komt dat mog?
Aan zijn reacties kun je zien dat hij net een 'latent Mavo-tjes' is maar door godsgruwelijke mazzel net Havo gehaald heeft.Daarna kun je zo naar de kunstacademie. 't blijven provicialen die zich daar op laten voorstaan.
![]()
Ben je pissig Tipsh?quote:Op maandag 5 november 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is VOL zo onststaan ja?
Is het soms handiger als we in de COS verwijzingen plaatsen naar afscheidsberichtjes en knuffelberichten tussendoor?
Zou wel leuker voor ons zijnquote:
Het altijd eens zijn met elkaar is ook maarquote:
Ik heb net een half miljoen gewonnen, dus het gaat wel goed hierquote:
Tips is gewoon boos, dat is ook wel ok.quote:Op maandag 5 november 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het altijd eens zijn met elkaar is ook maar![]()
+ een sc relletje is nooit weg![]()
Destijds ontstond VOL omdat FOK geen zin had om HBB (Hotel Big Brother) als subforum aan te houden. Danny wilde de spontaan ontstane HBB-topics niet onderbrengen in een aparet subforum. Later gebeurde dat wel maar HBB leefde in die tijd meer voort op VOL.quote:Op maandag 5 november 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Al met al vind ik dat de Fok! CHAT nogal onderbelicht wordt. Wat hier in de SC speelt is idd vooral chat. Gezellig hoor, daar niet van.quote:Op maandag 5 november 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook zo, maar ze gaan niet meer naar de sc om ff te chatten enzo en dat vind ik niet ok.
Ik kom ook niet vaak in de sc, omdat je in een totaal verschillende club komt.
De 1 is een Cosser en de ander uitsluitend een sc'er, die zich er wel eens over verbaasd dat DGK nog bestaat.
Dat communiceert toch wat minder.
Verloor net 12.000quote:Op maandag 5 november 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tips is gewoon boos, dat is ook wel ok.
Wanneer gaan we es pokeren,
ik heb geld![]()
Weltruste Lobascaquote:Op maandag 5 november 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ook slapen!
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 5 november 2007 03:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tipsch je bent een enorme zeikerd![]()
Jij was toen misschien op VOL, maar ik heb het hier meegemaaktquote:Op maandag 5 november 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Destijds ontstond VOL omdat FOK geen zin had om HBB (Hotel Big Brother) als subforum aan te houden. Danny wilde de spontaan ontstane HBB-topics niet onderbrengen in een aparet subforum. Later gebeurde dat wel maar HBB leefde in die tijd meer voort op VOL.
Vergeet niet te tangen voor het slapengaan.quote:Op maandag 5 november 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ook slapen!
Dat gezeik over heilige Brian dat hij eruit zou moeten.quote:
niet zo zeuren ouwequote:Op maandag 5 november 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Al met al vind ik dat de Fok! CHAT nogal onderbelicht wordt. Wat hier in de SC speelt is idd vooral chat. Gezellig hoor, daar niet van.
Fok! zou misschien wel een stukje sneller worden als er wat minder ge-F5-ed wordt.![]()
Ah, daar had ik je. Stukje projectie gaande dus. Mij krijg je er niet in mee lieverd.quote:Op maandag 5 november 2007 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat gezeik over heilige Brian dat hij eruit zou moeten.
En ik ben in een relstemming![]()
Geen idee, maar je bent van harte welkom.quote:Op maandag 5 november 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
Hallo, wat is dit voor een subforum, wat gebeurt hier zoal?![]()
Ik zat toen op FOK en VOL. De 'Big Start' van VOL was de nacht in HBB (het kantoor) waar Ferdi, Jones (voornaam vergeten) en de Socca-boys op VOL zaten te lezen. Op VOL werden ze uitgedaagd hun broek te laten zakken. En binnen 15 seconden zagen ze hun eigen blote konten terug op internet.quote:Op maandag 5 november 2007 03:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij was toen misschien op VOL, maar ik heb het hier meegemaakt![]()
Net 300.000 verloren en 500.000 gewonnenquote:
Dat is alweer anderhalf jaar geledenquote:Op maandag 5 november 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zat toen op FOK en VOL. De 'Big Start' van VOL was de nacht in HBB (het kantoor) waar Ferdi, Jones (voornaam vergeten) en de Socca-boys op VOL zaten te lezen. Op VOL werden ze uitgedaagd hun broek te laten zakken. En binnen 15 seconden zagen ze hun eigen blote konten terug op internet.
PS - Ja, diezelfde Socca-boys die we later hebben terug gezien in DGK !
Ik lig nog soms s'nachts wakker om BBHquote:Op maandag 5 november 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zat toen op FOK en VOL. De 'Big Start' van VOL was de nacht in HBB (het kantoor) waar Ferdi, Jones (voornaam vergeten) en de Socca-boys op VOL zaten te lezen. Op VOL werden ze uitgedaagd hun broek te laten zakken. En binnen 15 seconden zagen ze hun eigen blote konten terug op internet.
Als ik een hogere tafel neem, wordt ik altijd genaaidquote:Op maandag 5 november 2007 03:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Net 300.000 verloren en 500.000 gewonnen![]()
Ga niet op die halfzachte tafels zitten.
Gewoon aanschuiven bij een paar miljoenen en 30.000 inzetten.
Nooit geweten dat die start bij VOL zat.quote:Op maandag 5 november 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga er lager in dan je account en go with the flow als je goede kaarten heb.quote:Op maandag 5 november 2007 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik een hogere tafel neem, wordt ik altijd genaaid![]()
heb ik eindelijk een straight, heeft iemand anders een flush![]()
chips
Natasiaquote:Op maandag 5 november 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ga er lager in dan je account en go with the flow als je goede kaarten heb.
Heb ook wel eens 2 Aces en een ander een straight.
chips![]()
Ja, in die tijd is een hele vaste kern van streamers/cappers naar VOL gegaan. Dat kun je nog terugvinden aan de rugnummers op VOL van de mensen die toen overstapten. KIjk maar naar de registratie-data van de eerste honderd VOL-users. Dat waren allemaal fanatieke FOK-users van BB5, HBB en BB6 volgden de meesten bij VOL.quote:Op maandag 5 november 2007 03:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die start bij VOL zat.
Welnee, die komt zichzelf zo tegen...quote:
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2007 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik lig nog soms s'nachts wakker om BBH![]()
Drama van Gert, maar wel genieten van Viola, Bonny en de lege flessen .......quote:
Viel me nog mee dat ze daar geen klysma's gavenquote:Op maandag 5 november 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Drama van Gert, maar wel genieten van Viola, Bonny en de lege flessen .......
Niet echt een klysma, maar volgens mij moet er nog ergens een cap rondzwerven van Viola in haar blote muts ......quote:Op maandag 5 november 2007 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Viel me nog mee dat ze daar geen klysma's gaven![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 5 november 2007 07:14 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP.
Hai buufquote:Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
moeten we zeker teruglezen...![]()
hai Peet!![]()
![]()
![]()
Is dat zo ?quote:Op maandag 5 november 2007 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
Middag![]()
Dinsdag gaat over de poesjes van Soury toch?
Petraa! je was verdwaald zaterdagnacht![]()
Ja, dat was een glorieuze tijd.quote:Op maandag 5 november 2007 04:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, in die tijd is een hele vaste kern van streamers/cappers naar VOL gegaan.
Hoe heette die ene ook weer waar jij zo'n haat / liefde verhouding mee had, je weet wel, die met dat springende oranje ding in dr ovotorquote:Op maandag 5 november 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat was een glorieuze tijd.
Allemaal opgerot.
Eigenlijk best wel voor herhaling vatbaar.
Oh, die mevrouw die moderator is geworden op VOL, en daar vervolgens ontslagen is omdat ze bij onenigheid privezaken erbij haalde.quote:Op maandag 5 november 2007 17:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoe heette die ene ook weer waar jij zo'n haat / liefde verhouding mee had, je weet wel, die met dat springende oranje ding in dr ovotor![]()
Hoezo later? Later dan morgen? En zijn ze er dan nog wel?quote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef Soury het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=138433![]()
Maar het word wel later deze week![]()
Maak je geen zorgen komt goed. Ik zit zelf ff in de lappenmand. Maar het gaat nu al weer een stuk beter. Verder heb ik ook een hoop te regelen. Gelukkig nog wel 2 reismandjes. Maar kattebak ect.. moet ik ook nog kopen. Heb net mijn collega gemaild voor mijn rooster. Waaneer ik een afspraak kan maken. Verder ben ik wel in contact met het asiel (mail)quote:Op maandag 5 november 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo later? Later dan morgen? En zijn ze er dan nog wel?
in spanning en ongerust
quote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef Soury het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=138433![]()
Maar het word wel later deze week![]()
Ik ben er anders nog hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat was een glorieuze tijd.
Allemaal opgerot.
Eigenlijk best wel voor herhaling vatbaar.
Toch was dit een heel lief verhaal hoor. Ik had deze twee gezien omdat ik wel eens bij 'korthaar anders' kijk. Toen plaatste Soury een cartoon en kwamen we over katten te praten. Soury zei dat ze het liefst een koppel zou willen, dus twee katten die het met elkaar kunnen vinden. Ik gokte maar toen ik haar naar Bounty en Trees verwees, en was echt blij dat ze ze zo leuk vindt.quote:Op maandag 5 november 2007 18:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net zoiets als die van mij, op het innig bij elkaar liggen na dan.
![]()
Een muis die twee katten neemt trouwens...?![]()
(dat heeft iemand vast al geroepen, maar ik lees lekker niet terug)
Er gaat hier een virus rond, verkouden en/of hoesten enzo. Ik heb je zeker aangestokenquote:Op maandag 5 november 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen komt goed. Ik zit zelf ff in de lappenmand. Maar het gaat nu al weer een stuk beter. Verder heb ik ook een hoop te regelen. Gelukkig nog wel 2 reismandjes. Maar kattebak ect.. moet ik ook nog kopen. Heb net mijn collega gemaild voor mijn rooster. Waaneer ik een afspraak kan maken. Verder ben ik wel in contact met het asiel (mail)
![]()
Die heb al een tijdje niet gezienquote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Talitha het volgende:
Ja dat is echt leukquote:Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gaat hier een virus rond, verkouden en/of hoesten enzo. Ik heb je zeker aangestoken![]()
Je maakt het wel spannend hoor, maar wij mogen natuurlijk niet klagen want voor jou is het het spannendst van allemaal. Zoals je ziet wordt er flink met je meegeleefd![]()
Je hebt het gevondenquote:
N.P. Gaat superquote:
Nou als je nilks hebt te biedenquote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Even kijken of ik nog in kan loggen.
Tjonge. Heb mijn koelkast leeg gedronken, voordat ik op Fok kon komen.
Is aanwezigquote:Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Een webcam bij Bounty en Trees zou tot die tijd wel leuk zijn![]()
Laat me raden zwembadquote:Op maandag 5 november 2007 20:28 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ik moet nog even weg...![]()
en daar heb ik zin in joh!![]()
later...![]()
was het maar zo....quote:
Ik ga helemaal uit mijn dak....!quote:Op maandag 5 november 2007 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
maar evengoed wel gezellig, toch Mike?
Kan het wat rustigerquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Talitha het volgende:
Ik wil je in (MAVO-)stijl feliciteren, met veel zoenen enzo, maar je bent er niet.
Ik denk dat ik me toch niet ga inhouden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD OUWE BROMPOT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je nog eens een keertje zwaaien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luv joe!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bijna heb geduld voor de grote dinsdagquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Is het al dinsdag?
De oorspronkelijke grote dag waarop Soury de poezen Bounty en Trees zou gaan ophalenquote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
bijna heb geduld voor de grote dinsdag
wat is er dinsdag
Oh hee hola, ik zie je nu pas! Excuus!quote:Op maandag 5 november 2007 22:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
ach, zoiets is voor mij ook niet weggelegd
Het was ijdele hoop
Ik druip wel weer af
Zit je nu in je zelf te brommen skattie?quote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Jemig. Anderen hebben ook een leven. Soms zijn mensen wel eens heel moe![]()
COSsers worden alleen beledigt door klonenquote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders durven COSsers hier niet te komen
quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
COSsers worden alleen beledigt door klonen![]()
Wat is er met Dinsdagquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Is het al dinsdag?
Herzlichen Gluckwünschen von dem Kurt 1889 und sein alter Ego.quote:
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingenquote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders durven COSsers hier niet te komen
Trek je ook je schjmoel nog open tegen je grootste fan?quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Herzlichen Gluckwünschen von dem Kurt 1889 und sein alter Ego. [ afbeelding ]
Ik vind je zoooooo lief als je lachtquote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingen![]()
Hommels, kleutermode....quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingen![]()
Leg ik nog wel een keer uit per PMquote:
Hee, leuk dat jullie hier allemaal lurken. Is ook niets te beleven op die streams, en ik begrijp dat dat zo'n beetje de hele dag al zo is.quote:
Frau Braun?quote:Op maandag 5 november 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trek je ook je schjmoel nog open tegen je grootste fan?![]()
Óehhhh...wat maak je het weer spannend..quote:Op maandag 5 november 2007 23:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Leg ik nog wel een keer uit per PM![]()
![]()
![]()
![]()
geyle neukers van me tot vannacht misschien en zo niet droom fijn over mij
![]()
Ze heeft het toch niet uitgesteld?quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De oorspronkelijke grote dag waarop Soury de poezen Bounty en Trees zou gaan ophalen![]()
Ja, uitgesteld (maar niet om ons te pesten hoor). We horen wel welke dag het wordt... en ondertussen slikken we gewoon wat pammetjes om rustig te blijvenquote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft het toch niet uitgesteld?![]()
Of zijn ze er al?![]()
Hela Hola Tutholaaaaaaa!quote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef Veulen het volgende:
Navond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |