quote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: Een half uurtje geleden belde(!!!) hij me![]()
![]()
Maar ehm... tsja... meneer heeft sinds gisteren weer een PC op z'n kamer waarmee hij wel op internet kan dus die is ff heel veel boven
hahaha Ik lach me rot. Zie het al helemaal voor me .quote:Op zondag 4 november 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Damn... begin ik net op MSN iets tegen de kid te roepen die op offline staat... geen reactie, verander ik m'n nickname vervolgens in "B kom ff online!!" om daarmee zelf online te gaan... ik denk dan ziet ie t wel... geen reactie, loop ik naar boven, blijkt ie al in z'n bed te liggen![]()
![]()
Ehm... het is zondag?? De buren??quote:Op zondag 4 november 2007 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is er mis met ouderwets naar elkaar schreeuwen?![]()
WhAHA... Een msm van je zoonquote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: Een half uurtje geleden belde(!!!) hij me![]()
![]()
Maar ehm... tsja... meneer heeft sinds gisteren weer een PC op z'n kamer waarmee hij wel op internet kan dus die is ff heel veel boven
Truste Talithaquote:Op zondag 4 november 2007 22:51 schreef Talitha het volgende:
Mag ik iedereen een digitaal weltrusten wensen?Laters!
Heb het net gekeken ... Niet ontdektquote:Op zondag 4 november 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
Soury, als je nog moet kijken: er zit een echte hufter in, ene Marcel. Niet schrikken.
Ohh was hij dat.. Keek ff een andere kant op... Brrrrrrquote:
Het lef ...quote:
Hoi peetquote:Op zondag 4 november 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
HOI
Euh, nee.quote:
Achzoquote:Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Ik bedoelde een combinatie van deze:en deze: [ afbeelding ]
Waarbij dus zijn sieg heilende armpje bewaard blijft en zijn andere arm aan het pompommen is.
Goedquote:Op zondag 4 november 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Ja relaxeddddd en in huize veulen???
Sjit das waar, wat kunnen we eens verzinnen om ons ongelukkig te voelen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed![]()
Maar als we zo gelukkig zijn is er niet echt een gespreksonderwerp he![]()
Ga DGK Kijkenquote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjit das waar, wat kunnen we eens verzinnen om ons ongelukkig te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |