bijna heb geduld voor de grote dinsdagquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Is het al dinsdag?
De oorspronkelijke grote dag waarop Soury de poezen Bounty en Trees zou gaan ophalenquote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
bijna heb geduld voor de grote dinsdag
wat is er dinsdag
Oh hee hola, ik zie je nu pas! Excuus!quote:Op maandag 5 november 2007 22:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
ach, zoiets is voor mij ook niet weggelegd
Het was ijdele hoop
Ik druip wel weer af
Zit je nu in je zelf te brommen skattie?quote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Jemig. Anderen hebben ook een leven. Soms zijn mensen wel eens heel moe![]()
COSsers worden alleen beledigt door klonenquote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders durven COSsers hier niet te komen
quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
COSsers worden alleen beledigt door klonen![]()
Wat is er met Dinsdagquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Is het al dinsdag?
Herzlichen Gluckwünschen von dem Kurt 1889 und sein alter Ego.quote:
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingenquote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders durven COSsers hier niet te komen
Trek je ook je schjmoel nog open tegen je grootste fan?quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Herzlichen Gluckwünschen von dem Kurt 1889 und sein alter Ego. [ afbeelding ]
Ik vind je zoooooo lief als je lachtquote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingen![]()
Hommels, kleutermode....quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingen![]()
Leg ik nog wel een keer uit per PMquote:
Hee, leuk dat jullie hier allemaal lurken. Is ook niets te beleven op die streams, en ik begrijp dat dat zo'n beetje de hele dag al zo is.quote:
Frau Braun?quote:Op maandag 5 november 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trek je ook je schjmoel nog open tegen je grootste fan?![]()
Óehhhh...wat maak je het weer spannend..quote:Op maandag 5 november 2007 23:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Leg ik nog wel een keer uit per PM![]()
![]()
![]()
![]()
geyle neukers van me tot vannacht misschien en zo niet droom fijn over mij
![]()
Ze heeft het toch niet uitgesteld?quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De oorspronkelijke grote dag waarop Soury de poezen Bounty en Trees zou gaan ophalen![]()
Ja, uitgesteld (maar niet om ons te pesten hoor). We horen wel welke dag het wordt... en ondertussen slikken we gewoon wat pammetjes om rustig te blijvenquote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft het toch niet uitgesteld?![]()
Of zijn ze er al?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |