Weltruste APKquote:Op maandag 5 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Fuck, ik moet straks weer werken.
Doei. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Fuck, ik moet straks weer werken.
Doei. [ afbeelding ]
De sc is bedoeld voor zwaaien/kusjes ed. voor alle DGK'ers.quote:Op maandag 5 november 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen de eerste en de tweede zin niet. [ afbeelding ]
Wat heb ik nou weer gedaan om jouw toorn te mogen ontvangen?quote:
Welnee, we hebben hiero allemaal een tyfushekel aan elkaar.quote:Op maandag 5 november 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
in de SC hebben jullie een aardige community gevestigd bewerktstelligd, of hoe je dat ook schrijft.
Hi Hidihoquote:
Je moet hulp zoeken.quote:Op maandag 5 november 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
En elke minuut die ik moet wachten op antwoord gaat ten koste van mijn spaarzame nachtrust.![]()
Iedereen is hier welkom, maar om niet te mogen zwaaien in de COS heb ik altijd onzin gevonden.quote:Op maandag 5 november 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hi Hidiho![]()
Het gaat niet om mij, maar dat de oorspronkelijke bedoeling is dat Cossers hier offtopic kunnen gaan.
Dat gebeurt dus niet meer, omdat jullie een groepje zijn.
Al 8 minuten minder slaapquote:
Wel ja, kijk eens naar jullie laatste 100 sc- topics.quote:Op maandag 5 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee, we hebben hiero allemaal een tyfushekel aan elkaar.![]()
Nieuwe zijn altijd welkomquote:Op maandag 5 november 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel ja, kijk eens naar jullie laatste 100 sc- topics.
Het is net de B&B (bold&beautiful), iedereen doet het in de loop van tijd met elkaar
en na een jaar snap je er niks meer van.
---- dit ivm je mavo-nivo----
Wie het met wie kan vinden of niet is niet interessant; je creëert nu net zo'n groep als 2 jaar
geleden met VOL, die een eigen forumpje ging oprichten.
Zie hem hier nooit meerquote:Op maandag 5 november 2007 03:21 schreef Coos het volgende:
En waar is die PcEend eigenlijk?
Bannetje??
(of heeft hij uiteindelijk ook ingezien dat de DGK kansloos was)![]()
Tuurlijk, dat is ook zo, maar ze gaan niet meer naar de sc om ff te chatten enzo en dat vind ik niet ok.quote:Op maandag 5 november 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom, maar om niet te mogen zwaaien in de COS heb ik altijd onzin gevonden.
Ik vind de COS toch te serieus soms.
Oh mijn god, zit ie weer over Mavo te zeiken? Is ie al bij MoederMavo geweest of komt dat mog?quote:
Hij zal toch niet afgeschoten zijn??quote:
Is VOL zo onststaan ja?quote:Op maandag 5 november 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel ja, kijk eens naar jullie laatste 100 sc- topics.
Het is net de B&B (bold&beautiful), iedereen doet het in de loop van tijd met elkaar
en na een jaar snap je er niks meer van.
---- dit ivm je mavo-nivo----
Wie het met wie kan vinden of niet is niet interessant; je creëert nu net zo'n groep als 2 jaar
geleden met VOL, die een eigen forumpje ging oprichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |