Nou, scherp beeld hoor. Ik zie haar koffieboontje.quote:Op zondag 4 november 2007 22:53 schreef Apropos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MWyTf6_LaWg
.
Dan zie je meer dan ik.quote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nou, scherp beeld hoor. Ik zie haar koffieboontje.
Het zout der aarde.quote:Verder is dit slechte nachtclubmuziek voor VPRO-kijkers.
5:56quote:
Lach maar.quote:Het zout der aarde.
5:56 BWquote:
quote:Wanneer het voor het verrichten van werkzaamheden ten behoeve van een onroerende zaak noodzakelijk is van een andere onroerende zaak tijdelijk gebruik te maken, is de eigenaar van deze zaak gehouden dit na behoorlijke kennisgeving en tegen schadeloosstelling toe te staan, tenzij er voor deze eigenaar gewichtige redenen bestaan dit gebruik te weigeren of tot een later tijdstip te doen uitstellen.
Als je me toestaatquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Lach maar.
Ja, ik heb een propedeuse rechten.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Monidique het volgende:
Heuh... http://www.vrouwenversieren.com/?gclid=CIvimo2SxI8CFQFeQgodJRCOYQ
Grappenmaker. Seth Gaaikema goes digital.quote:
Volgens M.'s cursus kan ik alsnog met je telefoonnummer weglopen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Grappenmaker. Seth Gaaikema goes digital.
Staan daar ook tips in om kwijtgeraakte telefoonnumers weer terug te vindenquote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Monidique het volgende:
Heuh... http://www.vrouwenversieren.com/?gclid=CIvimo2SxI8CFQFeQgodJRCOYQ
dan moet je in de foetushouding gaan liggen en bromgeluiden maken, dan komt het zo terugquote:Op zondag 4 november 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Staan daar ook tips in om kwijtgeraakte telefoonnumers weer terug te vinden![]()
Mallerd.quote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Volgens M.'s cursus kan ik alsnog met je telefoonnummer weglopen.
Wat heb jij toch tegen homo's, Harry?quote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dan moet je in de foetushouding gaan liggen en bromgeluiden maken, dan komt het zo terug
Het werkt nietquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dan moet je in de foetushouding gaan liggen en bromgeluiden maken, dan komt het zo terug
Niet veel, ik heb iets tegen schquote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen homo's, Harry?
'Let's play it hard to get.'quote:
Waar heb je het overquote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
'Let's play it hard to get.'
Maar even serieus. Verleende jij geen assistentie bij diens couppoging -na die PM?
Hij staat modelquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef Apropos het volgende:
Is die in z'n eentje verantwoordelijk voor de ''homoisering van de samenleving''?
Ik bedoel, jij wilde toch sigme afzetten na dat PM'tje dat Aaah openbaarde. Je trok toen samen met SCH ten strijde.quote:
Neuh, dat was gewoon bot machtsvertoon en het doel heiligt soms de middelen. Ik ben gematigd rechts gewordenquote:Op zondag 4 november 2007 23:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik bedoel, jij wilde toch sigme afzetten na dat PM'tje dat Aaah openbaarde. Je trok toen samen met SCH ten strijde.
Iedereen haat SCH om wie hij is, maar bij jou is hij symbool geworden?quote:
Ik mag die malle SCH wel. Al was het maar omdat hij keer op keer aantoont dat Nederlandse journalisten werkelijk linkse profeten zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 23:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iedereen haat SCH om wie hij is, maar bij jou is hij symbool geworden?
als vertegenwoordiger van een afglijdende maatschappijquote:Op zondag 4 november 2007 23:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iedereen haat SCH om wie hij is, maar bij jou is hij symbool geworden?
Ik zou hier toch eerder het woord "proleet" in plaats van "profeet" willen gebruiken.quote:Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik mag die malle SCH wel. Al was het maar omdat hij keer op keer aantoont dat Nederlandse journalisten werkelijk linkse profeten zijn.
quote:Op zondag 4 november 2007 23:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zou hier toch eerder het woord "proleet" in plaats van "profeet" willen gebruiken.
Het jammere is dat meneertje zijn plaats niet kent.quote:Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
algemeen
- Nam in mei 2003 het initiatief om het contact met de CDA-Tweede-Kamerfractie te herstellen na de mislukte kabinetsformatie van 2003
- Trad tijdens de formatie 2006/2007 bij de onderhandelingen over het ontwerp-regeerakkoord op als secondant van fractievoorzitter Bos
Ik ben geen fan van Bos en de zijnen (en dat is maar een kleine groep intriganten), maar het is nog vele malen erger bij het CDA, ben ik bang.quote:Op maandag 5 november 2007 00:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het jammere is dat meneertje zijn plaats niet kent.
Ik weet niet wat er zich achter de schermen bij het CDA afspeelt. Op een of andere manier weten de ego's zich daar beter te schikken. Ik weet wel dat bij de VVD op dit moment alle ego's naar buiten komen.quote:Op maandag 5 november 2007 00:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Bos en de zijnen (en dat is maar een kleine groep intriganten), maar het is nog vele malen erger bij het CDA, ben ik bang.
Het hoertje wil met euro's betaald worden...quote:Op maandag 5 november 2007 08:49 schreef pberends het volgende:
Gisele Bündchen wil geen dollars meer
M'n eerste showbizzbericht jongens.
quote:Op maandag 5 november 2007 08:49 schreef pberends het volgende:
quote:Bringing the real news
Ik vind het leuk voor je, maar ik snap niet zo goed waarom je altijd met je berichtjes in POL loopt te hoeren?quote:Op maandag 5 november 2007 08:49 schreef pberends het volgende:
Pberends, nieuwsposts en spam.quote:Op maandag 5 november 2007 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je, maar ik snap niet zo goed waarom je altijd met je berichtjes in POL loopt te hoeren?
Hoe lang duurt het nog voordat je afgestudeerd bent en arbeid een noodzakelijk kwaad wordt?quote:Op maandag 5 november 2007 09:41 schreef Reya het volgende:
=edit, ik ben nog niet wakker, ik wilde een tvp plaatsen terwijl ik allang gepost had=
Dat deed ik met topics ook altijd, dus het was te verwachten. Ik snap de ophef nietquote:Op maandag 5 november 2007 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je, maar ik snap niet zo goed waarom je altijd met je berichtjes in POL loopt te hoeren?
Het is wel degelijk een teken aan de wal. Als allerlei topverdieners geen dollars meer willen hebben voor hun verdiensten, dan worden de stoelpoten van de dollar nog verder afgezaagd.quote:
Niet lang meer vrees ik; nog iets van een half jaarquote:Op maandag 5 november 2007 09:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je afgestudeerd bent en arbeid een noodzakelijk kwaad wordt?
Mja, maar hoe veel denk je dat een POL'er om dit soort boort berichten geeft....houdt het maar bij soft-pr0nplaatjes.quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat deed ik met topics ook altijd, dus het was te verwachten. Ik snap de ophef niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |