abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54361136
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54361151
Zichtbaar.
pi_54361183
Verdomme. Ik had zo'n goede TT verzonnen en jij verziekt het weer.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54361193
Wat is de blog van Spruyt?
  zondag 4 november 2007 @ 18:18:29 #5
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54361195
doet ie altijd
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54361207
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:13 schreef Apropos het volgende:

[..]

Jouw voordracht zou zelfs het Onzinforum een beetje briljant maken, denk ik.
Schromelijke overdrijving. Als je nou een keer op een POLvergadring komt, kan ik je kennis laten maken met mijn noordelijke tongval. Wie weet noem ik nog wel iemand laiverd, dat doe ik namelijk tamelijk nogal vaak .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54361211
Jezus wat een lelijk gebouw! En je dan afvragen waarom mensen bomaanslagen plegen op het saoedische koningshuis!
Allah Al Watan Al Malik
pi_54361230
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:18 schreef Monidique het volgende:
Wat is de blog van Spruyt?
http://bartjanspruyt.blogspot.com/

Het interview met Jonathan Israel is de moeite waard.
pi_54361244
Zeg! Blijf eens met je moslimkladden van onze profeet, ja!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54361249
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verdomme. Ik had zo'n goede TT verzonnen en jij verziekt het weer.
Wil je hem bewaren of ons meedelen?
pi_54361273
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Schromelijke overdrijving. Als je nou een keer op een POLvergadring komt, kan ik je kennis laten maken met mijn noordelijke tongval. Wie weet noem ik nog wel iemand laiverd, dat doe ik namelijk tamelijk nogal vaak .
Wanneer vindt 'ie plaats?
pi_54361276
Ik had "Heel geen lieverdjes".
pi_54361333
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wanneer vindt 'ie plaats?
De vergadering is nog niet belegd. Begin volgend jaar ga ik wel weer eens de kar een schop geven, dit jaar heb ik geen tijd meer. Ik ga nog drie weken op Sicilië desiderata tot mij nemen .
pi_54361344
Leuk en mijn tongval ook!
pi_54361360
Mein Herze schwimmt in Blut.
pi_54361437
Mein Civilization schwimmt in Blut, ik heb de blauwsmurf nodig.
pi_54361527
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef sigme het volgende:
Zeg! Blijf eens met je moslimkladden van onze profeet, ja!
Volledige eigendomsrecht!?? NOU NEE DUS!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 4 november 2007 @ 18:33:03 #18
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54361563
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Apropos het volgende:
Mein Herze schwimmt in Blut.
Oh
Pugna Pro Patria
pi_54361586
pi_54361660
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wil je hem bewaren of ons meedelen?
Ik bewaar hem.

In gedachten laat ik je nu verzuipen in Oost- Indische inkt terwijl ik je A History of the Modern World voorlees.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  zondag 4 november 2007 @ 18:55:24 #21
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54362038
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

http://bartjanspruyt.blogspot.com/

Het interview met Jonathan Israel is de moeite waard.
Beetje slap dubbelzinnig gewauwel als je het mij vraagt. Het wordt nergens concreet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54362089
tvp
pi_54362269
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:37 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik bewaar hem.

In gedachten laat ik je nu verzuipen in Oost- Indische inkt terwijl ik je A History of the Modern World voorlees.
Schiet dat verzuipen een beetje op? Ik haat dat boek.
pi_54362291
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Beetje slap dubbelzinnig gewauwel als je het mij vraagt. Het wordt nergens concreet.
Nou ja, voor iemand die het verwijt krijgt dat hij zich concentreert op de Islam is een passage als de volgende toch wel rehabiliterend:

Het conflict gaat over de eigenlijke scheidslijn, en die gaat over de waarden van de radicale Verlichting. Zoals ik al zei, zijn die ook in het Westen zeker nog niet algemeen geaccepteerd op de terreinen van de onderwijspolitiek, het sociale beleid en de seculiere moraal. Maar ik voeg daaraan toe dat de restricties die een democratie moet opleggen aan religieuze uitingen die bijvoorbeeld gericht zijn op interne disciplinering of eigen onderwijs, in het Westen onvoldoende gerealiseerd zijn. Denk aan de rol van evangelische christenen in de VS, de hetze van Afrikaanse christenen tegen homo’s, de toenemende betekenis van de orthodoxe kerk in Rusland en de negatieve rol van de orthodoxie in Israël. We hebben zelf dus ook een probleem met de publieke aanspraken van religie. Die zijn niet beperkt tot de politieke islam.
Bovendien moeten we niet over het hoofd zien dat er ook binnen de islam dappere mensen zijn die de tirannieke rol van religie in het publieke leven bestrijden. Die mensen zijn ook helden van de radicale Verlichting – meer dan de man die vanuit een kantoor in Washington een verwoestende oorlog in Irak heeft ontketend.

Het verdient ook vermelding dat de radicale Verlichting eigenlijk heel positief over de islam dacht. Zo prezen vertegenwoordigers van deze stroming de tolerantie van de islam. Ik denk dat dat juist is. Joden hebben het door de eeuwen heen onder moslims beter gehad dan onder christenen. Daarnaast kent de islam minder wonderen en mysterieuze gebeurtenissen dan het christendom, en is zij daarom, volgens radicale verlichtingsdenkers, beter te verzoenen met de rationalistische filosofie. En bovendien heeft de islam in de Middeleeuwen de klassieke filosofie gered en hebben verlichte islamitische denkers manmoedige pogingen gedaan de theologie te doen inbinden.
pi_54363573
quote:
Sinds juni 2006 heeft de woordvoerder van minister Donner zichzelf honderden keren toegang verschaft tot het netwerk van de GPD, waar zij zelf jarenlang in dienst was. Zij deed dat met de gebruikersnaam en het wachtwoord van haar echtgenote die bij de GPD werkte. De man stapte in de zomer over naar het ministerie van Sociale Zaken waar hij werd benoemd tot woordvoerder van staatssecretaris Aboutaleb.
Is dit nou een man, een vrouw, of een man die vrouw werd? En bleef zij getrouwd met de vrouw die hij getrouwd had, of zou zij een gelijkslachtelijk huwelijk gesloten hebben?
pi_54364037
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Is dit nou een man, een vrouw, of een man die vrouw werd? En bleef zij getrouwd met de vrouw die hij getrouwd had, of zou zij een gelijkslachtelijk huwelijk gesloten hebben?
De vrouw van de man. Wat is het probleem? Woordvoerder?
pi_54364107
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

De vrouw van de man. Wat is het probleem? Woordvoerder?
Zij deed dat met de gebruikersnaam en het wachtwoord van haar echtgenote die bij de GPD werkte. De man stapte in de zomer over()
pi_54364697
hehe ja.
pi_54364824

Voor iemand van drieduizend jaar oud...
pi_54365209
Raad het citaat:
quote:
Ik noem geen namen, maar mensen zoals Papierversnipperaar zijn er dan als de kippen bij
pi_54365237
Zwaardvisch.
  zondag 4 november 2007 @ 21:12:56 #32
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54365477
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Fuifduif, ik had hem ook al voorbij zien komen.
pi_54365579
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Souteneur.
pi_54365678
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]

Voor iemand van drieduizend jaar oud...
Ken je het boek De schatten van de Farao's? Daar staat een verhaal in over een bende grafschenders die het team van Howard Carter probeerde weg te jagen door verkleed als Anubis rond Carters tentenkamp te lopen.

Ik geloof dat daar zelfs eens een documentaire van is gemaakt. Je ziet Carter in zijn tent, gebogen over een kaart terwijl zijn team aan het eten is. Plotseling tekent zich tegen het doek van zijn tent de schaduw van Anubis af. Een van zijn mannen rent naar buiten en krijgt een hartaanval van schrik.
pi_54365929
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Zwaardvisch.
Ik zou veel harder op de man gespeeld hebben.
pi_54365945
!
pi_54365998
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7077892.stm

Democratie on the f- march!
Tijd voor de kinderkoran....geïllustreerd...
pi_54366569
Koepelstadzelateur, wat een mooi woord.
pi_54366648
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Koepelstadzelateur, wat een mooi woord.
O rijkdom van het nietbestaande.
pi_54366688
Je weet mooie woorden gewoon niet op hun waarde te schatten.
pi_54366757
Integendeel, da's mijn meest fantacalyptische eigenschap.
pi_54367086
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:55 schreef Apropos het volgende:
Integendeel, da's mijn meest fantacalyptische eigenschap.
pi_54367280
Heb vandaag een stukje contrareformatie meegemaakt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54367646
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Heb vandaag een stukje contrareformatie meegemaakt .
Familiebijeenkomst?
pi_54367790
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:25 schreef Apropos het volgende:

[..]

Familiebijeenkomst?
Nee de plaatselijke katholieken hebben een Gereformeerd Vrijgemaakte kerk overgenomen en die is vandaag in gebruik genomen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54367819
Heel goed, hup katholieken!
pi_54367930
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef Monidique het volgende:

[..]
Dit is horror voor nerds. Deze is beter.
pi_54367968
Niks mis met nerds.
pi_54368018
En dat is veel te eng! Ik ga wel PSI Factor kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')