Schromelijke overdrijving. Als je nou een keer op een POLvergadring komt, kan ik je kennis laten maken met mijn noordelijke tongval. Wie weet noem ik nog wel iemand laiverd, dat doe ik namelijk tamelijk nogal vaakquote:Op zondag 4 november 2007 18:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jouw voordracht zou zelfs het Onzinforum een beetje briljant maken, denk ik.
http://bartjanspruyt.blogspot.com/quote:Op zondag 4 november 2007 18:18 schreef Monidique het volgende:
Wat is de blog van Spruyt?
Wil je hem bewaren of ons meedelen?quote:Op zondag 4 november 2007 18:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verdomme. Ik had zo'n goede TT verzonnen en jij verziekt het weer.
Wanneer vindt 'ie plaats?quote:Op zondag 4 november 2007 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Schromelijke overdrijving. Als je nou een keer op een POLvergadring komt, kan ik je kennis laten maken met mijn noordelijke tongval. Wie weet noem ik nog wel iemand laiverd, dat doe ik namelijk tamelijk nogal vaak.
De vergadering is nog niet belegd. Begin volgend jaar ga ik wel weer eens de kar een schop geven, dit jaar heb ik geen tijd meer. Ik ga nog drie weken op Sicilië desiderata tot mij nemenquote:
Volledige eigendomsrecht!?? NOU NEE DUS!quote:Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef sigme het volgende:
Zeg! Blijf eens met je moslimkladden van onze profeet, ja!
Ohquote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Apropos het volgende:
Mein Herze schwimmt in Blut.
Ik bewaar hem.quote:Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wil je hem bewaren of ons meedelen?
Beetje slap dubbelzinnig gewauwel als je het mij vraagt. Het wordt nergens concreet.quote:Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
http://bartjanspruyt.blogspot.com/
Het interview met Jonathan Israel is de moeite waard.
Schiet dat verzuipen een beetje op? Ik haat dat boek.quote:Op zondag 4 november 2007 18:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik bewaar hem.
In gedachten laat ik je nu verzuipen in Oost- Indische inkt terwijl ik je A History of the Modern World voorlees.
Nou ja, voor iemand die het verwijt krijgt dat hij zich concentreert op de Islam is een passage als de volgende toch wel rehabiliterend:quote:Op zondag 4 november 2007 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Beetje slap dubbelzinnig gewauwel als je het mij vraagt. Het wordt nergens concreet.
Is dit nou een man, een vrouw, of een man die vrouw werd? En bleef zij getrouwd met de vrouw die hij getrouwd had, of zou zij een gelijkslachtelijk huwelijk gesloten hebben?quote:Sinds juni 2006 heeft de woordvoerder van minister Donner zichzelf honderden keren toegang verschaft tot het netwerk van de GPD, waar zij zelf jarenlang in dienst was. Zij deed dat met de gebruikersnaam en het wachtwoord van haar echtgenote die bij de GPD werkte. De man stapte in de zomer over naar het ministerie van Sociale Zaken waar hij werd benoemd tot woordvoerder van staatssecretaris Aboutaleb.
De vrouw van de man. Wat is het probleem? Woordvoerder?quote:Op zondag 4 november 2007 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dit nou een man, een vrouw, of een man die vrouw werd? En bleef zij getrouwd met de vrouw die hij getrouwd had, of zou zij een gelijkslachtelijk huwelijk gesloten hebben?
Zij deed dat met de gebruikersnaam en het wachtwoord van haar echtgenote die bij de GPD werkte. De man stapte in de zomer over()quote:Op zondag 4 november 2007 20:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
De vrouw van de man. Wat is het probleem? Woordvoerder?
quote:Ik noem geen namen, maar mensen zoals Papierversnipperaar zijn er dan als de kippen bij
Ken je het boek De schatten van de Farao's? Daar staat een verhaal in over een bende grafschenders die het team van Howard Carter probeerde weg te jagen door verkleed als Anubis rond Carters tentenkamp te lopen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iemand van drieduizend jaar oud...
Ik zou veel harder op de man gespeeld hebben.quote:Op zondag 4 november 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Zwaardvisch.
Tijd voor de kinderkoran....geïllustreerd...quote:Op zondag 4 november 2007 17:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7077892.stm
Democratie on the f- march!
O rijkdom van het nietbestaande.quote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Koepelstadzelateur, wat een mooi woord.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:55 schreef Apropos het volgende:
Integendeel, da's mijn meest fantacalyptische eigenschap.
Familiebijeenkomst?quote:Op zondag 4 november 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Heb vandaag een stukje contrareformatie meegemaakt.
Nee de plaatselijke katholieken hebben een Gereformeerd Vrijgemaakte kerk overgenomen en die is vandaag in gebruik genomen.quote:
Dit is horror voor nerds. Deze is beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |