Ik dacht dat hij tegenwoordig bij de AA in Gent zat ?quote:
Wij zijn op Beerschot erg gelukkig met Colman en Losada... Ze mogen van mij elk jaar zo'n half seizoen Argentijnen droppen op't Kiel, als we 'r zo twee klasbakken aan overhouden....quote:Op donderdag 8 november 2007 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Argentijnen het in Belgie?
En is Harm nu ineens een supertrainer? Zo kennen we hem trouwens van bij Cercle: af en toe prachtig voetbal, maar jammergenoeg even dikwijls erg verdedigend, ofdixit hemzelf, erg vanuit organisatie.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:06 schreef Necromancer het volgende:
[..]
Wij zijn op Beerschot erg gelukkig met Colman en Losada... Ze mogen van mij elk jaar zo'n half seizoen Argentijnen droppen op't Kiel, als we 'r zo twee klasbakken aan overhouden....
Dat heb ik nergens neergeschreven, ik zeg alleen maar dat we erg gelukkig zijn met Colman en Losada. Van Veldhoven, sja, het begin van het seizoen was ronduit triest, maar sinds Colman in de ploeg staat voetballen ze wel weer goed. Ligt dat aan Harm? Aan de spelers? Anyhow, Harm kan ik pas écht beoordelen eenmaal we half het seizoen zijn. Op dit moment is het eerder neutraal, mede dankzij het schitterende voetbal tegen Anderlecht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:56 schreef Masanga het volgende:
[..]
En is Harm nu ineens een supertrainer? Zo kennen we hem trouwens van bij Cercle: af en toe prachtig voetbal, maar jammergenoeg even dikwijls erg verdedigend, ofdixit hemzelf, erg vanuit organisatie.
weet niet wat de bedoeling is van dit lijstje, maar op enkelen na zijn de meesten gewoon geboren en getogen in Belgie :Scifo, Kompany, Mpenza's, Pocognoli, Fellaini, Dembele, Proto, Van Buyten (wist zelfs niet dat die Duitse roots heeft ??) ...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Speelden voor België:
[edit] Bosnia and Herzegovina
Gordan Vidović
[edit] Brazil
Luis Oliveira
[edit] DR Congo
Vincent Kompany, Emile Mpenza, Mbo Mpenza, Gaby Mudingayi, Anthony Vanden Borre,
[edit] Croatia
Branko Strupar, Josip Weber
[edit] Germany
Daniel Van Buyten
[edit] Italy
Walter Baseggio, Roberto Bisconti, Luigi Pieroni, Sebastien Pocognoli, Silvio Proto, Enzo Scifo
[edit] Mali
Moussa Dembélé
[edit] Morocco
Marouane Fellaini
[edit] Poland
Alexandre Czerniatynski
Die speelt nog steeds. Tegenwoordig trapt hij ze erin voor Racing Mol-Wezel.quote:Op maandag 19 november 2007 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Speelt die gast nog ? (die is toch al een stuk in de 40 ?) en zo ja waar ??
Ben ik de enige die z'n wenkbrauwen fronst als iemand die in opspraak kwam in de zaak van de Gokchinees zo'n wedstrijd 'beslist' ?quote:
Daar zat allicht meer volk dan in de tribune in Brugge ...quote:Op zondag 25 november 2007 17:36 schreef blueangel_ het volgende:
IENDRACHT OILSJT![]()
![]()
Gisteren na de Club nog ff richting het clubcafé van den iendracht gereden, wat een volksfeest
Inderdaad, ik dacht altijd dat Club zo'n groot en trouw legioen had. Er zaten er volgens mij nog geen 2.000 in dat stadion.quote:Op maandag 26 november 2007 00:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar zat allicht meer volk dan in de tribune in Brugge ...
Ik vraag me af hoe die kerel erin slaagt om de bal aan de zijlijn er doen uit te gaan wanneer ie alleen voor stijnen komt... .quote:Op maandag 26 november 2007 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ben ik de enige die z'n wenkbrauwen fronst als iemand die in opspraak kwam in de zaak van de Gokchinees zo'n wedstrijd 'beslist' ?
Zo..quote:
Zie je wel vaker als je zo snel op 0-4 komt dat het dan inzakt... Je ziet/hoort ook zelden het uitpubliek ADK.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:58 schreef Masanga het volgende:
[..]
Zo..Al vond ik Mechelen (op het eerste half uur na) wel sterk eigenlijk. Misschien de slechtste wedstrijd van het seizoen van Cercle?
In de allerlaatste minuutquote:Op maandag 26 november 2007 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ben ik de enige die z'n wenkbrauwen fronst als iemand die in opspraak kwam in de zaak van de Gokchinees zo'n wedstrijd 'beslist' ?
De lafaard, de schoolmeester en de man die zich te goed vond voor Clubquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
De terugkeer van Trond Sollied (en Chris Van Puyvelde en Cedomir Janevski) op Jan Breydel trouwens.
Alleen al om zijn video-ontslag ben ik een eeuwige fan van hemquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
De lafaard, de schoolmeester en de man die zich te goed vond voor Club
En wat een prachtige wedstrijd. Formidabel , schitterend, geniaal. Daar willen we méér van zien. Stel snel een competitiehervorming samen waardoor we ze 4x op een jaar op die manier tegen elkaar zien spelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
Anderlecht - Standard eindigt zoals het begonnen was: 0-0.
Het is nogal simplistisch om dat op basis van één wedstrijd te besluiten. Uiteraard zouden er in een hervormde competitie niet plots géén slechte wedstrijden meer hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En wat een prachtige wedstrijd. Formidabel , schitterend, geniaal. Daar willen we méér van zien. Stel snel een competitiehervorming samen waardoor we ze 4x op een jaar op die manier tegen elkaar zien spelen.
Mooie club, Dender!quote:
Dender is geen voetbalclub, Dender is een mislukt fusiegedrochtquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooie club, Dender!
Hopelijk blijven ze in de hoogste afdeling en knalt David er nog een paar binnen.
Zoals de Cercle-trainer zei : Als die vent na de match tegen mij zegt:"Hij speelt de bal" dan zijn er maar drie mogelijkheden: "Hij is blind, tis een dommerik of het is kwade wil"quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef fanneke het volgende:
Wat een schandalige arbitrage daar bij Lokeren-Cercle
Cercle wordt 2 penalties onthouden en Lokeren scoort duidelijk uit buitenspelpositie.
Vooral die niet gegeven penalty in de laatste minuut is schandalig.
Boskamp is dan ook een kanjer van een trainer.quote:
Terwijl ook Van Heerden en Leko behoorlijk aan hun 2de gele kaart ontsnapten trouwens. Club kwam nog goed weg want Gent trof ook nog twee keer de paal.quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Saviola het volgende:
Brugge-Gent eindigt op 0-0 na een gelijkopgaande wedstrijd. Club speelde wel lang met 10 man nadat Blondel rood kreeg na een halfuur, maar dik 10 minuten voor tijd kreeg ook Gillet (Gent) rood.
Wat een lachertje. Een goal van Club wel héél betwistbaar afgekeurd (vlak voor de rode kaart van Blondel, vandaar de frustratie), en een rode kaart voor een verdediger na een fout op een doorgebroken speler niet gegeven. AA Gent dat tot de 85e minuut Stijnen niet aan het werk heeft gezet, dat ontstellend laf speelde, zelfs tegen tien man.quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Terwijl ook Van Heerden en Leko behoorlijk aan hun 2de gele kaart ontsnapten trouwens. Club kwam nog goed weg want Gent trof ook nog twee keer de paal.
Ik zeg gewoon dat Club in de slotfase van zowel de 1ste helft als de 2de helft héél goed wegkwam eigenlijk ...quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wat een lachertje. Een goal van Club wel héél betwistbaar afgekeurd (vlak voor de rode kaart van Blondel, vandaar de frustratie), en een rode kaart voor een verdediger na een fout op een doorgebroken speler niet gegeven. AA Gent dat tot de 85e minuut Stijnen niet aan het werk heeft gezet, dat ontstellend laf speelde, zelfs tegen tien man.
Maar ja, ze zijn héél goed weggekomen hoor..
Club verdiende hier altijd te winnen. Maar goed, ze hebben natuurlijk ook wel andere wedstrijden gewonnen waar het net zo goed anders had kunnen lopen, dus daar ga ik nu niet over mopperen.
En Blondel, schitterende voetballer, maar zet er aub een psycholoog op...
Boskamp zat wel in de tribune, hij wilde niet na een paar dagen al coachen en heeft dat aan zijn assistent overgelaten.quote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Boskamp is dan ook een kanjer van een trainer.
Die jongen heeft gewoon dringend een sportpsycholoog nodig, want voor de rest is het een schitterende voetballer. Het is aan de club om die verantwoordelijkheid te nemen. Gelukkig heeft Mathijssen die tackle na de wedstrijd ook sterk veroordeeld...quote:Op zondag 2 december 2007 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Blondel weer met het schuim op zijn bakkes. Voor de zoveelste keer. Dat ventje hoort niet op een voetbalveld thuis.
Ik had eigenlijk die vent van Lokeren - Cercle wel eens voor de camera willen zienquote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
Dat zouden toch Belgische scheidsrechters ook moeten doen, zo'n interview afleggen na de wedstrijd. Dat zorgt toch voor wat meer begrip denk ik.
Ik weet niet of een psycholoog helpt, volgens mij is het gewoon geen erg slimme jongen. Nauwelijks zelfbeheersing en je kunt 'm zo eenvoudig uit zijn tent lokken.quote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Die jongen heeft gewoon dringend een sportpsycholoog nodig, want voor de rest is het een schitterende voetballer. Het is aan de club om die verantwoordelijkheid te nemen. Gelukkig heeft Mathijssen die tackle na de wedstrijd ook sterk veroordeeld...
Blondel is gewoon een voetballer die uit een lagere sociale klasse komt en niet bepaald op de eerste rij stond toen de geestelijke vermogens uitgedeeld werden. Zo'n gevallen zie je trouwens wel eens meer ontsporen ...quote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet niet of een psycholoog helpt, volgens mij is het gewoon geen erg slimme jongen. Nauwelijks zelfbeheersing en je kunt 'm zo eenvoudig uit zijn tent lokken.
Matig tot slecht.quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen Frutos, Pareja en Biglia het bij Anderlecht?
Frutos speelt al weken draken van wedstrijden, hij raakt echt geen bal meer. Ik geef hem nog krediet, hij heeft een groot deel van de voorbereiding gemist en is heel lang out geweest. Hij is zo'n speler die een hele match slecht kan spelen en toch kan scoren, maar als hij het niet doet en blijft spelen zoals de laatste tijd heb je er geen bal aan. Ik heb toch liever Serhat, al moet Anderlecht natuurlijk met 2 spitsen spelen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen Frutos, Pareja en Biglia het bij Anderlecht?
Tja, hij is dan ook niet het type voetballer dat de openingen moet creëren, het is een puur dienende speler, een Simons met geweldige technische bagage zeg maar. Helaas heeft Biglia het ongeluk dat hij samen moet spelen met Polak - een pure breker, en Hassan - die nooit eens simpel speelt en te egoistisch is, waardoor hij balverlies lijdt wanneer hij geen openingen kan creëren. Dan zwijgen we nog maar over Goor, een volledig leeggelopen speler die nog altijd krediet blijft krijgen. Met Baseggio zou je dat kunnen oplossen, hij heeft wel een splijtende pass in huis en creëert wél openingen. Loopvermogen heeft hij niet, maar zet er een werker naast Biglia naast en het zou kunnen renderen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Biglia doet mij veel te veel aan de Scifo van de nadagen van z'n carriere denken. Dat is geen voetballer die 'vooruit' denkt, maar teveel achteruit denkt. Altijd de passende oplossing zoekt, vaak achteruit.
Good old Yves Vanderhaeghe.quote:Op maandag 3 december 2007 00:35 schreef Necatrix het volgende:
[..]
Loopvermogen heeft hij niet, maar zet er een werker naast Biglia naast en het zou kunnen renderen.
Hoe doet ie het daar?quote:Op maandag 3 december 2007 00:35 schreef Saviola het volgende:
Denk het wel, aan Charleroi.
Inderdaad. Wat een dwaas. Cercle haddichterbij kunnen komen!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef fanneke het volgende:
Wat een schandalige arbitrage daar bij Lokeren-Cercle
Cercle wordt 2 penalties onthouden en Lokeren scoort duidelijk uit buitenspelpositie.
Vooral die niet gegeven penalty in de laatste minuut is schandalig.
Laat me raden.. Club heeft niet gewonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef blueangel_ het volgende:
Niet te geloven, in de pers vandaag krijgt Vink possitieve commentaren
Dit gaan toch echt nergens meer over
Kijk eerst de wedstrijd, oordeel danquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Laat me raden.. Club heeft niet gewonnen.
Dus ligt het aan de scheidsrechter.
Je lijkt wel een ajacied.
Als jij nou eens wedstrijden gaat bekijken zonder die 'blauw-zwarte' bril van je.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:37 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Kijk eerst de wedstrijd, oordeel dan
Wat hadden ze dan moeten doen ? Hem afkraken omdat Leko en Van Heerden serieus aan hun 2de geel ontsnapten ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef blueangel_ het volgende:
Niet te geloven, in de pers vandaag krijgt Vink positieve commentaren
Dit gaan toch echt nergens meer over
Ik ben supporter, ik hoor die wedstrijden niet te kijken zonder m'n "blauw-zwarte bril"quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als jij nou eens wedstrijden gaat bekijken zonder die 'blauw-zwarte' bril van je.
Neutraal? Je beseft toch wel dat die mongool ons 3 punten kost ofwat?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen ? Hem afkraken omdat Leko en Van Heerden serieus aan hun 2de geel ontsnapten ?![]()
Maar goed, een scheids die eens neutraal ipv in hun voordeel fluit zijn ze bij Club al lang niet meer gewoon natuurlijk.
Hoezo ? Geen enkele grote beslissing die hij in jullie nadeel nam was onterecht ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Neutraal? Je beseft toch wel dat die mongool ons 3 punten kost ofwat?
Krijg je in België 4 punten voor een overwinning?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Neutraal? Je beseft toch wel dat die mongool ons 3 punten kost ofwat?
Pardon?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo ? Geen enkele grote beslissing die hij in jullie nadeel nam was onterecht ...
Vraag liever hoe Colman het doetquote:Op maandag 3 december 2007 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Leiva overigens verkocht?
x Bij het doelpunt duwt Djokic. Ik ben het met je eens dat het licht is en er niet veel scheidsrechters zullen fluiten, maar er zouden er daar véél meer voor moeten fluiten. Dat soort aanvallende overtredingen worden veel te veel toegelaten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Pardon?
Je vergeet het doelpunt + de eerste gele kaart + talloze overtredingen van Gent die niet in de samenvatting komen
Met de KBVB weet je immers maar nooit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Krijg je in België 4 punten voor een overwinning?
Hij gaat gewoon in duelquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
x Bij het doelpunt duwt Djokic. Ik ben het met je eens dat het licht is en er niet veel scheidsrechters zullen fluiten, maar er zouden er daar véél meer voor moeten fluiten. Dat soort aanvallende overtredingen worden veel te veel toegelaten.
Na geklaag over scheidsrechters krijgen we nu weer dat gezeik van je over Cercle.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:09 schreef blueangel_ het volgende:
Walgelijke loting
Het is al erg genoeg dat we 1x per jaar geld moeten geven aan die groene gifkikkers, maar 2x is er echt wel teveel aan![]()
Ik zal je een hint geven: tis beker. Maak een zin met "recette de helft elk teams beide voor"quote:Op woensdag 5 december 2007 20:09 schreef blueangel_ het volgende:
Walgelijke loting
Het is al erg genoeg dat we 1x per jaar geld moeten geven aan die groene gifkikkers, maar 2x is er echt wel teveel aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |