Dat hebben jullie dan goed verborgen gehouden,want je hoorde de club aanhang amper. Eigenlijk alleen het laatste kwartier.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:23 schreef blueangel_ het volgende:
Club was weer zwaar in de meerderheid gisteren![]()
en dat was jullie HELE tifo actie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:23 schreef blueangel_ het volgende:
In Brugge is enkel het gras groen!
Blij voor jou. Ken je ook iets van voetbal, samenspel, combinatiespel, of ben je enkel een successo?quote:[b]Op zondag 11 november 2007 01:03 Ik voelde zowaar een heel klein beetje vreugde toen ik zag dat Club gewonnen had.
Hangt ervan af waar je zat in het stadion natuurlijk, ik heb de trutten buiten met 2x "en wie niet springt is voor de Club" (quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat hebben jullie dan goed verborgen gehouden,want je hoorde de club aanhang amper. Eigenlijk alleen het laatste kwartier.
[..]
en dat was jullie HELE tifo actie.![]()
Ik voel meer sympathie voor Club dan voor Cercle, excuses.quote:Op zondag 11 november 2007 02:26 schreef Masanga het volgende:
[..]
Blij voor jou. Ken je ook iets van voetbal, samenspel, combinatiespel, of ben je enkel een successo?
Sympathie hebben voor Serkul is dan ook menselijk gezien onmogelijk, tenzij je een irritante jaloerse gifkikker bentquote:Op zondag 11 november 2007 14:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik voel meer sympathie voor Club dan voor Cercle, excuses.![]()
jullie zingen wel 'al wie nie springt is een jood', is dat dan minder belachelijk dan 'al wie nie springt is voor de club' ?quote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je zat in het stadion natuurlijk, ik heb de trutten buiten met 2x "en wie niet springt is voor de Club" ()
Je zou trouwens nu denken dat in die paar wedstrijden de afgelopen jaren waarin Anderlecht wél Champagnevoetbal bracht het net Glenn De Boeck was die het grootste aandeel had ...quote:Op maandag 12 november 2007 00:44 schreef Necatrix het volgende:
toen onder Dockx-Vercauteren een geweldige opmars gemaakt naar de 3e plaats, mét mooi voetbal. Nu is het wel overduidelijk wie van de 2 het grootste aandeel daarin had, zeker?
Idem.quote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef vingerplant het volgende:
Jammer, ik had hem daar nog wel even zien willen zitten![]()
Van Holsbeeck, wat is zijn functie eigenlijk binnen Anderlecht? Dat is mij niet geheel duidelijk..quote:Op maandag 12 november 2007 00:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Overigens heb ik weinig vertrouwen in die Van Holsbeeck. Men is bij Lierse nog altijd niet over de puinhopen die hij daar achterliet heen ...
"Algemeen manager" , feitelijk de man die de dagelijkse leiding in handen heeft enkel verantwoording moet afleggen bij de eigenaars (de familie Van den stock)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van Holsbeeck, wat is zijn functie eigenlijk binnen Anderlecht? Dat is mij niet geheel duidelijk..
En zijn positie staat niet onder druk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"Algemeen manager" , feitelijk de man die de dagelijkse leiding in handen heeft enkel verantwoording moet afleggen bij de eigenaars (de familie Van den stock)
Nee. Je mag niet vergeten dat Anderlecht een privéclub is hé. Anderlecht heeft geen investeerders of aandeelhouders, alles is in handen van de familie Van den Stock (allicht is alles nog officieel in handen van Constant zelfs) Zolang de familie Van den Stock het vertrouwen in Van Holsbeeck heeft zal hij daar toch niet weggaan ... (en aangezien de familie Van den Stock toch zowat alle beslissingen die Van Holsbeeck neemt moet goedkeuren zal dat niet snel gebeuren ook)quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
En zijn positie staat niet onder druk?
Liever niet. Laat hem wegblijven met zijn pseudocatenaccio.quote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef vingerplant het volgende:
Jammer, ik had hem daar nog wel even zien willen zitten![]()
hij was weer zat zeker ?quote:Op maandag 12 november 2007 10:03 schreef Heero87 het volgende:
Trond Sollied na AA Gent - KV Mechelen: "Er zijn nog vier wedstrijden te gaan tot de winterstop. Als we daarin twaalf of dertien punten halen, zitten we goed." Dat zou nog eens straf zijn..
Ik dacht dat hij tegenwoordig bij de AA in Gent zat ?quote:
Wij zijn op Beerschot erg gelukkig met Colman en Losada... Ze mogen van mij elk jaar zo'n half seizoen Argentijnen droppen op't Kiel, als we 'r zo twee klasbakken aan overhouden....quote:Op donderdag 8 november 2007 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Argentijnen het in Belgie?
En is Harm nu ineens een supertrainer? Zo kennen we hem trouwens van bij Cercle: af en toe prachtig voetbal, maar jammergenoeg even dikwijls erg verdedigend, ofdixit hemzelf, erg vanuit organisatie.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:06 schreef Necromancer het volgende:
[..]
Wij zijn op Beerschot erg gelukkig met Colman en Losada... Ze mogen van mij elk jaar zo'n half seizoen Argentijnen droppen op't Kiel, als we 'r zo twee klasbakken aan overhouden....
Dat heb ik nergens neergeschreven, ik zeg alleen maar dat we erg gelukkig zijn met Colman en Losada. Van Veldhoven, sja, het begin van het seizoen was ronduit triest, maar sinds Colman in de ploeg staat voetballen ze wel weer goed. Ligt dat aan Harm? Aan de spelers? Anyhow, Harm kan ik pas écht beoordelen eenmaal we half het seizoen zijn. Op dit moment is het eerder neutraal, mede dankzij het schitterende voetbal tegen Anderlecht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:56 schreef Masanga het volgende:
[..]
En is Harm nu ineens een supertrainer? Zo kennen we hem trouwens van bij Cercle: af en toe prachtig voetbal, maar jammergenoeg even dikwijls erg verdedigend, ofdixit hemzelf, erg vanuit organisatie.
weet niet wat de bedoeling is van dit lijstje, maar op enkelen na zijn de meesten gewoon geboren en getogen in Belgie :Scifo, Kompany, Mpenza's, Pocognoli, Fellaini, Dembele, Proto, Van Buyten (wist zelfs niet dat die Duitse roots heeft ??) ...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Speelden voor België:
[edit] Bosnia and Herzegovina
Gordan Vidović
[edit] Brazil
Luis Oliveira
[edit] DR Congo
Vincent Kompany, Emile Mpenza, Mbo Mpenza, Gaby Mudingayi, Anthony Vanden Borre,
[edit] Croatia
Branko Strupar, Josip Weber
[edit] Germany
Daniel Van Buyten
[edit] Italy
Walter Baseggio, Roberto Bisconti, Luigi Pieroni, Sebastien Pocognoli, Silvio Proto, Enzo Scifo
[edit] Mali
Moussa Dembélé
[edit] Morocco
Marouane Fellaini
[edit] Poland
Alexandre Czerniatynski
Die speelt nog steeds. Tegenwoordig trapt hij ze erin voor Racing Mol-Wezel.quote:Op maandag 19 november 2007 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Speelt die gast nog ? (die is toch al een stuk in de 40 ?) en zo ja waar ??
Ben ik de enige die z'n wenkbrauwen fronst als iemand die in opspraak kwam in de zaak van de Gokchinees zo'n wedstrijd 'beslist' ?quote:
Daar zat allicht meer volk dan in de tribune in Brugge ...quote:Op zondag 25 november 2007 17:36 schreef blueangel_ het volgende:
IENDRACHT OILSJT![]()
![]()
Gisteren na de Club nog ff richting het clubcafé van den iendracht gereden, wat een volksfeest
Inderdaad, ik dacht altijd dat Club zo'n groot en trouw legioen had. Er zaten er volgens mij nog geen 2.000 in dat stadion.quote:Op maandag 26 november 2007 00:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar zat allicht meer volk dan in de tribune in Brugge ...
Ik vraag me af hoe die kerel erin slaagt om de bal aan de zijlijn er doen uit te gaan wanneer ie alleen voor stijnen komt... .quote:Op maandag 26 november 2007 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ben ik de enige die z'n wenkbrauwen fronst als iemand die in opspraak kwam in de zaak van de Gokchinees zo'n wedstrijd 'beslist' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |