Laat me raden.. Club heeft niet gewonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef blueangel_ het volgende:
Niet te geloven, in de pers vandaag krijgt Vink possitieve commentaren
Dit gaan toch echt nergens meer over
Kijk eerst de wedstrijd, oordeel danquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Laat me raden.. Club heeft niet gewonnen.
Dus ligt het aan de scheidsrechter.
Je lijkt wel een ajacied.
Als jij nou eens wedstrijden gaat bekijken zonder die 'blauw-zwarte' bril van je.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:37 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Kijk eerst de wedstrijd, oordeel dan
Wat hadden ze dan moeten doen ? Hem afkraken omdat Leko en Van Heerden serieus aan hun 2de geel ontsnapten ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef blueangel_ het volgende:
Niet te geloven, in de pers vandaag krijgt Vink positieve commentaren
Dit gaan toch echt nergens meer over
Ik ben supporter, ik hoor die wedstrijden niet te kijken zonder m'n "blauw-zwarte bril"quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als jij nou eens wedstrijden gaat bekijken zonder die 'blauw-zwarte' bril van je.
Neutraal? Je beseft toch wel dat die mongool ons 3 punten kost ofwat?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen ? Hem afkraken omdat Leko en Van Heerden serieus aan hun 2de geel ontsnapten ?![]()
Maar goed, een scheids die eens neutraal ipv in hun voordeel fluit zijn ze bij Club al lang niet meer gewoon natuurlijk.
Hoezo ? Geen enkele grote beslissing die hij in jullie nadeel nam was onterecht ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Neutraal? Je beseft toch wel dat die mongool ons 3 punten kost ofwat?
Krijg je in België 4 punten voor een overwinning?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Neutraal? Je beseft toch wel dat die mongool ons 3 punten kost ofwat?
Pardon?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo ? Geen enkele grote beslissing die hij in jullie nadeel nam was onterecht ...
Vraag liever hoe Colman het doetquote:Op maandag 3 december 2007 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Leiva overigens verkocht?
x Bij het doelpunt duwt Djokic. Ik ben het met je eens dat het licht is en er niet veel scheidsrechters zullen fluiten, maar er zouden er daar véél meer voor moeten fluiten. Dat soort aanvallende overtredingen worden veel te veel toegelaten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Pardon?
Je vergeet het doelpunt + de eerste gele kaart + talloze overtredingen van Gent die niet in de samenvatting komen
Met de KBVB weet je immers maar nooit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Krijg je in België 4 punten voor een overwinning?
Hij gaat gewoon in duelquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
x Bij het doelpunt duwt Djokic. Ik ben het met je eens dat het licht is en er niet veel scheidsrechters zullen fluiten, maar er zouden er daar véél meer voor moeten fluiten. Dat soort aanvallende overtredingen worden veel te veel toegelaten.
Na geklaag over scheidsrechters krijgen we nu weer dat gezeik van je over Cercle.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:09 schreef blueangel_ het volgende:
Walgelijke loting
Het is al erg genoeg dat we 1x per jaar geld moeten geven aan die groene gifkikkers, maar 2x is er echt wel teveel aan![]()
Ik zal je een hint geven: tis beker. Maak een zin met "recette de helft elk teams beide voor"quote:Op woensdag 5 december 2007 20:09 schreef blueangel_ het volgende:
Walgelijke loting
Het is al erg genoeg dat we 1x per jaar geld moeten geven aan die groene gifkikkers, maar 2x is er echt wel teveel aan![]()
In Nederland is dat sinds dit seizoen afgeschaft... Wanneer volgen anderen ermee?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven: tis beker. Maak een zin met "recette de helft elk teams beide voor"
quote:Hadji wil 'grote meneer' Boskamp graag helpen
FCV Dender EH krijgt mogelijk opmerkelijke hulp in de strijd tegen degradatie. Voor trainer Johan Boskamp wil Mustapha Hadji best zijn pensioen opschorten.
De Marokkaanse oud-international, die eigenlijk al een punt achter zijn loopbaan heeft gezet, werkt bij Dender de laatste testen af. Als hij fysiek en medisch in orde is, tekent hij tot het einde van het seizoen.
'Ik ben hier omdat meneer Boskamp mij dat gevraagd heeft', zegt Hadji in Het Laatste Nieuws. 'Boskamp is een grote meneer. Voor hem wil ik deze ene uitdaging nog aangaan. Ik wil hem en zijn club helpen om in eerste klasse te blijven. De volgende weken moet ik me fysiek klaarstomen.'
'Ik kijk er al naar uit om hier te spelen', vervolgt Hadji. 'Ik weet dat Dender mij niet kan betalen wat ik gewend was. Maar geld verdiende ik al genoeg. Dender kan gerust zijn.'
De 36-jarige Hadji speelde op 2 juni met 1. FC Saarbrücken in de Regionalliga zijn laatste wedstrijd. De Marokkaanse middenvelder speelde eerder voor onder andere Aston Villa en Espanyol.
Bron: VI
Misschien van de tijd dat Boskamp in het Midden-Oosten zat?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af van waar Boskamp en Hadji elkaar zouden kennen
De helft van de paters zit daar met een gratis ticket, en wij zijn sowieso met veel meer dan hunquote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven: tis beker. Maak een zin met "recette de helft elk teams beide voor"
Sinds wanneer is rivaliteit verbodenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Na geklaag over scheidsrechters krijgen we nu weer dat gezeik van je over Cercle.
Ik word een beetje moe van je.
Nogmaals: een gratis ticket bestaat niet op Cercle. Een gratis of goedkoper ticket voor de fan wél, maar er is altijd iemand die dat ticket betaalt aan Cercle. Hetzij een bedrijf, hetzij een sponsor, ...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
De helft van de paters zit daar met een gratis ticket, en wij zijn sowieso met veel meer dan hun
Rivaliteit is niet verboden. Je gedragen als een jood is om tequote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is rivaliteit verboden
En als een of andere mongool ons punten kost heb ik het recht om daarover te klagen toch? Onze jongens spelen ook nog altijd voor een winstpremie, die zien ze ook door hun neus geboord omdat 1 man incompetent is
Iedereen behalve de 30.000 virtuele serkul fans in de binnenstad dusquote:Op donderdag 6 december 2007 20:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nogmaals: een gratis ticket bestaat niet op Cercle. Een gratis of goedkoper ticket voor de fan wél, maar er is altijd iemand die dat ticket betaalt aan Cercle. Hetzij een bedrijf, hetzij een sponsor, ...
Nee, die gaan over Anderlechtquote:Op donderdag 6 december 2007 20:47 schreef blueangel_ het volgende:
Wij zijn niet de club die geen 5 woorden kan zeggen zonder dat er 4 over jaloezie en nijd gaan tegenover Club
Nee, maar bij jullie gaat het continue over Cercle of scheidsrechters.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:47 schreef blueangel_ het volgende:
Wij zijn niet de club die geen 5 woorden kan zeggen zonder dat er 4 over jaloezie en nijd gaan tegenover Club
Ik heb 1 keer commentaar op de scheidsrechter, die overigens terecht isquote:Op donderdag 6 december 2007 20:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nee, maar bij jullie gaat het continue over Cercle of scheidsrechters.
Alles went...quote:Op woensdag 5 december 2007 20:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Na geklaag over scheidsrechters krijgen we nu weer dat gezeik van je over Cercle.
Ik word een beetje moe van je.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:34 schreef Masanga het volgende:
2)de klup-Cercle vete voor buitenstaanders toch totaal oninteressant is.
Er uit gezet worden? Vrijwel onbestaande volgens mij, ik heb dat scenario iig nog nergens gelezen. Men gaat er van uit dat het een boete wordt, in het ergste geval een wedstrijd zonder publiek...quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Radegast het volgende:
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat Anderlecht uit de Uefa Cup gezet gaat worden?
Jammer genoeg voor jou hoort de Club-Serkul vete bij het Belgische voetbal. Als het je niet boeit, moet je dit topic ook maar niet lezenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:06 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Er uit gezet worden? Vrijwel onbestaande volgens mij, ik heb dat scenario iig nog nergens gelezen. Men gaat er van uit dat het een boete wordt, in het ergste geval een wedstrijd zonder publiek...
Wat voor straf kreeg Anderlecht na dat gedoe tegen Fenerbahce?quote:UEFA open Anderlecht investigation
By - 07/12/2007 18:16
UEFA have opened disciplinary proceedings against Anderlecht after their supporters threw objects at the Tottenham Hotspur players.
Didier Zokora was head in the head by an object during the 1-1 draw in Belgium and Paul Robinson handed the fourth official a metal rod and numerous lighters after the UEFA Cup tie had ended.
The Belgian side could face punishments range from a fine to expulsion from the tournament.
A Uefa spokesman said: "Uefa have opened disciplinary proceedings against Anderlecht for the throwing of objects by spectators."
"The control and disciplinary body will meet on 13th December to make a decision on this case," the spokesman added.
Vroeger, toen deze reeks nog niet voor 80% uit Club/Cercle gelul bestond, wisten de meesten hier waarschijnlijk niet eens van het bestaan van die ongemeen boeiende wannabe-vete af.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef blueangel_ het volgende:
Jammer genoeg voor jou hoort de Club-Serkul vete bij het Belgische voetbal. Als het je niet boeit, moet je dit topic ook maar niet lezen
De helft van dit topic heeft waarschijnlijk ook nog niet eens een voetbalstadion van de binnenkant gezien, dus wat een referentie zegquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vroeger, toen deze reeks nog niet voor 80% uit Club/Cercle gelul bestond, wisten de meesten hier waarschijnlijk niet eens van het bestaan van die ongemeen boeiende wannabe-vete af.
Nobody cares.
Ik vind het wel leuk om te volgen, hoewel ik hier ook graag een Antwerp-Beerschot & Racing-KV rivaliteit zou zien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vroeger, toen deze reeks nog niet voor 80% uit Club/Cercle gelul bestond, wisten de meesten hier waarschijnlijk niet eens van het bestaan van die ongemeen boeiende wannabe-vete af.
Nobody cares.
Dan zullen moeten wachten tot die in dezelfde klasse spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te volgen, hoewel ik hier ook graag een Antwerp-Beerschot & Racing-KV rivaliteit zou zien.
Vooral bij de Mechelse clubs zal het nog even duren. Ik baal nog steeds dat ik destijds zelf moest voetballen, toen die derbies werden gespeeld. En die ene die op zaterdagavond werd gespeeld viel gelijk met een wedstrijd van Willem II.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zullen moeten wachten tot die in dezelfde klasse spelen.
En dat zal nog wel even duren vrees ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |