Die jongen heeft gewoon dringend een sportpsycholoog nodig, want voor de rest is het een schitterende voetballer. Het is aan de club om die verantwoordelijkheid te nemen. Gelukkig heeft Mathijssen die tackle na de wedstrijd ook sterk veroordeeld...quote:Op zondag 2 december 2007 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Blondel weer met het schuim op zijn bakkes. Voor de zoveelste keer. Dat ventje hoort niet op een voetbalveld thuis.
Ik had eigenlijk die vent van Lokeren - Cercle wel eens voor de camera willen zienquote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
Dat zouden toch Belgische scheidsrechters ook moeten doen, zo'n interview afleggen na de wedstrijd. Dat zorgt toch voor wat meer begrip denk ik.
Ik weet niet of een psycholoog helpt, volgens mij is het gewoon geen erg slimme jongen. Nauwelijks zelfbeheersing en je kunt 'm zo eenvoudig uit zijn tent lokken.quote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Die jongen heeft gewoon dringend een sportpsycholoog nodig, want voor de rest is het een schitterende voetballer. Het is aan de club om die verantwoordelijkheid te nemen. Gelukkig heeft Mathijssen die tackle na de wedstrijd ook sterk veroordeeld...
Blondel is gewoon een voetballer die uit een lagere sociale klasse komt en niet bepaald op de eerste rij stond toen de geestelijke vermogens uitgedeeld werden. Zo'n gevallen zie je trouwens wel eens meer ontsporen ...quote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet niet of een psycholoog helpt, volgens mij is het gewoon geen erg slimme jongen. Nauwelijks zelfbeheersing en je kunt 'm zo eenvoudig uit zijn tent lokken.
Matig tot slecht.quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen Frutos, Pareja en Biglia het bij Anderlecht?
Frutos speelt al weken draken van wedstrijden, hij raakt echt geen bal meer. Ik geef hem nog krediet, hij heeft een groot deel van de voorbereiding gemist en is heel lang out geweest. Hij is zo'n speler die een hele match slecht kan spelen en toch kan scoren, maar als hij het niet doet en blijft spelen zoals de laatste tijd heb je er geen bal aan. Ik heb toch liever Serhat, al moet Anderlecht natuurlijk met 2 spitsen spelen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen Frutos, Pareja en Biglia het bij Anderlecht?
Tja, hij is dan ook niet het type voetballer dat de openingen moet creëren, het is een puur dienende speler, een Simons met geweldige technische bagage zeg maar. Helaas heeft Biglia het ongeluk dat hij samen moet spelen met Polak - een pure breker, en Hassan - die nooit eens simpel speelt en te egoistisch is, waardoor hij balverlies lijdt wanneer hij geen openingen kan creëren. Dan zwijgen we nog maar over Goor, een volledig leeggelopen speler die nog altijd krediet blijft krijgen. Met Baseggio zou je dat kunnen oplossen, hij heeft wel een splijtende pass in huis en creëert wél openingen. Loopvermogen heeft hij niet, maar zet er een werker naast Biglia naast en het zou kunnen renderen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Biglia doet mij veel te veel aan de Scifo van de nadagen van z'n carriere denken. Dat is geen voetballer die 'vooruit' denkt, maar teveel achteruit denkt. Altijd de passende oplossing zoekt, vaak achteruit.
Good old Yves Vanderhaeghe.quote:Op maandag 3 december 2007 00:35 schreef Necatrix het volgende:
[..]
Loopvermogen heeft hij niet, maar zet er een werker naast Biglia naast en het zou kunnen renderen.
Hoe doet ie het daar?quote:Op maandag 3 december 2007 00:35 schreef Saviola het volgende:
Denk het wel, aan Charleroi.
Inderdaad. Wat een dwaas. Cercle haddichterbij kunnen komen!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef fanneke het volgende:
Wat een schandalige arbitrage daar bij Lokeren-Cercle
Cercle wordt 2 penalties onthouden en Lokeren scoort duidelijk uit buitenspelpositie.
Vooral die niet gegeven penalty in de laatste minuut is schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |