Zo..quote:
Zie je wel vaker als je zo snel op 0-4 komt dat het dan inzakt... Je ziet/hoort ook zelden het uitpubliek ADK.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:58 schreef Masanga het volgende:
[..]
Zo..Al vond ik Mechelen (op het eerste half uur na) wel sterk eigenlijk. Misschien de slechtste wedstrijd van het seizoen van Cercle?
In de allerlaatste minuutquote:Op maandag 26 november 2007 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ben ik de enige die z'n wenkbrauwen fronst als iemand die in opspraak kwam in de zaak van de Gokchinees zo'n wedstrijd 'beslist' ?
De lafaard, de schoolmeester en de man die zich te goed vond voor Clubquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
De terugkeer van Trond Sollied (en Chris Van Puyvelde en Cedomir Janevski) op Jan Breydel trouwens.
Alleen al om zijn video-ontslag ben ik een eeuwige fan van hemquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
De lafaard, de schoolmeester en de man die zich te goed vond voor Club
En wat een prachtige wedstrijd. Formidabel , schitterend, geniaal. Daar willen we méér van zien. Stel snel een competitiehervorming samen waardoor we ze 4x op een jaar op die manier tegen elkaar zien spelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
Anderlecht - Standard eindigt zoals het begonnen was: 0-0.
Het is nogal simplistisch om dat op basis van één wedstrijd te besluiten. Uiteraard zouden er in een hervormde competitie niet plots géén slechte wedstrijden meer hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En wat een prachtige wedstrijd. Formidabel , schitterend, geniaal. Daar willen we méér van zien. Stel snel een competitiehervorming samen waardoor we ze 4x op een jaar op die manier tegen elkaar zien spelen.
Mooie club, Dender!quote:
Dender is geen voetbalclub, Dender is een mislukt fusiegedrochtquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooie club, Dender!
Hopelijk blijven ze in de hoogste afdeling en knalt David er nog een paar binnen.
Zoals de Cercle-trainer zei : Als die vent na de match tegen mij zegt:"Hij speelt de bal" dan zijn er maar drie mogelijkheden: "Hij is blind, tis een dommerik of het is kwade wil"quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef fanneke het volgende:
Wat een schandalige arbitrage daar bij Lokeren-Cercle
Cercle wordt 2 penalties onthouden en Lokeren scoort duidelijk uit buitenspelpositie.
Vooral die niet gegeven penalty in de laatste minuut is schandalig.
Boskamp is dan ook een kanjer van een trainer.quote:
Terwijl ook Van Heerden en Leko behoorlijk aan hun 2de gele kaart ontsnapten trouwens. Club kwam nog goed weg want Gent trof ook nog twee keer de paal.quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Saviola het volgende:
Brugge-Gent eindigt op 0-0 na een gelijkopgaande wedstrijd. Club speelde wel lang met 10 man nadat Blondel rood kreeg na een halfuur, maar dik 10 minuten voor tijd kreeg ook Gillet (Gent) rood.
Wat een lachertje. Een goal van Club wel héél betwistbaar afgekeurd (vlak voor de rode kaart van Blondel, vandaar de frustratie), en een rode kaart voor een verdediger na een fout op een doorgebroken speler niet gegeven. AA Gent dat tot de 85e minuut Stijnen niet aan het werk heeft gezet, dat ontstellend laf speelde, zelfs tegen tien man.quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Terwijl ook Van Heerden en Leko behoorlijk aan hun 2de gele kaart ontsnapten trouwens. Club kwam nog goed weg want Gent trof ook nog twee keer de paal.
Ik zeg gewoon dat Club in de slotfase van zowel de 1ste helft als de 2de helft héél goed wegkwam eigenlijk ...quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wat een lachertje. Een goal van Club wel héél betwistbaar afgekeurd (vlak voor de rode kaart van Blondel, vandaar de frustratie), en een rode kaart voor een verdediger na een fout op een doorgebroken speler niet gegeven. AA Gent dat tot de 85e minuut Stijnen niet aan het werk heeft gezet, dat ontstellend laf speelde, zelfs tegen tien man.
Maar ja, ze zijn héél goed weggekomen hoor..
Club verdiende hier altijd te winnen. Maar goed, ze hebben natuurlijk ook wel andere wedstrijden gewonnen waar het net zo goed anders had kunnen lopen, dus daar ga ik nu niet over mopperen.
En Blondel, schitterende voetballer, maar zet er aub een psycholoog op...
Boskamp zat wel in de tribune, hij wilde niet na een paar dagen al coachen en heeft dat aan zijn assistent overgelaten.quote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Boskamp is dan ook een kanjer van een trainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |