1 per 2 wedstrijden hier.quote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Tim86 het volgende:
patch maakt echt geen verschil bij mij...nog steeds miljarden dubieuze doelpunten afgekeurd etc...gem 2 keer per wedstrijd ofzo(beetje overdrijven
)
Oh? Kon dat?quote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef Tim86 het volgende:
een andere bug is dat spelers die transfer listed by request zijn altijd na een paar maanden zeggen dat ze willen blijven..ook al heb je ze erna in het 2e gezet
enige wat verholpen is, is dat je niet meer onbeperkt om extra geld kan vragen of kan switchen met je budget zonder dat het een ten koste gaat van het ander
dat probleem heb ik ook met sommige spelers..quote:Op zondag 4 november 2007 16:07 schreef Mindstate het volgende:
Een vraagje:
Ik heb hier een aardig talentje gevonden uit Nigeria die geen club heeft en 16 jaar is. Ik heb hem nu op proef maar als ik hem een contract wil aanbieden staat er dat ik hem pas over 2 jaar kan contracteren omdat ik als Ajax zijnde geen Nigeriaanse spelers van onder de 18 mag contracteren. Kan ik dan verder echt niets doen want om hem 2 jaar helemaal niks te laten doen (aangezien hij geen club heeft) vind ik wel zonde..
haha lekker is dat..quote:Op zondag 4 november 2007 19:02 schreef VlaDje het volgende:
zojuist mijn eerste nederlaag geleden met TPS...
Dit omdat 8! spelers geblesseerd en/of geschorst zijn![]()
Heb ik allang gedaan, kijk maar een aantal topics terug.quote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef jmac het volgende:
Wanneer post iemand een grote lijst/tekstbestand met bekende talenten in deze editie?
owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je toch even het lijstje beter door kijken![]()
Dit waren de echte toptalenten die ik heb gepost, en dan heb ik zekerheidjes als Messi en Aguero nog niet eens meegeteld.quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...
Gewoon niemand in de ajax jeugd eigenlijk..Sarpong en Annita heb ik veel kansen gekregen maar alleen sarpoing is nog wel oke..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |