vorige week liep ie mooi synchroom meen ik?quote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, is altijd, lees bij het livetopic mee en je hebt een real-time nabeschouwing.
Vrije trappen zijn nooit het probleem geweest. Corners, op de een of andere manier is dat toch lastiger voor veel spelers dan een goede vrije trap nemen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die linker van Luque..
Wat een wapen..
Eindelijk weer eens gevaar bij corners en vrije trappen. Lekker dat Suarez ook weer es scoort,.
sorry maar dat vind ik echt een domme vergelijking.quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Stekelenburg een matige keeper is. Voor z'n blessure elke week weer een tegengoal, vorige week onder Gentenaar de nul en nu is Steek er weer en we hebben weer een tegendoelpunt.
Luque neemt ze aardig iig, gaat best veel dreiging van uit.quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vrije trappen zijn nooit het probleem geweest. Corners, op de een of andere manier is dat toch lastiger voor veel spelers dan een goede vrije trap nemen.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef oorsnot het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik echt een domme vergelijking.
Heereveen speelde zeer slecht vorige week en deze goal kon stekeleburg niks aan doen![]()
Dan hadden we niet zoveel punten gekregen tegen Heracles, Az, of Nec onder anderequote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Stekelenburg een matige keeper is. Voor z'n blessure elke week weer een tegengoal, vorige week onder Gentenaar de nul en nu is Steek er weer en we hebben weer een tegendoelpunt.
Dat is waar. Voetballend valt hij me verder wel iets tegen hoor. Niet dat ik een van de gebruikelijke azijnpissers ben, maar hij mag toch wat makkelijker voorbij een mannetje komen voor een aanvaller.quote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Luque neemt ze aardig iig, gaat best veel dreiging van uit..
Toch heb ik het idee dat ie wel beter kan dan hij tot nu toe laat zienquote:Op zondag 4 november 2007 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar. Voetballend valt hij me verder wel iets tegen hoor. Niet dat ik een van de gebruikelijke azijnpissers ben, maar hij mag toch wat makkelijker voorbij een mannetje komen voor een aanvaller.
Ik ook. Ik had eigenlijk tot zijn assists niet het idee dat 'ie echt plezier had of zich betrokken voelde bij het team. Dat lijkt nu wat meer te komen, en hopelijk komt daar ook de individuele klasse weer mee naar boven drijven.quote:Op zondag 4 november 2007 15:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ie wel beter kan dan hij tot nu toe laat zien
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
dat jaquote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...
PI's zijn toch sarcastisch?quote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...
Het is 't Ajax topic, wil je 't over Feyenoord hebben ga je maar lekker wieberen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef oorsnot het volgende:
rotterdam is kut! rotterdam is klote, heel feyenoord! bestaat alleen uit poten! rotterdam is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |