quote:
Ik denk dat Reker het vooral over een overgang in de winterstop heeft. Eind van het seizoen is was anders want dan kunnen ze rustig op zoek naar een vervanger.quote:Op zondag 4 november 2007 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat zou jij kiezen als directeur zijnde?
toppie!quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Erg jong middenveld.Wel weer 7 jongens uit de eigen opleiding in de basis ...
Lul niet die vervanger hebben ze al met die Hongaar.quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat Reker het vooral over een overgang in de winterstop heeft. Eind van het seizoen is was anders want dan kunnen ze rustig op zoek naar een vervanger.
Planetquote:Op zondag 4 november 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
Nog een half uurtje![]()
Iemand nog een SopCast kanaal tip ?? zonder buffers svp![]()
Hopelijk breken er ook eens een paar aanvallers door. Die Jordi Schell gaat het denk ik wel redden (supertalentje in FM08quote:Op zondag 4 november 2007 14:03 schreef oorsnot het volgende:
[..]
toppie!bouw maar eens een goed elftal met de jeugd ertussen! precies zoals ajax hoort te doen. Het grootste gedeelte uit eigen jeugd, en dan eventueel nog wat aankopen om de plekken wat te versterken!
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
(supertalentje in FM08en in het echt ook topscorer van de A1, in het spel is ie rechts voor maar in de A1 speelt ie op 10?)
hij is idd topscorer in de A1, laat hem nog maar 1 seizoen nog goed preseteren en laat hem af en toe mee trainen met de selectie. Af en toe ze wedstrijdje meepikken en dan hopen dat ie er komtquote:Op zondag 4 november 2007 14:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk breken er ook eens een paar aanvallers door. Die Jordi Schell gaat het denk ik wel redden (supertalentje in FM08en in het echt ook topscorer van de A1, in het spel is ie rechts voor maar in de A1 speelt ie op 10?)
Prima toch.quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Erg jong middenveld.Wel weer 7 jongens uit de eigen opleiding in de basis ...
Woensdag viel hij me positief op.quote:Op zondag 4 november 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prima toch.
Ben benieuwd naar Schilder. Heeft me nog nooit echt kunnen overtuigen.
33457 tele2 voetbalquote:
quote:
Thxquote:
je moet wel zeggen wie er gaan scoren he!quote:
quote:
Heb je de SopCast software wel geladen ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef DANILXL het volgende:
via die link lukt het niet. iemand tips?
heb jij de volledige foto van jouw avater ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef Ordinair het volgende:
AJAX!
Check m'n fotoboek.quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef oorsnot het volgende:
[..]
heb jij de volledige foto van jouw avater ?ben er al lang naar opzoek
Daar ligt 't niet aan, heb hier ook een Vista laptop met SopCast en de gegeven streamquote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef Matje-1989 het volgende:
Het lukt me niet om met mijn Vista laptop te kunnen kijken hoor..
Hmm, leg me even uit wat je precies doet?quote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ligt 't niet aan, heb hier ook een Vista laptop met SopCast en de gegeven stream.
Niks bijzondersquote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, leg me even uit wat je precies doet?![]()
Klopt, is altijd, lees bij het livetopic mee en je hebt een real-time nabeschouwingquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef oorsnot het volgende:
sobbie loopt paar minuten achter bij mij
mooi doelpunt btw!
zeker weten!!quote:
vorige week liep ie mooi synchroom meen ik?quote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, is altijd, lees bij het livetopic mee en je hebt een real-time nabeschouwing.
Vrije trappen zijn nooit het probleem geweest. Corners, op de een of andere manier is dat toch lastiger voor veel spelers dan een goede vrije trap nemen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die linker van Luque..
Wat een wapen..
Eindelijk weer eens gevaar bij corners en vrije trappen. Lekker dat Suarez ook weer es scoort,.
sorry maar dat vind ik echt een domme vergelijking.quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Stekelenburg een matige keeper is. Voor z'n blessure elke week weer een tegengoal, vorige week onder Gentenaar de nul en nu is Steek er weer en we hebben weer een tegendoelpunt.
Luque neemt ze aardig iig, gaat best veel dreiging van uit.quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vrije trappen zijn nooit het probleem geweest. Corners, op de een of andere manier is dat toch lastiger voor veel spelers dan een goede vrije trap nemen.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef oorsnot het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik echt een domme vergelijking.
Heereveen speelde zeer slecht vorige week en deze goal kon stekeleburg niks aan doen![]()
Dan hadden we niet zoveel punten gekregen tegen Heracles, Az, of Nec onder anderequote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Stekelenburg een matige keeper is. Voor z'n blessure elke week weer een tegengoal, vorige week onder Gentenaar de nul en nu is Steek er weer en we hebben weer een tegendoelpunt.
Dat is waar. Voetballend valt hij me verder wel iets tegen hoor. Niet dat ik een van de gebruikelijke azijnpissers ben, maar hij mag toch wat makkelijker voorbij een mannetje komen voor een aanvaller.quote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Luque neemt ze aardig iig, gaat best veel dreiging van uit..
Toch heb ik het idee dat ie wel beter kan dan hij tot nu toe laat zienquote:Op zondag 4 november 2007 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar. Voetballend valt hij me verder wel iets tegen hoor. Niet dat ik een van de gebruikelijke azijnpissers ben, maar hij mag toch wat makkelijker voorbij een mannetje komen voor een aanvaller.
Ik ook. Ik had eigenlijk tot zijn assists niet het idee dat 'ie echt plezier had of zich betrokken voelde bij het team. Dat lijkt nu wat meer te komen, en hopelijk komt daar ook de individuele klasse weer mee naar boven drijven.quote:Op zondag 4 november 2007 15:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ie wel beter kan dan hij tot nu toe laat zien
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
dat jaquote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...
PI's zijn toch sarcastisch?quote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...
Het is 't Ajax topic, wil je 't over Feyenoord hebben ga je maar lekker wieberen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef oorsnot het volgende:
rotterdam is kut! rotterdam is klote, heel feyenoord! bestaat alleen uit poten! rotterdam is kut.
Bij die 3-2 vond ik Wiges niet adequaat optreden. Had Hadouir beter moeten verdedigen, verder wel een goeie pot gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Maduro was weerom prima. Vond ik een van de beteren op het veld, samen met Vertonghen, Luque en Suarez. Hij was balvast, leed amper balverlies (zowel qua acties als qua passing) en veroverde flink wat ballen.
Luque en Kah na de wedstrijd geweldig met elkaar in gesprek over de penaltyEn KJH moet niet zo zeuren over het afleggen, Suarez probeerde het vandaag vaak zat, wachtte alleen met die laatste counter net te lang.
toch mis ik nog wat jeugd in de aanvalquote:Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
De Jong goede partij. Van der Wiel goede partij, Jan-Arie goede invalbeurt met een geweldige pass.
De jeugd komt er wel!
Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaarquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Geflatteerd? Kreeg te veel?
Waar hebben die gekeken!
Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.quote:Op zondag 4 november 2007 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering wat hebben die voor een wedstrijd gekeken, ik durf toch wel te zeggen dat ik redelijk objectief was en op misschien het aantal tackels na heeft roda geen fuck gedaan, op een lucky 2e goal na misschien
Ik dacht ook meteen aan de ombudsman iddquote:Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaar
Inderdaad dat mag ook wel gezegd worden. Wij zijn de meest bekritiseerde club en als het even wat minder gaat duikt heel de media er op, maar we zijn de enige ongeslagen clubquote:Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ongeslagen nog.
Ook niet mee eens, ze hebben hard gespeeld veel tackels enzo maar voetballend was het een dramaquote:Op zondag 4 november 2007 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.
"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Geflatteerd? Kreeg te veel?
Waar hebben die gekeken!
Ehm, 5-2 of 6-2 was een betere afspiegeling geweest.quote:Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.
Hoewel 3-2 een betere afspiegeling van de wedstrijd was geweest, vind ik wel dat Ajax verdiend heeft gewonnen. Vooral Luque vond ik erg goed, prachtige traptechniek!
Wat ik wel jammer vind is de omgang tussen Huntelaar en Suarez. In het begin van het jaar speelden ze veeeeel beter samen, nu zitten ze alleen maar op elkaar te zeiken en passen ze niet meer. En wat een gemiste kansen!
Mooiste moment van de wedstrijd was zonder twijfel direct na de 2-1 toen Kah en Castro elkaar naar de keel grepen, woedend op elkaar waren en dat Jol er tussen moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |