quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Geflatteerd? Kreeg te veel?
Waar hebben die gekeken!
Ja imho ook, wat een kansen zeg voor Ajaxquote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, 5-2 of 6-2 was een betere afspiegeling geweest.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Waar hebben die gekeken!
quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNHrSWDSCuk
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
"Die boeren daar" met het meest domme boerenaccent ooit.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Slecht geacteerd. Hij schiet in de lach als hij die vlag vast heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
v/d Wielquote:Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Suarez![]()
![]()
![]()
![]()
Huntelaar![]()
Luque![]()
![]()
Rommendahl
Adrie Koster![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef thloreg het volgende:
Wissel Ajax weer iemand van de jeugopleiding is nummer 8 die vandaag in Ajax 1 speelt. Jan-Arie van der Eijden voor Robert Schilder. Nog steeds: 3-1!
Ajaxciedquote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Ajax had er verdomme 12 in kunnen leggenquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Waar hebben die gekeken!
Koster krijgt danzij d euitschakeling ook meer tijd om met d ejongens te trainen op automatismes. Want af en toe zie je bijv 2 mensne inlopen waarbij er 1 diep moet gaan waardoor er snel balverlies geleden word en de tegenstander wordt geholpen. Verder dat gezeik over huntelaar en Suarez .. die spelen te ver uit elkaar maar misschien was dat vandaag de bedoeling om die 1 tegen 1 beter te benutten.quote:Op zondag 4 november 2007 16:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
![]()
Kort over de wedstrijd: verdedigend zwak, maar dat is ook niet zo gek met zo een jonge verdediging en middenveld. Koster wist dit al bij zijn aanstelling en gaf meteen aan om vol op de aanval te spelen. Logisch, want daarin loopt de meeste kwaliteit. Ajax wint dan dit soort wedstrijden met 4-1, 5-2, 6-3. Het is dus wel belangrijk om beter de kansen te benutten, anders wordt het benauwd als vandaag.
Nog over Koster: hij is bezig met een imposante reeks. Qua resultaat, maar ondertussen maakt hij ook een flinke inhaalslag met de doorstroming van de jeugd. Koster heeft nooit geklaagd over het materiaal en is ervan overtuigd dat Ajax alles in huis heeft om voor het kampioenschap te gaan. Ten Cate daarentegen liep alleen te zeuren over aankopen en kwam zelfs met Colin op de proppen.
Maar goed: Hulde Koster en keep up the good work! Volgende week f'noord pakken.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
11 november is de dag....................... tralalalalalala [ afbeelding ]
Eerste Feyenoord - Ajax voor de meeste van die gasten, is alleen maar beter. Wat is mooier dan goed te voetballen in het stadion van je aartsrivaal en ze op achterstand zetten? Van der Vaart bloeide toen ook compleet op in zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 4 november 2007 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit piepjonge team met de druk van een klassieker omgaat volgende week.
Davids zal gemist worden iig.
Gabri is dan wel weer terug.quote:Op zondag 4 november 2007 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit piepjonge team met de druk van een klassieker omgaat volgende week.
Davids zal gemist worden iig.
quote:Op zondag 4 november 2007 17:17 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd.
Vertonghenquote:Op zondag 4 november 2007 17:18 schreef Pritt het volgende:
Van mij mag iemand anders de pingels gaan nemen. Johnny bijvoorbeeld.
Urzaizquote:Op zondag 4 november 2007 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gabri is dan wel weer terug.
En als ze echt te jong zijn gooien we Urzaiz er gewoon in. Die haalt het gemiddelde dan met 10 jaar omhoog!
Luque inderdaad, heeft ze wel vaker genomen en onder druk. En anders Johnny. Maar Huntelaar moet echt meer erop gaan trainen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen![]()
Die gast heeft een goede trap, of Luque mag ook wel, volgens mij was Vertonghen 2e op die lijst ofzo, die trok ze shirt al helemaal over ze kop voordat Klaas nam![]()
![]()
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Vreemd inderdaad. Had ik toch wel even laten invallen voor De Jong.quote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef StarGazer het volgende:
Wrom kreeg Kennedy geen min? Toch nog niet fit genoeg?
Ik vind het prima, als de spitsen in de tweede helft iets netter met de kansen omsprongen wordt het gewoon 6-2. Dat zie ik veel liever dan met nog een extra verdedigende middenvelder spelen en 'save' 1-0 winnen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef De_Ananas het volgende:
En toch weer 2 tegengoals, en meerdere kansen tegen![]()
Jôhquote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als de spitsen in de tweede helft iets netter met de kansen omsprongen wordt het gewoon 6-2. Dat zie ik veel liever dan met nog een extra verdedigende middenvelder spelen en 'save' 1-0 winnen.
Werd ook wel érg vrij gelaten.quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxC het volgende:
die goal van Suarez was echt een beauty.
Mag nu ondertussen toch wel goed gespeld worden.quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxC het volgende:
Luque was geweldig vandaag, die goal van Suarez was echt een beauty. Verder waren Verthongen en Suarez heel goed.
Vond Van der Wiel heel matig eigenlijk, slechste man.
quote:4/11/2007 - Huntelaar: misschien moet ander de penalties nemen
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
Klaas-Jan Huntelaar mistte in de slotfase een unieke kans om Ajax op veilige voorsprong te brengen. Hij mistte een penalty. Dat was al de vijfde keer in acht penalties die hij voor Ajax naam. "Misschien moet iemand anders 'm voortaan maar nemen", aldus Huntelaar voor de camera van Tele2.
Ik vond hem zeker niet matig, maar hij had wel 1 slippertje waardoor Yulu Matondo bijna kon scoren. Een bal die halverwege nog getoucheerd werd door Heitiinga overigens, en ondanks dat geweldig werd gepakt door Stekelenburg (die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreegquote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxC het volgende:
Luque was geweldig vandaag, die goal van Suarez was echt een beauty. Verder waren Verthongen en Suarez heel goed.
Vond Van der Wiel heel matig eigenlijk, slechste man.
Dat vond ik echt mooiquote:Op zondag 4 november 2007 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
(die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreeg*tok tok* op z'n kop
).
ik zoek die beelden even op voor een GIFquote:
madator movequote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
Tering zeg, echt die pass van Van der Heijden. Geweldig.
En Luque die weer zijn befaamde matador-move doet.
Allebei de goals waren ook zijn schuld hoor. Bij die eerste moet hij de bal met zijn linker wegrammen en bij die 2e reageert hij veel te laatquote:Op zondag 4 november 2007 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker niet matig, maar hij had wel 1 slippertje waardoor Yulu Matondo bijna kon scoren. Een bal die halverwege nog getoucheerd werd door Heitiinga overigens, en ondanks dat geweldig werd gepakt door Stekelenburg (die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreeg*tok tok* op z'n kop
).
Haha ja net alsof hij Stekelenburg neer wilde slaanquote:Op zondag 4 november 2007 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker niet matig, maar hij had wel 1 slippertje waardoor Yulu Matondo bijna kon scoren. Een bal die halverwege nog getoucheerd werd door Heitiinga overigens, en ondanks dat geweldig werd gepakt door Stekelenburg (die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreeg*tok tok* op z'n kop
).
Mijn dank is heel erg groot. Mooie pass op Rommedahl en die van Luque is ook prachtig gegeven.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
1-0 Klaas Jan Huntelaar
1-1 Lamah
2-1 Luis Suárez + Opstootje tussen Kah en Castro!
3-1 Luque
3-2 Hadouir
4-2 Dennis Rommedahl
ROTTERDAM IS KLOTEquote:Op zondag 4 november 2007 17:39 schreef Noshiba het volgende:
Eindelijk weer een goeie wedstrijd,
Schilder was veruit de slechste van het veld en nu maar hopen dat de foutjes bijgeschaafd kunnen worden voor zondag!
ROTTERDAM IS KUT...
Whihihihihquote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Ach hij mag best wat actiever reageren he, kwam soms over alsof ie net wakker was, zo slecht speelde ie idd niet eens verder, 2e helft was ie wel wat scherperquote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef twi het volgende:
Kritiek op Schilder vond ik niet terecht. Hij bracht niet veel bijzonders, maar daar staat hij ook niet voor. Hij gaf prima rugsteun aan Luque samen met Vertonghen.
gewoon degelijk dus , ik gaf geen kritiek hij is wel een goede wissel maar verder moet hij nog door groeien.quote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef twi het volgende:
Kritiek op Schilder vond ik niet terecht. Hij bracht niet veel bijzonders, maar daar staat hij ook niet voor. Hij gaf prima rugsteun aan Luque samen met Vertonghen.
Ze krijgen op de zijkanten te veel ruimte. Dat werd daar niet goed afgedekt. Moet je tegen Feyenoord niet doen met Makaay in het centrum.quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef De_Ananas het volgende:
En toch weer 2 tegengoals, en meerdere kansen tegen![]()
quote:Supportersvereniging Ajax vraagt om steun
AMSTERDAM - Het lijkt heel normaal, supporters die hun favoriete club door dik en dun steunen. Bij Ajax gebeurt dat echter nauwelijks en daarom is de supportersvereniging van de Amsterdamse club een actie gestart die er toe moet leiden dat de spelers van de bekerwinnaar voetballen in de Arena weer als een voordeel ervaren.
De Supportersvereniging Ajax, die 80.000 leden telt, wil dat de achterban ook tijdens thuisduels weer massaal achter de ploeg gaat staan. Onder het mom van: "Steun Ajax, juist in slechte tijden", vraagt onder meer John Heitinga zondag voor de competitiewedstrijd tegen Roda JC tijdens een spotje op het grote beeldscherm van de ArenA om steun van de achterban.
"Het moet afgelopen zijn dat supporters komen controleren of Ajax wint", meent de Supportersvereniging Ajax. "Kritisch zijn mag, maar met cynisme of geweld help je de club niet. We willen geen geluid tegen de club of de bestuurders, maar een geluid voor Ajax."
Ja, hij was wat lafjesquote:Op zondag 4 november 2007 19:03 schreef BonJovi het volgende:
De 3-2 was erg matig van Ogararu hij kon de bal met iets meer pit en een sliding gewoon corner maken
De aanname van Luque die daarop volgde was ook prachtigquote:Op zondag 4 november 2007 19:16 schreef Longmen het volgende:
die van de Heijde heeft ook wel een aardige trap in zn benen zeg...
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.quote:
Mwa, ik heb altijd al gezegd dat hij een wereldse trap heeft, al zijn corners/vrije trappen zijn gewoon te dreigend, veel dreigender dan die van Wesley bijv.quote:
Waar bemoei jij je nu weer mee?quote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.
Als van Halst wil kan hij zelfs Sjaak Polak een wereldtopper laten lijken met zijn belachelijke filmpjes en tekeningetjes van hem.
Hij heeft toch gewoon een puike wedstrijd gespeeld, schele bosjostiquote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.
Als van Halst wil kan hij zelfs Sjaak Polak een wereldtopper laten lijken met zijn belachelijke filmpjes en tekeningetjes van hem.
Hij post net na dat van Halst zijn filmpjes heeft laten zien opeens zwaar positief over Luque. Had hij dat de rest van de middag niet kunnen doen?quote:Op zondag 4 november 2007 19:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een puike wedstrijd gespeeld, schele bosjosti
quote:Op zondag 4 november 2007 19:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hij post net na dat van Halst zijn filmpjes heeft laten zien opeens zwaar positief over Luque. Had hij dat de rest van de middag niet kunnen doen?
Als ie goed speelt mag je dat gewoon zeggen. Ik heb altijd vraagtekens gehad bij zijn aankoop. Maar hij speelde vandaag sterk en dat terwijl hij niet terug is op het niveau waar die moet zijn.quote:
Hij zei ook mooie dingen over het publiek.quote:Op zondag 4 november 2007 19:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie goed speelt mag je dat gewoon zeggen. Ik heb altijd vraagtekens gehad bij zijn aankoop. Maar hij speelde vandaag sterk en dat terwijl hij niet terug is op het niveau waar die moet zijn.
Was vrij rustig volgens mij, sfeertje was wel beter dan normaal.quote:Op zondag 4 november 2007 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Typische Ajax-wedstrijd
Veel eigen jeugd, veel goals en teveel tegengoals. Toch wel vermakelijk allemaal en Koster krijgt de automatismes er steeds beter in. Luque wordt steeds beter, Vertonghen was weer top en Ogararu had weer een geile voorzet bij de 1-0. De eerste wedstrijd van een vrij pittige reeks is gewonnen, nu op naar De Kuip.
Maar ligt het nu aan mij of was het juist rustig in de ArenA vandaag? Las hierboven dat men het vrij druk vond, maar dat idee had ik helemaal niet...
Die Hongaar van jullie miste nog een hele grote kans, anders was het 3-3 geworden!quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:
Had meer ingezeten vandaag, die 3-1 was de ko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |