quote:
Ik denk dat Reker het vooral over een overgang in de winterstop heeft. Eind van het seizoen is was anders want dan kunnen ze rustig op zoek naar een vervanger.quote:Op zondag 4 november 2007 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat zou jij kiezen als directeur zijnde?
toppie!quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Erg jong middenveld.Wel weer 7 jongens uit de eigen opleiding in de basis ...
Lul niet die vervanger hebben ze al met die Hongaar.quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat Reker het vooral over een overgang in de winterstop heeft. Eind van het seizoen is was anders want dan kunnen ze rustig op zoek naar een vervanger.
Planetquote:Op zondag 4 november 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
Nog een half uurtje![]()
Iemand nog een SopCast kanaal tip ?? zonder buffers svp![]()
Hopelijk breken er ook eens een paar aanvallers door. Die Jordi Schell gaat het denk ik wel redden (supertalentje in FM08quote:Op zondag 4 november 2007 14:03 schreef oorsnot het volgende:
[..]
toppie!bouw maar eens een goed elftal met de jeugd ertussen! precies zoals ajax hoort te doen. Het grootste gedeelte uit eigen jeugd, en dan eventueel nog wat aankopen om de plekken wat te versterken!
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
(supertalentje in FM08en in het echt ook topscorer van de A1, in het spel is ie rechts voor maar in de A1 speelt ie op 10?)
hij is idd topscorer in de A1, laat hem nog maar 1 seizoen nog goed preseteren en laat hem af en toe mee trainen met de selectie. Af en toe ze wedstrijdje meepikken en dan hopen dat ie er komtquote:Op zondag 4 november 2007 14:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk breken er ook eens een paar aanvallers door. Die Jordi Schell gaat het denk ik wel redden (supertalentje in FM08en in het echt ook topscorer van de A1, in het spel is ie rechts voor maar in de A1 speelt ie op 10?)
Prima toch.quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Erg jong middenveld.Wel weer 7 jongens uit de eigen opleiding in de basis ...
Woensdag viel hij me positief op.quote:Op zondag 4 november 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prima toch.
Ben benieuwd naar Schilder. Heeft me nog nooit echt kunnen overtuigen.
33457 tele2 voetbalquote:
quote:
Thxquote:
je moet wel zeggen wie er gaan scoren he!quote:
quote:
Heb je de SopCast software wel geladen ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef DANILXL het volgende:
via die link lukt het niet. iemand tips?
heb jij de volledige foto van jouw avater ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef Ordinair het volgende:
AJAX!
Check m'n fotoboek.quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef oorsnot het volgende:
[..]
heb jij de volledige foto van jouw avater ?ben er al lang naar opzoek
Daar ligt 't niet aan, heb hier ook een Vista laptop met SopCast en de gegeven streamquote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef Matje-1989 het volgende:
Het lukt me niet om met mijn Vista laptop te kunnen kijken hoor..
Hmm, leg me even uit wat je precies doet?quote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ligt 't niet aan, heb hier ook een Vista laptop met SopCast en de gegeven stream.
Niks bijzondersquote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, leg me even uit wat je precies doet?![]()
Klopt, is altijd, lees bij het livetopic mee en je hebt een real-time nabeschouwingquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef oorsnot het volgende:
sobbie loopt paar minuten achter bij mij
mooi doelpunt btw!
zeker weten!!quote:
vorige week liep ie mooi synchroom meen ik?quote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, is altijd, lees bij het livetopic mee en je hebt een real-time nabeschouwing.
Vrije trappen zijn nooit het probleem geweest. Corners, op de een of andere manier is dat toch lastiger voor veel spelers dan een goede vrije trap nemen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die linker van Luque..
Wat een wapen..
Eindelijk weer eens gevaar bij corners en vrije trappen. Lekker dat Suarez ook weer es scoort,.
sorry maar dat vind ik echt een domme vergelijking.quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Stekelenburg een matige keeper is. Voor z'n blessure elke week weer een tegengoal, vorige week onder Gentenaar de nul en nu is Steek er weer en we hebben weer een tegendoelpunt.
Luque neemt ze aardig iig, gaat best veel dreiging van uit.quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vrije trappen zijn nooit het probleem geweest. Corners, op de een of andere manier is dat toch lastiger voor veel spelers dan een goede vrije trap nemen.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef oorsnot het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik echt een domme vergelijking.
Heereveen speelde zeer slecht vorige week en deze goal kon stekeleburg niks aan doen![]()
Dan hadden we niet zoveel punten gekregen tegen Heracles, Az, of Nec onder anderequote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Stekelenburg een matige keeper is. Voor z'n blessure elke week weer een tegengoal, vorige week onder Gentenaar de nul en nu is Steek er weer en we hebben weer een tegendoelpunt.
Dat is waar. Voetballend valt hij me verder wel iets tegen hoor. Niet dat ik een van de gebruikelijke azijnpissers ben, maar hij mag toch wat makkelijker voorbij een mannetje komen voor een aanvaller.quote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Luque neemt ze aardig iig, gaat best veel dreiging van uit..
Toch heb ik het idee dat ie wel beter kan dan hij tot nu toe laat zienquote:Op zondag 4 november 2007 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar. Voetballend valt hij me verder wel iets tegen hoor. Niet dat ik een van de gebruikelijke azijnpissers ben, maar hij mag toch wat makkelijker voorbij een mannetje komen voor een aanvaller.
Ik ook. Ik had eigenlijk tot zijn assists niet het idee dat 'ie echt plezier had of zich betrokken voelde bij het team. Dat lijkt nu wat meer te komen, en hopelijk komt daar ook de individuele klasse weer mee naar boven drijven.quote:Op zondag 4 november 2007 15:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ie wel beter kan dan hij tot nu toe laat zien
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
dat jaquote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...
PI's zijn toch sarcastisch?quote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier heel erg grappig mee probeert te doen of probeert heel erg sarcastisch over te komen...
Het is 't Ajax topic, wil je 't over Feyenoord hebben ga je maar lekker wieberen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef oorsnot het volgende:
rotterdam is kut! rotterdam is klote, heel feyenoord! bestaat alleen uit poten! rotterdam is kut.
Bij die 3-2 vond ik Wiges niet adequaat optreden. Had Hadouir beter moeten verdedigen, verder wel een goeie pot gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Maduro was weerom prima. Vond ik een van de beteren op het veld, samen met Vertonghen, Luque en Suarez. Hij was balvast, leed amper balverlies (zowel qua acties als qua passing) en veroverde flink wat ballen.
Luque en Kah na de wedstrijd geweldig met elkaar in gesprek over de penaltyEn KJH moet niet zo zeuren over het afleggen, Suarez probeerde het vandaag vaak zat, wachtte alleen met die laatste counter net te lang.
toch mis ik nog wat jeugd in de aanvalquote:Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
De Jong goede partij. Van der Wiel goede partij, Jan-Arie goede invalbeurt met een geweldige pass.
De jeugd komt er wel!
Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaarquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Geflatteerd? Kreeg te veel?
Waar hebben die gekeken!
Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.quote:Op zondag 4 november 2007 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering wat hebben die voor een wedstrijd gekeken, ik durf toch wel te zeggen dat ik redelijk objectief was en op misschien het aantal tackels na heeft roda geen fuck gedaan, op een lucky 2e goal na misschien
Ik dacht ook meteen aan de ombudsman iddquote:Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaar
Inderdaad dat mag ook wel gezegd worden. Wij zijn de meest bekritiseerde club en als het even wat minder gaat duikt heel de media er op, maar we zijn de enige ongeslagen clubquote:Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ongeslagen nog.
Ook niet mee eens, ze hebben hard gespeeld veel tackels enzo maar voetballend was het een dramaquote:Op zondag 4 november 2007 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.
"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Waar hebben die gekeken!
Ehm, 5-2 of 6-2 was een betere afspiegeling geweest.quote:Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.
Hoewel 3-2 een betere afspiegeling van de wedstrijd was geweest, vind ik wel dat Ajax verdiend heeft gewonnen. Vooral Luque vond ik erg goed, prachtige traptechniek!
Wat ik wel jammer vind is de omgang tussen Huntelaar en Suarez. In het begin van het jaar speelden ze veeeeel beter samen, nu zitten ze alleen maar op elkaar te zeiken en passen ze niet meer. En wat een gemiste kansen!
Mooiste moment van de wedstrijd was zonder twijfel direct na de 2-1 toen Kah en Castro elkaar naar de keel grepen, woedend op elkaar waren en dat Jol er tussen moest komen
quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Waar hebben die gekeken!
Ja imho ook, wat een kansen zeg voor Ajaxquote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, 5-2 of 6-2 was een betere afspiegeling geweest.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Waar hebben die gekeken!
quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNHrSWDSCuk
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
"Die boeren daar" met het meest domme boerenaccent ooit.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Slecht geacteerd. Hij schiet in de lach als hij die vlag vast heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
v/d Wielquote:Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Suarez![]()
![]()
![]()
![]()
Huntelaar![]()
Luque![]()
![]()
Rommendahl
Adrie Koster![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef thloreg het volgende:
Wissel Ajax weer iemand van de jeugopleiding is nummer 8 die vandaag in Ajax 1 speelt. Jan-Arie van der Eijden voor Robert Schilder. Nog steeds: 3-1!
Ajaxciedquote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Ajax had er verdomme 12 in kunnen leggenquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Waar hebben die gekeken!
Koster krijgt danzij d euitschakeling ook meer tijd om met d ejongens te trainen op automatismes. Want af en toe zie je bijv 2 mensne inlopen waarbij er 1 diep moet gaan waardoor er snel balverlies geleden word en de tegenstander wordt geholpen. Verder dat gezeik over huntelaar en Suarez .. die spelen te ver uit elkaar maar misschien was dat vandaag de bedoeling om die 1 tegen 1 beter te benutten.quote:Op zondag 4 november 2007 16:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
![]()
Kort over de wedstrijd: verdedigend zwak, maar dat is ook niet zo gek met zo een jonge verdediging en middenveld. Koster wist dit al bij zijn aanstelling en gaf meteen aan om vol op de aanval te spelen. Logisch, want daarin loopt de meeste kwaliteit. Ajax wint dan dit soort wedstrijden met 4-1, 5-2, 6-3. Het is dus wel belangrijk om beter de kansen te benutten, anders wordt het benauwd als vandaag.
Nog over Koster: hij is bezig met een imposante reeks. Qua resultaat, maar ondertussen maakt hij ook een flinke inhaalslag met de doorstroming van de jeugd. Koster heeft nooit geklaagd over het materiaal en is ervan overtuigd dat Ajax alles in huis heeft om voor het kampioenschap te gaan. Ten Cate daarentegen liep alleen te zeuren over aankopen en kwam zelfs met Colin op de proppen.
Maar goed: Hulde Koster en keep up the good work! Volgende week f'noord pakken.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
11 november is de dag....................... tralalalalalala [ afbeelding ]
Eerste Feyenoord - Ajax voor de meeste van die gasten, is alleen maar beter. Wat is mooier dan goed te voetballen in het stadion van je aartsrivaal en ze op achterstand zetten? Van der Vaart bloeide toen ook compleet op in zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 4 november 2007 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit piepjonge team met de druk van een klassieker omgaat volgende week.
Davids zal gemist worden iig.
Gabri is dan wel weer terug.quote:Op zondag 4 november 2007 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit piepjonge team met de druk van een klassieker omgaat volgende week.
Davids zal gemist worden iig.
quote:Op zondag 4 november 2007 17:17 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd.
Vertonghenquote:Op zondag 4 november 2007 17:18 schreef Pritt het volgende:
Van mij mag iemand anders de pingels gaan nemen. Johnny bijvoorbeeld.
Urzaizquote:Op zondag 4 november 2007 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gabri is dan wel weer terug.
En als ze echt te jong zijn gooien we Urzaiz er gewoon in. Die haalt het gemiddelde dan met 10 jaar omhoog!
Luque inderdaad, heeft ze wel vaker genomen en onder druk. En anders Johnny. Maar Huntelaar moet echt meer erop gaan trainen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen![]()
Die gast heeft een goede trap, of Luque mag ook wel, volgens mij was Vertonghen 2e op die lijst ofzo, die trok ze shirt al helemaal over ze kop voordat Klaas nam![]()
![]()
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Vreemd inderdaad. Had ik toch wel even laten invallen voor De Jong.quote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef StarGazer het volgende:
Wrom kreeg Kennedy geen min? Toch nog niet fit genoeg?
Ik vind het prima, als de spitsen in de tweede helft iets netter met de kansen omsprongen wordt het gewoon 6-2. Dat zie ik veel liever dan met nog een extra verdedigende middenvelder spelen en 'save' 1-0 winnen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef De_Ananas het volgende:
En toch weer 2 tegengoals, en meerdere kansen tegen![]()
Jôhquote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als de spitsen in de tweede helft iets netter met de kansen omsprongen wordt het gewoon 6-2. Dat zie ik veel liever dan met nog een extra verdedigende middenvelder spelen en 'save' 1-0 winnen.
Werd ook wel érg vrij gelaten.quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxC het volgende:
die goal van Suarez was echt een beauty.
Mag nu ondertussen toch wel goed gespeld worden.quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxC het volgende:
Luque was geweldig vandaag, die goal van Suarez was echt een beauty. Verder waren Verthongen en Suarez heel goed.
Vond Van der Wiel heel matig eigenlijk, slechste man.
quote:4/11/2007 - Huntelaar: misschien moet ander de penalties nemen
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
Klaas-Jan Huntelaar mistte in de slotfase een unieke kans om Ajax op veilige voorsprong te brengen. Hij mistte een penalty. Dat was al de vijfde keer in acht penalties die hij voor Ajax naam. "Misschien moet iemand anders 'm voortaan maar nemen", aldus Huntelaar voor de camera van Tele2.
Ik vond hem zeker niet matig, maar hij had wel 1 slippertje waardoor Yulu Matondo bijna kon scoren. Een bal die halverwege nog getoucheerd werd door Heitiinga overigens, en ondanks dat geweldig werd gepakt door Stekelenburg (die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreegquote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxC het volgende:
Luque was geweldig vandaag, die goal van Suarez was echt een beauty. Verder waren Verthongen en Suarez heel goed.
Vond Van der Wiel heel matig eigenlijk, slechste man.
Dat vond ik echt mooiquote:Op zondag 4 november 2007 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
(die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreeg*tok tok* op z'n kop
).
ik zoek die beelden even op voor een GIFquote:
madator movequote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
Tering zeg, echt die pass van Van der Heijden. Geweldig.
En Luque die weer zijn befaamde matador-move doet.
Allebei de goals waren ook zijn schuld hoor. Bij die eerste moet hij de bal met zijn linker wegrammen en bij die 2e reageert hij veel te laatquote:Op zondag 4 november 2007 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker niet matig, maar hij had wel 1 slippertje waardoor Yulu Matondo bijna kon scoren. Een bal die halverwege nog getoucheerd werd door Heitiinga overigens, en ondanks dat geweldig werd gepakt door Stekelenburg (die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreeg*tok tok* op z'n kop
).
Haha ja net alsof hij Stekelenburg neer wilde slaanquote:Op zondag 4 november 2007 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker niet matig, maar hij had wel 1 slippertje waardoor Yulu Matondo bijna kon scoren. Een bal die halverwege nog getoucheerd werd door Heitiinga overigens, en ondanks dat geweldig werd gepakt door Stekelenburg (die daarna ook 'complimenten' van Heitinga kreeg*tok tok* op z'n kop
).
Mijn dank is heel erg groot. Mooie pass op Rommedahl en die van Luque is ook prachtig gegeven.quote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
1-0 Klaas Jan Huntelaar
1-1 Lamah
2-1 Luis Suárez + Opstootje tussen Kah en Castro!
3-1 Luque
3-2 Hadouir
4-2 Dennis Rommedahl
ROTTERDAM IS KLOTEquote:Op zondag 4 november 2007 17:39 schreef Noshiba het volgende:
Eindelijk weer een goeie wedstrijd,
Schilder was veruit de slechste van het veld en nu maar hopen dat de foutjes bijgeschaafd kunnen worden voor zondag!
ROTTERDAM IS KUT...
Whihihihihquote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef StarGazer het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
Ach hij mag best wat actiever reageren he, kwam soms over alsof ie net wakker was, zo slecht speelde ie idd niet eens verder, 2e helft was ie wel wat scherperquote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef twi het volgende:
Kritiek op Schilder vond ik niet terecht. Hij bracht niet veel bijzonders, maar daar staat hij ook niet voor. Hij gaf prima rugsteun aan Luque samen met Vertonghen.
gewoon degelijk dus , ik gaf geen kritiek hij is wel een goede wissel maar verder moet hij nog door groeien.quote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef twi het volgende:
Kritiek op Schilder vond ik niet terecht. Hij bracht niet veel bijzonders, maar daar staat hij ook niet voor. Hij gaf prima rugsteun aan Luque samen met Vertonghen.
Ze krijgen op de zijkanten te veel ruimte. Dat werd daar niet goed afgedekt. Moet je tegen Feyenoord niet doen met Makaay in het centrum.quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef De_Ananas het volgende:
En toch weer 2 tegengoals, en meerdere kansen tegen![]()
quote:Supportersvereniging Ajax vraagt om steun
AMSTERDAM - Het lijkt heel normaal, supporters die hun favoriete club door dik en dun steunen. Bij Ajax gebeurt dat echter nauwelijks en daarom is de supportersvereniging van de Amsterdamse club een actie gestart die er toe moet leiden dat de spelers van de bekerwinnaar voetballen in de Arena weer als een voordeel ervaren.
De Supportersvereniging Ajax, die 80.000 leden telt, wil dat de achterban ook tijdens thuisduels weer massaal achter de ploeg gaat staan. Onder het mom van: "Steun Ajax, juist in slechte tijden", vraagt onder meer John Heitinga zondag voor de competitiewedstrijd tegen Roda JC tijdens een spotje op het grote beeldscherm van de ArenA om steun van de achterban.
"Het moet afgelopen zijn dat supporters komen controleren of Ajax wint", meent de Supportersvereniging Ajax. "Kritisch zijn mag, maar met cynisme of geweld help je de club niet. We willen geen geluid tegen de club of de bestuurders, maar een geluid voor Ajax."
Ja, hij was wat lafjesquote:Op zondag 4 november 2007 19:03 schreef BonJovi het volgende:
De 3-2 was erg matig van Ogararu hij kon de bal met iets meer pit en een sliding gewoon corner maken
De aanname van Luque die daarop volgde was ook prachtigquote:Op zondag 4 november 2007 19:16 schreef Longmen het volgende:
die van de Heijde heeft ook wel een aardige trap in zn benen zeg...
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.quote:
Mwa, ik heb altijd al gezegd dat hij een wereldse trap heeft, al zijn corners/vrije trappen zijn gewoon te dreigend, veel dreigender dan die van Wesley bijv.quote:
Waar bemoei jij je nu weer mee?quote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.
Als van Halst wil kan hij zelfs Sjaak Polak een wereldtopper laten lijken met zijn belachelijke filmpjes en tekeningetjes van hem.
Hij heeft toch gewoon een puike wedstrijd gespeeld, schele bosjostiquote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.
Als van Halst wil kan hij zelfs Sjaak Polak een wereldtopper laten lijken met zijn belachelijke filmpjes en tekeningetjes van hem.
Hij post net na dat van Halst zijn filmpjes heeft laten zien opeens zwaar positief over Luque. Had hij dat de rest van de middag niet kunnen doen?quote:Op zondag 4 november 2007 19:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een puike wedstrijd gespeeld, schele bosjosti
quote:Op zondag 4 november 2007 19:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hij post net na dat van Halst zijn filmpjes heeft laten zien opeens zwaar positief over Luque. Had hij dat de rest van de middag niet kunnen doen?
Als ie goed speelt mag je dat gewoon zeggen. Ik heb altijd vraagtekens gehad bij zijn aankoop. Maar hij speelde vandaag sterk en dat terwijl hij niet terug is op het niveau waar die moet zijn.quote:
Hij zei ook mooie dingen over het publiek.quote:Op zondag 4 november 2007 19:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie goed speelt mag je dat gewoon zeggen. Ik heb altijd vraagtekens gehad bij zijn aankoop. Maar hij speelde vandaag sterk en dat terwijl hij niet terug is op het niveau waar die moet zijn.
Was vrij rustig volgens mij, sfeertje was wel beter dan normaal.quote:Op zondag 4 november 2007 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Typische Ajax-wedstrijd
Veel eigen jeugd, veel goals en teveel tegengoals. Toch wel vermakelijk allemaal en Koster krijgt de automatismes er steeds beter in. Luque wordt steeds beter, Vertonghen was weer top en Ogararu had weer een geile voorzet bij de 1-0. De eerste wedstrijd van een vrij pittige reeks is gewonnen, nu op naar De Kuip.
Maar ligt het nu aan mij of was het juist rustig in de ArenA vandaag? Las hierboven dat men het vrij druk vond, maar dat idee had ik helemaal niet...
Die Hongaar van jullie miste nog een hele grote kans, anders was het 3-3 geworden!quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:
Had meer ingezeten vandaag, die 3-1 was de ko.
Aan de andere kant had Huntelaar ook de 4-2 kunnen maken.quote:Op zondag 4 november 2007 19:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die Hongaar van jullie miste nog een hele grote kans, anders was het 3-3 geworden!
Gelukkig niet dan zou het echt een hell worden hier en bij Ajaxquote:Op zondag 4 november 2007 19:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die Hongaar van jullie miste nog een hele grote kans, anders was het 3-3 geworden!
Met afstand de slechtste Roda trainer ooitquote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef Ordinair het volgende:
Koster, we worden kampioen!
Hij legde in de eerste helft ook een keer de bal af terwijl hij er al doorheen was en er prima voorstond, beter dan KJH op wie hij probeerde af te leggen, dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.quote:Op zondag 4 november 2007 20:01 schreef toma het volgende:
ik maak me meer zorgen over Suarez. Hij kan geweldig voetballen maar hij had echt wat vaker en wat eerder de bal af moeten leggen. Daar kan ik me echt verschrikkelijk aan ergeren, dan hadden we gewoon 3 doelpunten meer gemaakt.
Onzin, als de strafschop erin was gegaan dan zou je anders praten. Meeste dreiging ging van hem uit, hij had een doelpunt en assist en ook nog de strafschop versierd.Laat hem gewoon zijn gang gaan, zulke voetballers moet je geen schema's geven.quote:Op zondag 4 november 2007 20:01 schreef toma het volgende:
ik maak me meer zorgen over Suarez. Hij kan geweldig voetballen maar hij had echt wat vaker en wat eerder de bal af moeten leggen. Daar kan ik me echt verschrikkelijk aan ergeren, dan hadden we gewoon 3 doelpunten meer gemaakt.
Als hij Ajax maar kampioen maakt!quote:Op zondag 4 november 2007 20:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met afstand de slechtste Roda trainer ooit
Dan was het een hell bij de hoofdingang geworden wssquote:Op zondag 4 november 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Gelukkig niet dan zou het echt een hell worden hier en bij Ajax
quote:Op zondag 4 november 2007 19:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hij post net na dat van Halst zijn filmpjes heeft laten zien opeens zwaar positief over Luque. Had hij dat de rest van de middag niet kunnen doen?
quote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Kun je nagaan als we ook nog El Tanque in hadden gezet. Ze hebben mazzel gehad, anders was Roda helemaal nergens geweest.
O jaquote:Op zondag 4 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde te pakken:
[ afbeelding ]
Vanaf het middenveld het liefst ..quote:Op zondag 4 november 2007 20:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Onzin, als de strafschop erin was gegaan dan zou je anders praten. Meeste dreiging ging van hem uit, hij had een doelpunt en assist en ook nog de strafschop versierd.Laat hem gewoon zijn gang gaan, zulke voetballers moet je geen schema's geven.
quote:4/11/2007 - Koster: ik ben geen wonderdokter
(Gepost door RvN)
Adrie Koster werd tijdens Ajax-Roda JC uitgebreid toegezongen. Koster daarover tegen Telegraaf.nl: „Ik hoorde ze zingen. Ik vond dat wel mooi. Ik hoor van meer mensen dat het nu beter gaat. Maar ik doe echt geen gekke dingen hoor. Ik ben echt geen wonderdokter of tactisch meesterbrein. Ik heb de jongens alleen enkele handvaten aangereikt. Maar ook dat zijn geen grote tactische vondsten. Volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk. Ze moeten gewoon enkele opdrachten uitvoeren.”
„Ik wil geen rekening houden met de tegenstander. Wij zijn Ajax en moeten op eigen kracht naar voren voetballen. Dat vind het publiek misschien leuk om te zien. Vandaar dat ze vandaag redelijk enthousiast waren. Hopelijk zijn ze dat volgende week ook nog.”
Gabri was toch geschorst voor vandaag? Toch niet geblesseerd?quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb ook mijn twijfels over Schilder maar Maduro speelt weer lekker de laatste tijd toch leuk om die jongen net als Heitinga weer te zien opbloeien. Maar we misten zeker wel Gabri vandaag die hebben we echt nodig tegen feyenoord. Ik ben bang dat 11 november nog iets te vroeg komt maarja laten we maar hopen dat het goed gaat.
Ja hij was geschorst.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Gabri was toch geschorst voor vandaag? Toch niet geblesseerd?
Gast, wat lul je nou..quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb ook mijn twijfels over Schilder maar Maduro speelt weer lekker de laatste tijd toch leuk om die jongen net als Heitinga weer te zien opbloeien. Maar we misten zeker wel Gabri vandaag die hebben we echt nodig tegen feyenoord. Ik ben bang dat 11 november nog iets te vroeg komt maarja laten we maar hopen dat het goed gaat.
Primera Tabor V.O.F.quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Jasza het volgende:
Vatos weet je al welke sigarenboer ik bedoel?
quote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou..
Gabri was geschorst, pannenkoek.
Hij stond er gewoon kwart voor 10 gister, van te voren kan ook ja hehequote:Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Primera Tabor V.O.F.
Loenenseweg 6
Binnenkort maar eens proberen om voor Groningen uit kaarten te bemachtigen. Moet je de kaarten van te voren bij die sigarenboer neer leggen? Of gewoon er op tijd zijn?
Gaat bij jullie de kaartverkoop altijd om 10 uur open? En haalt die gast ze dan precies om 10 uur door, of kan hij ze er ook eerder door halen?quote:Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij stond er gewoon kwart voor 10 gister, van te voren kan ook ja hehe![]()
Maar Groningen lukt sowieso wel denk ik bij jullie.
Wel.quote:Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef Houniet het volgende:
zie lieten de beelden niet zien van Johnny en Maarten![]()
waar lees jij dan dat die gebleseerd is???quote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou..
Jawel men.quote:Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef Houniet het volgende:
zie lieten de beelden niet zien van Johnny en Maarten![]()
Vriend ik was er niet bij hehe, pm anders ff je msn ofzo, ookal heb ik liever geen kakkerlakken in me lijst whehequote:Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Gaat bij jullie de kaartverkoop altijd om 10 uur open? En haalt die gast ze dan precies om 10 uur door, of kan hij ze er ook eerder door halen?
quote:
dat meen je nietquote:
Is ook gewoon onzin. Voor Ajax komt f'noord echt niet te vroeg hoor. Ze spelen in r'dam ook niet bepaald de sterren van de hemel.quote:Op zondag 4 november 2007 20:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
waar lees jij dan dat die gebleseerd is???
volgens mij bedoelt hij gewoon dat het voor Ajax nog te vroeg komt
Waar de neuk lees je dat ik gebleseerd heb geschreven?quote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou..
Mooie woordenquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef jna het volgende:
Zondag 11.30 komt er een persbericht dat Davids toch mee doet
laat Stam maar terug komen om dat te doenquote:Huntelaar: "Ik neem geen penalties meer" Geplaatst op 04-11-2007 20:20 door Bart Veenstra
In de wedstrijd tussen Ajax en Roda JC (4-2, red.) miste Klaas Jan Huntelaar opnieuw een strafschop. Nadat de spits al vijf van de acht strafschoppen in zijn Ajax-tijd niet benutte heeft de in Drempt geboren speler besloten geen penalties meer te nemen.
"Ik zag bij de strafschop de keeper een stapje maken. Hij ging de hoek in waar ik wilde scoren en daarom probeerde ik hoger te schieten", vertelde de Ajacied tegenover Tele 2. "Hij was slecht geschoten."
"Misschien moet iemand anders de strafschoppen maar eens nemen. De volgende keer zien we wel wie hem dan neemt", sloot de spits af.
simpel spelen en zelfvertrouwen: altijd goedquote:
quote:
Of in de 70e minuut een verdediger erin voor een spits.quote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef Trancelocator het volgende:
Heeft Koster eigenlijk al eens geklaagd over de grasmat of over de arbitrage? Of over de windrichting? Ik dacht al ik mis iets...
Hoor ik daar Longmen?quote:Op zondag 4 november 2007 22:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een Mooie voorzet van Luque bij de goal van Suarez. Echt triest al die mensen die Luque afschreven na 1 wedstrijd.
Ik mag die Koster echt. Gewoon eerlijk en geen gezanik. Ten Cate zou echt nooit zeggen dat het niet zo moeilijk is en geen wonderdokter is.quote:
denk dat hij gewoon overal schijt aan heeft. Hij voelt toch geen druk om ontslagen te worden oid want zijn opvolger komt toch wel in de zomer.quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik mag die Koster echt. Gewoon eerlijk en geen gezanik. Ten Cate zou echt nooit zeggen dat het niet zo moeilijk is en geen wonderdokter is.
Dat zou wel weer typisch Ajax zijn natuurlijk. Koster maakt ons kampioen, iedereen wil dat ie blijft en Ajax kiest voor Van Basten. Vervolgens gaat het weer als vanouds zwaar kutquote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef toma het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon overal schijt aan heeft. Hij voelt toch geen druk om ontslagen te worden oid want zijn opvolger komt toch wel in de zomer.
Wel mooi om te zien hoe hij ook de reserve spelers en hand geeft en de omhelzing met Luque en bedankje voor de wissel was ook mooi.quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik mag die Koster echt. Gewoon eerlijk en geen gezanik. Ten Cate zou echt nooit zeggen dat het niet zo moeilijk is en geen wonderdokter is.
Zit er dik in.quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou wel weer typisch Ajax zijn natuurlijk. Koster maakt ons kampioen, iedereen wil dat ie blijft en Ajax kiest voor Van Basten. Vervolgens gaat het weer als vanouds zwaar kut.
schijnt dat ie de jeugd van Ajax prima aan het voetballen kreegquote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zit er dik in.
Stel dat Koster deze lijn doorzet (of niet eens), dan vraag ik me af welke meerwaarde Van Basten heeft. Zijn naam, zijn verleden als speler? Ik kan serieus niets bedenken. Iemand anders misschien?
Koster kan ook goed met jonge spelers omgaan. Daarom is hij in eerste instantie ook voor Jong-Ajax gehaald.quote:Op zondag 4 november 2007 23:15 schreef BigFire het volgende:
[..]
schijnt dat ie de jeugd van Ajax prima aan het voetballen kreeg
Ja, wat Koster betreft misschien wel. Discussie rondom Van Basten is echter wel relevant, want die komt (vrees ik) toch wel.quote:Op zondag 4 november 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koster heeft pas 3 wedstrijden gewonnen, non-discussie.
Volgens mij bedoelde ie van Basten die jong Ajax goed liet spelenquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Koster kan ook goed met jonge spelers omgaan. Daarom is hij in eerste instantie ook voor Jong-Ajax gehaald.
[..]
Ja, wat Koster betreft misschien wel. Discussie rondom Van Basten is echter wel relevant, want die komt (vrees ik) toch wel.
Ik denk dat met name jonge spelers voor een coach als Van Basten eerder een stapje teveel doen. Niet alleen onder hem, maar ook om met hem te kunnen werken (spelers die uitzicht hebben bij de A-selectie te komen). Datzelfde zal gelden voor jonge talentvolle inkomende transfers. Bij transferbesprekingen kan (het binnen komen lopen van) San Marco natuurlijk enorme deuren openen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zit er dik in.
Stel dat Koster deze lijn doorzet (of niet eens), dan vraag ik me af welke meerwaarde Van Basten heeft. Zijn naam, zijn verleden als speler? Ik kan serieus niets bedenken. Iemand anders misschien?
Dat snapte ik ook wel hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ie van Basten die jong Ajax goed liet spelen
Daar heb je denk ik niet perse een Van Basten voor nodig. Hetzelfde kan je bereiken door geregeld jeugd te laten doorstromen. Daarmee bied je de jeugd ook perspectief.quote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat met name jonge spelers voor een coach als Van Basten eerder een stapje teveel doen. Niet alleen onder hem, maar ook om met hem te kunnen werken (spelers die uitzicht hebben bij de A-selectie te komen).
Dat is wel waar vergeleken met Koster. Maar dat effect heb je ook als we de CL weer een keer halen.quote:Datzelfde zal gelden voor jonge talentvolle inkomende transfers. Bij transferbesprekingen kan (het binnen komen lopen van) San Marco natuurlijk enorme deuren openen.
Van Basten heeft nou niet echt laten zien dat hij goed contacten kan onderhouden. Maar goed, dat is dan vooral met niet-Ajacieden. Dus zou je gelijk in kunnen hebben.quote:Wanneer die spelers dan eenmaal een tijdje met Van Basten werken, is het daarbij ook nog eens mogelijk dat ze net wat langer blijven hangen vanwege de relatie met de coach. Kijk naar Van Gaal, het is eigenlijk onbegrijpelijk hoe lang Van der Sar, Litmanen, De Boertjes etc. zijn blijven hangen, doordat hij er nog zat.
Goal.com zat dus goed.quote:'Jaakke sprak met Hiddink over structuur Ajax' 4 november 2007
Guus Hiddink Ajax-voorzitter John Jaakke heeft afgelopen week in het diepste geheim een gesprek gevoerd met Guus Hiddink. Dat wist Jack van Gelder zondagavond te melden in het tv-programma Studio Voetbal. Volgens de presentator gaf Hiddink in een ontmoeting op het hoofdkantoor van ABN AMRO adviezen aan Jaakke over de koers die Ajax moet gaan varen. De preses legt zijn oor te luister bij de succescoach omdat hij naar verluidt benieuwd is naar zijn visie over de huidige (bestuurs)perikelen in Amsterdam.
Voor Hiddink lijkt nu dus eenzelfde rol weggelegd als voor Johan Cruijff. Het erelid voorziet Ajax al jarenlang van gevraagd én ongevraagd advies. Hiddink, momenteel bondscoach van Rusland, zou geen trek hebben in een rol als hoofdtrainer bij Ajax. "Dat gaat nooit gebeuren", verzekerde PSV-directeur Jan Reker, die aanwezig was in de studio.
Handvaten.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c9fqDqnX8sQ
Wat doet die AFCA mafkees daartussen
Kutkneusquote:ROTTER DA ZUID HOU JE BEK KK JODEN
ventjes als yes-r en ali b (nep-fan) mis ik hier in Tsjechie totaal niet. wat een verademing.quote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c9fqDqnX8sQ
Wat doet die AFCA mafkees daartussen
Lekker bezig jij, volgende week ben je er ook al niet bij toch?quote:Op zondag 4 november 2007 23:21 schreef Sethje het volgende:
verslapen....op tv gezien, luque was aardig, goede overwinning, koster gaat lekker
Omdat daar geen verandering in komt..quote:Op maandag 5 november 2007 08:54 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom praat ineens niemand meer over het bestuur?
Er wordt nog steeds Jaakke rot op gescandeerd door het stadion hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 08:54 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom praat ineens niemand meer over het bestuur?
Idd.. gisteren werkte hij wel hard.. veel goede slidings! En natuurlijk een geweldige pass!quote:Op maandag 5 november 2007 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Luque begint lekker in zijn vel te zitten, hij speelt ook anders dan zijn eerste wedstrijd voor Ajax.
Nja kijkt me aardig zwart-wit.. de manier waarop zal belangrijker zijn.. Ga je zondag na 90 minuten strijd geleverd te hebben onderuit.. dan is het nog steeds kut, maar is het draaglijker dan wanneer je door zwak en slap spel weggespeeld wordt..quote:Op maandag 5 november 2007 09:07 schreef Cordoba32 het volgende:
1 Koster maakt nog geen zomer hoor.... We waren Ten Cate gewoon zat, daarom bevalt Koster. Als ik Wouters dan zie zitten bij psv.. teering daar kreeg ik echt een deja vu van zeg ..... Maar als we zondag met 4-0 onderuit gaan is Koster weer een lul... We vergeten nogal snel als Ajaxsupporters... Maar we gaan winnen zondag en dan is Koster een held.....
ps: Kennedy is zijn plekje kwijt denk ik....
quote:Op maandag 5 november 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
-
Als onze verdediging staat zoals Utrecht-uit zie ik ons wel winnen. Dit is zo'n wedstrijd waar Heitinga perfect een verdedigende middenvelder zou zijn: een belangrijke man uitschakelen. Maar oke, Maduro en Gabri moeten daar ook voor kunnen zorgen. Ajax moet de spelmakers van feyenoord vastzetten (Sahin, De Guzman zijn de belangrijkste). Het middenveld zoekt continu naar Makaay, en als Makaay geen bal krijgt zijn ze echt een stuk minder.quote:Op maandag 5 november 2007 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Alsof we al gewonnen hebben van f;noord.
Ajax kan best winnen als ze zich niet laten overlopen, het is dat het vreemdelingen legioen dat Roda heet net ff de scherpte in de aanval miste. Maar het laatste kwartier was elke counter een kans....
Ajax zal fiks scherper moeten zijn..
Nee je bent niet de enige. Vind het ook maar slappe hap wat ie laat zien eigenlijk. En dan bedoel ik in verdedigend opzicht, want als ie een keer mee opkomt is 't wel meteen gevaarlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer de enige zijn, maar wat is Ogararu een dramavoetballer zeg, op de voorzet na heeft ie vrijwel niets goed gedaan gisteren.
quote:Op maandag 5 november 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:
Hahaha jullie weten wat de klassieker feyenoord - Ajax voorstelt?
Het is een kwestie van kakkies treiteren, zoals elk jaar. Niks nieuws dus ga d'r nou niet zo moeilijk over lopen doen.quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Nee geen idee... vertel is....Uiteraard weten we dat.... Zie de noodzaak van zo'n foto absoluut niet.... leg die is uit dan....
Beetje jennen, provoceren. Waarom ook niet?quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Nee geen idee... vertel is....Uiteraard weten we dat.... Zie de noodzaak van zo'n foto absoluut niet.... leg die is uit dan....
quote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is een kwestie van kakkies treiteren, zoals elk jaar. Niks nieuws dus ga d'r nou niet zo moeilijk over lopen doen.
GIsteren was het inderdaad niet bijster veel nee.. Magoed.. over het algemeen doet ie het best aardig..quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer de enige zijn, maar wat is Ogararu een dramavoetballer zeg, op de voorzet na heeft ie vrijwel niets goed gedaan gisteren.
Een dramavoetballer vind ik wat overdreven. Die jongen heeft een goede techniek en een aardige voorzet en kan ook in verdedigend opzicht een hoop. Maar toegegeven: hij speelt defensief gezien niet geweldig sinds zijn komst naar Ajax. Daar valt nog genoeg aan te werken. Hij is niet de beste man aan Ajax' zijde, maar op nationaal niveau kan hij prima mee.quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
-
Heb je kaart voor zondag?quote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
Goeie overwinning gisteren. Op naar zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |