http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAEquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
...
Ik zoek eigenlijk nog een filmpje van een meisje die een iets te guitige scheet laat in een bubbelbad met meerdere mensen, maar dat komt misschien nog.
....
Já.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAE
Deze bedoel je?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
OMG!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Dat is wel heel erg.quote:Op zondag 4 november 2007 15:46 schreef _Bar_ het volgende:
ik vind het van mezelf ook dieptriest maar was overwelmpt door emoties, boosheid, en een enorme frustratie naar de fam toe
tijdens een bezoek aan het graf van notabene mijn bloedeigen zoon, de fammilie ten schande gemaakt heb door ze voor alles uit te maken...
En dat aan het grafje...
Daar heb ik overgens nog steeds heel veel spijt van dat ik mijn emoties weer eens niet in de hand had
gastquote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
schijt op iemands raam smeren, veel schijt. heeft vast wel een deukje in zijn trots achtergelaten toen hij sochtends vroeg lekker het opgedroogde schijt van zn ruit kon schrapen
Aan de andere kant is het ook wel weer logisch. je bent niet de meest stabiele persoon op aarde op het moment dat je je eigen kind mioet begraven. Dan kunnen de emoties hoog oplopen.quote:
[..]
Deze bedoel je?
dit is echt het gruwelijkste filmpje wat ooit heb gezien.. wow echt ranzig bah wat vies..quote:
De diarreepil?quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
dit is echt het gruwelijkste filmpje wat ooit heb gezien.. wow echt ranzig bah wat vies..
als je weet niet aan de pil bent ga je toch ook niet in een jacuzzi retard bitch
Eh. Dat is écht geen ongesteldheidsbloed hoorquote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
dit is echt het gruwelijkste filmpje wat ooit heb gezien.. wow echt ranzig bah wat vies..
als je weet niet aan de pil bent ga je toch ook niet in een jacuzzi retard bitch
quote:Op zondag 4 november 2007 19:57 schreef Alleslijm het volgende:
Mijn 'dit-brengt-het-schaamrood-op-mijn-kaken-telkens-terug' herinnering:
Eén van de docenten liep altijd met zo'n 'mans' pasje door de gangen van het schoolgebouw. (Type: breed, wijd shirt, beetje als 'rappers' lopen) Met mijn klasgenoten stond ik voor een dicht klaslokaal te wachten, tot de docent erweer aan kwam waggelen. Ik liep het laatste stukje achter hem aan, terwijl ik hem imiteerde.
whehe dat hebben wij ook wel eens gedaanquote:Op zondag 4 november 2007 17:09 schreef TubewayDigital het volgende:
bordjes van een speurtocht omwisselen.
en toen werd je wakker, figuurlijk gezien dan. Deze uitspraak sluit normaal nooit zo goed aan aan de quotequote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehebeat that
Oja we zouden dus met ze 3-en rommelenalleen niet veel van terecht gekomen, ik kwam klaar in me ex, vriendin boos, ging boos op bank liggen, ex boos op vriendin, ging in logeerkamer liggen en ik lag alleen op 2 persoonsbed
waar ik dus heerlijk in slaap gevallen ben
Jouw vriendin en ex moeten dan wel veel eigenwaarde hebben om met z'n 3en te gaan rommelen.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehebeat that
Oja we zouden dus met ze 3-en rommelenalleen niet veel van terecht gekomen, ik kwam klaar in me ex, vriendin boos, ging boos op bank liggen, ex boos op vriendin, ging in logeerkamer liggen en ik lag alleen op 2 persoonsbed
Het filmpje is volgens mij ook nep. Denk ik.quote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Dat is écht geen ongesteldheidsbloed hoor.
Maar goed, het filmpje was maar een voorbeeld, laten we niet het topic volpraten over dat ding.
hmmmz dat is wel heeeeeeeeeel erg.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef Calyptus het volgende:
in de kast van de ouders van mn ex pissen, terwijl ze aan het slapen waren. Dronken slaapwandelen is niet fijn. Alles de dag erna moeten opkuisen nog minder.
Ja, vastquote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehebeat that
quote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorig jaar was mijn wasmachine kapot. Mijn was werd door verschillende mensen gedaan toen, en van één iemand kreeg ik het zelfs gestreken terug.
Toen mijn wasmachine het weer deed heb ik dat een paar maanden voor me gehouden zodat ik nog even van die luxe kon genieten![]()
Vorig jaar was mijn wasmachine kapot. Mijn was werd door verschillende mensen gedaan toen, en van één iemand kreeg ik het zelfs gestreken terug.
Toen mijn wasmachine het weer deed heb ik dat een paar maanden voor me gehouden zodat ik nog even van die luxe kon genieten![]()
Geniaalquote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik weet al wat voor type jij bent.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:59 schreef Wazeggie het volgende:
Ik ben wel eens vreemdgegaan toen ik nog met mn ex had. En daarna ben ik nog een aantal jaaaren met die jongen blijven smsen met enige regelmaat. Had ik trouwens pas spijt van toen mn ex er achter kwam...
En toen ik net single was had ik afgesproken met een jongen. Hij stapte na 2 uur treinen uit de trein en toen bedacht ik me dat ik eigenlijk geen zin in hem had. Heb ik hem meteen weer terug op de trein gezet AHUM.
Hahahaha je hebt nog niets gezegd maar ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:51 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ik weet al wat voor type jij bent.
te hardquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:01 schreef Klonk het volgende:
Van het weekend, in ieder geval mijn lompste actie van het jaar.
Nichtje is na een mislukte relatie weer bij vader en moeder ingetrokken, niet leuk natuurlijk. Maar tijdens een verjaardag afgelopen weekend hadden we het over vrouwen en roze dingen in hun huis, dus mijn nichtje zo van: in mijn huis staan geen roze frutsels.
Mijn antwoord: je hebt helemaal geen huis meer, een fractie van een seconde later rende ze huilend de woonkamer uit
Gelukkig kennen we elkaar en was het na een paar minuten al weer goed
Dat is niet onbeleefd, dat is gewoon tokkie. Heb je ook een zilveren ketting?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:
*knip
Ik ben zeker geen tokkie hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is niet onbeleefd, dat is gewoon tokkie. Heb je ook een zilveren ketting?
heb je er spijt van? denk dat het niet zo'n vreemde reactie isquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:- 2 weken geleden werd ik op een zebrapad bijna omver gereden, heb een keiharde mep tegen die auto gegeven, vent stoppen en mij uitschelden, ik zeggen dat hij een mafkees was en dat ie maar door moest rijden.
Absoluut niet, maar ik stond wel als een marktkoopman die vent uit te schelden, ik vind wel dat ik in m'n recht stond, hij zag me duidelijk dat gaf hij ook toe, maar ik moest maar wachten zei die (stond al 3 passen op het zebrapad)quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef The6thgate het volgende:
[..]
heb je er spijt van? denk dat het niet zo'n vreemde reactie is
Het ligt aan de situatie natuurlijk.. Er zijn ook situaties waarin het niet zon vreemde reactie is als de automobilist vervolgens de voetganger tegen de grond slaat met een honkbalknuppel en wegrijdt..quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef The6thgate het volgende:
[..]
heb je er spijt van? denk dat het niet zo'n vreemde reactie is
Hij ging ook iets uit z'n auto pakken, toen is de grote held Tommeke weggelopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie natuurlijk.. Er zijn ook situaties waarin het niet zon vreemde reactie is als de automobilist vervolgens de voetganger tegen de grond slaat met een honkbalknuppel en wegrijdt..
ik moet zo ook maar eens gaan ontbijten iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga even lunchen, en dan zal ik tijdens de lunch eens goed nadenken...
vertel ik wil ook wel weten wat voor type ik benquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:51 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ik weet al wat voor type jij bent.
[..]
Deze bedoel je?
die laatste is gewoon briljantquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Ruubstar het volgende:
Ik pis altijd in de wasbak van een toilet als ik op bezoek ben bij mensen. Nare gewoonte.
Aan de vriendin van je beste vriend vertellen dat hij meerdere malen vreemd is gegaan met verschillende mensen.
Zwerver geld geven door euro centjes op zijn hoofd te gooien.
Dikke meid in discotheek die flauw viel laten liggen, en tegen mensen zeggen dat ze faked en eigenlijk gewoon aandacht wil.
Om daar nu na 9 jaar nog spijt van te hebben..quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef MM-Luna het volgende:
Zo'n 9 jaar geleden en ik heb er nog spijt van dat ik zo gemeen ben geweest.
HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Ruubstar het volgende:
Ik pis altijd in de wasbak van een toilet als ik op bezoek ben bij mensen. Nare gewoonte.
Ik kom die jongen nu nog wel eens tegen en het is wel uitgepraat, maar toch.. het is het onbeleefdste wat ik ooit geflikt heb. En spijt, och.. als ik er aan terug denk schaam ik me er wel voor ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Om daar nu na 9 jaar nog spijt van te hebben..![]()
Nee, hij zou zich moeten schamen dat hij het uitmaakte met je vriendin vanwege der omvang. Jij komt in principe alleen voor haar op in deze.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:07 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik kom die jongen nu nog wel eens tegen en het is wel uitgepraat, maar toch.. het is het onbeleefdste wat ik ooit geflikt heb. En spijt, och.. als ik er aan terug denk schaam ik me er wel voor ja.
Als dat van die vriendin van je niet was gebeurd, had ik het ook een kutactie van je gevonden jaquote:Op woensdag 7 november 2007 00:07 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik kom die jongen nu nog wel eens tegen en het is wel uitgepraat, maar toch.. het is het onbeleefdste wat ik ooit geflikt heb. En spijt, och.. als ik er aan terug denk schaam ik me er wel voor ja.
De schande! Hij kreeg een stijve! Och wee, houd je kinders uit de buurt. De vuige vlegel!quote:Op woensdag 7 november 2007 01:04 schreef Dolichologofobie het volgende:
Damn, ik doe het zoveel dat ik het niet eens meer onthoud.
*denkt na...
*heeft moeite met nadenken...
*denkt nog eens goed na...
![]()
Hmmm, eens zien hoor.
Een vriend heeft een nieuwe, degoutante, wanstaltige vriendin en dat maken wij vaak genoeg duidelijk - je begrijpt wel dat ze niet geaccepteerd is. Goed, we zaten op een verjaardag en hij had er al een tijdje mee. Ik zat met een vriend een beetje afgezondert en we zaten dus net te doen alsof wij het over zijn vriendin hadden, door telkens naar hem te kijken en te lachen. Hierdoor werd hij alsmaar ongemakkelijker, en stiller. Wat achteraf best zielig en onbeleefd is.
Op een feest vol dronken mensen stond een vriend, met een te hoog libido, met een meisje. Dat meisje hing om zijn nek omdat ze te bezopen was, hij dacht dat ze bijna gingen zoenen. Waarop zei de volgende dag tegen hem zegt: Ik zou nooit met jou zoenen, ook al ben ik straalbezopen.![]()
Maar dit is nog niet het enige, neen! De jongeman kreeg een stijve, en dit vertelde hij dus tegen mij.Zo aardig als ik was had ik het tegen iedereen doorverteld, waardoor men dus een nogal walgelijk beeld van hem kreeg. Op een gegeven moment kwam het dus ook bij het desbetreffende meisje terecht, je snapt het wel...
![]()
Ben ik nu stout?![]()
Nou, dan kunnen we niet anders concluderen dat de betreffende poster en zijn vrienden nog in de pubertijd moeten komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:39 schreef Liquidootje het volgende:
Wil net zeggen, welke man heeft nu nog nooit een stijve gehad toen een spannende meid om zijn nek hing. Ik neem aan dat iedereen de pubertijd mee heeft gemaakt of nog gaat meemaken
Dus jij hebt het nooit met vrienden over seks, masturbatie, trio's, anale seks of watvoor een dikke kloppende eikel jij krijgt van dat geile buurmeisje?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:12 schreef Dolichologofobie het volgende:
Nou, ik weet niet hoor. Maar dat je een stijve krijgt is niet erg, maar dat je dat allemaal doodleuk (+ zijn andere perverse verhalen erbij maken het fantasie-beeld vele malen erger) aan mij verteld vind ik iets te ver gaan! BAH! Houdt dat lekker voor je....
En dan de manier waarop hij het verteld, o gosh! Zo trots als een pauw, en dat terwijl....aarrrghhh nevermind...
*denk aan leuke dingen*
*denk aan leuke dingen*
Ik heb geen geil buurmeisje...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dus jij hebt het nooit met vrienden over seks, masturbatie, trio's, anale seks of watvoor een dikke kloppende eikel jij krijgt van dat geile buurmeisje?Je bent toch wel een gast hé? Kom je van Urk?
omgquote:[quote]Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuhtoendertijd met me vriendin bij me ex op visite geweest
en daar boven in bed liggen batsen en door het bed gezakt
Oja die vriendin is nu me ex en me ex is nu me vriendin
Toen mijn wasmachine het weer deed heb ik dat een paar maanden voor me gehouden zodat ik nog even van die luxe kon genieten [afbeelding]
Als zij daar zelf bij was ben je een held!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:
- M'n broertje en z'n chickie zijn erg klef, ik zei er iets van. Zegt ie dat ik jaloers en gefrustreerd ben.
Mijn sarcastische antwoord: ja, ik wou dat ik zo'n lekker wijf had...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Jawel, maar dat werkt om de een of andere reden niet. Ook niet als ik een ander dat toewensquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]niet gelijk geprobeert wat er gebeurt als je jezelf 10 miljoen toewenst?
dus jij was het die mijn broer had aangeredenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.
En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.
Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.
En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.
Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
*Mompelt iets over een strafbaar feit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
acties
* Inekris Denkt evenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Misstique het volgende:
Toen ik een jaar of 6/7 was sneeuwde het nog in de winter en wij vonden het dan leuk om sneeuwballen voor elkaar te maken en die op te eten. Ik had behoorlijke ruzie met een meisje van school en heb haar toen een sneeuwbal met een hondedrol erin gegeven..
Zo ken ik er nog 1quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Ach ja. Dat eerste is wel heel erg eigenlijk. Ik ben me ook ter dege van bewust dat het best wel een schorsing zou op kunnen leveren. Sommige studenten waren echt in paniek. Hoe zo iets simpels, reacties op kon leveren.quote:
Ze zegt : ...toen het nog sneeuwde...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Undergod het volgende:
2: Ze zegt toch niet dat het de laatste keer was dat het sneeuwde toen dat gebeurde.
Nee, kan me niet herinneren dat het vorige winter koud is geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
net alsof het vorig jaar niet gesneeuwd heeft?
Er zeker ook je zwakke maag in legen of ander prullaria er in of niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Cracka-ass het volgende:
We kwamen altijd langs een parkeerplaats naar en van het stappen. Ik heb de cult in het leven geroepen om altijd eenzelfde auto onder te zeiken.![]()
Het was helemaal bingo toen de eigenaar zijn raam had open gelaten in de zomer.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:32 schreef VonHinten het volgende:
Vroegâh op middelbare school piste ik altijd onder de schotjes van de wc door. Dus gewoon naast de pot zeiken. Enorme plassen met zeik heb ik achtergelaten, nooit ben ik gesnapt. Wel meerdere malen geïrriteerde vrienden gehad die naast me stonden te pissen en de spetters op hun schoenen en broek hadden.
ook niets in je pubertijd, ouders bedonderen met te laat thuis komen. of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Te goed topic dit.. jammer dat ik zo'n brave doos ben![]()
Enige waar ik echt spijt van hem was dat ik mijn ma in een woede bui wel eens heb uitgescholden.. en dan best ergquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ook niets in je pubertijd, ouders bedonderen met te laat thuis komen. of iets dergelijks.
Dat doet me denken aan heel erg vroeger. Toen waren we met wat vrienden en mijn broer in een bos aan het spelen. Op een gegeven moment waren een paar de boom in geklommen en eentje piste zo mijn broer met opzet op zijn hoofd. Niet echt leuke grap, maar wel een stuk grappiger als het jezelf niet overkomt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:32 schreef VonHinten het volgende:
Vroegâh op middelbare school piste ik altijd onder de schotjes van de wc door. Dus gewoon naast de pot zeiken. Enorme plassen met zeik heb ik achtergelaten, nooit ben ik gesnapt. Wel meerdere malen geïrriteerde vrienden gehad die naast me stonden te pissen en de spetters op hun schoenen en broek hadden.
Nee. Strictly piss.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zeker ook je zwakke maag in legen of ander prullaria er in of niet?
Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Hier dan ... dat is toch tamelijk onbeleefd. of niet dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enige waar ik echt spijt van hem was dat ik mijn ma in een woede bui wel eens heb uitgescholden.. en dan best ergtrut en hoer
![]()
![]()
Fietsrijbewijs is niet voor niets op de basisschool. Maar hoe achterlijk, gigantisch slingerend. Wel naar zeg!quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.
Onder een auto kwam ze niet, wel onder een vrachtwagen, 5 dagen later. Ze was op slag dood. Ik heb dat echt nooit meer uit mijn hoofd kunnen zetten.
Och, je hebt in ieder geval geprobeerd haar te waarschuwen!quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.
Onder een auto kwam ze niet, wel onder een vrachtwagen, 5 dagen later. Ze was op slag dood. Ik heb dat echt nooit meer uit mijn hoofd kunnen zetten.
tja ligt waarschijnlijk aan haar zelf hè.. eigens schuld, dikke....quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hier nog 1, met sinterklaas deden we altijd surprises in de klas. Nouja ik bakte er nooit zoveel van dus meestal deed ik gewoon maar iets. Ik had een toren gebouwd van kartonnen dozen die je bij de albert heijn kan halen. Een vierkantje gemaakt en ook half uitgeknipt (soort van streepjes rand, je kent het wel) zodat je er makkelijk doorheen kon met je hand, moest je wel eerst tegen dat vierkantje slaan met de tekst "Sla hier". Een baksteen erachter gelegd, die gozer had een bloedende hand. Daarna moest hij nog met zijn hand in die doos, eerst had ik bedacht punaises erin te doen maar had toch maar gewoon appelstroop en zaagsel erin gedaan, anders was de schoolleiding helemaal niet blij meer. Was op de basis school overigens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:44 schreef Lambiekje het volgende:
Ah nu het weer Sinterklaas tijd wordt , weet ik nog wel iets wat ik gedaan heb.
valt nog mee dat je appelstroop hebt gebruikt ipv accuzuur. Of schermesjes aan de binnenkant. Oh wat een foute surprices kan je maken.quote:Op maandag 12 november 2007 01:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier nog 1, met sinterklaas deden we altijd surprises in de klas. Nouja ik bakte er nooit zoveel van dus meestal deed ik gewoon maar iets. Ik had een toren gebouwd van kartonnen dozen die je bij de albert heijn kan halen. Een vierkantje gemaakt en ook half uitgeknipt (soort van streepjes rand, je kent het wel) zodat je er makkelijk doorheen kon met je hand, moest je wel eerst tegen dat vierkantje slaan met de tekst "Sla hier". Een baksteen erachter gelegd, die gozer had een bloedende hand. Daarna moest hij nog met zijn hand in die doos, eerst had ik bedacht punaises erin te doen maar had toch maar gewoon appelstroop en zaagsel erin gedaan, anders was de schoolleiding helemaal niet blij meer. Was op de basis school overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |