Zo ken ik er nog 1quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Ach ja. Dat eerste is wel heel erg eigenlijk. Ik ben me ook ter dege van bewust dat het best wel een schorsing zou op kunnen leveren. Sommige studenten waren echt in paniek. Hoe zo iets simpels, reacties op kon leveren.quote:
Ze zegt : ...toen het nog sneeuwde...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Undergod het volgende:
2: Ze zegt toch niet dat het de laatste keer was dat het sneeuwde toen dat gebeurde.
Nee, kan me niet herinneren dat het vorige winter koud is geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
net alsof het vorig jaar niet gesneeuwd heeft?
Er zeker ook je zwakke maag in legen of ander prullaria er in of niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Cracka-ass het volgende:
We kwamen altijd langs een parkeerplaats naar en van het stappen. Ik heb de cult in het leven geroepen om altijd eenzelfde auto onder te zeiken.![]()
Het was helemaal bingo toen de eigenaar zijn raam had open gelaten in de zomer.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:32 schreef VonHinten het volgende:
Vroegâh op middelbare school piste ik altijd onder de schotjes van de wc door. Dus gewoon naast de pot zeiken. Enorme plassen met zeik heb ik achtergelaten, nooit ben ik gesnapt. Wel meerdere malen geïrriteerde vrienden gehad die naast me stonden te pissen en de spetters op hun schoenen en broek hadden.
ook niets in je pubertijd, ouders bedonderen met te laat thuis komen. of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Te goed topic dit.. jammer dat ik zo'n brave doos ben![]()
Enige waar ik echt spijt van hem was dat ik mijn ma in een woede bui wel eens heb uitgescholden.. en dan best ergquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ook niets in je pubertijd, ouders bedonderen met te laat thuis komen. of iets dergelijks.
Dat doet me denken aan heel erg vroeger. Toen waren we met wat vrienden en mijn broer in een bos aan het spelen. Op een gegeven moment waren een paar de boom in geklommen en eentje piste zo mijn broer met opzet op zijn hoofd. Niet echt leuke grap, maar wel een stuk grappiger als het jezelf niet overkomt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:32 schreef VonHinten het volgende:
Vroegâh op middelbare school piste ik altijd onder de schotjes van de wc door. Dus gewoon naast de pot zeiken. Enorme plassen met zeik heb ik achtergelaten, nooit ben ik gesnapt. Wel meerdere malen geïrriteerde vrienden gehad die naast me stonden te pissen en de spetters op hun schoenen en broek hadden.
Nee. Strictly piss.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zeker ook je zwakke maag in legen of ander prullaria er in of niet?
Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Hier dan ... dat is toch tamelijk onbeleefd. of niet dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enige waar ik echt spijt van hem was dat ik mijn ma in een woede bui wel eens heb uitgescholden.. en dan best ergtrut en hoer
![]()
![]()
Fietsrijbewijs is niet voor niets op de basisschool. Maar hoe achterlijk, gigantisch slingerend. Wel naar zeg!quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.
Onder een auto kwam ze niet, wel onder een vrachtwagen, 5 dagen later. Ze was op slag dood. Ik heb dat echt nooit meer uit mijn hoofd kunnen zetten.
Och, je hebt in ieder geval geprobeerd haar te waarschuwen!quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.
Onder een auto kwam ze niet, wel onder een vrachtwagen, 5 dagen later. Ze was op slag dood. Ik heb dat echt nooit meer uit mijn hoofd kunnen zetten.
tja ligt waarschijnlijk aan haar zelf hè.. eigens schuld, dikke....quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hier nog 1, met sinterklaas deden we altijd surprises in de klas. Nouja ik bakte er nooit zoveel van dus meestal deed ik gewoon maar iets. Ik had een toren gebouwd van kartonnen dozen die je bij de albert heijn kan halen. Een vierkantje gemaakt en ook half uitgeknipt (soort van streepjes rand, je kent het wel) zodat je er makkelijk doorheen kon met je hand, moest je wel eerst tegen dat vierkantje slaan met de tekst "Sla hier". Een baksteen erachter gelegd, die gozer had een bloedende hand. Daarna moest hij nog met zijn hand in die doos, eerst had ik bedacht punaises erin te doen maar had toch maar gewoon appelstroop en zaagsel erin gedaan, anders was de schoolleiding helemaal niet blij meer. Was op de basis school overigens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:44 schreef Lambiekje het volgende:
Ah nu het weer Sinterklaas tijd wordt , weet ik nog wel iets wat ik gedaan heb.
valt nog mee dat je appelstroop hebt gebruikt ipv accuzuur. Of schermesjes aan de binnenkant. Oh wat een foute surprices kan je maken.quote:Op maandag 12 november 2007 01:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier nog 1, met sinterklaas deden we altijd surprises in de klas. Nouja ik bakte er nooit zoveel van dus meestal deed ik gewoon maar iets. Ik had een toren gebouwd van kartonnen dozen die je bij de albert heijn kan halen. Een vierkantje gemaakt en ook half uitgeknipt (soort van streepjes rand, je kent het wel) zodat je er makkelijk doorheen kon met je hand, moest je wel eerst tegen dat vierkantje slaan met de tekst "Sla hier". Een baksteen erachter gelegd, die gozer had een bloedende hand. Daarna moest hij nog met zijn hand in die doos, eerst had ik bedacht punaises erin te doen maar had toch maar gewoon appelstroop en zaagsel erin gedaan, anders was de schoolleiding helemaal niet blij meer. Was op de basis school overigens.
Zeg grapjas, hou je even inquote:Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
valt nog mee dat je appelstroop hebt gebruikt ipv accuzuur. Of schermesjes aan de binnenkant. Oh wat een foute surprices kan je maken.
Da's niet onbeleefd, da's gewoon een stel kutpubers even op hun plek zetten.quote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
In de bus tegen twee 12-13 jarige meisjes keihard geschreeuwd of ze de muziek van hun GSM uit konden doen. En geloof me, ik heb een echte brulstem. Wat waren die meisjes stil opeens....
Ondanks dat ik een juichend applaus kreeg schaam ik mij er wel een beetje voor.
Toen ik dat deed bij een negert in de trein kreeg ik alleen een zooi doodsbedreigingen naar mijn kop.quote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
In de bus tegen twee 12-13 jarige meisjes keihard geschreeuwd of ze de muziek van hun GSM uit konden doen. En geloof me, ik heb een echte brulstem. Wat waren die meisjes stil opeens....
Ondanks dat ik een juichend applaus kreeg schaam ik mij er wel een beetje voor. [afbeelding]
Ik weet niet wat het was, maar ik had altijd het geluk om mijn juf en meester te trekken met lootjes voor Sint.quote:
Aaahquote:Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, maar ik had altijd het geluk om mijn juf en meester te trekken met lootjes voor Sint.
Ik kan me eigenlijk geen surprise herinneren waarbij ik eentje moest maken van een klasgenoot. Het is trouwens nog idioter dat 2 keer ook de juf / meester mij had getrokken...
Ik moest me dus altijd inhouden met practical-joke-surprises, gecorrigeerd door ouders zeg maar. Het is wel je onderwijzer enzo.
En daar heb je nooit aangifte van gedaan?quote:Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
Het is trouwens nog idioter dat 2 keer ook de juf / meester mij had getrokken...
Iemand moest die opmerking maken hequote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
En daar heb je nooit aangifte van gedaan?
Maar dat kwam niet door wat jij zei. Net zo min als mijn leraar ziek werd van wat ik zei.quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
pffff, jaa'aaa het is oppassen met het werkwoord lootjes trekken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
En daar heb je nooit aangifte van gedaan?
quote:Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
pffff, jaa'aaa het is oppassen met het werkwoord lootjes trekken.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Aaahnu komen de frustraties eruit
Niet leuk nee, iedere keer een leerkracht te trekken met lootjes
en omgekeerd.
express z'n knallertquote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Corksterr het volgende:
Ik liet een scheet in de kerk net toen de muziek even stopte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |