abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54400943
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:
*knip
Dat is niet onbeleefd, dat is gewoon tokkie. Heb je ook een zilveren ketting?
A little bit hateful
pi_54401185
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat is niet onbeleefd, dat is gewoon tokkie. Heb je ook een zilveren ketting?
Ik ben zeker geen tokkie hoor
Alleen af en toe wat te sarcastisch en driftig, zeker met voetbal. Ook een van de redenen dat ik stopte, begon me veel te veel te ergeren. Ik weet me meestal wel in te houden, maar af en toe floept er iets uit, dit waren dan ook de ergste voorbeelden
pi_54401551
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:- 2 weken geleden werd ik op een zebrapad bijna omver gereden, heb een keiharde mep tegen die auto gegeven, vent stoppen en mij uitschelden, ik zeggen dat hij een mafkees was en dat ie maar door moest rijden.
heb je er spijt van? denk dat het niet zo'n vreemde reactie is
Too much is never enough!
pi_54401833
Mijn hele leven is een groot schaamte.

Een van mijn grootste dieptepunten:
Liep in een dronken bui door de hoerenstraat met een kameraad. Blijf bij een hoer staan die echt veel te oud is voor haar vak en lach haar vervolgens uit. Ze was er niet zo van gedient en begint mij in het gebrekkig nederlands uit te schelden. Waarop ik antwoord: Hou je bek toch hoer! en pak vervolgens mijn paspoort uit me zak en hou die voor het raam met de mededeling die nooit te zullen krijgen. Ze deed vervolgens de deur open en gaf me een schop onder me hol.
Who dares wins
pi_54401857
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar ik stond wel als een marktkoopman die vent uit te schelden, ik vind wel dat ik in m'n recht stond, hij zag me duidelijk dat gaf hij ook toe, maar ik moest maar wachten zei die (stond al 3 passen op het zebrapad)
pi_54401929
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Het ligt aan de situatie natuurlijk.. Er zijn ook situaties waarin het niet zon vreemde reactie is als de automobilist vervolgens de voetganger tegen de grond slaat met een honkbalknuppel en wegrijdt..
pi_54401942
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorig jaar was mijn wasmachine kapot. Mijn was werd door verschillende mensen gedaan toen, en van één iemand kreeg ik het zelfs gestreken terug.
Toen mijn wasmachine het weer deed heb ik dat een paar maanden voor me gehouden zodat ik nog even van die luxe kon genieten
pi_54402006
Ga ik eens goed over denken.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_54402131
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:15 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Het ligt aan de situatie natuurlijk.. Er zijn ook situaties waarin het niet zon vreemde reactie is als de automobilist vervolgens de voetganger tegen de grond slaat met een honkbalknuppel en wegrijdt..
Hij ging ook iets uit z'n auto pakken, toen is de grote held Tommeke weggelopen
pi_54402298
Ik ga even lunchen, en dan zal ik tijdens de lunch eens goed nadenken...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54402308
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga even lunchen, en dan zal ik tijdens de lunch eens goed nadenken...
ik moet zo ook maar eens gaan ontbijten idd lkkr broodje parma halen bij de italiaan
pi_54402421
Vorige week nog, ik was op een bruiloft.
Ik kon geen weerstand bieden aan de wijn aldaar en ben dus vreselijk dronken geworden.
Toen heb ik -met mijn dronken harses- rode wijn over iemand gegooid, die een witte wollen blazer droeg. Zij heeft dat niet gemerkt, maar ik maakte haar er op attent. Dat was dan wel weer redelijk beleefd van me...maar verder heb ik eigenlijk niets gedaan.
Vervolgens schijn ik tegen mijn vriend te hebben gezegd: "maar ik heb het toch opgelost?"
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:45:28 #73
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54402722
Als puber mijn broertje wekenlang voor sukkeltje uitgemaakt. Vreselijk dat ik dat gedaan heb
er is mij namelijk niets heiliger dan mijn broertjes.
pi_54402843
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 02:51 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Ik weet al wat voor type jij bent.
vertel ik wil ook wel weten wat voor type ik ben
pi_54402912
tvp
pi_54403056
Ik pis altijd in de wasbak van een toilet als ik op bezoek ben bij mensen. Nare gewoonte.

Aan de vriendin van je beste vriend vertellen dat hij meerdere malen vreemd is gegaan met verschillende mensen.

Zwerver geld geven door euro centjes op zijn hoofd te gooien.

Dikke meid in discotheek die flauw viel laten liggen, en tegen mensen zeggen dat ze faked en eigenlijk gewoon aandacht wil.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:11:12 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54403319
edit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:44:29 #78
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_54404102
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAE

Deze bedoel je?

Waarom klikte ik daarop.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:35:56 #79
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_54406628
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Ruubstar het volgende:
Ik pis altijd in de wasbak van een toilet als ik op bezoek ben bij mensen. Nare gewoonte.

Aan de vriendin van je beste vriend vertellen dat hij meerdere malen vreemd is gegaan met verschillende mensen.

Zwerver geld geven door euro centjes op zijn hoofd te gooien.

Dikke meid in discotheek die flauw viel laten liggen, en tegen mensen zeggen dat ze faked en eigenlijk gewoon aandacht wil.
die laatste is gewoon briljant
The more debt, the better
pi_54407368
Op een personeelsfeest, terwijl ik dronken was, aan iedereen vertellen dat mijn +1 nog maagd was.

Midden in de kroeg, wanneer het gesprek op hoeveelheid sexpartners komt, nogal hard vertellen dat 'die en die vriendin er minstens 36 heeft gehad, nog wel meer, alleen was ze altijd dronken en heeft ze ze niet allemaal onthouden'.

In de trein een hele dikke vrouw met laag uitgesneden top ala tent zien zitten en 2 gigantische hangende flubberborsten. Melig samen met een vriend bedenken dat dat een vet grappige foto op gaat leveren. Dus telefoon pakken, richten tussen de stoelen door en erachter komen dat het 'foto maak geluid' nog aan staat.

Een vriendin zat al weken achter een jongen aan, ze was straal verliefd op hem. En ineens betrap ik mezelf erop dat ik met hem sta te zoenen.

Zelfde vriendin, andere jongen. Zij helemaal verliefd, ik met hem praten om haar goede kwaliteiten aan te geven. Kom ik terug vol van verhalen over hoe leuk en spontaan hij is en hoe erg we hebben zitten flirten en dat ik zijn telefoonnr heb. 'Ohh euhh, ja je mag hem hebben, speciaal voor jouw gescored '

De eerste keer bij iemand in huis komen en ongenuanceerd zeggen 'Wauw, wat een kale boel hier!'

Bij een 'vriendin' op bezoek gaan vanwege haar verjaardag. Zij hecht wel heel veel waarde aan onze vriendschap, ik euhh, niet zo. Dus ik een kadootje gekocht. Ze houd van Manga, paars en japanse shit, dit had ze ook aangegeven. Nou sta ik erom bekend veel moeite in kadootjes te stoppen en echt iets te kopen wat bij die persoon past. That is, als ik echt moeite wil doen voor die persoon. Dus ik naar de winkel, roze, chinese slippers met plastic onderkant gekocht, want ze waren immers 6 euro. Ze was erg teleurgesteld toen ze het pakje open maakte.

Mèèèèn ik kan echt eeuwig doorgaan. Maar helaas heb ik nog werk liggen. O, fokken in de baas zijn tijd, is dat ook onbeleefd?
pi_54407488
Oke, ik heb eens nagedacht.

Het meest onbeleefdste wat ik ooit geflikt heb zal zijn dat ik ooit de cemente schapen (soort van oerlelijke tuinkabouters) van een buurtbewoner (die ik niet mocht) meegenomen had uit hun tuin naar een veldje waar ik ze in de fik heb gezet met benzine en andere zooi die ik thuis kon vinden. Eentje heb ik op dat veldje laten liggen en de andere (kleinere) had ik meegenomen naar huis.

Achteraf toen ik weer nuchter was schaamde ik me er wel voor.

O, en misschien achteraf ook niet helemaal mijn sterkste moment. Ik heb ooit een vriendin gehad die biseksueel was en heel erg met d'r zelf in de knoop lag. Ik wilde het al een tijdje uitmaken, maar was bang dat ze zichzelf misschien iets zou aandoen, omdat ze geestelijk niet helmaal stabiel was. Zo heb ik in anderhalf tot twee maanden tijd haar richting een lesbische vriendin van me gepushed, gezorgd dat ze veel tijd met elkaar doorbrachten enzo. Die lesbische vriendin van me had altijd al een oogje op haar dus ik had tegen haar gezegd dat ik het niet erg vond als ze wat zou proberen. Uiteindelijk nog een trio uit weten te slepen, net voordat mijn vriendin het met me uitmaakte omdat ze 'misschien toch niet op jongens viel en exclusief voor meiden wilde gaan.'

(Stiekem ben ik er nog steeds wel trots op... )
pi_54407882
Zo'n 9 jaar geleden en ik heb er nog spijt van dat ik zo gemeen ben geweest.

Nadat een vriendin van mij keihard was gedumpt wegens haar omvang, door een gozer waar ze helemaal gek van was, hebben we wraak genomen. Ik wist dat hij gek op mij was, zat al tijdje achter mij aan te vangen en toen (samen met die vriendin) besloten dat ik op hem in zou gaan. Dus hele avond beetje flirten en doen, toen het tijd was om weg te gaan stonden we tegen een muurtje. Vriendin stond op afstandje, we hadden allemaal aardig wat alcohol achter de kiezen en hij wilde me net gaan zoenen, tot ik op zeer subtiele wijze zei dat hij moest oprotten omdat ik niet met stinkende sukkels wilde zoenen (ja hij rook altijd wat eigenaardig, werd hij ook mee gepest). Ik en vriendin keihard lachen en maken dat we weg kwamen, die gozer een hele tijd niet meer gezien en achteraf gehoort dat hij heeft staan uitjanken bij een vriend van hem en er nog tijden last van heeft gehad. Schijnbaar was hij echt verliefd. *schaamt zich*
pi_54408374
De relatie van mijn beste vriendin verpest om er met haar vandoor te gaan, na een week of wat merken dat het niks is en dan niets meer van mij te laten horen...

Heb er mij jaren laten voor verexcuseerd onder het mom dat ik een beetje in de war was. Schaam mij er vreselijk voor omdat het een ontzettend lieve meid was.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54419079
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef MM-Luna het volgende:
Zo'n 9 jaar geleden en ik heb er nog spijt van dat ik zo gemeen ben geweest.
Om daar nu na 9 jaar nog spijt van te hebben..
pi_54419379
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Ruubstar het volgende:
HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!
Lambo of Rekt
pi_54419445
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef Paltos het volgende:

[..]

Om daar nu na 9 jaar nog spijt van te hebben..
Ik kom die jongen nu nog wel eens tegen en het is wel uitgepraat, maar toch.. het is het onbeleefdste wat ik ooit geflikt heb. En spijt, och.. als ik er aan terug denk schaam ik me er wel voor ja.
pi_54419538
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:07 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik kom die jongen nu nog wel eens tegen en het is wel uitgepraat, maar toch.. het is het onbeleefdste wat ik ooit geflikt heb. En spijt, och.. als ik er aan terug denk schaam ik me er wel voor ja.
Nee, hij zou zich moeten schamen dat hij het uitmaakte met je vriendin vanwege der omvang. Jij komt in principe alleen voor haar op in deze.
Lambo of Rekt
pi_54419764
I am perfect!
sorry hoor!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54419846
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:07 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Als dat van die vriendin van je niet was gebeurd, had ik het ook een kutactie van je gevonden ja .

Verder zitten er wél een paar gevallen bij die me toch doen verbazen .
pi_54420395
Damn, ik doe het zoveel dat ik het niet eens meer onthoud.

*denkt na...

*heeft moeite met nadenken...

*denkt nog eens goed na...

Hmmm, eens zien hoor.

Een vriend heeft een nieuwe, degoutante, wanstaltige vriendin en dat maken wij vaak genoeg duidelijk - je begrijpt wel dat ze niet geaccepteerd is. Goed, we zaten op een verjaardag en hij had er al een tijdje mee. Ik zat met een vriend een beetje afgezondert en we zaten dus net te doen alsof wij het over zijn vriendin hadden, door telkens naar hem te kijken en te lachen. Hierdoor werd hij alsmaar ongemakkelijker, en stiller. Wat achteraf best zielig en onbeleefd is.

Op een feest vol dronken mensen stond een vriend, met een te hoog libido, met een meisje. Dat meisje hing om zijn nek omdat ze te bezopen was, hij dacht dat ze bijna gingen zoenen. Waarop zei de volgende dag tegen hem zegt: Ik zou nooit met jou zoenen, ook al ben ik straalbezopen.
Maar dit is nog niet het enige, neen! De jongeman kreeg een stijve, en dit vertelde hij dus tegen mij. Zo aardig als ik was had ik het tegen iedereen doorverteld, waardoor men dus een nogal walgelijk beeld van hem kreeg. Op een gegeven moment kwam het dus ook bij het desbetreffende meisje terecht, je snapt het wel...

Ben ik nu stout?
pi_54422162
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:04 schreef Dolichologofobie het volgende:
Damn, ik doe het zoveel dat ik het niet eens meer onthoud.

*denkt na...

*heeft moeite met nadenken...

*denkt nog eens goed na...

Hmmm, eens zien hoor.

Een vriend heeft een nieuwe, degoutante, wanstaltige vriendin en dat maken wij vaak genoeg duidelijk - je begrijpt wel dat ze niet geaccepteerd is. Goed, we zaten op een verjaardag en hij had er al een tijdje mee. Ik zat met een vriend een beetje afgezondert en we zaten dus net te doen alsof wij het over zijn vriendin hadden, door telkens naar hem te kijken en te lachen. Hierdoor werd hij alsmaar ongemakkelijker, en stiller. Wat achteraf best zielig en onbeleefd is.

Op een feest vol dronken mensen stond een vriend, met een te hoog libido, met een meisje. Dat meisje hing om zijn nek omdat ze te bezopen was, hij dacht dat ze bijna gingen zoenen. Waarop zei de volgende dag tegen hem zegt: Ik zou nooit met jou zoenen, ook al ben ik straalbezopen.
Maar dit is nog niet het enige, neen! De jongeman kreeg een stijve, en dit vertelde hij dus tegen mij. Zo aardig als ik was had ik het tegen iedereen doorverteld, waardoor men dus een nogal walgelijk beeld van hem kreeg. Op een gegeven moment kwam het dus ook bij het desbetreffende meisje terecht, je snapt het wel...

Ben ik nu stout?
De schande! Hij kreeg een stijve! Och wee, houd je kinders uit de buurt. De vuige vlegel!

Je bent niet stout. Het geeft alleen wel aan wat het niveau van je vrienden en jou is als ze iemand walgelijk vinden wanneer hij een stijve krijgt.
pi_54422223
Wil net zeggen, welke man heeft nu nog nooit een stijve gehad toen een spannende meid om zijn nek hing. Ik neem aan dat iedereen de pubertijd mee heeft gemaakt of nog gaat meemaken
A little bit hateful
pi_54422298
quote:
Op woensdag 7 november 2007 08:39 schreef Liquidootje het volgende:
Wil net zeggen, welke man heeft nu nog nooit een stijve gehad toen een spannende meid om zijn nek hing. Ik neem aan dat iedereen de pubertijd mee heeft gemaakt of nog gaat meemaken
Nou, dan kunnen we niet anders concluderen dat de betreffende poster en zijn vrienden nog in de pubertijd moeten komen. En dat verklaart een hoop. Maar het roept ook vragen op, zoals, waarom waren ze dronken op die leeftijd? Kinders..
pi_54422841
Nou, inderdaad die laatste was nou niet echt onbeleefd, ik bedoel toen mijn laatste ex het via een sms uitmaakte, heb ik haar terug gepakt door me te laten pijpen door haar beste vriendin in een steegje, drie dagen nadat ze het het uitgemaakt.

Heeft nog leuke ruzies opgeleverd tussen hun, dat deed me goed.

Dát is onbeleefd!
pi_54423615
Nou, ik weet niet hoor. Maar dat je een stijve krijgt is niet erg, maar dat je dat allemaal doodleuk (+ zijn andere perverse verhalen erbij maken het fantasie-beeld vele malen erger) aan mij verteld vind ik iets te ver gaan! BAH! Houdt dat lekker voor je....

En dan de manier waarop hij het verteld, o gosh! Zo trots als een pauw, en dat terwijl....aarrrghhh nevermind...

*denk aan leuke dingen*
*denk aan leuke dingen*
pi_54424045
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:12 schreef Dolichologofobie het volgende:
Nou, ik weet niet hoor. Maar dat je een stijve krijgt is niet erg, maar dat je dat allemaal doodleuk (+ zijn andere perverse verhalen erbij maken het fantasie-beeld vele malen erger) aan mij verteld vind ik iets te ver gaan! BAH! Houdt dat lekker voor je....

En dan de manier waarop hij het verteld, o gosh! Zo trots als een pauw, en dat terwijl....aarrrghhh nevermind...

*denk aan leuke dingen*
*denk aan leuke dingen*
Dus jij hebt het nooit met vrienden over seks, masturbatie, trio's, anale seks of watvoor een dikke kloppende eikel jij krijgt van dat geile buurmeisje? Je bent toch wel een gast hé? Kom je van Urk?
pi_54427281
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Dus jij hebt het nooit met vrienden over seks, masturbatie, trio's, anale seks of watvoor een dikke kloppende eikel jij krijgt van dat geile buurmeisje? Je bent toch wel een gast hé? Kom je van Urk?
Ik heb geen geil buurmeisje...
pi_54427866
[/quote]
quote:
[quote]Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh toendertijd met me vriendin bij me ex op visite geweest en daar boven in bed liggen batsen en door het bed gezakt

Oja die vriendin is nu me ex en me ex is nu me vriendin
omg

geen zin om dit verhaal wat verder toe te lichten?
Garfield!!!!!
pi_54429300
tvp
  woensdag 7 november 2007 @ 14:32:50 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54429478
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorig jaar was mijn wasmachine kapot. Mijn was werd door verschillende mensen gedaan toen, en van één iemand kreeg ik het zelfs gestreken terug.
Toen mijn wasmachine het weer deed heb ik dat een paar maanden voor me gehouden zodat ik nog even van die luxe kon genieten [afbeelding]
!! Nasty
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54467852
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:
- M'n broertje en z'n chickie zijn erg klef, ik zei er iets van. Zegt ie dat ik jaloers en gefrustreerd ben.
Mijn sarcastische antwoord: ja, ik wou dat ik zo'n lekker wijf had...
Als zij daar zelf bij was ben je een held!
pi_54469896
Kotsen en helemaal lam zijn tijdens het 25 jarig huwelijk van de ouders van een vriend
  vrijdag 9 november 2007 @ 00:08:05 #103
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54471127
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54472022
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
niet gelijk geprobeert wat er gebeurt als je jezelf 10 miljoen toewenst?
  vrijdag 9 november 2007 @ 00:55:24 #105
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54472068
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:52 schreef mcDavid het volgende:

[..]

niet gelijk geprobeert wat er gebeurt als je jezelf 10 miljoen toewenst?
Jawel, maar dat werkt om de een of andere reden niet. Ook niet als ik een ander dat toewens

[ Bericht 10% gewijzigd door Inekris op 09-11-2007 01:12:11 ]
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54472280
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.

En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.

Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
  vrijdag 9 november 2007 @ 01:11:37 #107
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54472340
lama
pi_54472788
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.

En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.

Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
dus jij was het die mijn broer had aangereden
pi_54472940
quote:

pi_54475579
quote:
*Mompelt iets over een strafbaar feit.

OT: Ik ben niet zo héél onbeleefd geloof ik. Ik ben veel te rustig om uit te vallen tegen mensen die ik niet ken. Ik haal eerder m'n schouders op en ga vrolijk verder. Ik zal eens nadenken, of me nog iets te binnen schiet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54477615
Op de basisschool (een christelijke basisschool nog wel) een keertje tijdens handvaardigheid met de hele klas de 'jolige' versie van 'Zie de maan schijnt door de bomen gezongen':

Zie de maan schijnt door de tralies
Zwarte Piet is illegaal
Hij is gevangen door de nazi's
Vrienden van ons allemaal.

Vol verwachting klopt ons hart
Piet moet dood want hij is zwart
Vol verwachting klopt ons hart
Piet moet dood want hij is zwart.

We hadden dus zeg maar een zwart meisje in de klas. Kan me haar reactie niet meer herinneren, maar het zal wel iets van ' wtf ' geweest zijn.

vrijdag 9 november 2007 @ 11:33:21 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54477682
iedereen maar happen op dat aanrijd-stukje
Huilen dan.
pi_54477825
In de brugklas moest ik tijdens de les een keer naar de wc. Vond ik altijd leuk om dat dan alle gangen helemaal verlaten waren. Toen ik bij de wc aan kwam zag ik bij de dames toilet een meisje naar buiten lopen met een rood gezicht. Terwijl ze van schrik snel van mij wegliep probeerde ze ook een truitje om haar middel vast te knopen.. Ze had een witte broek aan en aan de achterkant zag ik een rode vlek.

Dit vertelde ik natuurlijk aan wat mensen in de klas
Dat meisje heeft nog maanden/jaren lang aan moeten horen dat rood niet haar kleur was elke keer als ze iets roods aan had. Strikjes, pen, etui, broek, bloemetje etc. Zelf toetsen en overhoringen waar er met een rode pen gestreept was.

Ik word hier nog soms zweten wakker van. The horror die ik veroorzaakt had
A little bit hateful
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:08:59 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54479977
Via een truucje alle emailadressen van studenten gekomen en namens hoofdopleiding, je kan from instellen bij mail.
In dat bericht stond dat het tentamenblok 3 ongeldig is verklaard wegens vroegtijdig jatten antwoorden. Als men vragen had kon men langskomen. Nog nooit zo veel geheibel en mensen over de rooie gezien.
Je kon zo zien dat het een fakemail was en dat voor HogerInformatica

Kabel losgetrokken vlakbij verwarmingsbuis naar verdieping hoger. Anderhalve week heeft het netwerk op de opleiding plat gelegen

Logo.sys vervangen, tja windows95 en Informatica. vervangen door een poepfetisj plaatje a la 2girs1cup. Die reacties, briljant. Ook ingesteld op de computers van PABO afdeling, er zou een opendag zijn. Wat een feest ouders met hun 17/18 jarig dochter en dan zulke ranzigheid. Wat raar nu dat het weekend er na op eens geen logo.sys meer vervangen kon worden.

Middelbare school, wasbak verstoppen en kraan wagenweid open laten. Gigantische waterschade het was gaan lekken naar de verdieping beneden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54480829
Toen ik een jaar of 6/7 was sneeuwde het nog in de winter en wij vonden het dan leuk om sneeuwballen voor elkaar te maken en die op te eten. Ik had behoorlijke ruzie met een meisje van school en heb haar toen een sneeuwbal met een hondedrol erin gegeven. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:07:04 #116
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54482912
Ik had ooit een keer een internetdate met een meisje in mijn stad.
Ze durfde niet alleen te komen, dus hadden we afgesproken dat ze een vriendin mee zou nemen en ik een vriend.
Die vriend liet het afweten op het laatste moment, en ik heb de twee meiden toen alleen opgevangen.
Gelijk besloot ik de vriendin leuker te vinden dan haar..

Lekker wat gaan stappen en toen de meid op een gegeven moment naar de wc ging, stond ik al snel te zoenen met haar vriendin... Ze gooide een glas bier in m'n gezicht en heeft gelijik de trein genomen..
Nooit meer wat van gehoord.. maar haar vriendin is nog een half jaar mijn vriendin geweest..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:16:01 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54483128
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
acties
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_54483227
Bij ons hebben alle computerruimtes bij de uitgang een kastje met wat spanningsbewakers en een automatische zekering. Nou lijkt het me al heel lang leuk om een keer als zo'n lokaal helemaal vol zit met hard werkende mensen, die zekering om te halen
Ik durf het alleen niet zo goed

Wat me ook wel leuk lijkt, maar da's meer vandalisme dan onbeleefd, is een keer in een leeg lokaal die zekering omzetten, vervolgens alle computervoedingen op 110 volt zetten, en er vandoor gaan alsof er niets gebeurd is
pi_54483466
  • Haar string als trofee meegenomen na een one-night stand.

• Ruzie maken en uitmaken met m'n toenmalige vriendin voordat we samen naar een feest zouden gaan, tijdens dat feest met iemand anders zoenen en het de volgende dag weer bijleggen met m'n ex.
  •   vrijdag 9 november 2007 @ 19:06:08 #120
    163382 Inekris
    Keeper of The Kangal
    pi_54488545
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Misstique het volgende:
    Toen ik een jaar of 6/7 was sneeuwde het nog in de winter en wij vonden het dan leuk om sneeuwballen voor elkaar te maken en die op te eten. Ik had behoorlijke ruzie met een meisje van school en heb haar toen een sneeuwbal met een hondedrol erin gegeven. .
    * Inekris Denkt even
    Twee jaar geleden sneeude het nog in de winter, dus uhm jij bent 8/9 nu?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')