abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54467852
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:
- M'n broertje en z'n chickie zijn erg klef, ik zei er iets van. Zegt ie dat ik jaloers en gefrustreerd ben.
Mijn sarcastische antwoord: ja, ik wou dat ik zo'n lekker wijf had...
Als zij daar zelf bij was ben je een held!
pi_54469896
Kotsen en helemaal lam zijn tijdens het 25 jarig huwelijk van de ouders van een vriend
  vrijdag 9 november 2007 @ 00:08:05 #103
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54471127
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54472022
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
niet gelijk geprobeert wat er gebeurt als je jezelf 10 miljoen toewenst?
  vrijdag 9 november 2007 @ 00:55:24 #105
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54472068
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:52 schreef mcDavid het volgende:

[..]

niet gelijk geprobeert wat er gebeurt als je jezelf 10 miljoen toewenst?
Jawel, maar dat werkt om de een of andere reden niet. Ook niet als ik een ander dat toewens

[ Bericht 10% gewijzigd door Inekris op 09-11-2007 01:12:11 ]
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54472280
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.

En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.

Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
  vrijdag 9 november 2007 @ 01:11:37 #107
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54472340
lama
pi_54472788
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.

En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.

Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
dus jij was het die mijn broer had aangereden
pi_54472940
quote:

pi_54475579
quote:
*Mompelt iets over een strafbaar feit.

OT: Ik ben niet zo héél onbeleefd geloof ik. Ik ben veel te rustig om uit te vallen tegen mensen die ik niet ken. Ik haal eerder m'n schouders op en ga vrolijk verder. Ik zal eens nadenken, of me nog iets te binnen schiet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54477615
Op de basisschool (een christelijke basisschool nog wel) een keertje tijdens handvaardigheid met de hele klas de 'jolige' versie van 'Zie de maan schijnt door de bomen gezongen':

Zie de maan schijnt door de tralies
Zwarte Piet is illegaal
Hij is gevangen door de nazi's
Vrienden van ons allemaal.

Vol verwachting klopt ons hart
Piet moet dood want hij is zwart
Vol verwachting klopt ons hart
Piet moet dood want hij is zwart.

We hadden dus zeg maar een zwart meisje in de klas. Kan me haar reactie niet meer herinneren, maar het zal wel iets van ' wtf ' geweest zijn.

vrijdag 9 november 2007 @ 11:33:21 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54477682
iedereen maar happen op dat aanrijd-stukje
Huilen dan.
pi_54477825
In de brugklas moest ik tijdens de les een keer naar de wc. Vond ik altijd leuk om dat dan alle gangen helemaal verlaten waren. Toen ik bij de wc aan kwam zag ik bij de dames toilet een meisje naar buiten lopen met een rood gezicht. Terwijl ze van schrik snel van mij wegliep probeerde ze ook een truitje om haar middel vast te knopen.. Ze had een witte broek aan en aan de achterkant zag ik een rode vlek.

Dit vertelde ik natuurlijk aan wat mensen in de klas
Dat meisje heeft nog maanden/jaren lang aan moeten horen dat rood niet haar kleur was elke keer als ze iets roods aan had. Strikjes, pen, etui, broek, bloemetje etc. Zelf toetsen en overhoringen waar er met een rode pen gestreept was.

Ik word hier nog soms zweten wakker van. The horror die ik veroorzaakt had
A little bit hateful
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:08:59 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54479977
Via een truucje alle emailadressen van studenten gekomen en namens hoofdopleiding, je kan from instellen bij mail.
In dat bericht stond dat het tentamenblok 3 ongeldig is verklaard wegens vroegtijdig jatten antwoorden. Als men vragen had kon men langskomen. Nog nooit zo veel geheibel en mensen over de rooie gezien.
Je kon zo zien dat het een fakemail was en dat voor HogerInformatica

Kabel losgetrokken vlakbij verwarmingsbuis naar verdieping hoger. Anderhalve week heeft het netwerk op de opleiding plat gelegen

Logo.sys vervangen, tja windows95 en Informatica. vervangen door een poepfetisj plaatje a la 2girs1cup. Die reacties, briljant. Ook ingesteld op de computers van PABO afdeling, er zou een opendag zijn. Wat een feest ouders met hun 17/18 jarig dochter en dan zulke ranzigheid. Wat raar nu dat het weekend er na op eens geen logo.sys meer vervangen kon worden.

Middelbare school, wasbak verstoppen en kraan wagenweid open laten. Gigantische waterschade het was gaan lekken naar de verdieping beneden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54480829
Toen ik een jaar of 6/7 was sneeuwde het nog in de winter en wij vonden het dan leuk om sneeuwballen voor elkaar te maken en die op te eten. Ik had behoorlijke ruzie met een meisje van school en heb haar toen een sneeuwbal met een hondedrol erin gegeven. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:07:04 #116
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54482912
Ik had ooit een keer een internetdate met een meisje in mijn stad.
Ze durfde niet alleen te komen, dus hadden we afgesproken dat ze een vriendin mee zou nemen en ik een vriend.
Die vriend liet het afweten op het laatste moment, en ik heb de twee meiden toen alleen opgevangen.
Gelijk besloot ik de vriendin leuker te vinden dan haar..

Lekker wat gaan stappen en toen de meid op een gegeven moment naar de wc ging, stond ik al snel te zoenen met haar vriendin... Ze gooide een glas bier in m'n gezicht en heeft gelijik de trein genomen..
Nooit meer wat van gehoord.. maar haar vriendin is nog een half jaar mijn vriendin geweest..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:16:01 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54483128
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
acties
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_54483227
Bij ons hebben alle computerruimtes bij de uitgang een kastje met wat spanningsbewakers en een automatische zekering. Nou lijkt het me al heel lang leuk om een keer als zo'n lokaal helemaal vol zit met hard werkende mensen, die zekering om te halen
Ik durf het alleen niet zo goed

Wat me ook wel leuk lijkt, maar da's meer vandalisme dan onbeleefd, is een keer in een leeg lokaal die zekering omzetten, vervolgens alle computervoedingen op 110 volt zetten, en er vandoor gaan alsof er niets gebeurd is
pi_54483466
  • Haar string als trofee meegenomen na een one-night stand.

• Ruzie maken en uitmaken met m'n toenmalige vriendin voordat we samen naar een feest zouden gaan, tijdens dat feest met iemand anders zoenen en het de volgende dag weer bijleggen met m'n ex.
  •   vrijdag 9 november 2007 @ 19:06:08 #120
    163382 Inekris
    Keeper of The Kangal
    pi_54488545
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Misstique het volgende:
    Toen ik een jaar of 6/7 was sneeuwde het nog in de winter en wij vonden het dan leuk om sneeuwballen voor elkaar te maken en die op te eten. Ik had behoorlijke ruzie met een meisje van school en heb haar toen een sneeuwbal met een hondedrol erin gegeven. .
    * Inekris Denkt even
    Twee jaar geleden sneeude het nog in de winter, dus uhm jij bent 8/9 nu?
      vrijdag 9 november 2007 @ 21:16:09 #121
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_54491707
    1: Boeiend
    2: Ze zegt toch niet dat het de laatste keer was dat het sneeuwde toen dat gebeurde.
    Noise is all relative to the silence preceding it
      vrijdag 9 november 2007 @ 21:20:08 #122
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_54491825
    In de trein onderweg naar Qlimax 2005 ; Ik had het nodige bier op en er zat in die trein een dikke trien met een 5de rangs middel eeuwse jurk aan. Ik moest maar even onder de coupe door lopen en dan weer naar boven komen aan haar kant. Ik dat gedaan en op het moment dat ik haar zag zitten in die stoel heb ik heel die trein toch bij elkaar geschaterd recht in dr gezicht

Dat was fucking best onbeleefd

Of bij een docente waarvan je weet dat ze vies is van niezen je handen natmaken (ongezien) voor dr gaan staan en vol in dr gezicht "niezen"
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      vrijdag 9 november 2007 @ 21:24:22 #123
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_54491921
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
    Zo ken ik er nog 1

Roepen tegen mn ma en tante dat mn oom maar lekker dood moest gaan omdat het een vuile klootzak was, 3 dagen later wassie dood
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      vrijdag 9 november 2007 @ 23:06:23 #124
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_54494358
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ach ja. Dat eerste is wel heel erg eigenlijk. Ik ben me ook ter dege van bewust dat het best wel een schorsing zou op kunnen leveren. Sommige studenten waren echt in paniek. Hoe zo iets simpels, reacties op kon leveren.
    UIteraard is er een zeer serieuze brief verzonden door de directie dat op deze manier nooit tentamens ongeldig verklaard konden worden. Maar je moet het zo zien. Ik heb niemand "echt" geschaad. Zoals hier iemand paar reacties hoger door reed na aanrijding... Maar ik heb wel valsheid in geschriften gepleegd

Overigens was wat ik flikt niet het ergst wat er tijdens mijn studie is gebeurd. Er is door iemand iets geflikt waarbij politie diende te komen. En dat was echt NIET goed.

En ander geintje wat ik heb gedaan, was alle muizenballen verzamelen in een doos en bij de helpdesk achtergelaten. 3 verdiepingen (200+ pc) had geen muisbal meer op 1 april. Dat is overigens wel uitgekomen dat ik het was. Maar er was geen sancties op omdat men het wel grappig vond. Alleen was het best wel veel tijd om het weer terug te draaien. Elk merk en type heeft zijn eigen bal-grote.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 09-11-2007 23:12:16 ]
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      vrijdag 9 november 2007 @ 23:18:26 #125
    163382 Inekris
    Keeper of The Kangal
    pi_54494659
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Undergod het volgende:
    2: Ze zegt toch niet dat het de laatste keer was dat het sneeuwde toen dat gebeurde.
    Ze zegt : ...toen het nog sneeuwde...

Dat was twee jaar geleden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')