Als zij daar zelf bij was ben je een held!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:
- M'n broertje en z'n chickie zijn erg klef, ik zei er iets van. Zegt ie dat ik jaloers en gefrustreerd ben.
Mijn sarcastische antwoord: ja, ik wou dat ik zo'n lekker wijf had...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Jawel, maar dat werkt om de een of andere reden niet. Ook niet als ik een ander dat toewensquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]niet gelijk geprobeert wat er gebeurt als je jezelf 10 miljoen toewenst?
dus jij was het die mijn broer had aangeredenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.
En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.
Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
Ik heb vroeger (toen ik een jaartje of 11 was) wel eens uit baldadigheid een tuinhek gesloopt. Toen heb ik gelijk een pak voor m'n flikker gehad van mijn vader, en later is ook de pliesie nog langsgeweest om verhaal te halen. En daarna moest ik nog excuses maken bij die mensen. Ik schaamde me kapot.
En tijdens de middelbare school wel eens een nerd van zijn fiets getrapt omdat hij me had uitgelachen. Maar hij ging best had op zijn bek en dat gejank ging door merg en been. Toen had ik er best wel spijt van.
Oh, en in een dronken bui wel eens een fietser aangereden op een donker (zand)pad, die toen ik de bosjes terecht kwam. Toen ben ik hard weggereden. Gelukkig had niemand me gezien. Toen m'n vader de volgende dag vroeg waar al dat bloed op de motorkap vandaan kwam heb ik gezegd dat ik een vleermuis tegen de ruit aan had gehad.
*Mompelt iets over een strafbaar feit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef PDOA het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
acties
* Inekris Denkt evenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Misstique het volgende:
Toen ik een jaar of 6/7 was sneeuwde het nog in de winter en wij vonden het dan leuk om sneeuwballen voor elkaar te maken en die op te eten. Ik had behoorlijke ruzie met een meisje van school en heb haar toen een sneeuwbal met een hondedrol erin gegeven..
Zo ken ik er nog 1quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Inekris het volgende:
Ooit tegen een leraar gezegd dat ie de kanker kon krijgen. Twee maanden later bleek dat hij kanker had. Wel met schaamrood op mn kaken excuses aangeboden.
Ach ja. Dat eerste is wel heel erg eigenlijk. Ik ben me ook ter dege van bewust dat het best wel een schorsing zou op kunnen leveren. Sommige studenten waren echt in paniek. Hoe zo iets simpels, reacties op kon leveren.quote:
Ze zegt : ...toen het nog sneeuwde...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Undergod het volgende:
2: Ze zegt toch niet dat het de laatste keer was dat het sneeuwde toen dat gebeurde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |