Zeg grapjas, hou je even inquote:Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
valt nog mee dat je appelstroop hebt gebruikt ipv accuzuur. Of schermesjes aan de binnenkant. Oh wat een foute surprices kan je maken.
Da's niet onbeleefd, da's gewoon een stel kutpubers even op hun plek zetten.quote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
In de bus tegen twee 12-13 jarige meisjes keihard geschreeuwd of ze de muziek van hun GSM uit konden doen. En geloof me, ik heb een echte brulstem. Wat waren die meisjes stil opeens....
Ondanks dat ik een juichend applaus kreeg schaam ik mij er wel een beetje voor.
Toen ik dat deed bij een negert in de trein kreeg ik alleen een zooi doodsbedreigingen naar mijn kop.quote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
In de bus tegen twee 12-13 jarige meisjes keihard geschreeuwd of ze de muziek van hun GSM uit konden doen. En geloof me, ik heb een echte brulstem. Wat waren die meisjes stil opeens....
Ondanks dat ik een juichend applaus kreeg schaam ik mij er wel een beetje voor. [afbeelding]
Ik weet niet wat het was, maar ik had altijd het geluk om mijn juf en meester te trekken met lootjes voor Sint.quote:
Aaahquote:Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, maar ik had altijd het geluk om mijn juf en meester te trekken met lootjes voor Sint.
Ik kan me eigenlijk geen surprise herinneren waarbij ik eentje moest maken van een klasgenoot. Het is trouwens nog idioter dat 2 keer ook de juf / meester mij had getrokken...
Ik moest me dus altijd inhouden met practical-joke-surprises, gecorrigeerd door ouders zeg maar. Het is wel je onderwijzer enzo.
En daar heb je nooit aangifte van gedaan?quote:Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
Het is trouwens nog idioter dat 2 keer ook de juf / meester mij had getrokken...
Iemand moest die opmerking maken hequote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
En daar heb je nooit aangifte van gedaan?
Maar dat kwam niet door wat jij zei. Net zo min als mijn leraar ziek werd van wat ik zei.quote:Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.
Onder een auto kwam ze niet, wel onder een vrachtwagen, 5 dagen later. Ze was op slag dood. Ik heb dat echt nooit meer uit mijn hoofd kunnen zetten.
pffff, jaa'aaa het is oppassen met het werkwoord lootjes trekken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
En daar heb je nooit aangifte van gedaan?
quote:Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
pffff, jaa'aaa het is oppassen met het werkwoord lootjes trekken.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Aaahnu komen de frustraties eruit
Niet leuk nee, iedere keer een leerkracht te trekken met lootjes
en omgekeerd.
express z'n knallertquote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Corksterr het volgende:
Ik liet een scheet in de kerk net toen de muziek even stopte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |