abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54548579
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

valt nog mee dat je appelstroop hebt gebruikt ipv accuzuur. Of schermesjes aan de binnenkant. Oh wat een foute surprices kan je maken.
Zeg grapjas, hou je even in
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54549015
M'n reet afgespoeld met heilig water in een kerk
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_54551376
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
In de bus tegen twee 12-13 jarige meisjes keihard geschreeuwd of ze de muziek van hun GSM uit konden doen. En geloof me, ik heb een echte brulstem. Wat waren die meisjes stil opeens....

Ondanks dat ik een juichend applaus kreeg schaam ik mij er wel een beetje voor.
Da's niet onbeleefd, da's gewoon een stel kutpubers even op hun plek zetten.
pi_54551730
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Geqxon het volgende:
In de bus tegen twee 12-13 jarige meisjes keihard geschreeuwd of ze de muziek van hun GSM uit konden doen. En geloof me, ik heb een echte brulstem. Wat waren die meisjes stil opeens....

Ondanks dat ik een juichend applaus kreeg schaam ik mij er wel een beetje voor. [afbeelding]
Toen ik dat deed bij een negert in de trein kreeg ik alleen een zooi doodsbedreigingen naar mijn kop. Gelukkig wel bijval van de medereizigers
  maandag 12 november 2007 @ 20:23:27 #155
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_54557701
Het meest onbeleefde wat ik heb gedaan, is iemand die niet goed tegen alcohol kan mee laten doen met mexen, en toen hij eenmaal dronken was laxeerpillen in zijn drinken gedaan.
Hij heeft de rest van de avond steeds moeten rennen naar de WC.

Edit: Dat is trouwens helemaal niet het meest onbeleefdste bedenk ik me zo.
Zo'n 3 jaar geleden was ik een keer zo dronken dat ik stond te kotsen in de wc van de discotheek. Niks mee zou je zeggen, maar ik was zó dronken dat ik over het geslachtsdeel van iemand naast me over stond te geven. Gelukkig had ik dappere vrienden en heb ik geen klap gekregen.
Die persoon nooit meer gezien, maar ik zou ook niet meer weten hoe hij eruit zag. .
The Most Incredible, Baby
  maandag 12 november 2007 @ 22:00:13 #156
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54560736
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:48 schreef Emel het volgende:

[..]

Zeg grapjas, hou je even in
Ik weet niet wat het was, maar ik had altijd het geluk om mijn juf en meester te trekken met lootjes voor Sint.
Ik kan me eigenlijk geen surprise herinneren waarbij ik eentje moest maken van een klasgenoot. Het is trouwens nog idioter dat 2 keer ook de juf / meester mij had getrokken...

Ik moest me dus altijd inhouden met practical-joke-surprises, gecorrigeerd door ouders zeg maar. Het is wel je onderwijzer enzo.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54561053
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het was, maar ik had altijd het geluk om mijn juf en meester te trekken met lootjes voor Sint.
Ik kan me eigenlijk geen surprise herinneren waarbij ik eentje moest maken van een klasgenoot. Het is trouwens nog idioter dat 2 keer ook de juf / meester mij had getrokken...

Ik moest me dus altijd inhouden met practical-joke-surprises, gecorrigeerd door ouders zeg maar. Het is wel je onderwijzer enzo.
Aaah nu komen de frustraties eruit Niet leuk nee, iedere keer een leerkracht te trekken met lootjes en omgekeerd.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54563310
Gekotst in een supermarkt in Antwerpen.
pi_54563762
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:

Het is trouwens nog idioter dat 2 keer ook de juf / meester mij had getrokken...
En daar heb je nooit aangifte van gedaan?
pi_54563797
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef PDOA het volgende:

[..]

Iemand moest die opmerking maken he
A little bit hateful
  maandag 12 november 2007 @ 23:44:27 #161
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54564338
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:16 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat soort uitspraken doe ik nooit meer. Ik zei eens tegen een mij in de weg fietsende brugger dat ze nog eens de grootste ongelukken zou veroorzaken, dat ze in de toekomst onder een auto zou komen als ze zo achterlijk bleef fietsen.

Onder een auto kwam ze niet, wel onder een vrachtwagen, 5 dagen later. Ze was op slag dood. Ik heb dat echt nooit meer uit mijn hoofd kunnen zetten.
Maar dat kwam niet door wat jij zei. Net zo min als mijn leraar ziek werd van wat ik zei.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  maandag 12 november 2007 @ 23:50:04 #162
52357 Lambiekje
pi_54564500
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef PDOA het volgende:

[..]

pffff, jaa'aaa het is oppassen met het werkwoord lootjes trekken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54564561
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

pffff, jaa'aaa het is oppassen met het werkwoord lootjes trekken.

Post eens even in dat andere topic nog hoe je date was gegaan.
A little bit hateful
  dinsdag 13 november 2007 @ 00:06:28 #164
52357 Lambiekje
pi_54564933
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:12 schreef Emel het volgende:

[..]

Aaah nu komen de frustraties eruit Niet leuk nee, iedere keer een leerkracht te trekken met lootjes en omgekeerd.
tja frustraties. Ik had wel graag eens surprises willen maken voor klasgenoten ja... pfff wat een jeugdtrauma's na 18 jaar
pi_54565548
Klaar met de onzinposts.
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:48:53 #166
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_54567439
Er was een keertje een oud wijsneuzerig vrouwtje aan mijn deur die overal haar neus in steekt en mee bemoeid. van het type die bouw aankondigingen in de gaten houd om te klagen en zo. any ways bij mij ging het om iets anders.

Ze begon een heel beschuldigend verhaal waaro pik zei dat het beleefd was om je eerst voor te stellen, althans zo ben ik opgevoed en dat ik het jammer vind en niet bepaald slim dat je beschuldigingen maakt als je niet over alle juiste informatie beschikt.

nu zei zij dat ze heel wat had meegemaakt en geleert tijdens de oorlog en best wist wat beleeftheid was. waarop ik antwoorde dat ze er daar dan bar weinig van opgestoken had.
goede middag..........................
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  donderdag 15 november 2007 @ 11:19:21 #167
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_54621316
Ik liet een scheet in de kerk net toen de muziek even stopte.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:30:15 #168
52357 Lambiekje
pi_54621606
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Corksterr het volgende:
Ik liet een scheet in de kerk net toen de muziek even stopte.
express z'n knallert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')