quote:Op zondag 4 november 2007 19:57 schreef Alleslijm het volgende:
Mijn 'dit-brengt-het-schaamrood-op-mijn-kaken-telkens-terug' herinnering:
Eén van de docenten liep altijd met zo'n 'mans' pasje door de gangen van het schoolgebouw. (Type: breed, wijd shirt, beetje als 'rappers' lopen) Met mijn klasgenoten stond ik voor een dicht klaslokaal te wachten, tot de docent erweer aan kwam waggelen. Ik liep het laatste stukje achter hem aan, terwijl ik hem imiteerde.
whehe dat hebben wij ook wel eens gedaanquote:Op zondag 4 november 2007 17:09 schreef TubewayDigital het volgende:
bordjes van een speurtocht omwisselen.
en toen werd je wakker, figuurlijk gezien dan. Deze uitspraak sluit normaal nooit zo goed aan aan de quotequote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehebeat that
Oja we zouden dus met ze 3-en rommelenalleen niet veel van terecht gekomen, ik kwam klaar in me ex, vriendin boos, ging boos op bank liggen, ex boos op vriendin, ging in logeerkamer liggen en ik lag alleen op 2 persoonsbed
waar ik dus heerlijk in slaap gevallen ben
Jouw vriendin en ex moeten dan wel veel eigenwaarde hebben om met z'n 3en te gaan rommelen.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehebeat that
Oja we zouden dus met ze 3-en rommelenalleen niet veel van terecht gekomen, ik kwam klaar in me ex, vriendin boos, ging boos op bank liggen, ex boos op vriendin, ging in logeerkamer liggen en ik lag alleen op 2 persoonsbed
Het filmpje is volgens mij ook nep. Denk ik.quote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Dat is écht geen ongesteldheidsbloed hoor.
Maar goed, het filmpje was maar een voorbeeld, laten we niet het topic volpraten over dat ding.
hmmmz dat is wel heeeeeeeeeel erg.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef Calyptus het volgende:
in de kast van de ouders van mn ex pissen, terwijl ze aan het slapen waren. Dronken slaapwandelen is niet fijn. Alles de dag erna moeten opkuisen nog minder.
Ja, vastquote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehebeat that
quote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorig jaar was mijn wasmachine kapot. Mijn was werd door verschillende mensen gedaan toen, en van één iemand kreeg ik het zelfs gestreken terug.
Toen mijn wasmachine het weer deed heb ik dat een paar maanden voor me gehouden zodat ik nog even van die luxe kon genieten![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorig jaar was mijn wasmachine kapot. Mijn was werd door verschillende mensen gedaan toen, en van één iemand kreeg ik het zelfs gestreken terug.
Toen mijn wasmachine het weer deed heb ik dat een paar maanden voor me gehouden zodat ik nog even van die luxe kon genieten![]()
Geniaalquote:Op maandag 5 november 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |