Okquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja, ik weet ook niet waar het is, denk in de stad ofzo![]()
Haiquote:Op zondag 4 november 2007 10:42 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die fietsen jatten![]()
Mogguh schatjes![]()
Ja, vind je het gek zo dicht bij Duitslandquote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
*kreun* 1-0 gewonnen!!
In de 90e minuut scoorden we de 1-0![]()
We lijken wel Duitsers
quote:Op zondag 4 november 2007 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek zo dicht bij Duitsland
Joah, dat denk ik ook zo vaakquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 08:42 schreef bierbart het volgende:
Moggûh!
Het schoolfeest was de vrijdag voor de herfstvakantie, en dat was géén halfjaar geledenquote:Op maandag 5 november 2007 10:49 schreef bierbart het volgende:
[knipje]laatste keer (half jaar geleden, op schoolfeest na) [knip]
ja maar.. dat zeg ik toch.. de laatste keer was half jaar geleden, op 't schoolfeest naquote:Op maandag 5 november 2007 11:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het schoolfeest was de vrijdag voor de herfstvakantie, en dat was géén halfjaar geleden![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef bierbart het volgende:
[..]
ja maar.. dat zeg ik toch.. de laatste keer was half jaar geleden, op 't schoolfeest na
Ja, maar het is nog stééds vroegquote:Op maandag 5 november 2007 11:30 schreef bierbart het volgende:
Vanmorgen om kwart over 7, toen mijn wekker ging was 't vroeg!![]()
Hé een nieuwequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé een nieuweStel je eens voor
![]()
Welcome back
Hoiiquote:
Wat, je wordt brááf?!quote:Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
[..]
Hoii
Jaa, was wel even lekker die rustMaar ik wil geen ban weer hoor
![]()
Ja, nou...quote:
quote:
Yowquote:Op woensdag 7 november 2007 01:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga maar es pitten...
Slaap lekker Hengelooow... Go with the flow...![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Doei.
quote:
quote:
Leukquote:Op donderdag 8 november 2007 08:54 schreef bierbart het volgende:
Moggûh!![]()
Vanavond naar Beth Hart in Rijssen!
Jazeker!quote:
Dan heb je dus wat langer de tijd om te verkassen! al wat nieuws gevonden?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[]
Ik kreeg net een brief dat mn huis pas in December 2008 plat gaat, ipv al in April
[/]
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 14:12 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan heb je dus wat langer de tijd om te verkassen! al wat nieuws gevonden?
Oooh.. goed nieuwsquote:Op donderdag 8 november 2007 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[]
Ik kreeg net een brief dat mn huis pas in December 2008 plat gaat, ipv al in April
[/]
Awwwquote:Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Alleen ken ik haar niet zo heel goed.. word dus nog maar zien of 't heel leuk word! vast wel (ga met vriendinlief, altijd leuk)
Wie gaat er nog leuke dingen doen in 't weekend?Ik heb een feestje zaterdag.. 2 zelfs.. eerst van m'n zus en daarna bij 2 vrienden..
![]()
![]()
Van die dingen moet je nooit te hard roepen.. ik niet tenminste.. als ik zeg dat ik hard uitga.. ben ik om 2 uur alweer thuis.. en als ik zeg: 'Nou vooruit.. ff dan!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh.. goed nieuws![]()
[..]
AwwwIdd leuk!
Zaterdag werken, zaterdagavond waarschijnlijk uit. Ik denk dat de voetbal wordt afgelast voor zondag, want volgens mij gaat het zaterdag de hele dag regenenAls het wordt afgelast, ga ik hard uit en als het niet wordt afgelast ga ik ff uit
Ja is ook eigenlijk zoquote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef bierbart het volgende:
[..]
Van die dingen moet je nooit te hard roepen.. ik niet tenminste.. als ik zeg dat ik hard uitga.. ben ik om 2 uur alweer thuis.. en als ik zeg: 'Nou vooruit.. ff dan!' dan word 't al gauw 5 uur
![]()
Daarom ga ik heel verstandig donderdag nooit echt naar de stad.. zelfkennis!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja is ook eigenlijk zoPaar weekjes geleden ging ik 'ff' de stad in op een donderdagavond
![]()
Was om 7 uur thuisEn nee niet 's avonds
![]()
Moet je tot 5?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:03 schreef bierbart het volgende:
[..]
Daarom ga ik heel verstandig donderdag nooit echt naar de stad.. zelfkennis!![]()
Ik heb geen zin meer in stage
![]()
jaquote:
Beth Hart is volgens mij wel okéquote:Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Alleen ken ik haar niet zo heel goed.. word dus nog maar zien of 't heel leuk word! vast wel (ga met vriendinlief, altijd leuk)
Wie gaat er nog leuke dingen doen in 't weekend?Ik heb een feestje zaterdag.. 2 zelfs.. eerst van m'n zus en daarna bij 2 vrienden..
![]()
![]()
Succes met de wedstrijd en doe de hele zooi ff de groeten van me!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Beth Hart is volgens mij wel oké![]()
Ik heb zaterdagochtend wedstrijd en daarna meteen naar Amsterdam![]()
Will do!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef bierbart het volgende:
[..]
Succes met de wedstrijd en doe de hele zooi ff de groeten van me!![]()
Je gaat naar de universiteit hè?
Pwnd!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef Jojoortje het volgende:
IK HEB GEDROOMD DAT IK WERD NEERSCHOTEN DOOR EEN INBREKER!!!!!!!!!!
Het deed serieus zeer. Ik werd in mn zij geraaktEn ik werd nog een keer geschoten... Volgens mij in mn been ofzo, want ik kon niet meer lopen
![]()
Levensechte dromen![]()
Ja ik ben gepwnd door mn eigen droomquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pwnd!
Uuh ik bedoel: aawhw, meisje toch![]()
![]()
Ja, ik las het jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef thloreg het volgende:
Mooie TT!Toevallig dat dit mij overkomt!
Awwwquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef thloreg het volgende:
Mij ook, alleen dan een week eerderquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef thloreg het volgende:
quote:
Ah mèn dat is echt kutquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
BEN DOOR MIJN ENKEL GEGAAN
Kut enkelbandjes
![]()
En nu zit er een ei op![]()
En nu kan ik heul lang niet meer voetballenEN ik kan morgen dus niet werken
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als wij 1 tegen 1 gaan voetballen... dol ik je zo hard![]()
Iddquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Maar eerst moeten we beiden weer hersteld zijn van onze enkelblessure
Ik schop altijd mensen doormidden bij voetbalquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik en hockey gaat niet samen
Krijg altijd de neiging om iemand te haken met de hockeystick
Ik dnek het ook welquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat mijn enkel dikker is dan die van jou
Die van mij wordt blauw/paarsquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dnek het ook welIk heb niet extreem veel vocht erin
Dat zal wel jaquote:
Maandag is mijn stagedagquote:Op maandag 12 november 2007 08:29 schreef Bakakame het volgende:
Wat doe jij al zo vroeg op Jojoortje?
Moggûh!
Ik heb iedere dag stagedag!quote:Op maandag 12 november 2007 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maandag is mijn stagedag![]()
Maar heb nu pauze!!![]()
Nee, mijn schooldagen zijn productiefquote:Op maandag 12 november 2007 13:15 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag stagedag!net voor niks naar Hardenberg gereden..
hele productieve ochtend dus.. ahum
![]()
Aii.. Betekent dat dat het vocht nu nog steeds niet weggaat en je dus gewoon vaker terugmoet voor spuiten?quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
Net 2 spuiten in mn enkel gehad omdat het vocht niet wegging
Neuh. Door die spuiten (vraag me niet wat er inzitquote:Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Aii.. Betekent dat dat het vocht nu nog steeds niet weggaat en je dus gewoon vaker terugmoet voor spuiten?![]()
Ach, komt vast wel goedquote:Op maandag 12 november 2007 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh. Door die spuiten (vraag me niet wat er inzit) moet het vocht vanzelf wegtrekken binnen een aantal dagen. Mocht dat niet gebeuren dan moet ik evt. een kijkoperatie
Iddquote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ach, komt vast wel goed![]()
Een held in Hengelo
Ajoo wild!quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
Net 2 spuiten in mn enkel gehad omdat het vocht niet wegging
Geil hequote:
Ja, progesteron ofso. Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 november 2007 20:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zat er naast dat vochtweghaalspul nog wat anders in die spuiten?![]()
Word je al dikker?quote:Progesteron is een geslachtshormoon dat door het corpus luteum (gele lichaam in de eierstok) in de tweede fase (luteale fase) van de menstruatiecyclus en in grotere hoeveelheden tijdens de zwangerschap door de placenta wordt geproduceerd. Er worden ook nog geringe hoeveelheden progesteron door de bijnierschors bij vrouwen én bij mannen geproduceerd.
Andere namen voor dit hormoon zijn zwangerschapshormoon en corpus-luteumhormoon.
Progesteron is het hormoon wat zorgt dat je verliefd wordtquote:
Oepsquote:Op maandag 12 november 2007 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Progesteron is het hormoon wat zorgt dat je verliefd wordt
Weer wat geleerdquote:
Ielgh Duitsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Neen![]()
Maar straks kan ik mooi 11 pagina's Duitse woorden gaan leren voor morgen![]()
Uuhm, ja ging welquote:
Mooiquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi BravebartLeuke dag gehad?
[..]
Ielgh Duits![]()
Moet je toevallig de Redemittel leren?![]()
Ooohquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Geen idee
Volgens mij gewoon Examenidioom![]()
"Buch Und Literatur" heet dit hoofdstukje met woordjes..![]()
Hé, bij ons ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh
Wij hadden Neue Kontakte als methodeEn die lijst met woordjes heette dan 'De Redemittel'
Hoe ging het vandaag??quote:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik depressief word van de kinderen in mijn klasquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef bierbart het volgende:
Goedemorgen Hengelo, vanuit Enschede!![]()
Heerlijk een dagje stage.. lekker de hele dag alleen op kantoor! MIJN muziek erop.. heerlijk!![]()
Zometeen lekker een boterhammetje bij in de lerarenkamer.. altijd zo leuk! al die depresieve docenten, zo van: 'IK BREEK DE NEK VAN DAT JONG!' gewééldig!![]()
en nu.. koffie koffie koffie![]()
Op de een of andere vreemde manier krijg ik toch wat meer respect voor docentenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik depressief word van de kinderen in mijn klas
Maaarehhh goed idee... KOFFIE!!![]()
Niets geleerd gisterquote:
Dat hejje mooi doan!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niets geleerd gister
Heb 't allemaal op school gestampt, vlák voor de toets begon was ik nét klaar met leren![]()
Ging wel oké, denk ik![]()
Pwndquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:22 schreef Bakakame het volgende:
Ging ik vandaag vet haasten om een boek uit de bieb te halen, zodat ik dat zaterdag in de trein kan lezen.. Blijkt dat je niet twee boeken van dezelfde auteur in mag leveren voor je boekenlijst...
Dus nu moet ik maar weer andere boeken zien te regelen... En nu ga ik slapen en deze twee maar lezen
Uuhm, een beetje geslotenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe steun ik mijn beste vriend?
Wat vinden jullie van mijn topic?
Je snapt 'm dus wel?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, een beetje geslotenVerder wel een goed topic
Uuhm, wat valt er aan te snappen ?quote:
Ow, was dat al de grapquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Want er is iets heel ergs gebeurt. Hij moest stoppen met spelen want hij had geen keus.
Zonder keus kun je toch niet spelen?
Neej niet zelf bedachtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, was dat al de grap![]()
Ik dacht het is er zit een meervoudig gecompliceerde clou achter ofso
Maar hij is wel goed gevonden![]()
Zelf bedacht ?
LM ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neej niet zelf bedacht
Een bepaalde fokker die een ban heeft, heeft dat verhaaltje bedacht... Ik noem geen namen
Dat verdient een welverdiende "quote:
Hehehehequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat verdient een welverdiende ""
Zuiplap!quote:Op zondag 18 november 2007 04:12 schreef Bakakame het volgende:
en ik moet of rustig wennen aan drank ofminder in 1x drinken
Ja, IK, ja!quote:
Daar fietste ik net nog langsquote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef bierbart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Hengelo!
Groot feest bij bierbart!ouders 25 jaar getrouwd! grote boog in voortuin.. te bezichtigen in de Klaverstraat!
![]()
zaterdag groot feest met de familie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chick!quote:
quote:
Nee. Ik had nog geen goedemorgen gezegdquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:27 schreef bierbart het volgende:
Als je toch zo begint..
goedenavond alvast!![]()
![]()
OLCquote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef bierbart het volgende:
Wat een héérlijke stage heb ik toch ook!![]()
Niemand heeft de sleutel van het OLC en de zwaar overbetaalde OLC doosjes zijn er vandaag niet..
En waar moet ik nu net aan 't werk? Het OLC ja..
héérlijk
Nopequote:Op woensdag 21 november 2007 15:10 schreef bierbart het volgende:
Open Leer Centrumnooit van gehoord?
En wat heeft dat voor voordeel tov thuis ?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:16 schreef bierbart het volgende:
Een groot lokaal vol met computers waar je vrij mag studeren..![]()
Dat je een docent in de buurt hebt die je dingen kan uitleggen.. en 't is natuurlijk altijd gezelligquote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor voordeel tov thuis ?
Ja ok, dat is waarquote:Op donderdag 22 november 2007 08:50 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat je een docent in de buurt hebt die je dingen kan uitleggen.. en 't is natuurlijk altijd gezellig![]()
Goeiemorgen trouwens!![]()
Niet eens moggûh omdat je dat nog niet gezegd had?quote:
Ik heb het wel gezegdquote:Op donderdag 22 november 2007 13:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Niet eens moggûh omdat je dat nog niet gezegd had?![]()
Ik zit morgen weer lekker helemaal alleen op kantoormijn muziek, koekjes en cola mee!
![]()
en sinterklaas heeft een paarse linnen onderbroek zeker?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegdMaar die post is verwijderd
Perverselingquote:Op donderdag 22 november 2007 15:50 schreef bierbart het volgende:
[..]
en sinterklaas heeft een paarse linnen onderbroek zeker?![]()
Ik denk tot nieuwjaar!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Bakakame het volgende:
Hooi
Die oliebollenkraam tegenover vdP, blijft die daar nou altijd staan? De tegels ervoor zijn namelijk wel anders en het is ook precies zo breed als dat ding
Zou mooi zijn
quote:
Ik had er nu net heengekund in dit tussenuur.. Maar ach, kga morgen welquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:01 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik denk tot nieuwjaar!
Ben er nog niet eens geweest!![]()
Wel een goed idee!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had er nu net heengekund in dit tussenuur.. Maar ach, kga morgen wel
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:46 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wel een goed idee!
Denk dat ik er maandagmiddag ff snel langswip, heb ik dinsdag op stage lekkere oliebollen!![]()
we hebben een magnetron op kantoor.. hij is al een jaar niet meer gebruikt, dus er zitten resten in van een jaar geleden..quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten vers zijn, lekker warm![]()
Dat is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
we hebben een magnetron op kantoor.. hij is al een jaar niet meer gebruikt, dus er zitten resten in van een jaar geleden..maar hij magnetront nog steeds!
![]()
Uit geweestquote:Op zondag 25 november 2007 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Há
Jullie nog wat tofs gedaan gisteravond gedurende de downtime van Fok ?
Leukquote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Uit geweest![]()
![]()
Ja ik heb een sociaal leven![]()
Jij?
Helleu!quote:Op maandag 26 november 2007 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemoggel
Noodgedwongen?quote:Op maandag 26 november 2007 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leuk
Ik ben noodgedwongen thuis gebleven
Enkel nog steedsquote:Op maandag 26 november 2007 00:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Noodgedwongen?![]()
Ik heb mooi de eerste twee uur vrij. En misschien dat ze daarna gaan staken, ondanks dit nieuwsbericht..
Alleen niet belasten, dus uitgaan, sporten enzoquote:Op maandag 26 november 2007 00:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ohja.. Kun je alleen niet uit of kun je helemaal niets?
Hmm, nouja das al beter dan niks kunnenquote:Op maandag 26 november 2007 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen niet belasten, dus uitgaan, sporten enzoGewoon lopen gaat wel
Truequote:Op maandag 26 november 2007 00:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, nouja das al beter dan niks kunnen
Hoelang zit je er waarschijnlijk nog mee?
Hmm, nouja.. Vier weekjes nogquote:Op maandag 26 november 2007 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True
Och, tot ik echt pijnvrij ben, zal rond Kerst ongeveer zijn
Zoiets jaquote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, nouja.. Vier weekjes nog![]()
Het is bedtijd, denk ik zo![]()
Trusten!
Ik ben jalooooooooersquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef Bakakame het volgende:
Net naar 't postkantoor gefietst en kaartje voor Kate Nash gehaald!![]()
Wie wat wanneer ?quote:
Mmh, nee, kan ik eigenlijk niet doenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, nee, kan ik eigenlijk niet doen
Makkie!quote:
Kanzlozquote:Op woensdag 28 november 2007 01:39 schreef Jojoortje het volgende:
13
quote:
Ben je je broer nou (nog steeds) voorbij ?quote:
Zal ff kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je je broer nou (nog steeds) voorbij ?
Nounou, fikse margequote:
Dat is waarquote:Op woensdag 28 november 2007 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar hij post er 4 per dag en ik 17 per dag gemiddeld...
Dus die marge wordt steeds groter
Hij wil wat van jequote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
EN EN EN EN
hij kwam net mn kamer binnen met THEE voor mij
Ik zo: Voor mij?![]()
Hij zo: Jaa
Ik zo: Wrom?
Hij zo: Zo ben ik he?![]()
Hij heeft zo zijn lieve momenten weejewel
Nu ben ik bangquote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij wil wat van jeLet maar op, straks op een onbewaakt moment, zal hij zn kans grijpen
Zo ben ik he!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij wil wat van jeLet maar op, straks op een onbewaakt moment, zal hij zn kans grijpen
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asje... hier heb je wel 40 kilo
Ssssst, ik probeer hier de moraalridder uit te hangenquote:
Wat draait-ie ?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
En doe de muziek wat zachter of doe je deur dicht
Harder!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dire Straits - Tunnel Of Love
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef Saekerhett het volgende:
AND THE BIG WHEEL KEEP ON TURNING
NEON BURNING UP ABOVEEEEE
Ja maar als je DS niet mooi vindt, dan heb je totaal geen smaak en kun je beter zelfmoord plegenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat mag ik wel, mensen met muzieksmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |