abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:47:51 #1
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54480982
Gloeiende gloeiende kijk je gisteravond laat (+/- 00:00 uur) even uit het raam,is mijn vorige week pas aangeschafte fiets weg,ketting doorgeknipt terwijl deze tussen allerlei andere fietsen stond die er al maanden staan,sterker nog, een gloednieuwe Oma-fiets die ervoor stond en alleen met een normaal fietsslot is afgesloten, niks mee is gebeurd. En dat terwijl die van mij gebruikerssporen heeft.
Vorige maand werd ook al mijn andere fiets gestolen waardoor ik dus opnieuw de pineut ben!:(

Ik vermoed dat het opzet is en ik verdenk een van mijn buren die in de metaal werkt en allerlei ijzerwaar in zijn kelder heeft en waar ik al wat maanden in onmin mee leef. Het kan niet anders dat een gloednieuwe Omafiets die er pontificaal voor staat zonder ijzerslot en met een gewoon fietsslot met rust wordt gelaten en een oudere gebruikte versie met een kettingslot wordt gestolen.

Iemand gaat boeten want dit kost klauwen met geld en doekoes om elke keer een fiets te kopen heb ik amper!

Help mij de winter door!
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54481027
Sorry hè.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:51:06 #3
91233 Dhr.Swinckels
Het is De Heer voor jou!
pi_54481072
Mooie OP !!

Verder: is geld en "Doekoes" niet precies hetzelfde?

Ik wil je verder tot niets aanzetten, maaruuhhh die omafiets.. heel makkelijk om effe in je keldertje open te breken, nu in de regen
Vertrouwend u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
pi_54481077
Altijd je zadel er af schroeven.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_54481089
fietsen die goed vaststaan zijn vaak meer waard.

daarom heb ik die meegenomen, mijne was namelijk ook al weg
pi_54481124
lol :d pwnd
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 november 2007 @ 13:55:06 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_54481172
Mooie OP hoe triest ook

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:01:06 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_54481307
Je fiets als gestolen opgeven bij de politie...

vervolgens met 'meldt misdaad anoniem' bellen, en zeggen dat je een jongeman een fiets zag opensnijden/branden en mee naar binnen zag nemen bij adres.... (waar jouw vermoedelijke dader woont), en dan heb je kans dat ze daar even gaan checken en je fiets terugvinden...
Moet je wel snel zijn, anders issie natuurlijk al verkocht.

Mocht dat die jongen zijn die hem gestolen heeft, dan belt de politie je op en hopelijk zit die gozer dan even vast, dus voordat je dan je fiets kunt gaan ophalen op het lokale politiebureau, kun je wellicht (als het al donker is) even een baksteen door die vent zijn ramen gooien...

Eind goed al goed.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:03:51 #9
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54481342
Dat slotje van jou is veel makkelijker open te krijgen dan zo'n axa hoor.

Maar pech natuurlijk. Zet er een nieuwe fiets neer met GPS tracker. Kost je 100 euro ofzo. En dan kan je je pc zo instellen dat tie een alarm geeft als je fiets verplaatst word.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:04:36 #10
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54481355
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Yi-Long het volgende:

vervolgens met 'meldt misdaad anoniem' bellen, en zeggen dat je een jongeman een fiets zag opensnijden/branden en mee naar binnen zag nemen bij adres.... (waar jouw vermoedelijke dader woont), en dan heb je kans dat ze daar even gaan checken en je fiets terugvinden...

Mocht dat die jongen zijn die hem gestolen heeft, dan belt de politie je op en hopelijk zit die gozer dan even vast, dus voordat je dan je fiets kunt gaan ophalen op het lokale politiebureau, kun je wellicht (als het al donker is) even een baksteen door die vent zijn ramen gooien...

Eind goed al goed.
kolere wat een vieze achterbakse lage streek
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:04:43 #11
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54481358
Niet je Hummer?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_54481933
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:04 schreef PeZu het volgende:

[..]

kolere wat een vieze achterbakse lage streek
Vind het minder erg dan een fiets stelen...
Theories come and theories go. The frog remains
pi_54481988
quote:

Eind goed al goed.
konings
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:29:39 #14
27699 Ravage
thinking about you
pi_54482023
ok komt ie..

hij is vast weggewaaid
i'm not living, i'm just killing time
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:31:26 #15
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54482065
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:25 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Vind het minder erg dan een fiets stelen...
als je een echte vent bent stap je op de vermoedelijke dader ipv meld misdaad anoniem te bellen anders houd je beter gewoon je bek dicht

slap gedoe
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:33:01 #16
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_54482108
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:29 schreef Ravage het volgende:
ok komt ie..

hij is vast weggewaaid
Yep, er kwam een windvlaag langs met een betonschaar
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_54482448
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

als je een echte vent bent stap je op de vermoedelijke dader ipv meld misdaad anoniem te bellen anders houd je beter gewoon je bek dicht
Heb je gelijk in, maar dat verandert verder niets aan het feit dat ik het minder erg vind dan een fiets stelen.
Theories come and theories go. The frog remains
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:48:19 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54482502
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:46 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar dat verandert verder niets aan het feit dat ik het minder erg vind dan een fiets stelen.
het feit blijft wel dat TS het niet zeker weet, dus geen recht van spreken mbt beschuldigingen
pi_54482533
quote:

Eind goed al goed.
Doet mij denken aan 15 jaar geleden, de Honda Camino van een vriend van mij was gestolen.
Een paar maanden later komen we bij een jongen die veel Camino onderdelen verhandelde, wij met zijn tweeën daar naar toe. En jawel hoor onderdelen die wij herkende..... Later 2 gestolen Camino frames bij hem in de dakgoot tussen de twee schuurtjes gelegd. En later de politie gebeld en op een afstandje wachten.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:51:16 #20
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54482580
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:49 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Doet mij denken aan 15 jaar geleden, de Honda Camino van een vriend van mij was gestolen.
Een paar maanden later komen we bij een jongen die veel Camino onderdelen verhandelde, wij met zijn tweeën daar naar toe. En jawel hoor onderdelen die wij herkende..... Later 2 gestolen Camino frames bij hem in de dakgoot tussen de twee schuurtjes gelegd. En later de politie gebeld en op een afstandje wachten.
dus je steelt eerst zelf 2 camino's om iemand die er 1 stal er in te luizen _!
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:52:10 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_54482605
De reden dat ik zeg dat TS naar MMA moet bellen, na zijn aangifte, is omdat hij het VERMOEDEN heeft wie de dader is. Maar als je dat zegt op het politiebureau dan doen ze daar echt niets mee. 'Met vermoedens kunnen we niets...'
Dus als je het dan toch zeker wilt weten, dan moet je maar gebruik maken van MMA, waarna de politie WEL een kijkje gaat nemen. Is die fiets er wel, dan heeft TS zijn fiets terug en is de dader gepakt. Is die fiets er niet dan is er niets aan de hand verder...
pi_54482690
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:51 schreef PeZu het volgende:

[..]

dus je steelt eerst zelf 2 camino's om iemand die er 1 stal er in te luizen _!
Dat waren Belgiese frames.
En ik heb ze niet gestolen.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:55:54 #23
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54482707
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
De reden dat ik zeg dat TS naar MMA moet bellen, na zijn aangifte, is omdat hij het VERMOEDEN heeft wie de dader is. Maar als je dat zegt op het politiebureau dan doen ze daar echt niets mee. 'Met vermoedens kunnen we niets...'
Dus als je het dan toch zeker wilt weten, dan moet je maar gebruik maken van MMA, waarna de politie WEL een kijkje gaat nemen. Is die fiets er wel, dan heeft TS zijn fiets terug en is de dader gepakt. Is die fiets er niet dan is er niets aan de hand verder...
en je hebt een echt heldenverhaal voor op verjaardagen
pi_54482885
Waar kan ik geld storten...
Huh?
pi_54483828
Waren de duitsers in de stad?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')