kolere wat een vieze achterbakse lage streekquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Yi-Long het volgende:
Je fiets als gestolen opgeven bij de politie...
vervolgens met 'meldt misdaad anoniem' bellen, en zeggen dat je een jongeman een fiets zag opensnijden/branden en mee naar binnen zag nemen bij adres.... (waar jouw vermoedelijke dader woont), en dan heb je kans dat ze daar even gaan checken en je fiets terugvinden...
Moet je wel snel zijn, anders issie natuurlijk al verkocht.
Mocht dat die jongen zijn die hem gestolen heeft, dan belt de politie je op en hopelijk zit die gozer dan even vast, dus voordat je dan je fiets kunt gaan ophalen op het lokale politiebureau, kun je wellicht (als het al donker is) even een baksteen door die vent zijn ramen gooien...
Eind goed al goed.
Vind het minder erg dan een fiets stelen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
kolere wat een vieze achterbakse lage streek
koningsquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Yi-Long het volgende:
vervolgens met 'meldt misdaad anoniem' bellen, en zeggen dat je een jongeman een fiets zag opensnijden/branden en mee naar binnen zag nemen bij adres.... (waar jouw vermoedelijke dader woont), en dan heb je kans dat ze daar even gaan checken en je fiets terugvinden...
Mocht dat die jongen zijn die hem gestolen heeft, dan belt de politie je op en hopelijk zit die gozer dan even vast, dus voordat je dan je fiets kunt gaan ophalen op het lokale politiebureau, kun je wellicht (als het al donker is) even een baksteen door die vent zijn ramen gooien...
Eind goed al goed.
als je een echte vent bent stap je op de vermoedelijke dader ipv meld misdaad anoniem te bellen anders houd je beter gewoon je bek dichtquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:25 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Vind het minder erg dan een fiets stelen...
Yep, er kwam een windvlaag langs met een betonschaarquote:
Heb je gelijk in, maar dat verandert verder niets aan het feit dat ik het minder erg vind dan een fiets stelen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je een echte vent bent stap je op de vermoedelijke dader ipv meld misdaad anoniem te bellen anders houd je beter gewoon je bek dicht![]()
het feit blijft wel dat TS het niet zeker weet, dus geen recht van spreken mbt beschuldigingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:46 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat verandert verder niets aan het feit dat ik het minder erg vind dan een fiets stelen.
Doet mij denken aan 15 jaar geleden, de Honda Camino van een vriend van mij was gestolen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Yi-Long het volgende:
Eind goed al goed.
dus je steelt eerst zelf 2 camino's om iemand die er 1 stal er in te luizenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:49 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Doet mij denken aan 15 jaar geleden, de Honda Camino van een vriend van mij was gestolen.
Een paar maanden later komen we bij een jongen die veel Camino onderdelen verhandelde, wij met zijn tweeën daar naar toe. En jawel hoor onderdelen die wij herkende..... Later 2 gestolen Camino frames bij hem in de dakgoot tussen de twee schuurtjes gelegd. En later de politie gebeld en op een afstandje wachten.![]()
Dat waren Belgiese frames.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus je steelt eerst zelf 2 camino's om iemand die er 1 stal er in te luizen_!
en je hebt een echt heldenverhaal voor op verjaardagenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
De reden dat ik zeg dat TS naar MMA moet bellen, na zijn aangifte, is omdat hij het VERMOEDEN heeft wie de dader is. Maar als je dat zegt op het politiebureau dan doen ze daar echt niets mee. 'Met vermoedens kunnen we niets...'
Dus als je het dan toch zeker wilt weten, dan moet je maar gebruik maken van MMA, waarna de politie WEL een kijkje gaat nemen. Is die fiets er wel, dan heeft TS zijn fiets terug en is de dader gepakt. Is die fiets er niet dan is er niets aan de hand verder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |