quote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Doei.
quote:
quote:
Leukquote:Op donderdag 8 november 2007 08:54 schreef bierbart het volgende:
Moggûh!![]()
Vanavond naar Beth Hart in Rijssen!
Jazeker!quote:
Dan heb je dus wat langer de tijd om te verkassen! al wat nieuws gevonden?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[]
Ik kreeg net een brief dat mn huis pas in December 2008 plat gaat, ipv al in April
[/]
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 14:12 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan heb je dus wat langer de tijd om te verkassen! al wat nieuws gevonden?
Oooh.. goed nieuwsquote:Op donderdag 8 november 2007 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[]
Ik kreeg net een brief dat mn huis pas in December 2008 plat gaat, ipv al in April
[/]
Awwwquote:Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Alleen ken ik haar niet zo heel goed.. word dus nog maar zien of 't heel leuk word! vast wel (ga met vriendinlief, altijd leuk)
Wie gaat er nog leuke dingen doen in 't weekend?Ik heb een feestje zaterdag.. 2 zelfs.. eerst van m'n zus en daarna bij 2 vrienden..
![]()
![]()
Van die dingen moet je nooit te hard roepen.. ik niet tenminste.. als ik zeg dat ik hard uitga.. ben ik om 2 uur alweer thuis.. en als ik zeg: 'Nou vooruit.. ff dan!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh.. goed nieuws![]()
[..]
AwwwIdd leuk!
Zaterdag werken, zaterdagavond waarschijnlijk uit. Ik denk dat de voetbal wordt afgelast voor zondag, want volgens mij gaat het zaterdag de hele dag regenenAls het wordt afgelast, ga ik hard uit en als het niet wordt afgelast ga ik ff uit
Ja is ook eigenlijk zoquote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef bierbart het volgende:
[..]
Van die dingen moet je nooit te hard roepen.. ik niet tenminste.. als ik zeg dat ik hard uitga.. ben ik om 2 uur alweer thuis.. en als ik zeg: 'Nou vooruit.. ff dan!' dan word 't al gauw 5 uur
![]()
Daarom ga ik heel verstandig donderdag nooit echt naar de stad.. zelfkennis!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja is ook eigenlijk zoPaar weekjes geleden ging ik 'ff' de stad in op een donderdagavond
![]()
Was om 7 uur thuisEn nee niet 's avonds
![]()
Moet je tot 5?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:03 schreef bierbart het volgende:
[..]
Daarom ga ik heel verstandig donderdag nooit echt naar de stad.. zelfkennis!![]()
Ik heb geen zin meer in stage
![]()
jaquote:
Beth Hart is volgens mij wel okéquote:Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Alleen ken ik haar niet zo heel goed.. word dus nog maar zien of 't heel leuk word! vast wel (ga met vriendinlief, altijd leuk)
Wie gaat er nog leuke dingen doen in 't weekend?Ik heb een feestje zaterdag.. 2 zelfs.. eerst van m'n zus en daarna bij 2 vrienden..
![]()
![]()
Succes met de wedstrijd en doe de hele zooi ff de groeten van me!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Beth Hart is volgens mij wel oké![]()
Ik heb zaterdagochtend wedstrijd en daarna meteen naar Amsterdam![]()
Will do!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef bierbart het volgende:
[..]
Succes met de wedstrijd en doe de hele zooi ff de groeten van me!![]()
Je gaat naar de universiteit hè?
Pwnd!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef Jojoortje het volgende:
IK HEB GEDROOMD DAT IK WERD NEERSCHOTEN DOOR EEN INBREKER!!!!!!!!!!
Het deed serieus zeer. Ik werd in mn zij geraaktEn ik werd nog een keer geschoten... Volgens mij in mn been ofzo, want ik kon niet meer lopen
![]()
Levensechte dromen![]()
Ja ik ben gepwnd door mn eigen droomquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pwnd!
Uuh ik bedoel: aawhw, meisje toch![]()
![]()
Ja, ik las het jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef thloreg het volgende:
Mooie TT!Toevallig dat dit mij overkomt!
Awwwquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef thloreg het volgende:
Mij ook, alleen dan een week eerderquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef thloreg het volgende:
quote:
Ah mèn dat is echt kutquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
BEN DOOR MIJN ENKEL GEGAAN
Kut enkelbandjes
![]()
En nu zit er een ei op![]()
En nu kan ik heul lang niet meer voetballenEN ik kan morgen dus niet werken
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als wij 1 tegen 1 gaan voetballen... dol ik je zo hard![]()
Iddquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Maar eerst moeten we beiden weer hersteld zijn van onze enkelblessure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |