Ik schop altijd mensen doormidden bij voetbalquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik en hockey gaat niet samen
Krijg altijd de neiging om iemand te haken met de hockeystick
Ik dnek het ook welquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat mijn enkel dikker is dan die van jou
Die van mij wordt blauw/paarsquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dnek het ook welIk heb niet extreem veel vocht erin
Dat zal wel jaquote:
Maandag is mijn stagedagquote:Op maandag 12 november 2007 08:29 schreef Bakakame het volgende:
Wat doe jij al zo vroeg op Jojoortje?
Moggûh!
Ik heb iedere dag stagedag!quote:Op maandag 12 november 2007 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maandag is mijn stagedag![]()
Maar heb nu pauze!!![]()
Nee, mijn schooldagen zijn productiefquote:Op maandag 12 november 2007 13:15 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag stagedag!net voor niks naar Hardenberg gereden..
hele productieve ochtend dus.. ahum
![]()
Aii.. Betekent dat dat het vocht nu nog steeds niet weggaat en je dus gewoon vaker terugmoet voor spuiten?quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
Net 2 spuiten in mn enkel gehad omdat het vocht niet wegging
Neuh. Door die spuiten (vraag me niet wat er inzitquote:Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Aii.. Betekent dat dat het vocht nu nog steeds niet weggaat en je dus gewoon vaker terugmoet voor spuiten?![]()
Ach, komt vast wel goedquote:Op maandag 12 november 2007 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh. Door die spuiten (vraag me niet wat er inzit) moet het vocht vanzelf wegtrekken binnen een aantal dagen. Mocht dat niet gebeuren dan moet ik evt. een kijkoperatie
Iddquote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ach, komt vast wel goed![]()
Een held in Hengelo
Ajoo wild!quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
Net 2 spuiten in mn enkel gehad omdat het vocht niet wegging
Geil hequote:
Ja, progesteron ofso. Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 november 2007 20:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zat er naast dat vochtweghaalspul nog wat anders in die spuiten?![]()
Word je al dikker?quote:Progesteron is een geslachtshormoon dat door het corpus luteum (gele lichaam in de eierstok) in de tweede fase (luteale fase) van de menstruatiecyclus en in grotere hoeveelheden tijdens de zwangerschap door de placenta wordt geproduceerd. Er worden ook nog geringe hoeveelheden progesteron door de bijnierschors bij vrouwen én bij mannen geproduceerd.
Andere namen voor dit hormoon zijn zwangerschapshormoon en corpus-luteumhormoon.
Progesteron is het hormoon wat zorgt dat je verliefd wordtquote:
Oepsquote:Op maandag 12 november 2007 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Progesteron is het hormoon wat zorgt dat je verliefd wordt
Weer wat geleerdquote:
Ielgh Duitsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Neen![]()
Maar straks kan ik mooi 11 pagina's Duitse woorden gaan leren voor morgen![]()
Uuhm, ja ging welquote:
Mooiquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi BravebartLeuke dag gehad?
[..]
Ielgh Duits![]()
Moet je toevallig de Redemittel leren?![]()
Ooohquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Geen idee
Volgens mij gewoon Examenidioom![]()
"Buch Und Literatur" heet dit hoofdstukje met woordjes..![]()
Hé, bij ons ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh
Wij hadden Neue Kontakte als methodeEn die lijst met woordjes heette dan 'De Redemittel'
Hoe ging het vandaag??quote:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik depressief word van de kinderen in mijn klasquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef bierbart het volgende:
Goedemorgen Hengelo, vanuit Enschede!![]()
Heerlijk een dagje stage.. lekker de hele dag alleen op kantoor! MIJN muziek erop.. heerlijk!![]()
Zometeen lekker een boterhammetje bij in de lerarenkamer.. altijd zo leuk! al die depresieve docenten, zo van: 'IK BREEK DE NEK VAN DAT JONG!' gewééldig!![]()
en nu.. koffie koffie koffie![]()
Op de een of andere vreemde manier krijg ik toch wat meer respect voor docentenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik depressief word van de kinderen in mijn klas
Maaarehhh goed idee... KOFFIE!!![]()
Niets geleerd gisterquote:
Dat hejje mooi doan!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niets geleerd gister
Heb 't allemaal op school gestampt, vlák voor de toets begon was ik nét klaar met leren![]()
Ging wel oké, denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |