Dat je een docent in de buurt hebt die je dingen kan uitleggen.. en 't is natuurlijk altijd gezelligquote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor voordeel tov thuis ?
Ja ok, dat is waarquote:Op donderdag 22 november 2007 08:50 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat je een docent in de buurt hebt die je dingen kan uitleggen.. en 't is natuurlijk altijd gezellig![]()
Goeiemorgen trouwens!![]()
Niet eens moggûh omdat je dat nog niet gezegd had?quote:
Ik heb het wel gezegdquote:Op donderdag 22 november 2007 13:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Niet eens moggûh omdat je dat nog niet gezegd had?![]()
Ik zit morgen weer lekker helemaal alleen op kantoormijn muziek, koekjes en cola mee!
![]()
en sinterklaas heeft een paarse linnen onderbroek zeker?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegdMaar die post is verwijderd
Perverselingquote:Op donderdag 22 november 2007 15:50 schreef bierbart het volgende:
[..]
en sinterklaas heeft een paarse linnen onderbroek zeker?![]()
Ik denk tot nieuwjaar!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Bakakame het volgende:
Hooi
Die oliebollenkraam tegenover vdP, blijft die daar nou altijd staan? De tegels ervoor zijn namelijk wel anders en het is ook precies zo breed als dat ding
Zou mooi zijn
quote:
Ik had er nu net heengekund in dit tussenuur.. Maar ach, kga morgen welquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:01 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik denk tot nieuwjaar!
Ben er nog niet eens geweest!![]()
Wel een goed idee!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had er nu net heengekund in dit tussenuur.. Maar ach, kga morgen wel
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:46 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wel een goed idee!
Denk dat ik er maandagmiddag ff snel langswip, heb ik dinsdag op stage lekkere oliebollen!![]()
we hebben een magnetron op kantoor.. hij is al een jaar niet meer gebruikt, dus er zitten resten in van een jaar geleden..quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten vers zijn, lekker warm![]()
Dat is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
we hebben een magnetron op kantoor.. hij is al een jaar niet meer gebruikt, dus er zitten resten in van een jaar geleden..maar hij magnetront nog steeds!
![]()
Uit geweestquote:Op zondag 25 november 2007 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Há
Jullie nog wat tofs gedaan gisteravond gedurende de downtime van Fok ?
Leukquote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Uit geweest![]()
![]()
Ja ik heb een sociaal leven![]()
Jij?
Helleu!quote:Op maandag 26 november 2007 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemoggel
Noodgedwongen?quote:Op maandag 26 november 2007 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leuk
Ik ben noodgedwongen thuis gebleven
Enkel nog steedsquote:Op maandag 26 november 2007 00:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Noodgedwongen?![]()
Ik heb mooi de eerste twee uur vrij. En misschien dat ze daarna gaan staken, ondanks dit nieuwsbericht..
Alleen niet belasten, dus uitgaan, sporten enzoquote:Op maandag 26 november 2007 00:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ohja.. Kun je alleen niet uit of kun je helemaal niets?
Hmm, nouja das al beter dan niks kunnenquote:Op maandag 26 november 2007 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen niet belasten, dus uitgaan, sporten enzoGewoon lopen gaat wel
Truequote:Op maandag 26 november 2007 00:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, nouja das al beter dan niks kunnen
Hoelang zit je er waarschijnlijk nog mee?
Hmm, nouja.. Vier weekjes nogquote:Op maandag 26 november 2007 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True
Och, tot ik echt pijnvrij ben, zal rond Kerst ongeveer zijn
Zoiets jaquote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, nouja.. Vier weekjes nog![]()
Het is bedtijd, denk ik zo![]()
Trusten!
Ik ben jalooooooooersquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef Bakakame het volgende:
Net naar 't postkantoor gefietst en kaartje voor Kate Nash gehaald!![]()
Wie wat wanneer ?quote:
Mmh, nee, kan ik eigenlijk niet doenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, nee, kan ik eigenlijk niet doen
Makkie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |