Ja ging best lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las dat je tentamen wel goed ging?![]()
btw... is er weer eens een nieuwe kutkloon?
Wie?quote:
Ik ook van jou.quote:
Nee!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gaan we nu weer beginnen met die klonen?![]()
Scherp +1quote:
Nee joh!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ook nietquote:
WCzquote:
Immer.quote:
Kloneeren? Dat isch wel zeer nieuwerwetsch. Daar houden Antoni en ick ons niet mede bezigh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ging best lekker eigenlijk.
Geen goed plan inderdaad.quote:
Gij snoodaard. Mijn eega heet Antoni van Leeuwenhoek, en dat weet gij best. Gij kent uuwen Vaaderlandschen Histoorie toch wel?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Geen goed plan inderdaad.
Waar is Antoni van Hinckelbroek, of hoe heet ie.
Ja de lol is er aardig afquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Het was ooit leuk.... Klonen is zóóó juni 2007...![]()
Klonenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
quote:
Hoe dat zo?quote:
Chillen, naar de kapper en naar de filmquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:16 schreef sassa het volgende:
Maar tis wel weekend
Gaan mensen nog leuke dingen doen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Het was ooit leuk.... Klonen is zóóó juni 2007... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja de lol is er aardig af [afbeelding]
Hier sluit ik mij bij aanquote:
Mijn kloon is tof, ja?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Ligt eraan wie er echt achter zit...quote:
quote:
quote:
Ja duh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:25 schreef OA het volgende:
Ligt eraan wie er echt achter zit...
Is het Kuuk, dan is ie leuk, anders niet.![]()
Gewoon, geen email meer om mee aan te melden op fok. Geen stukje internet om plaatjes te uploaden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Chillen, naar de kapper en naar de film![]()
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:43 schreef sassa het volgende:
[..]
Gewoon, geen email meer om mee aan te melden op fok. Geen stukje internet om plaatjes te uploaden.
Ik ga ook naar kapper morgen. Eindelijk. Welke film ga je?
Oh wat lief. En dat worden dan niet alleen maar wijvenfilms?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh op die fiets![]()
Ik weet nog niet naar welke film(s) we gaan. Ik laat dat altijd aan mijn meisje over namelijk![]()
Doet ik ook altijd... gelukkig wil mijn meissie altijd naar enge filmsquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh op die fiets [afbeelding]
Ik weet nog niet naar welke film(s) we gaan. Ik laat dat altijd aan mijn meisje over namelijk [afbeelding]
Ja ok, enge zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Doet ik ook altijd... gelukkig wil mijn meissie altijd naar enge films
Nee hoor, soms wel eens natuurlijk maar ach wat maakt het uit. Wijvenfilms zijn stiekem ook wel eens leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef sassa het volgende:
[..]
Oh wat lief. En dat worden dan niet alleen maar wijvenfilms?
Dat zou ik wel kiezen nl.
Ja, zijn ze ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, soms wel eens natuurlijk maar ach wat maakt het uit. Wijvenfilms zijn stiekem ook wel eens leuk![]()
Alles is Liefde, nee nog niet gezien. Maar ik wil er wel snel heenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef sassa het volgende:
Heb je al die nieuwe gezien? Die met liefde. Geen idee hoe ie heet. Die NL film waar iedereen in speelt. Zo ja, hoe issie?
Zoals ik het hoor (hoe de film zich afspeelt) lijkt het een afgekeken versie te zijn van de Amerikaanse. Weet helaas zo even de naam niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef sassa het volgende:
Heb je al die nieuwe gezien? Die met liefde. Geen idee hoe ie heet. Die NL film waar iedereen in speelt. Zo ja, hoe issie?
Het zal niet 'Everything is Love' zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoals ik het hoor (hoe de film zich afspeelt) lijkt het een afgekeken versie te zijn van de Amerikaanse. Weet helaas zo even de naam niet.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het zal niet 'Everything is Love' zijn [afbeelding]
Shoarma gegeten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:25 schreef JortK het volgende:
fucking knoflook smaak in me muil [afbeelding]
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja echt? Is ie daarvan afgeleid?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb em alweer gevonden (dankzij mijn dvdlijstje): Love Actually.
Nja, ik heb enkel die film gekeken (love actually) dus ik weet niet of het geheel waar is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt? Is ie daarvan afgeleid? [afbeelding] Waar heb je die informatie vandaan dan?
Klopt die zijn van elkaar afgeleidquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik heb enkel die film gekeken (love actually) dus ik weet niet of het geheel waar is.
Maar 't lijkt er zo te lezen op Moviemeter wel op.
Alles is liefde: http://www.moviemeter.nl/film/40602
Dacht ik hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt die zijn van elkaar afgeleid [afbeelding]
Ik ook wel; enkel niet voor herhaling vatbaar (te vrouwelijke film enzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat grappig joh. Nou ja, ik moet bekennen dat ik Love Actually best leuk vond [afbeelding]
Moest je zeker van je vriendin kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat grappig joh. Nou ja, ik moet bekennen dat ik Love Actually best leuk vond [afbeelding]
vergeet je niet te mailenquote:
Toenmalige vriendin, jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Moest je zeker van je vriendin kijken
Een bron is geen bron hè!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dacht ik het
Toen ik 't bij Giel hoorde had ik gelijk al de gedachte van de link
goed voorbeeld doet volgen! ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar een flessie wijn open trekken.
't Weekend is hier ook begonnen
ah, maar wat zou je moeten weerhouden zodra je op de plaats van bestemming bent aangekomenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet helaas nog rijden, anders had ik graag als 4e een fles open getrokken![]()
Bierquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, maar wat zou je moeten weerhouden zodra je op de plaats van bestemming bent aangekomen [afbeelding]
overigens ben ik nu eerst mijn flesje grolsch kanon aan het leegdrinken [afbeelding] daarna gaat de mooie fles merlot open [afbeelding]
ik ben nog aan het afkicken van het bier. Heb sinds 20-8 meer bier gedronken dan in drie jaar daarvoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bier
drink sinds 22-09 geen bier meer
Ik heb nog een aantal Palmpjes staan, ik denk dat ik die wel nog opmaak. ooitquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben nog aan het afkicken van het bier. Heb sinds 20-8 meer bier gedronken dan in drie jaar daarvoor [afbeelding]
nu al een week geen bier gedronken, zag twee kannonetjes staan en kon de verleiding niet weerstaan [afbeelding]
dus ach....
Wat is er toen gebeurd dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bier
drink sinds 22-09 geen bier meer
oeh! niet te lang laten staan hoor! er zit een houdbaarheidsdatum op bier (echt waar) meestal ong. 6-8 maanden na aankoop moet je ze wel genuttigd hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal Palmpjes staan, ik denk dat ik die wel nog opmaak. ooit
Zolang het niet naar karton smaakt is het nog drinkbaar hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! niet te lang laten staan hoor! er zit een houdbaarheidsdatum op bier (echt waar) meestal ong. 6-8 maanden na aankoop moet je ze wel genuttigd hebben.
Ok, als je bent geweest, wil je dan ff zeggen hoe die was?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles is Liefde, nee nog niet gezien. Maar ik wil er wel snel heen![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoals ik het hoor (hoe de film zich afspeelt) lijkt het een afgekeken versie te zijn van de Amerikaanse. Weet helaas zo even de naam niet.
Ja?!? LEUK! Ik heb love actually denk wel 10 keer gekeken ofzo. Zoooo leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb em alweer gevonden (dankzij mijn dvdlijstje): Love Actually.
Will do!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef sassa het volgende:
[..]
Ok, als je bent geweest, wil je dan ff zeggen hoe die was?
[..]Is er een amerikaanse versie dan? Wist ik niet
Nouja, ben wel benieuwd hoe die is.
Sterk staaltje snelle reactie! ftw!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja?!? LEUK! Ik heb love actually denk wel 10 keer gekeken ofzo. Zoooo leuk
Ooh dan moet ik alles is liefde ook kijken
Toen ben ik gestoptquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er toen gebeurd dan? [afbeelding]
Hehe, aha dat is helder. Maar er is niets vervelends voorgevallen dat de reden vormde om te stoppen?quote:
Ja sorry. Ik was ff zwemmen. Las het net pasquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Will do!![]()
[..]
Sterk staaltje snelle reactie! ftw!![]()
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar het zijn vaak van die verstand op 0 films en die vind ik altijd wel leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
en ik vrees dan dus juist dat zo'n film tegen gaat vallen.
Love actually was nieuw, origineel, verfrissend en creatief. Dit is (blijkbaar) naäperij dus ik vrees dan altijd het ergste...![]()
Inderdaad. Én vernederlandst (oké, dit geldt bijv niet voor Vet Hard, wat ik al een aantal keren heb gekeken en vind ik nog een van de sterkere nederlandse producties)quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
en ik vrees dan dus juist dat zo'n film tegen gaat vallen.
Love actually was nieuw, origineel, verfrissend en creatief. Dit is (blijkbaar) naäperij dus ik vrees dan altijd het ergste... [afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef BrandX het volgende:
lieve KSC-ers, ik ga pitten. Heel saai, ik weet het maar zo'n achtelijke week op werk gehad dat ik werkelijk helemaal koekie ben en dus gewoon lekker wil chillen en pitten. Wel nog ff een beetje lezen, maar dat was het dan wel....![]()
Aroha nui en tot morgen
ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit he, eerwaarde blauwe
hoezo eindelijk? al een tijdje niet gezien ofzo?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo eindelijk mijn meisje ophalen![]()
Neuken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo eindelijk mijn meisje ophalen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |