Jongetje, jij zit nog op het HAVO, jij wil mij gaan vertellen wat wel en geen studie is?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helaas blijf ik toch bij![]()
![]()
![]()
![]()
WTF dat is toch geen studie![]()
Dat was het zeker niet neequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:35 schreef OA het volgende:
Ik vind het
[..]
wel tof!![]()
Vrouwenstudies, dat zal geen gemakkelijk licht onderwerp zijn...![]()
Juist, goede instelling. Ik ben nog bezig met een paper over Bert Haanstraquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef OA het volgende:
Aangezien ik toch moet wachten ga ik weer even een stukje tikken in mijn vakantietopic.![]()
En als het niet afkomt, ga ik gewoon vanavond verder.
Niks gezien van 'm.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist, goede instelling. Ik ben nog bezig met een paper over Bert Haanstra
Daar moet je ook van houden hoor. Ik heb thuis een dvd'tje liggen met films van hem. Die breng ik wel een keer mee als ik langskomquote:
Het zijn meer een soort van docu's toch, die ie gemaakt heeft...quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar moet je ook van houden hoor. Ik heb thuis een dvd'tje liggen met films van hem. Die breng ik wel een keer mee als ik langskom![]()
Ja dat ook, maar ook een aantal speelfilms. Best grappig om die nu te zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het zijn meer een soort van docu's toch, die ie gemaakt heeft...
Nee, sorry. Ik zal me er na het weekend mee bezig moeten houden. Die paper moet voor 0.00 uur af zijn en geen minuut later.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:07 schreef OA het volgende:
Frits, heb je mn enorme lap tekst al gezien?![]()
Het moet eigenlijk "enorme" lap zijn...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik zal me er na het weekend mee bezig moeten houden. Die paper moet voor 0.00 uur af zijn en geen minuut later.![]()
Hehe, netjes!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:11 schreef OA het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk "enorme" lap zijn...![]()
Ik ben na een paar regels al naar huis gegaan...![]()
Hip he. Ik ben hipquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik herkende je niet met je nieuwe UI![]()
Hip hoor, ik moest echt twee keer kijken![]()
Stukken beter dan gisterenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef sassa het volgende:
[..]
Hip he. Ik ben hip![]()
Maar tis al een oude hoor!
Hoe ging het??
Ick ben eene vrouwe, heer Frits. Mijn eega komt hier wel eensch en vroeg mij of ick hier ook eensch wilde kijken.quote:
Mijn nederige excusesch in dezen Vrouw van Leeuwenhoek. Daar mijn typmachine een foutje maakte, ontstond het misverstand!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick ben eene vrouwe, heer Frits. Mijn eega komt hier wel eensch en vroeg mij of ick hier ook eensch wilde kijken.
Ik probeer in ieder geval niet op herren te leven, alleen wanneer het echt niet anders is. Maar deze zou ik stiekem wel eens in een keer kunnen hebben binnen getiktquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:32 schreef sassa het volgende:
[..]
DAs mooi. Wel gehaald denk je? Of leef je op herren ofzo?
Ik las dat je tentamen wel goed ging?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn nederige excusesch in dezen Vrouw van Leeuwenhoek. Daar mijn typmachine een foutje maakte, ontstond het misverstand!
Echt niet? Ik leefde echt op de herren altijdquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval niet op herren te leven, alleen wanneer het echt niet anders is. Maar deze zou ik stiekem wel eens in een keer kunnen hebben binnen getikt![]()
Ja ging best lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las dat je tentamen wel goed ging?![]()
btw... is er weer eens een nieuwe kutkloon?
Wie?quote:
Ik ook van jou.quote:
Nee!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gaan we nu weer beginnen met die klonen?![]()
Scherp +1quote:
Nee joh!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ook nietquote:
WCzquote:
Immer.quote:
Kloneeren? Dat isch wel zeer nieuwerwetsch. Daar houden Antoni en ick ons niet mede bezigh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ging best lekker eigenlijk.
Geen goed plan inderdaad.quote:
Gij snoodaard. Mijn eega heet Antoni van Leeuwenhoek, en dat weet gij best. Gij kent uuwen Vaaderlandschen Histoorie toch wel?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Geen goed plan inderdaad.
Waar is Antoni van Hinckelbroek, of hoe heet ie.
Ja de lol is er aardig afquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Het was ooit leuk.... Klonen is zóóó juni 2007...![]()
Klonenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
quote:
Hoe dat zo?quote:
Chillen, naar de kapper en naar de filmquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:16 schreef sassa het volgende:
Maar tis wel weekend
Gaan mensen nog leuke dingen doen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Het was ooit leuk.... Klonen is zóóó juni 2007... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja de lol is er aardig af [afbeelding]
Hier sluit ik mij bij aanquote:
Mijn kloon is tof, ja?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Ligt eraan wie er echt achter zit...quote:
quote:
quote:
Ja duh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:25 schreef OA het volgende:
Ligt eraan wie er echt achter zit...
Is het Kuuk, dan is ie leuk, anders niet.![]()
Gewoon, geen email meer om mee aan te melden op fok. Geen stukje internet om plaatjes te uploaden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Chillen, naar de kapper en naar de film![]()
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:43 schreef sassa het volgende:
[..]
Gewoon, geen email meer om mee aan te melden op fok. Geen stukje internet om plaatjes te uploaden.
Ik ga ook naar kapper morgen. Eindelijk. Welke film ga je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |