quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Het was ooit leuk.... Klonen is zóóó juni 2007... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja de lol is er aardig af [afbeelding]
Hier sluit ik mij bij aanquote:
Mijn kloon is tof, ja?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
Kansloos...
Het was ooit leuk.... Klonen is zóóó juni 2007...![]()
Ligt eraan wie er echt achter zit...quote:
quote:
quote:
Ja duh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:25 schreef OA het volgende:
Ligt eraan wie er echt achter zit...
Is het Kuuk, dan is ie leuk, anders niet.![]()
Gewoon, geen email meer om mee aan te melden op fok. Geen stukje internet om plaatjes te uploaden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Chillen, naar de kapper en naar de film![]()
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:43 schreef sassa het volgende:
[..]
Gewoon, geen email meer om mee aan te melden op fok. Geen stukje internet om plaatjes te uploaden.
Ik ga ook naar kapper morgen. Eindelijk. Welke film ga je?
Oh wat lief. En dat worden dan niet alleen maar wijvenfilms?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh op die fiets![]()
Ik weet nog niet naar welke film(s) we gaan. Ik laat dat altijd aan mijn meisje over namelijk![]()
Doet ik ook altijd... gelukkig wil mijn meissie altijd naar enge filmsquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh op die fiets [afbeelding]
Ik weet nog niet naar welke film(s) we gaan. Ik laat dat altijd aan mijn meisje over namelijk [afbeelding]
Ja ok, enge zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Doet ik ook altijd... gelukkig wil mijn meissie altijd naar enge films
Nee hoor, soms wel eens natuurlijk maar ach wat maakt het uit. Wijvenfilms zijn stiekem ook wel eens leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef sassa het volgende:
[..]
Oh wat lief. En dat worden dan niet alleen maar wijvenfilms?
Dat zou ik wel kiezen nl.
Ja, zijn ze ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, soms wel eens natuurlijk maar ach wat maakt het uit. Wijvenfilms zijn stiekem ook wel eens leuk![]()
Alles is Liefde, nee nog niet gezien. Maar ik wil er wel snel heenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef sassa het volgende:
Heb je al die nieuwe gezien? Die met liefde. Geen idee hoe ie heet. Die NL film waar iedereen in speelt. Zo ja, hoe issie?
Zoals ik het hoor (hoe de film zich afspeelt) lijkt het een afgekeken versie te zijn van de Amerikaanse. Weet helaas zo even de naam niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef sassa het volgende:
Heb je al die nieuwe gezien? Die met liefde. Geen idee hoe ie heet. Die NL film waar iedereen in speelt. Zo ja, hoe issie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |