Het zal niet 'Everything is Love' zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoals ik het hoor (hoe de film zich afspeelt) lijkt het een afgekeken versie te zijn van de Amerikaanse. Weet helaas zo even de naam niet.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het zal niet 'Everything is Love' zijn [afbeelding]
Shoarma gegeten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:25 schreef JortK het volgende:
fucking knoflook smaak in me muil [afbeelding]
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja echt? Is ie daarvan afgeleid?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb em alweer gevonden (dankzij mijn dvdlijstje): Love Actually.
Nja, ik heb enkel die film gekeken (love actually) dus ik weet niet of het geheel waar is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt? Is ie daarvan afgeleid? [afbeelding] Waar heb je die informatie vandaan dan?
Klopt die zijn van elkaar afgeleidquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik heb enkel die film gekeken (love actually) dus ik weet niet of het geheel waar is.
Maar 't lijkt er zo te lezen op Moviemeter wel op.
Alles is liefde: http://www.moviemeter.nl/film/40602
Dacht ik hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt die zijn van elkaar afgeleid [afbeelding]
Ik ook wel; enkel niet voor herhaling vatbaar (te vrouwelijke film enzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat grappig joh. Nou ja, ik moet bekennen dat ik Love Actually best leuk vond [afbeelding]
Moest je zeker van je vriendin kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat grappig joh. Nou ja, ik moet bekennen dat ik Love Actually best leuk vond [afbeelding]
vergeet je niet te mailenquote:
Toenmalige vriendin, jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Moest je zeker van je vriendin kijken
Een bron is geen bron hè!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dacht ik het
Toen ik 't bij Giel hoorde had ik gelijk al de gedachte van de link
goed voorbeeld doet volgen! ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar een flessie wijn open trekken.
't Weekend is hier ook begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |