quote:Op donderdag 1 november 2007 08:11 schreef SCH het volgende:
We zitten nog steeds in het bekertournooi
nee Jong Heerenveenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]lees jij een andere krant dan ik
Nope. Kon het eigenlijk niet redden vanwege werk. Bussen vertrekken al om half vier ofzo.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:40 schreef borisz het volgende:clauw, ga je nog naar rotterdam vanavond ?
Is eens wat andersquote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef borisz het volgende:
Je bent vroeg tong.
Lijkt me sterk als fok zo traag isquote:Op donderdag 1 november 2007 12:00 schreef borisz het volgende:
[..]
kortom je zal wel vandaag op 1 staan in de dag top250![]()
Is het niet een heli die normaliter beginnende bosbranden spot op de veluwe, die nu naar een bepaalde wijk gedirigeerd is?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef Againzender het volgende:
er vliegt hier nu alweer een hele tijd een politieheli rond. wie is er nu weer niet terug gekomen van proefverlof?
weer lekker op de hoogte jijquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]lees jij een andere krant dan ik
Ja ja ... ik ben er ook achter gekomenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:18 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
weer lekker op de hoogte jij![]()
en jong Heerenveen zit er nog wel in dankzij onze club
Jammer, hier gaat dat niet opquote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef dndiek het volgende:
Verkeerd op het rooster kijken levert nog een halve vrije middag op
Je klok staat nog op Australische zomertijd?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ja ... ik ben er ook achter gekomen
Duurt ff wat lang
Niet eensquote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je klok staat nog op Australische zomertijd?
Ja dat gaat hier dan weer niet opquote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer, hier gaat dat niet op
Naja nog anderhalve dag en Curacao, here i come!
de lol gaat er zo idd snel vanaf...quote:Op donderdag 1 november 2007 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als fok zo traag is
Op eenzame hoogtequote:Deelnemers
User Punten
appelsientje 4457
Bos81 3727
rubbereend 3172
Vom 3155
Radegast 2975
Suijk 2688
Legolas_Greenleaf 2161
-Vaduz- 1922
borisz 844
Heeft het tenminste wel weer een beetje snelheid.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:52 schreef appelsientje het volgende:
ook leuk.. zo'n text only
Tziet er alleen niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel goed deze switch, dit is te doen.
Okee.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:35 schreef RayMania het volgende:
Die waren volgens mij al een tijdje uit elkaar.
Ze zaten niet op één lijnquote:
Tweede gewordenquote:Op donderdag 1 november 2007 15:10 schreef appelsientje het volgende:
Oja.. beetje laat misschien, maar:
F1 manager
[..]
Op eenzame hoogte
quote:
Zal eens kijken op jullie site.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:34 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, al ingeschreven voor de ASWH-quiz of kan je die avond niet?
Nou nou. Zo goed ben ik niet hoor. Heb mijn maat al een mailtje gestuurd. Als die kan op 14 dec. dan komen we. Bedankt voor de tip trouwens.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Okee. Misschien had ik je beter niet kunnen vragen als ik wil winnen, maar goed....
Een amateurronde? Shit, daar gaan mijn winstkansen.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
Nou, in de quiz hier weet je best veel. Al zijn er diverse toppers vanuit de regio. Hoorde dat ASWH'er The Great Falcon met het idee speelt om Chris Tempelman als maat te vragen, die werkt bij VI op de buitenlandredactie en weet heel veel. Maar goed, er zit ook altijd nog een amateurronde in.
Ziet er inderdaad niet uit.quote:
Ja, een vraag of 12 was dat vorig jaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een amateurronde? Shit, daar gaan mijn winstkansen.
Een reüniequote:Op donderdag 1 november 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Net reünie-etentje gehad met mn introductiegroepje. Leuk
quote:
Je kan vrijwillig voor text-only kiezen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
Kun je eigenlijk vrijwillig voor tekst onlly kiezen ? Zo ja wie is er zo debiel dat te doen ?
Spartaans noemen ze datquote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
OK, ik heb net een nieuwe bril, maar het forum ziet er nu toch wel erg maf uit
ik heb een Sparta fiets, kennelijk past dat wel bij mij dan.quote:
Nou dan weten we dus voor welke club je binnenkort een seizoenskaart neemt.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb een Sparta fiets, kennelijk past dat wel bij mij dan.
Die KNVB beker interesseert me geen ruk. Prima dat ze eruit liggen, alles geven voor promotie.quote:
quote:'t Lek boven water halen in Aquadrome
ENSCHEDE - Het lijkt een detective: de zoektocht naar het verdwenen water uit Aquadrome. Het recreatiebad heeft 600 kubieke meter water verloren. En geen mens weet tot dusver waar die 600.000 liter is gebleven. De meest voor de hand liggende opties zijn al weggestreept.
Een vlinderklep in de afsluiting die niet meer goed functioneert waardoor het zwemwater in het riool is weggelopen. Lekkage waardoor het water in de kruipruimte is gestroomd. Alle kleppen zijn gecontroleerd, de kruipruimte is al vijf maal bezocht, rond het zwembad is de grond bekeken. De temperatuur van het grondwater is overal zo'n 8 tot 9 graden, invloed van het 29 graden warme water van het tropisch zwembassin is niet te merken. "Een groot mysterie", verzucht Gerard Klessens van de Eindhovense zwembadbouwer Lotec. "Als er 5000 liter wegstroomt uit een zwembad is een lek misschien moeilijk op te sporen. Maar 600 kuub! Dat moet toch ergens zijn". Sinds dinsdagmorgen is hij in het Aquadrome te vinden. Op zoek naar het water, op zoek naar het lek. Klessens kent het bad. Hij is zeventien jaar geleden nauw betrokken geweest bij de bouw van het bad en de aanleg van de technische installatie. "Alle speelse toevoeren zijn afgesloten, daar ligt het dus niet aan". De leidingen naar en van het buitenbad, het peuterbad en het grote bad zijn deze woensdagmiddag aan de beurt. Met technicus Hans Vlutters van de NV Enschedese Zwembaden wordt de methode 'afstrepen' gevolgd. Leiding na leiding wordt nauwkeurig gecontroleerd. Vlutters herinnert zich nog goed het lek van Aquadrome van juli 2001. Het bad werd, net als nu is gebeurd, leeggepompt. De eerste leiding die apart onder waterdruk werd gezet was meteen raak. Het water spoot de kruipruimte onder het terras in. Het bleek de persleiding naar de whirlpool te zijn. De leiding werd in de machinekamer afgedopt, probleem opgelost. Nu kennen de speurders dit geluk niet. Op een paar na zijn alle leidingen gecontroleerd. De grote vrees is dat een leiding midden onder bad het heeft begeven. "Dik zes jaar geleden is door het lek juist daar veel zand weggespoeld. Ik hoop het niet, maar mogelijk is daar die 600 kuub verdwenen." Aan dit zwarte scenario wil Luc Oostindie, manager zwembad en adjunct-directeur van de NV Zwembaden, liever niet denken. "Reparatie gaat dan weken duren. We moeten nu al zoveel mensen teleurstellen. Als het lek nu wordt gevonden en kan worden gerepareerd duurt het nog tien dagen voor het bad weer met water is gevuld en is opgewarmd." Badpersoneel dat niet aan het werk is in het 25 meterbad van Aquadrome - dat wel open kan blijven - wordt niet naar huis gestuurd. "Begin december zou het bad twee weken sluiten voor groot onderhoud. De sinterklaastijd is voor ons toch altijd een kwakkeltijd. Dat werk doen we nu", legt Oostindie uit. Hij baalt merkbaar van de gedwongen sluiting. "Het ging juist zo goed. Eind augustus hadden we al 10.000 bezoekers meer dan vorig jaar: 324.000 in totaal. Ook dank zij de mooie zomer, voor ons dan". Hij ziet met vrees uit naar de dag van vandaag: Allerheiligen. "Veel Duitsers komen dan hier. Die moet ik allemaal teleurstellen". >>Een grondige speurtocht moet het lek van Aquadrome boven water brengen. Pas dan weet het zwembad wat de gevolgen van de verdwenen 600 kuub is.
Gewoon terecht dus, 90% is werkschuw links tuig dat panden volledig uitwoont, voor zeer gevaarlijke omstandigheden zorgt, ook omwonenden, totaal geen respect kent, moeite heeft met welke regel dan ook en als ze ergens uit moeten, vinden dat dit een legale reden is om een soort McGyver achtige guerilla te gaan voeren tegen de ME.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:32 schreef rubbereend het volgende:
omg de VVD is lekker bezig, na de paddo's nu ook het kraken gaan verbieden![]()
Grolsch de productie verhoogd?quote:
90% is zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewoon terecht dus, 90% is werkschuw links tuig dat panden volledig uitwoont, voor zeer gevaarlijke omstandigheden zorgt, ook omwonenden, totaal geen respect kent, moeite heeft met welke regel dan ook en als ze ergens uit moeten, vinden dat dit een legale reden is om een soort McGyver achtige guerilla te gaan voeren tegen de ME.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewoon terecht dus, 90% is werkschuw links tuig dat panden volledig uitwoont, voor zeer gevaarlijke omstandigheden zorgt, ook omwonenden, totaal geen respect kent, moeite heeft met welke regel dan ook en als ze ergens uit moeten, vinden dat dit een legale reden is om een soort McGyver achtige guerilla te gaan voeren tegen de ME.
Morgen, 12.05 met de Zwaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef dndiek het volgende:
DIGGER, ging jij niet naar Curaçao of zo??
Dat verbod komt er niet voor die enkeling die zich wel normaal gedraagd, maar dankzij die enorm grote groep die alles verpest.quote:
das toch veels te warmquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Morgen, 12.05 met de Zwaan.
31 Graden daar![]()
![]()
Veel plezier daar alvastquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Morgen, 12.05 met de Zwaan.
31 Graden daar![]()
![]()
Kraken heeft wel zin?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kraken verbieden heeft geen zin. Gewoon meer goedkope (huur)woningen bouwen ipv al die overbodige kantoorpanden.
Komt wel goed, de aanstaande is er nog jarig, er is nog een rehersal dinner naar Amerikaans gebruik (m'n stiefzusje trouwt met een Amerikaan) en de bruiloft zelf natuurijk (ik ga in pak op blote voeten - maar jasje zal wel snel uitgaan ivm de warmte)quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Veel plezier daar alvast
Mag ik jaloers zijn?
Dan worden die woningen gewoon gebruikt waar ze voor gemaakt zijn.quote:
Woningen zijn ook nooit gemaakt voor houtje-toutje geknutsel met electriciteit of koken op een open gasleiding door een stel werkschuwen met het IQ van een 8 jarige, die er een hygiene op nahouden waarvoor de gemiddelde inwoner uit Bangladesh zich nog zou schamen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan worden die woningen gewoon gebruikt waar ze voor gemaakt zijn.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Woningen zijn ook nooit gemaakt voor houtje-toutje geknutsel met electriciteit of koken op een open gasleiding door een stel werkschuwen met het IQ van een 8 jarige, die er een hygiene op nahouden waarvoor de gemiddelde inwoner uit Bangladesh zich nog zou schamen.
Nee dat is leuk als buren.
Dat wordt dan je dood, want dat pikt de maffia niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:56 schreef Grulez het volgende:
Kunnen die kaapverdianen beter gaan kraken.
Ook een oplossing van het probleem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat wordt dan je dood, want dat pikt de maffia niet natuurlijk.
Ik ben het vaak niet met DIGGER eens, maar deze keer voor de volle 100%!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren.
[..]
Als iemand niet dezelfde mening heeft als jij hebt, dan is het gelijk altijd maar weer geneuzelquote:
Maar waar stuur je dan die mensen heen, zonder papieren?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is het grote nadeel van open grenzen en de zwakte van de Westerse mens (het niet meteen terugsturen van gelukszoekers terwijl er in het land van herkomst geen oorlog is etc.)
Dat schreeuwt om een Guinnessquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het vaak niet met DIGGER eens, maar deze keer voor de volle 100%!![]()
Het is toch heerlijk als een type als digger anderen weer zo gemakkelijk weg zet als tuig. Ik moet altijd glimlachen om mensen die zichzelf zo hoog hebben zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als iemand niet dezelfde mening heeft als jij hebt, dan is het gelijk altijd maar weer geneuzel![]()
een type als DIGGERquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch heerlijk als een type als digger anderen weer zo gemakkelijk weg zet als tuig. Ik moet altijd glimlachen om mensen die zichzelf zo hoog hebben zitten.![]()
en het lijkt ook steeds erger te worden, vroeger was een pand nog wel eens 'gewoon' leeg als men kwam ontruimen, maar je ziet tegenwoordig dat het steeds meer een levensgevaarlijke vesting is geworden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ja in Amsterdam is het meerendeel tuig van de krakers, en ja dat weet ik beter dan dat jij dat weet.
Maar dat zegt natuurlijk geen zak over de discussie of kraken verboden moet worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
een type als DIGGER
Volgens mij heb je het zelf wat te hoog in de bol
En ja in Amsterdam is het meerendeel tuig van de krakers, en ja dat weet ik beter dan dat jij dat weet.
Precies. Daar kan dan ook heel goed tegen opgetreden worden. Daar voorziet de wet allang in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het lijkt ook steeds erger te worden, vroeger was een pand nog wel eens 'gewoon' leeg als men kwam ontruimen, maar je ziet tegenwoordig dat het steeds meer een levensgevaarlijke vesting is geworden.
En wie heeft het nou hoog in zijn bol?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk geen zak over de discussie of kraken verboden moet worden.
Je kunt wel steeds doen alsof je alles weet omdat je een wapen mag dragen maar je blijft gewoon een simpele diender hoor
Jij toch. Jij weet precies hoe het zit. Omdat je agent bent. Nou huldequote:Op vrijdag 2 november 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wie heeft het nou hoog in zijn bol?
Ik zeg niet dat ik weet hoe het zit, ik zeg alleen dat ik het met DIGGER eens ben, dat jij het voor waarheid aanneemt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij toch. Jij weet precies hoe het zit. Omdat je agent bent. Nou hulde![]()
Waarom zou jij beter dan ik weten hoe het zit?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik weet hoe het zit, ik zeg alleen dat ik het met DIGGER eens ben, dat jij het voor waarheid aanneemt is jouw probleem.
En ik mag nog steeds een mening hebben.
Ik constateer meer dingen in Amsterdam dan jij dat doet.
Heerlijk hoe je daarna zo minderwaardig over mij probeert te praten, is dat nodig om jezelf beter te voelen?
Misschien had jij een dagje met majoor Bosshardt mee moeten lopen. Die heeft meer gezien dan jij en bleef mild.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef sjimz het volgende:
Loop een dagje met mij mee, kijken hoe je meningen dan zijn![]()
Omdat ik de krakers van dichtbij heb gezien die eruit gezet zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou jij beter dan ik weten hoe het zit?
Jij begon door dat te zeggen en daarmee is er maar 1 iemand hier die het hoog in zijn bol heeft
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien had jij een dagje met majoor Bosshardt mee moeten lopen. Die heeft meer gezien dan jij en bleef mild.
Nou fijn voor je joh. Alsof ik niet zou weten hoe dat soort lui er uit zietquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik de krakers van dichtbij heb gezien die eruit gezet zijn.
Misschien wel hoe ze eruit zien, maar niet hoe ze zich hebben gedragen, of zat jij stiekem op het Damrak als krakerquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou fijn voor je joh. Alsof ik niet zou weten hoe dat soort lui er uit ziet
Oh zeker wel. Ik weet vrij goed hoe dat buitenlandse spul, voornamelijk oostblok zich gedraagt en doet. Gelukkig zijn die ook aan te pakken. Dat kan toch allang?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien wel hoe ze eruit zien, maar niet hoe ze zich hebben gedragen, of zat jij stiekem op het Damrak als kraker![]()
Ja tuurlijk kunnen we ze aanpakken, maar als het weer iets te hardhandig gebeurd sta jij vooraan in de rij om het vingertje te wijzen naar de politiequote:Op vrijdag 2 november 2007 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Ik weet vrij goed hoe dat buitenlandse spul, voornamelijk oostblok zich gedraagt en doet. Gelukkig zijn die ook aan te pakken. Dat kan toch allang?
Ik betaal gewoon huur.
Ik ben dol op mannen in uniformquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef sjimz het volgende:
Maar SCH, geef nou eens antwoord want ik kan wel regelen dat je een dagje met mij mee gaat lopen hoor.
Het hoeft toch ook niet te?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kunnen we ze aanpakken, maar als het weer iets te hardhandig gebeurd sta jij vooraan in de rij om het vingertje te wijzen naar de politie![]()
Ze hebben er wel degelijk iets mee te maken, want het zijn degene die de leegstaande woningen kraken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet te?
Maar het gaat mij om de discussie over leegstand. Dit soort beroepsrelzoekers hebben daar weinig mee te maken.
Je wilt wel erg graagquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus ik kan je uitnodigen voor een dagje?
Dat filmpje is echt al zoooo oudquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_niet_langer_.html
Wat zou dat veranderen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan je het ook eens door mijn ogen zien.
Dat denk ik niet, jij komt dit soort volk beroepsmatig minder tegen dan dat ik ze tegen kom en ook vaak in een andere setting.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zou dat veranderen dan?
Ik denk niet dat het met werk te maken heeft hoor, gewoon meer met de manier waarop je in het leven staat, met je normen en waarden en ideeen.
Tuurlijk worden ze er terecht uitgezet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:05 schreef DarkShine het volgende:
@ SCH: Moet sjimz toch wel gelijk geven in deze.
Die lui hebben er geen zak te zoeken en hoe ze zich opstellen op het moment dat ze er terecht (!) uitgezet worden...
Als ze niet willen werken voor hun geld, prachtig. Maar val ons daar niet mee lastig!
Je doet net of ik sympathiseer met die lui...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, jij komt dit soort volk beroepsmatig minder tegen dan dat ik ze tegen kom en ook vaak in een andere setting.
Krakers verzetten zich sowieso al tegen de politie, of word jij ook al met verf bekogeld als jij alleen maar langsloopt?
Dus als het makkelijker word om ze aan te pakken vind jij dat waanzinnig?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk worden ze er terecht uitgezet.
Ik vind het alleen waanzinnig dat er nu ineens een verbod op kraken komt.
Nee nu trek jij conclusies die niet gegrond zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet net of ik sympathiseer met die lui...
Sorry maar dat is niet aan de hand. Ze zijn al prima aan te pakken. Als mensen zich misdragen, moeten ze gearresteerd worden enz. Het gaat hier om het principe van leegstand en kraken. Met het nieuwe voorstel wordt leegstand bevorderd, ik heb daar hier in de stad en straat veel mee te maken en dat is een groot probleem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus als het makkelijker word om ze aan te pakken vind jij dat waanzinnig?
Ik vind in ieder geval dat je relschoppers, oproerkraaiers enz. moet aanpakken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee nu trek jij conclusies die niet gegrond zijn.
Lees mijn stuk nog een keer.
Krakersrellen in Hoolsquote:
Hoezo word het bevorderd? Je kunt die panden toch prima door tijdelijke bewoning voor leegstand behoeden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry maar dat is niet aan de hand. Ze zijn al prima aan te pakken. Als mensen zich misdragen, moeten ze gearresteerd worden enz. Het gaat hier om het principe van leegstand en kraken. Met het nieuwe voorstel wordt leegstand bevorderd, ik heb daar hier in de stad en straat veel mee te maken en dat is een groot probleem.
Staat niet los van elkaar, want de relschoppers zijn de bewoners van de kraakpandenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval dat je relschoppers, oproerkraaiers enz. moet aanpakken.
En ik vind iets over leegstand en kraken.
Dat staat los van elkaar.
Daar ben ik ook een groot voorstander van. Maar dat is geen verplichting natuurlijk. Het pand dat nu tegenover ons leeg is komen te staan, wordt tijdelijk bewoond, gaat prima. Maar verder in de straat hebben prachtige panden jarenlang leeg gestaan en dan heb ik er niet zo'n moeite mee als ze gekraakt worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo word het bevorderd? Je kunt die panden toch prima door tijdelijke bewoning voor leegstand behoeden?
Op het moment dat ze gaan relschoppen zijn het relschoppers en geen krakers.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Staat niet los van elkaar, want de relschoppers zijn de bewoners van de kraakpanden
Jawel, dan zijn het nog steeds krakers.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het moment dat ze gaan relschoppen zijn het relschoppers en geen krakers.
Jij bent dus voorstander van het ongeoorloofd in bezit nemen van iemands eigendom? Dat is nogal wat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een groot voorstander van. Maar dat is geen verplichting natuurlijk. Het pand dat nu tegenover ons leeg is komen te staan, wordt tijdelijk bewoond, gaat prima. Maar verder in de straat hebben prachtige panden jarenlang leeg gestaan en dan heb ik er niet zo'n moeite mee als ze gekraakt worden.
Tot je last van ze gaat hebben?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een groot voorstander van. Maar dat is geen verplichting natuurlijk. Het pand dat nu tegenover ons leeg is komen te staan, wordt tijdelijk bewoond, gaat prima. Maar verder in de straat hebben prachtige panden jarenlang leeg gestaan en dan heb ik er niet zo'n moeite mee als ze gekraakt worden.
Jij bent er voorstander van dat panden jarenlang leeg staan en staan weg te rotten en een gevaar zijn? Dat is nogal wat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij bent dus voorstander van het ongeoorloofd in bezit nemen van iemands eigendom? Dat is nogal wat.
Zolang het goed gaat gaat het goed, maar succes als de krakers bij jou net zo zijn als die in hartje Amsterdamquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
De buurt was blij met de krakers. Veel prettiger dan zo'n donker, leegstaand pand.
Zolang iemand niks met zijn eigendom doet, in deze gevallen huizen/panden, staat hij daar helemaal vrij in. Tenzij hij/zij er misbruik van gaat maken, maar dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent er voorstander van dat panden jarenlang leeg staan en staan weg te rotten en een gevaar zijn? Dat is nogal wat.
Daar zijn we het dan niet over eens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zolang iemand niks met zijn eigendom doet, in deze gevallen huizen/panden, staat hij daar helemaal vrij in. Tenzij hij/zij er misbruik van gaat maken, maar dat is niet het geval.
Dat zei ik dus: relschoppers.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het goed gaat gaat het goed, maar succes als de krakers bij jou net zo zijn als die in hartje Amsterdam![]()
Wat jij wil. Je hebt ze in soorten en maten en als je zegt er zoveel van te weten dan moet je weten hoe ze ongeveer georganiseerd zijn en dat bij de groep waar jij het over hebt veel 'beroepsrelschoppers' zitten, die nu toevallig kraken maar de volgende keer op een andere manier herrie trappen.quote:
Werkschuw tuigquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:25 schreef VoreG het volgende:
Oke genoeg over kraken.
Wat vinden jullie van Marokkanen?
Nee hoor, van de mensen die ik ken en waar ik zoveel vanaf weetquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat jij wil. Je hebt ze in soorten en maten en als je zegt er zoveel van te weten dan moet je weten hoe ze ongeveer georganiseerd zijn en dat bij de groep waar jij het over hebt veel 'beroepsrelschoppers' zitten, die nu toevallig kraken maar de volgende keer op een andere manier herrie trappen.
Het verbaast me. Ik zie veel van dit soort mensen meestal ook opduiken bij andersoortige 'autonome' acties waar geweld gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, van de mensen die ik ken en waar ik zoveel vanaf weet, zijn het allemaal krakers en hebben we alleen in die hoek overlast van ze.
Dus ze trappen niet op een andere manier herrie
*Steekt vinger op*quote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
Kun je eigenlijk vrijwillig voor tekst onlly kiezen ? Zo ja wie is er zo debiel dat te doen ?
Krakerinnetjequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Steekt vinger op*
Op mijn werk, gebruik ik altijd Text Only
Welke acties bedoel je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verbaast me. Ik zie veel van dit soort mensen meestal ook opduiken bij andersoortige 'autonome' acties waar geweld gebruikt wordt.
Ga ik zo doen. Ben nog even aan het werk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHakerinnetje![]()
Lekker frei he !
Nog wat gekocht, gegeten, gedronken, gewandeld of geluierd?
Met een heerlijk kansloos weekend voor de boeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:23 schreef Grulez het volgende:
Bierrrrr!!!! zin. heerlijk kansloos gevoel vanmiddag.
Grassprietjes tellenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Om 17:00 op Biologen Introductie Kamp
Dan gaan we even goed de bioloog uithangen
Klopt, ik snap t ook niet...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef VoreG het volgende:
Rare datum voor een introductiekamp.
Wij hadden dat aan het begin van het jaar nog voor de start van de studie. Kortom lekker in het zonnetje met een enkel omvang kanonskogel bij de levendsjoelen baan kijken.
Wet t-shirt sjoelen.
Ik vermoed iets met bier.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt, ik snap t ook niet...
Ben benieuwd wat we precies allemaal gaan doen.
[..]
mag gewoon volgens de wet, moet jij toch weten!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:44 schreef VoreG het volgende:
Afschieten die krakers. Eigendom van een ander in bezit nemen.
relzoekers die een leegstaand gebouw kraken en er een vesting van maken heb je niet met het verbieden. DAn kunnen ze het nog doen en moet je hetzelfde doen om ze eruit te halen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben er wel degelijk iets mee te maken, want het zijn degene die de leegstaande woningen kraken.
als we de krakers moeten gelovenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trouwens uiteindelijk blijkt er weer een hoop opgeblazen te zijn in de media zoals de zogenaamde boobytraps om het dak in te laten storten
wederom niks ongeoorloofds aan, een wettelijk rechtquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij bent dus voorstander van het ongeoorloofd in bezit nemen van iemands eigendom? Dat is nogal wat.
Moet jij ook al voor 11 uur op?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:11 schreef RayMania het volgende:
Weeeeekend! En extra lang, maandag vrij!.
Alleen zondag wordt kut.
Niet per se, als ik maar rond 12:15 de trein hebquote:
Er was iets zondag, heb geen idee wat, maar toch...quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet per se, als ik maar rond 12:15 de trein heb.
Okeequote:Op vrijdag 2 november 2007 17:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet per se, als ik maar rond 12:15 de trein heb.
Ligt niet alleen aan het gehucht hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:30 schreef RayMania het volgende:
Moet je ook niet in zo'n gehucht wonen.
Wees blijquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef RayMania het volgende:
Jullie kunnen ook nog eens PSV kijken, ik moet het met een samenvatting doen van Ajax.
Krijg schurft.quote:
Nog een keerquote:
Ik zie nergens een vraagteken hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja joehoe ik stelde een vrahaag...
Allahdammit.quote:
Er is geen sprake van huisvredebreuk en je kan ook niet gemaand worden op te stappen. Je maakt echter nog wel steeds inbreuk op het eigendom van iemand.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wederom niks ongeoorloofds aan, een wettelijk recht
Prachtig, al het geleerde spul komt nu van pas.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is geen sprake van huisvredebreuk en je kan ook niet gemaand worden op te stappen. Je maakt echter nog wel steeds inbreuk op het eigendom van iemand.
Bosquote:
Nee joh, dat was alleen voor GTST..quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Die is toch gehandicapt?
keek..quote:
Jamie Gold. Rare naam voor een land. Waar ligt dat land ergens en hoe kom je erbij?quote:
er moest het woordje 'in' tussen is en hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jamie Gold. Rare naam voor een land. Waar ligt dat land ergens en hoe kom je erbij?
Okeequote:Op vrijdag 2 november 2007 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
er moest het woordje 'in' tussen is en het![]()
Ze zitten allemaal te googlen denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Even Beschouw van een dooddoener redden.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal te googlen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |