quote:Op donderdag 1 november 2007 08:11 schreef SCH het volgende:
We zitten nog steeds in het bekertournooi
nee Jong Heerenveenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]lees jij een andere krant dan ik
Nope. Kon het eigenlijk niet redden vanwege werk. Bussen vertrekken al om half vier ofzo.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:40 schreef borisz het volgende:clauw, ga je nog naar rotterdam vanavond ?
Is eens wat andersquote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef borisz het volgende:
Je bent vroeg tong.
Lijkt me sterk als fok zo traag isquote:Op donderdag 1 november 2007 12:00 schreef borisz het volgende:
[..]
kortom je zal wel vandaag op 1 staan in de dag top250![]()
Is het niet een heli die normaliter beginnende bosbranden spot op de veluwe, die nu naar een bepaalde wijk gedirigeerd is?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef Againzender het volgende:
er vliegt hier nu alweer een hele tijd een politieheli rond. wie is er nu weer niet terug gekomen van proefverlof?
weer lekker op de hoogte jijquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]lees jij een andere krant dan ik
Ja ja ... ik ben er ook achter gekomenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:18 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
weer lekker op de hoogte jij![]()
en jong Heerenveen zit er nog wel in dankzij onze club
Jammer, hier gaat dat niet opquote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef dndiek het volgende:
Verkeerd op het rooster kijken levert nog een halve vrije middag op
Je klok staat nog op Australische zomertijd?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ja ... ik ben er ook achter gekomen
Duurt ff wat lang
Niet eensquote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je klok staat nog op Australische zomertijd?
Ja dat gaat hier dan weer niet opquote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer, hier gaat dat niet op
Naja nog anderhalve dag en Curacao, here i come!
de lol gaat er zo idd snel vanaf...quote:Op donderdag 1 november 2007 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als fok zo traag is
Op eenzame hoogtequote:Deelnemers
User Punten
appelsientje 4457
Bos81 3727
rubbereend 3172
Vom 3155
Radegast 2975
Suijk 2688
Legolas_Greenleaf 2161
-Vaduz- 1922
borisz 844
Heeft het tenminste wel weer een beetje snelheid.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:52 schreef appelsientje het volgende:
ook leuk.. zo'n text only
Tziet er alleen niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel goed deze switch, dit is te doen.
Okee.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:35 schreef RayMania het volgende:
Die waren volgens mij al een tijdje uit elkaar.
Ze zaten niet op één lijnquote:
Tweede gewordenquote:Op donderdag 1 november 2007 15:10 schreef appelsientje het volgende:
Oja.. beetje laat misschien, maar:
F1 manager
[..]
Op eenzame hoogte
quote:
Zal eens kijken op jullie site.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:34 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, al ingeschreven voor de ASWH-quiz of kan je die avond niet?
Nou nou. Zo goed ben ik niet hoor. Heb mijn maat al een mailtje gestuurd. Als die kan op 14 dec. dan komen we. Bedankt voor de tip trouwens.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Okee. Misschien had ik je beter niet kunnen vragen als ik wil winnen, maar goed....
Een amateurronde? Shit, daar gaan mijn winstkansen.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
Nou, in de quiz hier weet je best veel. Al zijn er diverse toppers vanuit de regio. Hoorde dat ASWH'er The Great Falcon met het idee speelt om Chris Tempelman als maat te vragen, die werkt bij VI op de buitenlandredactie en weet heel veel. Maar goed, er zit ook altijd nog een amateurronde in.
Ziet er inderdaad niet uit.quote:
Ja, een vraag of 12 was dat vorig jaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een amateurronde? Shit, daar gaan mijn winstkansen.
Een reüniequote:Op donderdag 1 november 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Net reünie-etentje gehad met mn introductiegroepje. Leuk
quote:
Je kan vrijwillig voor text-only kiezen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
Kun je eigenlijk vrijwillig voor tekst onlly kiezen ? Zo ja wie is er zo debiel dat te doen ?
Spartaans noemen ze datquote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
OK, ik heb net een nieuwe bril, maar het forum ziet er nu toch wel erg maf uit
ik heb een Sparta fiets, kennelijk past dat wel bij mij dan.quote:
Nou dan weten we dus voor welke club je binnenkort een seizoenskaart neemt.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb een Sparta fiets, kennelijk past dat wel bij mij dan.
Die KNVB beker interesseert me geen ruk. Prima dat ze eruit liggen, alles geven voor promotie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |