quote:Ronald Koeman naar Valencia
EINDHOVEN - Ronald Koeman vertrekt met onmiddellijke ingang bij PSV. De trainer gaat aan de slag bij Valencia. Hij tekent een contract voor de rest van dit seizoen en nog twee jaren.
Dat is woensdagmiddag bevestigd door betrouwbare bronnen binnen deze Spaanse club. Koeman was bezig aan zijn tweede seizoen in Eindhoven. Daar behaalde hij in april, als opvolger van Guus Hiddink, het landskampioenschap. Het is de verwachting dat zijn assistent Tonny Bruins Slot meegaat naar Valencia.
PSV geeft vanavond om acht uur tekst en uitleg op een persconferentie. Bij Valencia stonden eerder Faas Wilkes, John Rep en Patrick Kluivert als spelers en Guus Hiddink als trainer onder contract. Vanavond om 21.00 uur speelt de club tegen Real Madrid.
Naar dat woord zocht ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
clubslet
TBS gaat inderdaad mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef jpg97 het volgende:
Verdommese laffe zak hooi
Net nu de topper tegen AZ en het cruciale duel in en tegen Fenerbahce op het programma staan
Wie neemt het nu waar? Wouters?
En neemt ie TbS ook mee?
het is niet de eerste keer dat Ronald Koeman dit kunstje flikt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef mcyodogg het volgende:
Vind het wel een beetje een naaistreek. Maar kan het wel begrijpen van zijn kant.
Maar wie nu...
ZO is het altijd met een vertrekkende trainer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef cultheld het volgende:
Het enige vervelende is dat Koeman PSV wel met veel aankopen heeft opgezadeld. Perez en Lazovic moeten nu nog maar speeltijd zien te krijgen onder de nieuwe trainer.
Ja dat zal hem nu dan ook wel niet lukken bij Valencia.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:41 schreef MaxPower het volgende:
Wanneer maakt hij eens 2 seizoenen vol bij 1 club...![]()
Was dat bij jullie toen ook alleen vanwege 'promotie'?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
het is niet de eerste keer dat Ronald Koeman dit kunstje flikt.
Perez laat elke week wel zien waarom hij speelt!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef cultheld het volgende:
Het enige vervelende is dat Koeman PSV wel met veel aankopen heeft opgezadeld. Perez en Lazovic moeten nu nog maar speeltijd zien te krijgen onder de nieuwe trainer.
Ik zou er niet eens meer van opkijken. HtC heeft de toon gezet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:45 schreef Pritt het volgende:
Vraag gewoon Bert van Marwijk, doet ie vast wel.
Zitten de kakkerlakken zonder trainer!
Klopt, maar onder de nieuwe trainer kan hij maar zo 12e man worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Perez laat elke week wel zien waarom hij speelt!
Komt HtC dan? Want elk ander blind paard ziet WEL dat Perez in de basis moet...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, maar onder de nieuwe trainer kan hij maar zo 12e man worden.
Hij heeft bijna drie seizoenen bij Ajax gezetenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:41 schreef MaxPower het volgende:
Wanneer maakt hij eens 2 seizoenen vol bij 1 club...![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:51 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
"Dames en heren. We nemen afscheid van een groot trainer: Ronald Waterreus!"
Erwin Koemanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
1. Wat heeft hij daar te zoeken?
2. Jol en verder niks, eventueel Erwin Koeman.
Maar dan niet met Jan Wouters.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Erwin Koemandie is bij Feyenoord wel door de mand gevallen. Assistent mag hij worden.
Hopenlijk brengt dit ze aan het wankelen de 11de november!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef wise het volgende:
pijnlijk voor psv.
Midden in het seizoen weg
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Of wat te denken van Sturing![]()
De spelers zijn nog gewoon dezelfde hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hopenlijk brengt dit ze aan het wankelen de 11de november!
toen waren er andere mensen aan de macht bij PSVquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:14 schreef Dos37 het volgende:
Zolang ze maar van Rutten afblijven, die was 1 1/2 jaar geleden niet goed genoeg.
Dat is geen argument.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:14 schreef Dos37 het volgende:
Zolang ze maar van Rutten afblijven, die was 1 1/2 jaar geleden niet goed genoeg.
Dat zal best....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De spelers zijn nog gewoon dezelfde hoor![]()
Dat moet dan Jol zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft allang een opvolger of zo goed als. Anders laten ze Koeman niet direct vertrekken.
"jammer" voor Ajax, die zullen goed balen als dit door gaatquote:
En anders komende zaterdag maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hopenlijk brengt dit ze aan het wankelen de 11de november!
Wat een onzin zeg, Ajax wil Jol niet eens als coach.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
"jammer" voor Ajax, die zullen goed balen als dit door gaat
Waarom zouden we balen? Ik snap echt niet wat iedereen in die Jol ziet. Het is gewoon Henk 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
logisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:42 schreef venomsnake het volgende:
Bruins Slot gaat mee naar Valencia volgens de Telegraaf.
Lekker makkelijk, dit ziet iedere triangeljosti nog aankomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:45 schreef Flem het volgende:
Hoor net uit betrouwbare bron dat Jol vanavond als opvolger wordt gepresenteerd.
Alsof Twente die midden het seizoen laat gaan en PSV gaat niet een halfjaar op hem wachten als Jol beschikbaar is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Fred Rutten staat bij mij met stip op nummer 1. Hij kent PSV goed, laat zien dat hij een vakman is en is toe aan een stap hogerop.
Maar heeft ook nog oud zeer t.o.v. PSV. Ik ga uit van Jol...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Fred Rutten staat bij mij met stip op nummer 1. Hij kent PSV goed, laat zien dat hij een vakman is en is toe aan een stap hogerop.
Koeman had schijnbaar een clausule in z'n contract waarmee hij tussentijds voor een gelimiteerde transfersom zou kunnen vertrekken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft allang een opvolger of zo goed als. Anders laten ze Koeman niet direct vertrekken.
Ik zie het niet echt zitten in Jol bij Ajax, dus van mij mag die sowieso naar PSV.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk O'Neill?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Erwin Koemandie is bij Feyenoord wel door de mand gevallen. Assistent mag hij worden.
Twente laat hem wel gaan, daar zijn de contacten tussen de twee clubs te goed voor. Maar dat Jol voor de hand ligt is duidelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof Twente die midden het seizoen laat gaan en PSV gaat niet een halfjaar op hem wachten als Jol beschikbaar is.
Is geen kreet, maat. Maar ik zie hier een hoop mensen over Rutten praten, vandaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, dit ziet iedere triangeljosti nog aankomen.
Zo'n kreet er nu uitgooien is een 90% zekerheid dat het uitkomt..
Een speler die op zijn laatste benen loopt is meer waard dan een trainer waar Ajax 2 jaar geleden nog zeer geinteresseerd in was.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, Ajax wil Jol niet eens als coach.
Denk dat Davids iets meer waard is op dit moment.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:57 schreef BigFire het volgende:
Ajax = Marco v Basten
psv = Martin Jol
het is nog nooit makkelijker geweest om te voorspellen
Zou je denken? Fred Rutten is ook nog TD bij Twente, hč? Ik denk in elk geval niet dat Munsterman veel zin heeft om zo midden in het seizoen de belangrijkste man van de club naar een tegenstander te zien vertrekken. Als Rutten gaat, dan aan het eind van het seizoen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Twente laat hem wel gaan, daar zijn de contacten tussen de twee clubs te goed voor. Maar dat Jol voor de hand ligt is duidelijk.
Tou eem..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef du_ke het volgende:
raar allemaal dit. Maar week Jans maar los bij de FC.
de manier waarop hij Celtic liet voetallen stond me erg aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk O'Neill?
Je kan nou niet echt zeggen dat hij aansprekende resultaten heeft gehaald. 50% kans om kampioen te worden met Celtic en bij Villa is het ook maar erg pover ...
En die interesse kan niet veranderen? Het is zo klaar als een klontje. Jol wordt de nieuwe trainer van PSV per direct. Ajax maakt het seizoen af met Koster en dan neemt Van Basten het over. Wellicht dat Van Geel het bestuur nog kan overtuigen wat betreft Adriaanse, maar die kans acht ik gering.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Een speler die op zijn laatste benen loopt is meer waard dan een trainer waar Ajax 2 jaar geleden nog zeer geinteresseerd in was.![]()
Jol werd gepolst voor ten Kater (net zoals PSV hem toen vroeg) maar wilde toen niet weg bij Spurs. Duik maar het nieuwsarchief in.
Ja, op dit moment betekent Davids meer dan wie dan ook bij Ajax.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Een speler die op zijn laatste benen loopt is meer waard dan een trainer waar Ajax 2 jaar geleden nog zeer geinteresseerd in was.![]()
Jol werd gepolst voor ten Kater (net zoals PSV hem toen vroeg) maar wilde toen niet weg bij Spurs. Duik maar het nieuwsarchief in.
Dat eerste zullen we vanavond wel horen. Ik denk voorlopig Wouters. Wellicht dat Sturing tijdelijk helpt. Dat tweede denk ik niet, zal al heel wat zijn als ze op namen ingaan. Tenzij ze mensen binnen de club promoveren, dan zal het wel snel geregeld zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef leolinedance het volgende:
Wie neemt de taak nu tijdelijk over?
En zal vanavond de nieuwe trainer/coach gepresenteerd worden?
als PSV geld heeft gekregen kan dat 1 op 1 door naar Twente en voor Twente is dat best een behoorlijk bedrag dan denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou je denken? Fred Rutten is ook nog TD bij Twente, hč? Ik denk in elk geval niet dat Munsterman veel zin heeft om zo midden in het seizoen de belangrijkste man van de club naar een tegenstander te zien vertrekken. Als Rutten gaat, dan aan het eind van het seizoen.
Precies.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En die interesse kan niet veranderen? Het is zo klaar als een klontje. Jol wordt de nieuwe trainer van PSV per direct. Ajax maakt het seizoen af met Koster en dan neemt Van Basten het over. Wellicht dat Van Geel het bestuur nog kan overtuigen wat betreft Adriaanse, maar die kans acht ik gering.
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tou eem..![]()
Jol gaat gewoon naar PSV,
Jol past daar ook wel heb ik het idee.
Dat wel, maar wie wouden ze er voor terughalen? Er zijn vrij weinig trainers die even goed zijn als Rutten en die bovendien zo goed bij de club passen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als PSV geld heeft gekregen kan dat 1 op 1 door naar Twente en voor Twente is dat best een behoorlijk bedrag dan denk ik
Wie is dan wel een haalbare kaart?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt zitten in Jol bij Ajax, dus van mij mag die sowieso naar PSV.
Davids?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, Ajax wil Jol niet eens als coach.
Denk dat Davids iets meer waard is op dit moment.
Is nog maar afwachten wanneer en of Davids weer op niveau komt. Kan me ook goed voorstellen dat ie vervroegd stopt na dit seizoen na het vertrek van Stam en zijn maat ten Cate, voor hem kwam ie vooral terug naar A'dam. Als je dan je beleid laat afstemmen op 1 speler die toch snel stopt ipv een trainer ben je niet goed bezig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, op dit moment betekent Davids meer dan wie dan ook bij Ajax.
Of vergeet je gemakshalve even dat met Davids in de basis slechts 1 wedstrijd verloren ging?
Na het wegvallen van Sneijder en Stam kan Davids echt niet gemist worden, dat zien we nu wel.
Behalve dat, Jol en Ten Cate is van hetzelfde laken een pak.
Als Davids speelt is Ajax veel sterker!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Davids?
Die gast heeft nog niets voor jullie betekend dit seizoen behalve ellende. Zal net zoals Stam ook niet veel meer gaan worden.
Gek he als ie nog niet gespeeld heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Davids?
Die gast heeft nog niets voor jullie betekend dit seizoen behalve ellende. Zal net zoals Stam ook niet veel meer gaan worden.
Je moet niet vergeten dat in die periode ook Sneijder en Stam nog bij Ajax voetbalden, Davids zal dat echt niet in zijn eentje kunnen opvangen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, op dit moment betekent Davids meer dan wie dan ook bij Ajax.
Of vergeet je gemakshalve even dat met Davids in de basis slechts 1 wedstrijd verloren ging?
Na het wegvallen van Sneijder en Stam kan Davids echt niet gemist worden, dat zien we nu wel.
Behalve dat, Jol en Ten Cate is van hetzelfde laken een pak.
Advocaat heeft al een nieuwe baan straksquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:25 schreef CoteDo het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat in die periode ook Sneijder en Stam nog bij Ajax voetbalden, Davids zal dat echt niet in zijn eentje kunnen opvangen.
Maar OT. Jol naar PSV zie ik graag gebeuren! (Als ze maar niet met Advokaat gaan komen)
Klopt. Maar vergeet niet dat Davids nu ook een jaartje ouder is, en spelers van zijn leeftijd herstellen minder snel van dergelijke zware blessures. Het zal me niet echt verbazen als het met Davids gaat zoals Jaap.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek he als ie nog niet gespeeld heeft.
Maar sinds de winterstop, de komst van Davids, ging er nog maar 1 pot verloren.
Misschien wil Salazar wel op de bank gaan zitten naast Jol en Koeman.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het liefst Rutten maar het zal wel Jol worden, ook een goede coach.
In elk geval een coach die jarenlang in Brabant gewerkt heeft. Een nadeel is wel dat hij waarschijnlijk geen Spaans spreekt. Koeman en Hiele ook niet en TBS zal wel met Koeman meegaan
cocu is de ideale assistent, ook met zn talenkennis. Maarja hij wil nog ff voetballenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Phillip Cocu lijkt me wel een leuke optie.
En iemand erbij die papieren heeft.
Waarom zou PSV Ron Jans halen? PSV wil de laatste jaren altijd een 'naam' hebben als trainer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
Ik gok op Ron Jansz.
Jol ligt voor de hand, misschien wel iets te. Is niet te hopen voor PSV, Jol is een overschatte trainer in de sfeer van Henk ten Cate.
Advocaats seizoen is ook bijna afgelopen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Een klasgenoot heeft (zegt 'ie) connecties bij Ajax, en Jol zou al een voorcontract hebben getekend bij Ajax.
Vraag ik hem waarom het nog niet op internet ergens staat, nou, z'n contact bij Ajax lekt niet.
Dus...
Valencia is natuurlijk wel een grotere club dan PSV, spelend in één van de beste competities van Europa. Logisch dat Koeman gewoon weer een stap omhoog doetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
Het is natuurlijk wel een kutstreek van Koeman - ik ben wel in hem teleurgesteld maar eerst maar even horen wat hij zelf zegt.
2 goeie optiesquote:
Die gedachte kwam ook in mij op. Goed planquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
Misschien kan Jol Moniz weer mee terug nemen naar PSV
Ik kijk via de tvquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant, weet iemand of je dat ook via de site kan bekijken?
Maar ja, als je kijkt wat ze bij Koeman hebben geflikt vorig jaar...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
Het is natuurlijk wel een kutstreek van Koeman - ik ben wel in hem teleurgesteld maar eerst maar even horen wat hij zelf zegt.
Dat is zeker waar maar ik vind niet dat hij nu nog het recht heeft om wraak te nemen. Dan had hij toen weg moeten gaan!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ja, als je kijkt wat ze bij Koeman hebben geflikt vorig jaar...
quote:Houdoe en bedankt Roland, succes daar in Spanje
Ik hoop niet dat Dick Jol trainer wordt. Ik ga voor Huub...
Maar staat verder niets over internetuitzending. Das wel kut, want in omgeving A'dam heb ik geen OBquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant, weet iemand of je dat ook via de site kan bekijken?
Jaja, ik ben het eens met SCHquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ik vind niet dat hij nu nog het recht heeft om wraak te nemen. Dan had hij toen weg moeten gaan!!!
Ik dank u zeerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant
maarja zo ver zijn ze hier nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef PyTh het volgende:
Als je digitale TV (van UPC) hebt kun je het wel overal in Nederland zien.
Mooi dat kan ik dus nog even meepikken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef PyTh het volgende:
Als je digitale TV (van UPC) hebt kun je het wel overal in Nederland zien.
mooi, Sturing blijft mooi waar hij zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus Wouters en Jansen die 't voorlopig gaan doen ..
Blijkt dus via,via compleet uit de duim gezogen te zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die snor zei dat ie de voorzitter van PSV op schiphol zag en hem later met Martin Jol ergens in een hotel.
Zegt genoeg...
Is goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:03 schreef dndiek het volgende:
Onder welke steen komt die gast van Omroep Brabant vandaan?
Snel gegaan met Koeman, vandaag de eerste geruchten en nu al weg(die geruchten gingen al de hele week)
Sturing als tussenpaus, ga je mond spoelen
Anton Janssenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus Wouters en Jansen die 't voorlopig gaan doen ..
In Eindhoven zijn ze niet gek vriend..quote:
quote:
Ze mogen kromkamp zo komen ophalen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopelijk plukt Valencia Psv meteen kaal.
Goodbye Ronald...quote:
''We zitten nu in de hoek waar de klappen vallen. Grote pijntjes worden kleine pijntjes en kleine pijntjes worden grote pijntjes. Voor ons noodzaak om hier snel uit te komen.''
"Heerenveen is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Friesland. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Heerenveen in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Maar dat was toch nog onder de vorige voorzitter? Daarnaast wil hij misschien terug naar Eindhoven ivm de ziekte van z'n vrouw.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze niet gek vriend..
Ik hoop zo op Fredje Rutten! Jol is ook welkom..
Stevens zal het wel niet worden, aangezien PSV hem al een keertje heeft laten zitten en hij toch goede zaken doet met HSV...
Ik zou niet weten voor welke positie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopelijk plukt Valencia Psv meteen kaal.
Klopt, helemaal gelijk in, maar ik zie hem als de minste kanshebber van de genoemde namen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat was toch nog onder de vorige voorzitter? Daarnaast wil hij misschien terug naar Eindhoven ivm de ziekte van z'n vrouw.
Ik hoorde bij Studio Sport dat Stevens een clausule had, dat als PSV zich zou melden, dat HSV er serieus naar zou gaan kijken o.i.d.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
Stevens wordt genoemd door Arno Vermeulen
Tsja Arno Vermeulen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
Stevens wordt genoemd door Arno Vermeulen
Idd... Ik gok op Stevensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde bij Studio Sport dat Stevens een clausule had, dat als PSV zich zou melden, dat HSV er serieus naar zou gaan kijken o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |