Misschien wil Salazar wel op de bank gaan zitten naast Jol en Koeman.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het liefst Rutten maar het zal wel Jol worden, ook een goede coach.
In elk geval een coach die jarenlang in Brabant gewerkt heeft. Een nadeel is wel dat hij waarschijnlijk geen Spaans spreekt. Koeman en Hiele ook niet en TBS zal wel met Koeman meegaan
cocu is de ideale assistent, ook met zn talenkennis. Maarja hij wil nog ff voetballenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Phillip Cocu lijkt me wel een leuke optie.
En iemand erbij die papieren heeft.
Waarom zou PSV Ron Jans halen? PSV wil de laatste jaren altijd een 'naam' hebben als trainer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
Ik gok op Ron Jansz.
Jol ligt voor de hand, misschien wel iets te. Is niet te hopen voor PSV, Jol is een overschatte trainer in de sfeer van Henk ten Cate.
Advocaats seizoen is ook bijna afgelopen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Een klasgenoot heeft (zegt 'ie) connecties bij Ajax, en Jol zou al een voorcontract hebben getekend bij Ajax.
Vraag ik hem waarom het nog niet op internet ergens staat, nou, z'n contact bij Ajax lekt niet.
Dus...
Valencia is natuurlijk wel een grotere club dan PSV, spelend in één van de beste competities van Europa. Logisch dat Koeman gewoon weer een stap omhoog doetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
Het is natuurlijk wel een kutstreek van Koeman - ik ben wel in hem teleurgesteld maar eerst maar even horen wat hij zelf zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |