Ik kijk via de tvquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant, weet iemand of je dat ook via de site kan bekijken?
Maar ja, als je kijkt wat ze bij Koeman hebben geflikt vorig jaar...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
Het is natuurlijk wel een kutstreek van Koeman - ik ben wel in hem teleurgesteld maar eerst maar even horen wat hij zelf zegt.
Dat is zeker waar maar ik vind niet dat hij nu nog het recht heeft om wraak te nemen. Dan had hij toen weg moeten gaan!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ja, als je kijkt wat ze bij Koeman hebben geflikt vorig jaar...
quote:Houdoe en bedankt Roland, succes daar in Spanje
Ik hoop niet dat Dick Jol trainer wordt. Ik ga voor Huub...
Maar staat verder niets over internetuitzending. Das wel kut, want in omgeving A'dam heb ik geen OBquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant, weet iemand of je dat ook via de site kan bekijken?
Jaja, ik ben het eens met SCHquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ik vind niet dat hij nu nog het recht heeft om wraak te nemen. Dan had hij toen weg moeten gaan!!!
Ik dank u zeerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant
maarja zo ver zijn ze hier nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef PyTh het volgende:
Als je digitale TV (van UPC) hebt kun je het wel overal in Nederland zien.
Mooi dat kan ik dus nog even meepikken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef PyTh het volgende:
Als je digitale TV (van UPC) hebt kun je het wel overal in Nederland zien.
mooi, Sturing blijft mooi waar hij zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus Wouters en Jansen die 't voorlopig gaan doen ..
Blijkt dus via,via compleet uit de duim gezogen te zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die snor zei dat ie de voorzitter van PSV op schiphol zag en hem later met Martin Jol ergens in een hotel.
Zegt genoeg...
Is goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:03 schreef dndiek het volgende:
Onder welke steen komt die gast van Omroep Brabant vandaan?
Snel gegaan met Koeman, vandaag de eerste geruchten en nu al weg(die geruchten gingen al de hele week)
Sturing als tussenpaus, ga je mond spoelen
Anton Janssenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus Wouters en Jansen die 't voorlopig gaan doen ..
In Eindhoven zijn ze niet gek vriend..quote:
quote:
Ze mogen kromkamp zo komen ophalen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopelijk plukt Valencia Psv meteen kaal.
Goodbye Ronald...quote:
''We zitten nu in de hoek waar de klappen vallen. Grote pijntjes worden kleine pijntjes en kleine pijntjes worden grote pijntjes. Voor ons noodzaak om hier snel uit te komen.''
"Heerenveen is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Friesland. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Heerenveen in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Maar dat was toch nog onder de vorige voorzitter? Daarnaast wil hij misschien terug naar Eindhoven ivm de ziekte van z'n vrouw.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze niet gek vriend..
Ik hoop zo op Fredje Rutten! Jol is ook welkom..
Stevens zal het wel niet worden, aangezien PSV hem al een keertje heeft laten zitten en hij toch goede zaken doet met HSV...
Ik zou niet weten voor welke positie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopelijk plukt Valencia Psv meteen kaal.
Klopt, helemaal gelijk in, maar ik zie hem als de minste kanshebber van de genoemde namen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat was toch nog onder de vorige voorzitter? Daarnaast wil hij misschien terug naar Eindhoven ivm de ziekte van z'n vrouw.
Ik hoorde bij Studio Sport dat Stevens een clausule had, dat als PSV zich zou melden, dat HSV er serieus naar zou gaan kijken o.i.d.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
Stevens wordt genoemd door Arno Vermeulen
Tsja Arno Vermeulen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
Stevens wordt genoemd door Arno Vermeulen
Idd... Ik gok op Stevensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde bij Studio Sport dat Stevens een clausule had, dat als PSV zich zou melden, dat HSV er serieus naar zou gaan kijken o.i.d.
Ik zet hem op de laatste plaats, omdat het toch goed gaat bij HSV en ze hebben vd Vaart ook onder geen voorwaarde laten gaan, dus ik weet het niet..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde bij Studio Sport dat Stevens een clausule had, dat als PSV zich zou melden, dat HSV er serieus naar zou gaan kijken o.i.d.
Nee, nooit een contract uitgediendquote:Op donderdag 1 november 2007 04:54 schreef hardcorehooligans het volgende:
heeft koeman ooit ergens zijn contract als trainer uitgedient? en dat zal hij ook niet bij valencia doen. opvolger wim jonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |