2 goeie optiesquote:
Die gedachte kwam ook in mij op. Goed planquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
Misschien kan Jol Moniz weer mee terug nemen naar PSV
Ik kijk via de tvquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant, weet iemand of je dat ook via de site kan bekijken?
Maar ja, als je kijkt wat ze bij Koeman hebben geflikt vorig jaar...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
Het is natuurlijk wel een kutstreek van Koeman - ik ben wel in hem teleurgesteld maar eerst maar even horen wat hij zelf zegt.
Dat is zeker waar maar ik vind niet dat hij nu nog het recht heeft om wraak te nemen. Dan had hij toen weg moeten gaan!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ja, als je kijkt wat ze bij Koeman hebben geflikt vorig jaar...
quote:Houdoe en bedankt Roland, succes daar in Spanje
Ik hoop niet dat Dick Jol trainer wordt. Ik ga voor Huub...
Maar staat verder niets over internetuitzending. Das wel kut, want in omgeving A'dam heb ik geen OBquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant, weet iemand of je dat ook via de site kan bekijken?
Jaja, ik ben het eens met SCHquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ik vind niet dat hij nu nog het recht heeft om wraak te nemen. Dan had hij toen weg moeten gaan!!!
Ik dank u zeerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant
maarja zo ver zijn ze hier nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef PyTh het volgende:
Als je digitale TV (van UPC) hebt kun je het wel overal in Nederland zien.
Mooi dat kan ik dus nog even meepikken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef PyTh het volgende:
Als je digitale TV (van UPC) hebt kun je het wel overal in Nederland zien.
mooi, Sturing blijft mooi waar hij zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus Wouters en Jansen die 't voorlopig gaan doen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |