Zou je denken? Fred Rutten is ook nog TD bij Twente, hè? Ik denk in elk geval niet dat Munsterman veel zin heeft om zo midden in het seizoen de belangrijkste man van de club naar een tegenstander te zien vertrekken. Als Rutten gaat, dan aan het eind van het seizoen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Twente laat hem wel gaan, daar zijn de contacten tussen de twee clubs te goed voor. Maar dat Jol voor de hand ligt is duidelijk.
Tou eem..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef du_ke het volgende:
raar allemaal dit. Maar week Jans maar los bij de FC.
de manier waarop hij Celtic liet voetallen stond me erg aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk O'Neill?
Je kan nou niet echt zeggen dat hij aansprekende resultaten heeft gehaald. 50% kans om kampioen te worden met Celtic en bij Villa is het ook maar erg pover ...
En die interesse kan niet veranderen? Het is zo klaar als een klontje. Jol wordt de nieuwe trainer van PSV per direct. Ajax maakt het seizoen af met Koster en dan neemt Van Basten het over. Wellicht dat Van Geel het bestuur nog kan overtuigen wat betreft Adriaanse, maar die kans acht ik gering.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Een speler die op zijn laatste benen loopt is meer waard dan een trainer waar Ajax 2 jaar geleden nog zeer geinteresseerd in was.![]()
Jol werd gepolst voor ten Kater (net zoals PSV hem toen vroeg) maar wilde toen niet weg bij Spurs. Duik maar het nieuwsarchief in.
Ja, op dit moment betekent Davids meer dan wie dan ook bij Ajax.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Een speler die op zijn laatste benen loopt is meer waard dan een trainer waar Ajax 2 jaar geleden nog zeer geinteresseerd in was.![]()
Jol werd gepolst voor ten Kater (net zoals PSV hem toen vroeg) maar wilde toen niet weg bij Spurs. Duik maar het nieuwsarchief in.
Dat eerste zullen we vanavond wel horen. Ik denk voorlopig Wouters. Wellicht dat Sturing tijdelijk helpt. Dat tweede denk ik niet, zal al heel wat zijn als ze op namen ingaan. Tenzij ze mensen binnen de club promoveren, dan zal het wel snel geregeld zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef leolinedance het volgende:
Wie neemt de taak nu tijdelijk over?
En zal vanavond de nieuwe trainer/coach gepresenteerd worden?
als PSV geld heeft gekregen kan dat 1 op 1 door naar Twente en voor Twente is dat best een behoorlijk bedrag dan denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou je denken? Fred Rutten is ook nog TD bij Twente, hè? Ik denk in elk geval niet dat Munsterman veel zin heeft om zo midden in het seizoen de belangrijkste man van de club naar een tegenstander te zien vertrekken. Als Rutten gaat, dan aan het eind van het seizoen.
Precies.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En die interesse kan niet veranderen? Het is zo klaar als een klontje. Jol wordt de nieuwe trainer van PSV per direct. Ajax maakt het seizoen af met Koster en dan neemt Van Basten het over. Wellicht dat Van Geel het bestuur nog kan overtuigen wat betreft Adriaanse, maar die kans acht ik gering.
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tou eem..![]()
Jol gaat gewoon naar PSV,
Jol past daar ook wel heb ik het idee.
Dat wel, maar wie wouden ze er voor terughalen? Er zijn vrij weinig trainers die even goed zijn als Rutten en die bovendien zo goed bij de club passen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als PSV geld heeft gekregen kan dat 1 op 1 door naar Twente en voor Twente is dat best een behoorlijk bedrag dan denk ik
Wie is dan wel een haalbare kaart?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt zitten in Jol bij Ajax, dus van mij mag die sowieso naar PSV.
Davids?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, Ajax wil Jol niet eens als coach.
Denk dat Davids iets meer waard is op dit moment.
Is nog maar afwachten wanneer en of Davids weer op niveau komt. Kan me ook goed voorstellen dat ie vervroegd stopt na dit seizoen na het vertrek van Stam en zijn maat ten Cate, voor hem kwam ie vooral terug naar A'dam. Als je dan je beleid laat afstemmen op 1 speler die toch snel stopt ipv een trainer ben je niet goed bezig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, op dit moment betekent Davids meer dan wie dan ook bij Ajax.
Of vergeet je gemakshalve even dat met Davids in de basis slechts 1 wedstrijd verloren ging?
Na het wegvallen van Sneijder en Stam kan Davids echt niet gemist worden, dat zien we nu wel.
Behalve dat, Jol en Ten Cate is van hetzelfde laken een pak.
Als Davids speelt is Ajax veel sterker!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Davids?
Die gast heeft nog niets voor jullie betekend dit seizoen behalve ellende. Zal net zoals Stam ook niet veel meer gaan worden.
Gek he als ie nog niet gespeeld heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Davids?
Die gast heeft nog niets voor jullie betekend dit seizoen behalve ellende. Zal net zoals Stam ook niet veel meer gaan worden.
Je moet niet vergeten dat in die periode ook Sneijder en Stam nog bij Ajax voetbalden, Davids zal dat echt niet in zijn eentje kunnen opvangen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, op dit moment betekent Davids meer dan wie dan ook bij Ajax.
Of vergeet je gemakshalve even dat met Davids in de basis slechts 1 wedstrijd verloren ging?
Na het wegvallen van Sneijder en Stam kan Davids echt niet gemist worden, dat zien we nu wel.
Behalve dat, Jol en Ten Cate is van hetzelfde laken een pak.
Advocaat heeft al een nieuwe baan straksquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:25 schreef CoteDo het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat in die periode ook Sneijder en Stam nog bij Ajax voetbalden, Davids zal dat echt niet in zijn eentje kunnen opvangen.
Maar OT. Jol naar PSV zie ik graag gebeuren! (Als ze maar niet met Advokaat gaan komen)
Klopt. Maar vergeet niet dat Davids nu ook een jaartje ouder is, en spelers van zijn leeftijd herstellen minder snel van dergelijke zware blessures. Het zal me niet echt verbazen als het met Davids gaat zoals Jaap.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek he als ie nog niet gespeeld heeft.
Maar sinds de winterstop, de komst van Davids, ging er nog maar 1 pot verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |