Ik vond m niet veel anders dan Bill the Butcher.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
wat nu al één van de grootste zielloze filmschurken ooit is.
Ik vond 't een boeiende film, maar had ook wel iets meer verhaal willen zien. Daarnaast is wat een film met me doet de enige graadmeter voor mijn mening erover.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Om de discussie niet te veel in het gezien topic te voeren een crosspost:
Ik vind het een beetje vreemd om TWBB af te rekenen op het verhaal. Het verhaal, in de zin van een plot van gebeurtenissen, is inderdaad een beetje dun. Er gebeurt weinig concreets idd. Het is imo een pure karakterstudie van wat nu al één van de grootste zielloze filmschurken ooit is.
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:35 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe kon Paul dan zo snel thuis zijn als Daniel met de auto ging. Ik denk datIk denk ook niet dat Paul en Eli dezelfde persoon zijn. Mede omdat Eli op een gegeven moment tegen zn vader zegt dat zoon Paul dom is geweest, wat suggereert dat Paul ook een 'bestaande' zoon is. En aangezien Paul ook niet vermist is (anders waren ze wel naar hem op zoek gegaan) is ie ws. gepland voor langere tijd weg gegaan van huis. Of ie dan direct door Daniel vermoord is of niet weet je niet en doet imo ook niet zo terzake voor het plot. Alleen op het eind zegt Daniel weer dat Paul olievelden heeft, wat suggereert dat ie nog gewoon leeft (als Daniel de waarheid spreekt). Valt niet met zekerheid te controleren dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniel kon toen nog niet weten dat Paul ook eigen olieveldjes ging exploiteren.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef SunChaser het volgende:
Nou Daniel duldt geen concurenten dus lijkt me niet dat Paul een eigen olieveldje heeft.
Waarom vond je dat dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:01 schreef cwk het volgende:Het verhaal was niet het sterkste punt, vooral de laatste scene voelde niet goed. Alle motieven van Daniel zijn te herleiden op zijn laatste actie na.
Kan er wel even in meegaan. Hij pwnde Eli al met zn valse profeet biecht en het drainage/milkshakeverhaal. Waaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovewrecked al gezien?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
terwijl soms films van 80 minuten met niet eens mijn aandacht kunnen vasthouden
nope van het weekend wel de nieuwe Seagal film, geregisseerd door Nederlansch toptalent Roel Reiné...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:13 schreef SunChaser het volgende:
Over de laatste zinDat weet niemand. Daarom heet het een open einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zelf ga voor de tweede verklaring.
In mijn ogen een ijzersterk einde, juist vanwege deze vraag. Het is de bedoeling (dat "denk" ik tenminste) dat we ons deze vraag stellen, volgens mij bedoelt ie het eerste (niet letterlijk klaar met eten natuurlijk). Maar de dubbelzinnigheid is natuurlijk niet toevallig.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Daarom heet het een open einde.Ik zelf ga voor de tweede verklaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:02 schreef Arcee het volgende:
[..]Mijn mening over het Paul =? Eli verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een sfeervolle film, hoewel er wel wat verhaal bij had gekund. De rol van DDL vond ik geweldig, alleen z'n manier van praten al. Prachtige intonatie legt-ie in z'n stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooie parodie van SNL:
http://slashfilm.com/2008/02/24/i-drink-your-milkshake-on-snl/
Voor mij niet, ik vond hem tegenvallen. Langdradig op sommige momenten, moralistisch, te veel te harde muziek, irritante karakters.. snap de ophef niet zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef GoodfelIas het volgende:
Hoe is de film? Voldoet hij aan de hoge verwachtingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |