Oh ja, dat is waar ook!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik sta regelmatig zo vroeg op, maar nu lijkt het vroeger voor jullie omdat er een uur meer tijdsverschil is
hier, die neppe nummer 537 heb ik op slot gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!
Waar gaan we nu verder dan? [afbeelding]
Goed bezig Indah.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier, die neppe nummer 537 heb ik op slot gedaan
ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik vind mijn TT ook mooier trouwens
Ja we zouden de slotjesposters niet mee tellen hè, in de OP staat ook dat de persoon met post 300 de nieuwe opentquote:
daaromquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja we zouden de slotjesposters niet mee tellen hè, in de OP staat ook dat de persoon met post 300 de nieuwe opent![]()
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leukquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef OA het volgende:
Dus morgenochtend willen jullie nog meer foto's zien?![]()
Als jij er dan ff een andere naam aan geeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leuk
Bijna...quote:
Morgen of dinsdag.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leuk
Ik ga het ff fixen, hold onquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:05 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna...![]()
Mijn oude vertrouwde UI is weer terug, maar nog niet in de wiki...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |