Bij jou zie ik ook staan dat je het certificaat hebt geselecteerd, als ik dat doe vraagt dat stomme ding om username en wachtwoord. Wat vul je daar dan in? Het certificaat staat op mijn computer namelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:44 schreef Battlefan het volgende:
Heb het vanochtend ook mogen doen, bij mij was het zo:
Onder geadvanceerd van Airport in netwerkvoorkeuren staat 802.1x
[ afbeelding ]
Dan naar de airporttab, dubbelklik op het netwerk (Eduroam in mijn geval) en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Verbinden gaat sneller dan met Tiger bij mij
Dan zou ik het als ik jou was eens proberen met de Internet Connect.app (Internetverbinding.app) uit Tiger. Het schijnt dat je daarmee in Leopard wel gewoon op 802.1x beveiligde draadloze netwerken kunt inloggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:02 schreef -Menn0- het volgende:
Doet ook niks. Heb alles ingevuld waarmee ik normaal inlog op inholland netwerk maar er gebeurt niks.
Bij ons moet je inloggen met je emailadres en wachtwoord daarvan, maar die inloggegevens staan toch waarschijnlijk ook vermeld in de handleiding voor tiger?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bij jou zie ik ook staan dat je het certificaat hebt geselecteerd, als ik dat doe vraagt dat stomme ding om username en wachtwoord. Wat vul je daar dan in? Het certificaat staat op mijn computer namelijk.
vind je? Sinds die waardeloze VUZE Azureus, vind ik dit wl een prima alternatiefquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Transmission is ook maar matig eigenlijk.
Naja op zich doet 'ie z'n ding prima. Maar ik mis vooral wat opties. Trackers toevoegen, of bepaalde bestanden in een map niet downloaden enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
vind je? Sinds die waardeloze VUZE Azureus, vind ik dit wl een prima alternatief
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:11 schreef IT-Pro het volgende:
[..]
Dan zou ik het als ik jou was eens proberen met de Internet Connect.app (Internetverbinding.app) uit Tiger. Het schijnt dat je daarmee in Leopard wel gewoon op 802.1x beveiligde draadloze netwerken kunt inloggen.
Voor het gemak heb ik 'm even online gezet: klik
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:07 schreef super-muffin het volgende:
Raar, de menubalk is op mijn PowerBook (laatste 12 inch) niet transparant. Maar op een iBook van een klasgenoot (14 inch, laaste versie) is de menubalk wel transparant.
Hoe kan dat? Ik dacht dat mijn Videokaart beter was dan die van een iBook.
Ik gebruik iScrobbler trouwens voor Last.fm, werkt perfect.
Daar heb je gelijk in, echter is dit een bestaand probleem. Iemand op GoT liep ook al tegen dit probleem aan met een oude seed en heeft toen als workaround de Internet Connect.app uit Tiger gebruikt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Staat daar niet wat?
Trackers toevoegen lukt niet, maar je kan wel degelijk alleen een selectie maken van een aantal bestanden die je wil hebben, je hoeft echt niet alle onderdelen binnen te halen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Naja op zich doet 'ie z'n ding prima. Maar ik mis vooral wat opties. Trackers toevoegen, of bepaalde bestanden in een map niet downloaden enzo.
Het zat er al in vanaf 0.72..quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:35 schreef super-muffin het volgende:
Dat is ook pas sinds de laatste update trouwens.
Bij Core Image staat hardware versnelling. Precies het zelfde als er staat bij de klasgenoot.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:13 schreef IT-Pro het volgende:
[..]
Leopard gebruikt Core Image om de menubalk te filteren zodat de bureaublad achtergrond doorschijnt. Kijk eens in Systeemprofiel of je grafische kaart Core Image (CI) in Leopard goed ondersteund.
iScrobbler werkt inderdaad prima. Vind ik ook fijner werken dan de officiële Last.fm client. Die is mij te bloated.
werken alle HP's niet in Leopard?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
Die HP printer kan je alvast op je buik schrijven
Ja kloptquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef Tijn het volgende:
Hmm... m'n Dock ziet er wel normaal uit als ik 'em aan de onderkant zet. Ik heb 'em normaal gesproken links, maar daar heeft 'ie een hele lelijke donkergrijze achtergrond.
Hebben jullie dat ook?
jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef Tijn het volgende:
Hmm... m'n Dock ziet er wel normaal uit als ik 'em aan de onderkant zet. Ik heb 'em normaal gesproken links, maar daar heeft 'ie een hele lelijke donkergrijze achtergrond.
Hebben jullie dat ook?
Mooi , ik hoor graag wat je ervaringen zijn met komplett.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:04 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, My Book Pro 500GB besteld en betaald met iDeal, (heerlijk systeem). Had voor de zekerheid even gebeld en ze hadden hem op voorraad. Als ik hem voor 14.00 bestelde ging hij normaal gesproken dezelfde dag nog de deur uit! Dus dan kan ik hem morgen waarschijnlijk verwachten.
Nee, de F380. Onder Tiger werkt hij perfect.. Ik wilde sowieso al tot na m'n tentamenweek wachten met het kopen van Leopardquote:
Tot nu toe erg goed! Heb hem dus vóór 14.00 besteld en betaald met iDeal en kreeg net mail dat hij verzonden isquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mooi , ik hoor graag wat je ervaringen zijn met komplett.
hier:quote:
Klopt inderdaad. Dat is omdat veel mensen het glass dock erg lelijk vonden aan de zijkant.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef Tijn het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Ja maar mên, dit ziet er ook niet uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dat is omdat veel mensen het glass dock erg lelijk vonden aan de zijkant.
Bill Gates zit erachter: hij wil je terug in zijn team!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:19 schreef Jarno het volgende:
Godsakke.
M'n Leopard pakje is gewoon missing. Apple gaat UPS om een onderzoek vragen, als dat niks oplevert sturen ze na drie dagen een nieuwe op. Voorlopig geen Leopard hier dus..
10.5: Banish the 3D dock from 10.5quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef Tijn het volgende:
Ja maar mên, dit ziet er ook niet uit
Ik mis ClearDock
Bedankt voor het zoekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef Junkie het volgende:
[..]
10.5: Banish the 3D dock from 10.5
Is dit een oplossing voor je?
Als je het weer terug wilt moet je YES in NO veranderen.
Ik had em hier ook besteld. Zat alleen in de retail verpakking een verkeerde kabel in. (Niet hun schuld trouwens) Ik heb ze even gemaild of ik misschien een vervangend exemplaar kan krijgen. Wacht even op het antwoord van ze..quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mooi , ik hoor graag wat je ervaringen zijn met komplett.
Ah, ik vroeg me al af of ik dat kon veranderen, zat niet echt op die campy space-achtergrond te wachten..quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef Junkie het volgende:
Replace the Leopard's login screen background!!
Simply replace this file:
/System/Library/CoreServices/DefaultDesktop.jpg
Dat hebben ze ook lekker makkelijk gemaakt...
Hequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af of ik dat kon veranderen, zat niet echt op die campy space-achtergrond te wachten..
Ah, ben benieuwd of ik de kabel wel heb.. als het niet zo is.. dan is het niet komplett.. maar een komplottquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had em hier ook besteld. Zat alleen in de retail verpakking een verkeerde kabel in. (Niet hun schuld trouwens) Ik heb ze even gemaild of ik misschien een vervangend exemplaar kan krijgen. Wacht even op het antwoord van ze..
[..]
Ah, ik vroeg me al af of ik dat kon veranderen, zat niet echt op die campy space-achtergrond te wachten..
Ze hadden meer dan 100 van die dinger op voorraad en het was gewoon een Retail verpakking compleet geseald en al, Komplett fungeert enkel als doorgeefluik in dit geval. Maar die FW800 kabels zijn vrij duur en het zou in de verpakking moeten zitten eenmaal..quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd of ik de kabel wel heb.. als het niet zo is.. dan is het niet komplett.. maar een komplott![]()
hehe, was benieuwd. En heb het even opgezocht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog wel iets grappigs wat me was opgevallen. Ik kan aan de HD zien of Time Machine bezig is... die blauwe ring op die HD draait in een cirkeltje. Kijk je in Finder, zie je ook dat er een voortgangscirkeltje bezig is bij de Time-Machine partitie. Dat zullen ze vast niet bedoeld hebben, maar het is wel grappig om te zien
Ow, shit kon dat ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Het slepen van tabbladen in Safari 3 owned ook best wel.
En zo'n groot lichtje aan de voorkantquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik de enige die een MyBook enorm lelijk vind? Lomp, onnodig groot en vreselijke ribbeltjes op de zijkant.
Ik kan echt niet meer zonderquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Safari 3 is toch een hele verbetering t.o.v versie 2...
En het wordt nog beter met..
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Spotlight voor Safari, Kort gezegd..
X509 Anchors staat er dus niet tussen.quote:Het systeem vraagt waar het certificaat geïnstalleerd moet worden.
Selecteer bij Keychain: X509 Anchors.
Het kan zijn dat het systeem om een gebruikersnaam en wachtwoord vraagt. Vul hier de gegevens in van een gebruiker met voldoende rechten op je laptop.
Ziet er erg slick uit! Maar zolang plugins als Firebug, Greasemonkey en Userstyles niet voor Safari te vinden zijn, blijf ik bij Firefox.quote:
Binnenkort kun je wel een exemplaar van Leopard Server van me krijgen..quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb de hele avond zitten proberen AFP werkend te krijgen op m'n Linux-machine, maar nog geen succes. Later verder
Ik vind het ook wel leuk om het in Linux aan de praat te krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Binnenkort kun je wel een exemplaar van Leopard Server van me krijgen..
Echt welquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vandaag ook nog even iChat Theatre en Screensharing onder iChat geprobeerd. Ow, mên dat is echt...![]()
![]()
Ik heb vanmiddag dus gewoon even een presentatie via iChat bekeken van een studiegenoot, even nog wat pointers gegeven, maar damn dat is echt handig. Elk bestand kun je laten zien, van foto's, video's, PDF'jes, Word bestandjes, Pages, Numbers en Keynote presentaties.. You name it allemaal via dat Quick Look technologie..quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Echt welWerkt echt super!
Weet alleen nog niet hoe je kunt inzoomen bij documenten. Want in de standaardview laat hij een hele pagina in z'n geheel zien, maar da's meestal niet leesbaar voor de andere kant.
Hebben ze inderdaad prachtig gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag dus gewoon even een presentatie via iChat bekeken van een studiegenoot, even nog wat pointers gegeven, maar damn dat is echt handig. Elk bestand kun je laten zien, van foto's, video's, PDF'jes, Word bestandjes, Pages, Numbers en Keynote presentaties.. You name it allemaal via dat Quick Look technologie..
F*ck MSN en Adium hoor, jammer dat de gebruikersgroep dan weer kleiner is betreft Apple-laars
![]()
Spatiequote:Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat Quick Look, hoe werkt dat nou? Als ik dubbelklik op een file, opent 'ie gewoon met het programma wat eraan is toegewezen. Hoe Quick Look ik een file dan?
En je kan het em dan zelf laten aanpassen op jouw computer via Screensharing met 1 druk op de knopquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hebben ze inderdaad prachtig gedaan![]()
Voor studie is het ideaal, maar ook zakelijk. Daarvoor gebruik ik hem dan. Zo kan je op een leuke manier je laatste ontwerp even laten zien aan je collega. En desgewenst deel je daarna even het scherm zodat we het live in Photoshop bekijken en aanpassen![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En je kan het em dan zelf laten aanpassen op jouw computer via Screensharing met 1 druk op de knop![]()
Nee hoor kan er ook gewoon op met Gmailquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
iChat... AOL en .Mac only right? Ik zeg: Open het voor alle emailadressen en count me in. Of kan dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |